Raiffeisenbank banka


Raiffeisenbank a. s. je jednou z největších a nejvýznamnějších bank na bankovním trhu v České republice. Nabízí široké spektrum služeb pro soukromé i podnikové klienty. Její dynamický rozvoj se odráží také v celé řadě ocenění a celkovému růstu aktiv. Raiffeisenbank a.s. poskytuje od roku 1993 v České republice široké spektrum bankovních služeb pro všechny klienty. V roce 2006 zahájila spojování s eBankou, integrační proces obě banky dokončily v létě roku 2008. Raiffeisenbank obsluhuje klienty v síti více než 120 poboček a klientských center, poskytuje rovněž služby specializovaných hypotečních center, osobních a firemních poradců.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: eKonto KOMPLET – jedná se účet pro fyzické osoby – poplatky za vedení účtu 250 Kč (při aktivním využívání 129 Kč) – aktivní využívání obsahuje podmínky minimálních příchozích plateb alespoň 15 000 Kč a provedení 3 odchozích transakcí měsíčně – možnost vyžívat Internetového, telefonního a mobilního bankovnictví – volba vlastního čísla účtu – výběry ze všech bankomatů v ČR i zahraniční v ceně poplatku

Úvěry:  Osobní půjčka – jedná se o úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely – výše od 20 000 Kč do 500 000 Kč – RPSN od 11,5 % do 16 % –  splatnost 6 až 72 měsíců – sjednání a vedení úvěru zdarma – předčasné i mimořádné splacení zdarma – potřebný jeden doklad totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Výhody banky

  • dlouhá historie na českém trhu
  • individuální přístup ke klientům
  • široká palet produktů
  • široká pobočková síť
  • výhodné úročení u dluhopisů

Nevýhody banky

  • nízké úroky u spořících účtů a u konzervativních spoření celkově
  • malý počet vlastních bankomatů
  • poplatek za vedení běžného účtu

Produkty banky

  • účty – eKonto, eKonto MINI, eKonto KOMPLET, eKonto STUDENT, Samostatný korunový účet, Samostatný účet v cizí měně
  • hypotéka – Hypotéka Klasik, Hypotéka Plus, Offset, Americká hypotéka Univerzál, Variabilní hypotéka, Hypotéka Profit, Equi hypotéka, Hypotéka MiniMax
  • úvěry – Povolený debet, Kontokorentní úvěr, Osobní půjčka, Osobní půjčka pro naše klienty, Účelová půjčka
  • spořící produkty – Spořící účet Včelička, eKonto plus, eKonto flexi, Investiční certifikáty, Prémiové vklady, Prémiové dluhopisy, Podílové fondy
  • pojištění – TRIGA plus, Online pojištění, Životní pojištění, Pojištění ke kartám, Pojištění k osobním půjčkám, Pojištění k hypotéce, Pojištění ke Včeličce, Úrazové pojištění k účtu, Samotné cestovní pojištění

Internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví https://ibs.rb.cz/IB/ControllerServlet

Jedná se o internetové bankovnictví, do kterého se klient přihlašuje pomocí přihlašovacího jména a hesla. Internetové bankovnictví obsahuje všechny produkty, které klient od banky využívá. Každá provedená operace je autorizována certifikátem, popřípadě SMS kódem. Vzory plateb se dají individuálně pojmenovat.

Pobočky

Sídlo Raiffeisenbank a.s. je na adrese Hvězdova 1716/2b v Praze. Celkem je v ČR 127 poboček a 145 bankomatů. V Praze je jedna z poboček na adrese Národní 1010/9. V Brně je pobočka na adrese Jánská 1/3. V Ostravě na adrese Dlouhá 3 a v Olomouci na adrese 8. Května 464/21.

O společnosti

Raiffeisenbank a.s. je součástí Raiffeisen Bank International AG, která vznikla v říjnu 2010 spojením Raiffeisen International a části RZB. Mezi jednotlivé divize skupiny Raiffeisen Bank International AG patří: Raiffeisen – Leasing, s.r.o. (specialista na poskytování leasingových služeb pro firmy i jednotlivce), Raiffeisen stavební spořitelna (přináší výhodnou a bezpečnou formu spoření se státní podporou), Raiffeisen penzijní společnost, Raiffeisen investiční společnost a.s. a UNIQA pojišťovna (držitel univerzální pojišťovací licence).

