http://tracking.espoluprace.cz/aff_c?offer_id=863&aff_id=11465&url_id=1411 1x1 pixel counter :

UniCredit Bank – unicreditbank.cz


UniCredit Bank Czech Republic, a.s. zahájila svoji činnost v České republice 5. listopadu 2007. Vznikla spojením dvou dosud samostatně působících úspěšných bankovních domů HVB Bank a Živnostenské banky. UniCredit Bank Czech Republic, a.s. nabízí širokou škálu kvalitních produktů pro firemní zákazníky i privátní klientelu. Zákazníci UniCredit Bank mají, mimo jiné, možnost využívat nabídku služeb pro financování projektů ze strukturálních fondů EU nabízených prostřednictvím Evropského kompetenčního centra UniCredit Bank. V oblasti služeb pro privátní klientelu je UniCredit Bank významným hráčem na trhu privátního bankovnictví, cenných papírů, kreditních karet a hypoték a velmi dobře si vede také v oblasti služeb pro zákazníky působících v oborech svobodných povolání (lékaři, soudci, advokáti, notáři apod.), kterým se věnuje Kompetenční centrum pro svobodná povolání.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: EXPRESNÍ konto –  jedná se o jeden účet z  řadu účtů pro fyzické osoby (EXPRESNÍ, AKTIVNÍ, PERFEKTNÍ konto) – poplatky za vedení účtu od 69 do 499 Kč –nutnost minimálního měsíčního příjmu pro uplatnění 100% slevy (15 000Kč – 75 000Kč) – možnost vyžívat Online bankingu a mobilního Smart bankingu – výběry z bankomatů UniCredit Bank zdarma

Úvěry:  PRESTO Půjčka – jedná se o úvěr pro osobní účely – výše od 30 000 Kč do 500 000 Kč – RPSN od 13,4 % –  splatnost od 12 do 84 měsíců – možnost až pětkrát odložit splátku – potřebné dva doklady totožnosti, potvrzení o výši příjmu a doklad prokazující adresu pobytu

Výhody banky

  • široké portfolio produktů
  • silná mateřská společnost
  • nízké úroky u hypotéky
  • velká možnost investování do různých produktů

Nevýhody banky

  • ve srovnání s konkurencí relativně nízké zhodnocení peněz konzervativní metodou spoření
  • nemoderní internetové bankovnictví
  • poplatky za vedení účtů
  • nutný příjem na účet pro uplatnění slevy z poplatku za vedení účtu

Produkty banky

  • účty – DĚTSKÉ konto, Cool konto PRO MLADÉ, EXPRESNÍ Konto, AKTIVNÍ konto, PERFEKTNÍ Konto, Konto PREMIUM
  • hypotéka – Refinancování hypotéky, Hypotéka na koupi nemovitosit, Hypotéka na výstavbu/rekontrukci, Neúčelová hypotéka, Nemovitost k rekreaci, pronájmu, Převratná hypotéka, Hypotéka s fixní sazbou
  • úvěry – PRESTO Půjčka, PRESTO Půjčka MAXI, Studentská půjčka, PRESTO Půjčka – Sloučení úvěrů, Kontokorentní úvěr
  • spořící produkty – Spořící účet PRIMA, MULTI konto, Unikátní spoření PLUS, UCB dluhopisy MAXIM, Limitovaná edice termínovaných vkladů, Standartní termínované vklady, Program DUET PLUS, Investiční životní pojištění, Pravidelné investice, PRIMA penze, Podílové fondy, Dluhopisy, Emise certifikátů HVB Mnichov, Obchodování na kapitálových trzích
  • pojištění – Pojištění nemovitosti, Pojištění domácnosti, Pojištění odpovědnosti, Pojištění schopnosti splácet

Internetové bankovnictví

Online banking https://cz.unicreditbanking.net/

Jde o internetové bankovnictví do kterého se přihlašuje pomocí uživatelského čísla a bezpečnostního kódu. Uživatelské rozhraní působí zastaralým “tabulkovým” vzhledem, ovšem na druhou stranu je v něm vše potřebné. Banka se zaměřuje na neustálou aktualizaci produktu internetového bankovnictví a hlavně na vývoj Smart bankingu, který je díky své přehlednosti a neustálým inovacím mezi špičkou mobilních aplikací v České republice.