Časté překlepy banky

Lidé často hledají tuto banku s německým názvem pod jinými výrazy. Nejčastěji pak zadávají slova jako: reiffeisen bank, reifeisen bank, raifeisen bank, raiffaisen bank nebo klíčové slovo raifaisen.

Reklama

Kontakty


Raiffeisenbank banka
1.8 (36.25%) 32

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

105 zkušeností s Raiffeisenbank banka

  1. Petra napsal:

    Musím se připojit k NEGATIVNÍMU hodnocení. Zaměstnanci na telefonu i na pobočkách podávají nepravdivé informace. Už půl roku s nimi řeším problémy, každý podá úplně jinou informaci a nakonec je to vše úplně jinak. Strhávají si poplatky za služby, které jsme si u nich nesjednali.

  2. Lenka napsal:

    Mě teď otravuji že mám přeplatek na kreditní kartě, jen sem u nich nikdy nic neměla, po hovoru s operátorem, mi dnes přišla zpráva, že moje číslo našli u jiného klienta a, že se mám dostavit na pobočku pro aktualizaci a odrazeni cisla😂 Nevidím důvod proč se mám někam plácat když sem u nich nikdy neměla ani propisku

  3. Pokorný napsal:

    Hodnocení 0 z 5. Totální arogance a neochota jednat ze zákazníkem, obtěžující hovory po telefonu s nabídkou produktů o které nemám zájem, a v případě mého zájmu o půjčku s kratší dobou splácení nulová ochota přizpůsobit jejich produkt potřebám zákazníka.
    REKLAMA, REKLAMA, a pak nic.

  4. Jiří napsal:

    Nejhorší banka záznam do registru dali neoprávněně prý dluh na zrušené uhrazene osobně kreditce v roce 2013 dnes 2019 stále záznam v registrech s nulou dluhu ale je tam.
    Účet bez poplatku při obratu 15000 ale poplatky si účtovali. Prostě nechoďte tam jinak dopadnete jako všichni tady .

  5. Anna napsal:

    Velmi nerada pisem negativne referencie, toto je asi vobec prva aku kedy pisem, ale o toto sa naozaj treba podelit, mozno to pomoze niekomu, kto vaha aku banku v Cechach si vybrat.. Ak mate nizky tlak, ktory potrebujete pravidelne zvysovat a mate chut platit same poplatky a pokuty- POTOM TOTO JE VASA BANKA.
    Takze moj pribeh o snahe o zrusenie uctu a kreditnej karty v tejto banke:
    Kedze som sa odstahovala z Ciech do zahranica, bola som osobne na pobocke poziadat o zrusenie bezneho uctu aj kreditnej kary. Bola som informovana, ze ucet bude zruseny do dvoch tyzdnov a kreditna karta taktiez, akurat je potrebne na nej vyrovnat dlh. Vravim si oukej, to dava zmysel. O 5 dni idem teda uhradit dlznu sumu. Poslala som peniaze v EUR vo vyske ktora mala postacovat na vyrovnanie dlhu. O par dni kontrolujem svoj cesky ucet, ktory som mala v dvoch menach CZK a EUR. Peniaze prisli na EUR ucet ale banka s nimi nic neurobila, ani ich nepreviedla na CZK ucet ani nepouzila na splatku dlhu, namiesto toho mi nauctovala pokutu 500 CZK za nezaplatenie dlhu. Volam do banky, ze co to ma znamenat a neskutocne arogantna slecna ma informuje, ze to je moja starost urobit si konverziu z EUR na CZK v ramci mojho uctu a potom ked to bude na CZK ucte (‘mozno’ !! uz na druhy den pani dodava) si musim opat sama zaplatit splatku dlhu. Uz to ma vytocilo, ale dobre, urobila konverziu, pockala do druheho dna, urobila splatku v domnienke, ze je to vsekto vybavene. O par dni co uz bolo asi dva dni pred uplynutim lehoty na konecne zrusenie uctu a kreditnej karty som dostala telefonat s banky, ze ma vyzyvaju aby som zaplatila dlznu sumu na kreditne karte! Nechapala som o com pani rozpravala, lebo ved ja som uz mala mat predsa vsetko vyplatene. Nalogujem sa na ucet a tam je zauctovany poplatok za konverziu. Okrem toho som zistila, ze po konverzii s pouzitim ich kurzu CZK/EUR suma, ktoru som poslala nestacila na splatku, a tak mi bez problemov nauctovali dalsiu pokutu za nesplatenie dlhu!. Urobila som rychlo dalsiu urychlenu platbu zo Slovenskeho uctu a ten isty pribeh sa opakuje, konverzia, uhrada dlhu, bum dalsi poplatok za konverziu. Nestihla som to do zrusenia uctu. JA som to nestihla! Rozumiete? JA som to nestihla!! Urobit konverziu a cakat kym ich system aktualizuje stav uctu, napato cakat, ci prevedena soma v EUR bude vlastne dost aj v CZK lebo nikde nezistite kolko to vlastne v CZK bude (trosku vzrusa do toho) a potom zufala snaha o zaplatenie pokuty, ktoru ste vlastne dostali iba kvoli ich mizernemu internetovemu bankovnictvu, a skrytym poplatkom. Ono vlastne pre tuto banku vobec nie je priorita mat od klienta dostatok prostriedkov na ucte na pokrytie dlhu a vyriesit to v ramci banky, ako napr. zdvihnut telefon a zavolat kolegyni o poschodie vyssie, hej pocuj, vyriesime to my tu, prisli prachy na ucet, super nie, vyrovnal sa dlh, parada, nie sme v strate) ale nie, oni namiesto toho uprednostnia sikanovanie uz byvaleho klienta, ze neurobil veci tak ako mal, lebo oni to takto maju, a za toto bude pykat, jedna pokuta, druha pokuta a pozor pozor, pokuty budu narastat, bububu. Ako v stredoveku.
    Takze ucet je momentalne zruseny, mne chodia upomienky na uhradu dlhu za pokuty na kreditnej karte, dopisujeme si cez emaily a nie ze by som sa chystala ich zaplatit, pretoze skutocne nevidim dovod. Len ma nadalej fascinuje, ako odusevnelo mi telefonuju a vypisuju ako musite uhradit tie 500 CZK pokuty, lebo pridu dalsie 500 CZK pokuty a pritom vam v tom liste ani neuvedu cislo uctu v IBAN formate! Ach boze, v tej banke sa ani ten zdravy sedliacky rozum nenosi, o slusnosti vobec ani nehovorim…

  6. Nemam napsal:

    I ja sem si zalozil ucet. Vse bylo perfektni, ale pak prisly pin apod. Najednou sem zjistil ze pouzili me stare telefonni cislo a ja se ted musim prihlasovat pres tel. meho syna ikdyz sem pri zrizovani nahlasil nove a na infolince mi dvakrat rekli ze musim na pobocku. Takze za jakykolv omyl pracovnika teto jako banky stejne zaplatim ja parkovacim poplatkem, ale to jeto posledni, ale hlavne casem ztravenym na pobocce. Nejsem z mesta takze cesta tam i zpet me v prumeru vyjde na cca trictvrte hodiny a vim jak lepe ztravit tento cas. Toto udelat u me v praci tak letim na hodinu, ale ne tady se vam snazi omluvit a vsechno je v poradku vsak on to udelal nekdo jiny, hlavne ze hovory sou nahravane kvuli zkvalitneni sluzeb. Kdyz muzou udelat takovou banalni chybu tak bych nechtel mit na ucte miliony ktere mi poslou buh vi kam a pak mi reknou jenom omlouvame se!

  7. Lada Š. napsal:

    Naprosto souhlasím s komentáři, absolutně nechápu, jak mohli někdy získat ocenění “nejlepší” banky. Bohužel jsme si u nich brali s manželem hypotéku, tak máme účet povinně, jinak bychom se nedostali ani přes jeho založení, jelikož už tehdy byla paní tak nepříjemná a arogantní, že jsme měli oba dlouho spadlé čelisti. Účet máme pár měsíců, za tu dobu již šestý vážný problém. Přístup ve všech případech nezájem a arogance. Po nepříjemné zkušenosti ze založením jsme zjistily, že nám paní bez svolení a informaci o zpoplatnění zapnula jak placenou internetovou kartu, tak nepotřebné informační sms. Před Vánoci jsem musela nechat na kase v supermarketu nákup za 4000, neboť celorepublikově nefungovali karty a nemohla jsem použít vlastní peníze, myslela jsem, že se tam propadnu! Bez omluvy. Teď potřebuji nutně zaplatit účty a po třetí nefunguje internetové bankovnictví, které je mimochodem naprosto příšerné – ve srovnání se 4 dalšími bankami. Kdo nemusí, nechtějte s nimi mít nic společného.