Pobočky

Sídlo společnosti UniCredit Bank Czech Republic, a.s. je na adrese Želetavská 1525/1, Praha 4. Poboček společnosti je 142 a bankomatů je 190. V Praze je hlavní pobočka na adrese Náměstí Republiky 3a. V Brně je hlavní pobočka na adrese Divadelní 2. V Ostravě na adrese náměstí Smetanovo náměstí 1 a v Olomouci na adrese 28. října 15.

O společnosti

Skupina UniCredit patří podle bilanční sumy ve výši 1,028 bilionu EUR k největším finančním skupinám v Evropě. Působí přímo ve 22 zemích a ve 27 zemích prostřednictvím svých obchodních zastoupení, má přes 40 mil. klientů, přibližně 10 000 poboček a 168 000 zaměstnanců. V regionu střední a východní Evropy disponuje tato skupina největší mezinárodní bankovní sítí, kterou představuje 4 000 poboček a prodejních míst, více než 83 000 zaměstnanců a 28 mil. klientů. Skupina působí v těchto zemích: Ázerbájdžán, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Chorvatsko, Itálie, Kazachstán, Kyrgyzstán, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Turecko, Ukrajina.

Časté překlepy banky

Lidé často hledají tuto banku pod názvem Unikredit, Unikredit banka nebo Unikredit bank. Tyto fráze jsou samozřejmě chybné a je potřeba si dávat pozor před podvodníky, kteří mohou tyto překlepy využívat pro vlastní prospěch. Správně je UNICREDIT.

Reklama

Kontakty


UniCredit Bank – unicreditbank.cz
1.7 (34.83%) 58

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

96 zkušeností s UniCredit Bank – unicreditbank.cz

  1. Zdenek Najbert napsal:

    Výstraha,vyhněte se této bance,kdo můžete.Nekomunikují se zákazníkem,nezvedají telefony,nereagují na volání na mobil,zákazník je pro ně obtížný hmyz,zákaznická linka dlouhé čekání a samotná pobočka která se nazývá bankou (Budějovická),už žádnou bankou není,protože zrušili kasu.Kdo by asi chtěl kasu v bance že?

  2. Jakub napsal:

    Dobrý den
    Taky se přidám k těm co zde píší o UNI credit bank.Katastrofa.Vyřízení hypotéky,příjem cca 27 tisíc čistého,bez dluhů-rizikový klient avšak schváleno,refinancování hypotéky po 5 letech řádného splácení příjem cca 32 tisíc čístého,bez dluhů-rizikový klient-neschváleno.Idiotský přístup ke klientům nad kterým zůstává hlava stát i finančním poradcům.Konex fixu na hypotéce a rychle pryč.Lepší zaplatit 20 kč poplatek někde za vedení ůčtu a mít kvalitu a vstřícnost,než vše zadarmo a ve finále starosti a to nemluvím o tom,že stávajícím klientům nenabízi takové podmínky jako nově příchozím.

  3. naštěstí bývalý klient napsal:

    Založil jsem si účet, mělo to být zdarma a hned 50 Kč, po reklamaci mi to vrátili. Asi 14 dní mi chodily domů dopisy o úplně každé transakci, poté jsem se dozvěděl, že každý dopis je za 50 Kč – celkem 600 Kč strhli. Předtím na pobočce jsem paní říkal, že chci všechno elektronicky, nic dopisem… Reklamaci vyřídili až po měsíci, hned potom zrušení účtu a oddych. A to nemluvím o té mobilní aplikaci – hrůza, středověk. Nikdy Unicredit!