  8. anonym napsal:

    Potvrzuji také velmi špatné zkušenosti. Slibují vedení zdarma, nízké úroky a i na přímé otázky zda tam není nějaký háček tvrdí že ne, až u podpisu smlouvy zjistíte že samozřejmě vše je jinak. To se mi stalo několikrát.

    Operátoři na telefonu taky příšerní, nic nezařídí a podávají taky ještě špatné info, třeba že jde vkladovým bankomatem uhradit splátku kreditky, tak jsem letěl přes celé město abych zjistil že je to blbost apod.

  9. Radek napsal:

    Ano podepisuji se pod vsechny komentare absolutne neprofesionalni banka operatori nevi vubec nic mylne informace byl jsem objednan na schuzku ale nikdo o tom nevedel po zalozeni online vubec kuryr nevolal proto uz nic s nima nechci

  10. pavel stejskal napsal:

    JJ mám taky špatnou zkušenost nahlasil jsem výběr hotovosti na pobočce v daný den jsem si přišel pro peníze vše v pořádku a za dva dny si strhli 1000kč že jsem si ty peníze nevybral. Ted řeším reklamaci

  11. Prokop napsal:

    Důrazné varovaní!! Převod platby v USD mezi českou bankou a Raiffeisen zaúčtovali jako zahraniční platbu s poplatkem 1200 Kč, jinde cca 100 Kč, takže zisk jenom 1200 %.
    Jinak : úročení – špatný, ale zase mají smysl pro humor , spořící účet USD 0,03 % spořící účet USD s výpovědní lhůtou 21 dní 0,05 %. To už se vyplatí !

  12. Nikola napsal:

    Přátelé důrazně varuji před těmito podvodníky.Obloukem se téhle bance vyhněte !!!!!!!
    Vše zde ostatní uvedli s naprostou pravdou

    • Marfuška napsal:

      Inzerují 3% z vkladu.Jen v reklamě není že to je na půl roku a jen ze směšné částky 150tis.A že ty úroky z Vás vyrazí zpět za 3měsíce na poplatcích

  13. Uli napsal:

    Také špatná zkušenost.Jenže nemohu odejít,máme u nich hypo.Potřebovali jsme pomoc.Nepomohli.Nevadí,ale vycházelo nám to u jiné banky a tam se zjistilo,že o to co jsme před časem žádali vysí v registru ačkoliv to nečerpáme.Tzn vždy si vyzadejte od všech bank kde zadate a oni vám to zamítnout potvrzení,že dané úvěry necerpate.Protože diky tomu se stáváte nebonitnim jak zde zmiňujete,operátoři k ničemu.Čekali jsme celý tyden,než jsme se dočkali potvrzeni o nečerpání a museli jsme volat každý den,pokaždé jiná verze.Největší šok byl když nám jedna operatorka prchající domů řekla,že je každý ten papír zpoplatněn 200kč.No samozřejmě to není vůbec pravda.Máte na to nárok zdrama a na počkání na pobočce kde jste žádali.Ale některé to mohou poslat i do emailu.Tedy na to pozor přátelé.No a ještě perlička.Manželovi chodí peníze ze zahraničí na ten náš vymazleny účet 129kč měsíčně,no jo,ale přijde jedna příchozí,ta je zdarma,pak mu v měsíci přijde druhá a bum,strhneme si 200kč.A nedej bože když manžel dostal pokutu,tak bum další 220kč.Shrnutí 3948kč za rok.Juchuu,to se ale máme.Také zde někdo zmiňoval prodloužení některých termínů.Za každou hovadinu si účtují 5000 kč ,ale v našem případě na 3 měsíce.Prostě hnus.A poslední,to jsem vybouchla.Po zamítnutí naší žádosti nám do emailu přišla nabídka kreditky a půjčky až do výše 550000kč.No mazec.Finanční poradci k nedosazeni,také pravda.Nechci všechny házet do jednoho pytle,obzvláště zamestnance.Ale už se těším na fixaci v brzké době a odcházíme.Na začátku bylo vše zalité sluncem a byli vstřícní a ochotní a pomohli nám,ale když se pak bez malá po 3 letech ozvali,že jsme nesplnili podminky hypo úvěru a my se ptali proč nás na to upozorňují tak pozdě,odpověď:Víte kolik tu máme prace?Samozřejmě,že tomu předcházelo,když jsme dostaveli a nastěhovali, zkolaudovali,s papírem do banky.Bylo nám řečeno:tak a hotovo,vše máte vyřízeno i ze strany naší banky,tak ať se vám hezky bydlí.Opak byl pravdou.Teď jen platíme a litame.Nevšimla jsem si,že bychom měli na uších sluchátka jako krávy v Hošticích.Třeba získají titul ne jako banka roku ,ale za nejvyšší dojivost.Taaak,to je vše