  4. Jan Holinka napsal:

    Včera pretekl můj pohár trpělivosti. Chyba na chybu ze strany banky. Na informační lince jsem se dozvěděl mezi řádky, že uznávají svou chybu, ale napravit ji musím já. Takže jsem využil o neuvěřitelných 60 minut prodloužené otevírací doby nejbližší pobočky a vše jim k poslednímu dubnu vypověděl. A to se mi ještě tamní ukrajinská obsluha snažila vysvětlit, že musím přijít až toho 30.4. a že vlastně neví, jak to je, ale za minutu to bylo jinak a vše šlo najednou sepsat. Všem přeji pevné nervy pro jednání s touto bankou.

  5. Roman napsal:

    Jsem klientem Unicredit Bank (UCB) už 3 roky, mám u nich hypotéku i běžný účet. Do teď bylo vše v pořádku. Založil jsem si ale spořící účet u Creditas a všechny peníze převedl na tento nový účet (více peněz). A banka UCB se mi „odměnila“. Odstřihla mě od internetového bankovnictví, prý má IP adresa posílá spamy a skenuje cosi (nemám to zapotřebí, jsem stavební inženýr…). Volal jsem jim a prý s tím nic neudělají. A když jsem se ptal, kde si na ně můžu stěžovat, tak prý na jejich stížnostech :-). Na internetu jsem si ale našel, že je dobré kontaktovat ČNB a případně i Finančního arbitra. Napsal jsem na ČNB a po týdnu mi internetové bankovnictví zase šlo. Odejít od nich zatím nemůžu, mám u nich hypotéku ještě necelé 2 roky a tím jsem vázán, že musím mít u nich i běžný účet. Po zaplacení hypotéky ale od nich hodně rychle mizím. Toť moje zkušenost s UCB.

  6. Martin napsal:

    Vyrizeni hypoteky pred asi 3lety trvalo dlouho. Ok. Musel jsem dokladat temer vsechny doklady 2x protoze bance to proste trvalo veky a mezi tim pozbyly platnosti.
    Co se tyka uctu, nejeme 1x mesicne musim ze zahranici volat pro novy aktivacni kod nebot bankovnictvi proste nefunguje. Po upgradu aplikace proste me kody zapomene a smula. Zablokuje mi pristup k uctu. Naposledy dnes, kdyz jsem si chtel prevest penize z uctu na poducet. Chce to kod, ktery ani neznam az mi to zablokovalo pristup a zneplatnilo opet token. Helpdesk nefunguje po 22h, takze si musim pockat. Nebyt vazany hypotekou, uz davno zmizim. Tenhle system je z doby kamenne, k tomu navic nefunguje jak clovek ocekava a vubec se mi nelibi. Zlata Fio, nikdy se mi za 6let nestalo nic jako tady kazdy mesic. A neverim ze to je kvuli bezoecnosti, i Fio to ma zajistene, jen to funguje.

  7. vašek napsal:

    Infolinka banky mě poslala někam …. protože jsem chtěl jenom přístup ke svému účtu a ještě jsem musel zaplatit 199 Kč. Jsem klientem dva měsíce tedy do zítřka potom jsem byl klientem a bude Equva.

  8. Martin napsal:

    Som u nich len pár mesiacov, a už ich mám plné zuby. Ich aplikácia je predpotopná, poriadne ani neviem či prebehli platby. Keď sa vyskytne nejaký problém, tak zabudnite na jeho rýchle vyriešenie. Infolinka má buď technické problémy, alebo sú zaneprázdnení. Ešte som sa tam nikdy nedovolal. S každou somarinou musím ísť na pobočku – tie samozrejme cez víkend nepracujú ani vo veľkých obchodných centrách (Nonsens!)…s takto tragickými službami som sa u banky ešte nestretol…vyčkám ešte 2 mesiace a keď sa nič neurovná, tak idem od nich preč.

  9. Lucie napsal:

    Banka měla průšvih se systémem, které trvalo více jak půl roku než se vše srovnalo . Teď banka funguje slušně. Nízké úroky při půjčkách a účty zdarma. Za mě je to dobrá banka mám u nich účet a jsem spokojená.

  10. Marie napsal:

    Absolutně se vším souhlasím. Můj nejhorší nápad odejít od české spořitelny. Začalo to tím, že do systému zadali místo mé adresy, adresu svoji pobočky. Já v papírech měla svoji, bohužel, dopis, kde mi sdělují, že neodešla platba za hypotéku, mi nedošla. Všimla jsem si poslední den, že platba neodešla, poslala sama. Ale došlo až ráno. Spořitelna mi napsala, že nejdsem dlužník a chyba nebyla na é straně, přesto jsem byla v systému jako dlužník. Unicredit nekomunikuje, na pobočce dají info, které není pravda. Já to do systému nezadávala, přesto svoji chybu opdmítli. Můj muž měl v systému zadané špatné r.č. a telefon, přestože ve smlouvě měl OK. Přecházeli jsme spolu. Žádost o refinancování hypotéky…dlouhá cesta, která skončila, že jsme nepodepsali a odmítli, stále měnili, stále chyby. Když jsme se naštvali a odmítli, teprve chtěli řešit. Celkově. Na pobočkách nekvalifikovaní jedinci a nevědí, co říkají, na info to samé. A především, není pomoci. Hlavně, že se na každou kravinu musíte dlouze objednávat.

  11. Patrik O. napsal:

    Unicredit – Hypotéka
    Ve zkratce, jelikož, kdybych měl vypisovat krok za krokem, tak to je na malou brožůrku 🙂
    1) Nejlepší úrok na trhu (2016)
    2) Velice dlouhý schvalovací proces (cca asi 4 měsíce), kdy neustále po Vás požadují nové a nové výpisy z účtu.
    3) Velice zdlouhavé postupné čerpání na základě odhadu průběhu stavby výstavby (cca 2až6 týdnů trvá vyplacení částky), což generuje zpoždění na stavbě.
    4) Po 21 měsících stavby požádáno o prodloužení čerpání o 3 měsíce.
    5) Žádná komunikace
    6) Žádná komunikace
    7)…
    8) Po dvou měsících zamítnuto, jelikož než stačili vyhodnotit žádost, tak došlo k přechodu na anuitní splátky 🙂
    9) Reklamace
    10) Bez komunikace
    11) Po dvou měsících uznána reklamace s tím, že nám dovolí si požádat o novou hypotéku na nevyčerpanou částku, ale s již novými mnohem horšími úroky.

    Když to shrnu, tak tam mají bordel, už jenom v tom, že když jsme podepisovali smlouvu 9/2016, tak nám místo standardní doby čerpání 24 měsíců dali pouze 21, čehož jsme si bohužel nevšimli. Prý chyba, ale měli jsme si smlouvu pořádně přečíst… No kdo by to čekal, že si spletou číslice 5 s 9…
    Komunikace výborná, ale jenom po dobu, než podepíšete smlouvu. Pak katastrofální komunikace viz. měsíce čekání na informace s tím, že paní ředitelka pobočky nemůže nic dělat, že to musí v Praze. I když uznají reklamaci, tak Vám nabídnou řešení, které je výhodné pouze pro ně.

    Daleko od Unicredit!!!! V žádném případě nedoporučuji!!!!

  12. Karel Kurda napsal:

    Tak nám zase zrušili další bankomat, dokonce vkladový (Praha – Pankrác)

  13. Zdenek napsal:

    Dobrý den,s touto bankou již nikdy nechci mít nic společného. Za řádné splácení jsme měl dostat az skoro 2 roky vracene peníze nazpět avšak nedostal ž důvodu pozdní splátky. Podotýkám jedné. Za vše může ovšem Policie Čr která mi strhla pokutu a já nevědomky měl na účtě o pár korun mene.Pri bleskovém uhrazení se mi ovšem nedostala pozitivní odpověď a troska lidskosti.Bohuzel jsem ztratil 70 000 korun.Obcane dávejte si pozor na tohle. Je to pro mě velká zkušenost a chci varovat každého kdo š touto bankou ma co spolecneho. Děkuji.

  14. xy napsal:

    Neskutečně předpotopní banka – online bankovnictví jak před 20 lety, při zapomenutí hesla nutno zajet osobně na pobočku (jako snad jediná banka nenabízí možnost online obnovení hesla a zaslání na ověřený mail nebo telefon), limity na kartu nastavili jinak, než jsem chtěla a za změnu platím neskutečnou stovku a neuvěřitelně arogantní jednání zaměstnankyň na pobočce… Jakmile to půjde, pryč od nich!

  15. Nela napsal:

    Mám osobní zkušenost s leasingem od Unicredit. Je absolutní katastrofa něco vykomunikovat. A je to jak píše pán přede mnou. Standardně posílají faktury emailem, ale za nějakou – bůhví jakou pokutu – ji najednou poslali jenom poštou s krátkým datem splatnosti a jelikož jsme byli na dovolené a dopis si nemohli vyzvednout, tak mezitím poslali další fakturu s upomínkou za 350 Kč. Když jsem se s panem na infolince dohodla, že poplatek za upomínku hradit nemusíme a potvrdili jsme mu to emailem, vzápětí nám naúčtovali poplatek 500 za upomínku z upomínky. Až na několikerou prosbu jsme konečně obdrželi původní fakturu a také dopis od policie za pokutu. Nikdo ze zaměstnanců není ochoten řádné komunikovat a není vstřícný, pokaždé komunikujete s někým jiným a ten Vám podá jiné informace a slíbí, že se Vám ozvou, ale neozvou. Emailem nejsou schopni nikdy napsat ani odpověď, pouze pošlou po desáté prosbě fakturu, bez vysvětlení nebo omluvy. Kdyby to šlo bez sankce, ihned od smlouvy odstoupíme a najdeme leasing se solidnějším a vstřícnějším jednáním k zákazníkům.

  16. dana napsal:

    Naprostá katastrofa,mám už 30let učet u České spořitelny a žádný problém,internetové bankovnictví přehledné,s tímto se nedá srovnat.K Unicredit Bank jsme chtěli přejít kvuli sloučení pujček,neustále měnili podmínky,stále jsme museli navštěvovat pobočku,kde slibovali hory doly,paní u přepážky si neustále povídala s pani vedoucí.přitom nás obsluhovala a ve finále zapomněla nám říci potřebné věci k učtu,na kartu do bankomatu jsme čekali dlouho,zaslána byla až po urgenci.Nakonec si zde nechal učet jen manžel,ale chceme ho zrušit.Bankovnictví nepřehledné,ještě druhý den se mi neobjeví změna na učtě,disponibilní zustatek je u České spořitelny opravdu částka,se kterou mužete manipulovat,zde po přihlášení se vám objeví správný zustatek na učtě,ale disponibilní je vyšší,což je špatně.Pokud z učtu něco platíte,neobjevuje se vám to hned,musíte si sám počítat,aby jste se vešel,u České spořitelny se vám odeslaná částka objeví ihned a víte,jaká částka vám na učtě zbývá.Opravdu nedoporučuji,jen se bojím podle komentářu,jaké problémy budou se zrušením učtu.JIŽ NIKDY VÍCE.

  17. Barbora napsal:

    S Unicredit jsou neustálé problémy, které se kloudně nedají vyřešit, protože na pobočce vám řeknou něco jiného než na infolince. Úrok k hypotéce je výhodný, ale služby banky jsou naprosto otřesné. Internetové bankovnictví nebo mobilní aplikace často nefunguje, platíte za služby o kterých vám bylo výslovně řečeno že jsou zdarma, všechno dlouho trvá (než vám např. přijde platební karta). Zdá se mi, že zaměstnanci neprošli žádným zaškolením a že jenom tak mlží, protože neví co říct.

    • Renata napsal:

      Mluvíte mi z duše. Chování bankéřů je tragické. 3 dny mi klidně vytipavají mobil. Na infolince se člověk dozví, že je jak zaseknuta deska! Jednoduše katastrofa. Tak vytocena jsem už dlouho nebyla.

  18. Radek napsal:

    Jak uz tady bylo řečeno, neschopní lidi na pobočkách, nesmyslne podminky ve smlouvě, neustale platim nejake poplatky. Kdyz jsem si sjednaval úvěr, tak nic nebyl problem a po podepsani smlouvy to šlo z kopce. Porad jsem musel jezdit na pobočku. A kdyz jsem se na něco zeptal odpověď byla “na to vam nejsem schopen odpovědět” NEDOPORUCUJI DEJTE OD NI RUCE PRYČ. POBOČKA V TEPLICICH HRUZA DĚS. přešel jsem od raiffaisen bank a to byl krok zpět.

  19. Romana napsal:

    Pokud přemýšlíte nad bankou, tak tuhle rozhodně NEVOLTE, nejhorší banka co může být.

  20. Pavla napsal:

    NEBRAT
    Naprosto nejhorší banka ze všech. Za všechno poplatky, i když si o nic nežádáte, naúčtují poplatek, po měsíci řešení uznají chybu systému, ale poplatky nikdy nevrací! Nepřehledné a zastaralé i-bankovnictví, telefonem se nedovoláte a když náhodou ano, neumí Vám odpovědět. Pokud můžete, odejděte, pokud zvažujete přechod, tak k nim vůbec nechoďte. Největší zklamání, nikdy více…

  21. Martina napsal:

    Naprosto nedoporučuji. Pořád byly nějaké problémy, kvůli kterým jsem musela chodit na pobočku, protože dovolat se na jejich telefonní linku je zázrak. Internetové bankovnictví je placené a celkově je nepřehledné, zmatené a zkrátka blbě udělané. Stále se aktualizuje, ale vždy k horšímu. Při přechodu k jiné bance jim trvalo 2 měsíce než mi zrušili účet, i přesto, že datum zrušení bylo předem dáno mnohem dřív. Byla jsem na pobočce 3x a vždy jsem dostala papír s novým datem, kdy mi účet zruší, ale ten mi byl k ničemu. Z účtu mi strhávali poplatky dál, i přesto, že už dávno neměl existovat. Když jsem chtěla peníze za poplatky zpátky, poslali mě do háje a na závěr mi ještě odečetli poplatek za papírový doklad tuzemské platby, která neexistovala. Slečna na pobočce mi slíbila, že ohledně toho zavolá, ale už se neozvala.. Takže za mě rozhodně nedoporučuji.

  22. Daniel Malaník napsal:

    Dnes jsem si šel vložit 13400,- a využil jsem proto bankomat.Vratilo se mi zpatky 9200,- stím že vyjelo potvrzení (Transakce není dostupná,prosím kontaktujte banku).Banka mi vystavila papír o reklamaci.Peníze příjdou kdy? odpověd muže to trvat i měsíc,mě opravdu znepokojila.UNICREDIT BANK už nikdy víc, nedoporučuji.

  23. Jana S. napsal:

    Unicredit nikdy víc…!!!Když jsem potřebovala odložit splátku tak jak která lze mimochodem odložit 5x..nepovedlo se, na pobočce mi řekli že nelze.
    Stačí když se měsíční platba opozdí o den, a už posílají 150kč pokutu. Strašné jednání..žebráci

  24. Vasek napsal:

    Už mě serete jakto furt aktualizujete . Člověk tam ma v šablonách co ma každý měsíc platit. Ma to hezky uspořádány vy si to aktualizijete a všechno mám v prdeli . Už fakt na to nemám nervy divím se ze zase nebyl nějaký výpadek kvůli zkurveny nepodstatný aktualizaci která je stejně k ničemu . Akorat to je ještě víc nepřehledné než to bylo!!! Neví někdo prosím kde teď v tom guláši najdu šablony ? Díky

  25. Ivana Čiháková napsal:

    v roce 2014 to byla pro mě nejlepší banka, výběry z bankomatu zdarma, vkladové bankomaty a vzhledově praktický online banking. Dnes šílený a navíc zpoplatněný online banking. Na pobočce mají tak pomalý internet, že vždy musím odjet domů a čekat na email, kde mi pošlou to co potřebuji a na jejich online bankingu to nefunguje. Velké zklamání a Banku zcela NEDOPORUČUJI. Navíc při odchodu do jiné banky si ztrhli 167,- kč za převedení 1x inkasa, 3x trvalý příkaz a 1x SIPO. Chudáci a to ještě tuším, že zaplatím více, jelikož účet měl skončit k 22.12.2017 .. dnes je 26.12.2017 a účet je stále funkční.

  26. DS napsal:

    NEJHORŠÍ BANKA!
    – za poslední 3 měsíce jsem pobočku musela navštívit minimálně 7x.
    – absolutně neschopní lidé na pobočce! ( slečna tomu rozumněla asi tak stejně jako prodavačka v Tescu )
    – Na tu jejich slavnou linku se dovolat je opravdu o nervy a na celej den.
    – to co vám říkají absolutně nesouhlasí s jejich činy ( chtěla jsem zaslat novou kartu na pobočku, a za deset dní mi přišlo doporučení na poštu k nám na obec, kam to absolutně nestíhám, takže jsem si kvůli tomu musela vzít volno )
    – přestala mi fungovat karta i po zaslání nového pinu, pracovnice na pobočce mi oznámila že chyba je v té kartě a že mi MUSÍ zaslat úplně novou. Zaslali mi novou ale také s poplatkem 200,- korun který se dává pokud vaši kartu ztratíte nebo vám ji někdo odcizí. Takže jsem za jejich chybu zaplatila 200,- korun o kterých mě ta slečna ani neinformovala že budu platit, protože koho by napadlo že když vám nefunguje karta a chyba je na straně banky že vás ještě oberou o prachy.
    Pevně doufám že se slečna zítra těší do práce, protože takovou sodu co zažije zítra si bude pamatovat ještě hodně dlouho 🙂 Už na tu banku opravdu nemám nervy a už vůbec ne čas tam chodit každých 14 dní to že jsou to kre*éni. Takže účet okamžitě zruším a už NIKDY víc!

  27. Hana napsal:

    Zkušenosti s Unicredit v Holešově hrozná,nebrat!!!!!!!!
    Našli jsme si byt v Holešově u realitky IQ v Přerově (která je mimochodem neschopná vrátit zálohu)nám majitel prodal byt za zády jak nám tak i realitce, a jelikož jsme už bohužel měli uzavřenou hypoteční smlouvu v bance s částkou 1 460 000 u Unicredit, nám vznikla sankce 200 000kč, nakonec nám ji snížili na 70 000, ale i tak je to hrozné, když my nemůžeme za to že nám to prodal. Tato banka úvěr nepozastaví a ani vám ho nepředělají na nový. Musíte jen platit!!!

  28. Martina napsal:

    Nedoporučuji.
    Zkušenosti s Unicredit jsou zatím špatné než dobré. Nepřehledné internetové bankovnictví, které pořád aktualizují, ale k ničemu to nevede. Dále mají věčně nefungující vkladové bankomaty, zpoplatněné vedení účtu – např. jenom přihlášení do online bankingu je zpoplatněno. Jediná výhoda byla nízké úroky k hypotéce. Kdybych u nich neměla hypotéku, utekla bych hned.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.