  14. Jirka Sobotka napsal:

    OD roku 2015 samé problémy… špatná aktivace karty, nefunkčnost karty, nezaslání karty… pravidelně se nemůžu dostat na účet… ALE TO NEJLEPŠÍ….Když jsem uzavíral smlouvu v r. 2015 aktivoval jsem balíček SMS informací za 20,-Kč / měs. Chvíli jsem přestal tento účet využívat. V srpnu ho znovu aktivoval a ověřil si, nejen na info lince, ale i na pobočce, že tento balíček je stále aktivní a platný. Nicméně jsem po nějaké době zjistil, že mi za každou informativní SMS strhávají 4 ,-Kč. Což je měsíčně 300 až 400 Kč. Reklamace nebyla uznána, že prý jsem tento balíček, zrušil již v roce 2017. Na infolince mi opět potvrdili aktivní službu. A vidím ji aktivní i v internetovém bankovnictví. Strávil jsem s tímto problémem již několik hodin jak telefonováním, tak na pobočce. Bohužel k ničemu to nevede.
    Jedna velká smečka podvodníků… Bohužel kvůli hypotéce od nich nemohu odejít. Mého kolegu (ředitele v jedné firmě) kvůli 20,-Kč bez varování dali na registr dlužníků… To mluví za sebe.

  15. Lucka napsal:

    Již nikdy více. Velice špatná zkušenost. Měla jsem vedení účtu zdarma za splnění dvou podmínek – více jak 15000 měsíčně a kartu aktivně užívat. To jsem splňovala. Pak jsem si ale dovolila otěhotnět. Vzhledem k tomu, že stát dává rodičovskou 7600 měsíčně na tři roky jsem se u banky informovala, zda je možné i tak mít vedení účtu zdarma. Milá paní operátorka mě informovala, že to možné je, že o mě jako o klienta přijít nechtějí i vzhledem k tomu, že je to pouze na tři roky a pak se vrátím do práce a budu opět splňovat všechny podmínky pro účet zdarma. Domluvila jsem se, že se tedy ozvu až budu nastupovat na mateřskou abychom vše nastavili. Po cca 3 měsících jsem mluvila s operátorem, který mi oznámil, že neví, co mi kolegyně řekla nebo slíbila, ale že nic takového nelze. Že jedinné, co mohu zkusit je nechat si zrušit účet a že se mi do 14 dní od žádosti o zrušení účtu ozvou a nabídnou mi vedení účtu na rok zdarma když jej nezruším. Napsala jsem tedy rozčílený email a samozřejmě jsem účet na pobočce zrušila. S ohledem na zaslaný email mě ani nikdo nekontaktoval. Po takto špatné zkušenosti nemohu tuto banku doporučit nikomu. Velice špatná zkušenost a již nikdy víc!!!

    • Anonym napsal:

      S touto bankou jsem nespokojen, pořád mi nabízejí různé půjčí a úvěry a však když jsem banku Raiffeisen bank požádal o úvěr na auto tak mi to zamítla, nemám žádné exekuce, vlastním dva pozemky na kterých stojí dům a na účtě mám víc peněz než je cena vozu. Verdikt banky ZAMITNUTO. Vnímám to tak, že mi banka nevychází vstříc a proto tušil své firem i í osobní účty u této banky.

  16. Lujza napsal:

    Chlubit se 21. století,že mají vedení účtu pro podnikatele bez poplatků mi v dnešní době,kdy ho ostatní banky mají zdarma i pro obyčejné lidi přijde dosti trapné a směšné.
    Jakoby u těchto zastaralých bank (česká, KB,…)snad měli zaměstnanci vymyté mozky. Když si jdete založit účet chtějte vědět tyto věci:
    – kolik za vedení účtu?
    – kolik za výběr z bankomatu (kolik je minimum bez poplatku) ze své banky?
    – kolik za výběr z cizí banky?
    – kolik za výběr ze zahraničí?
    – kolik za zaslání výpisu (totálně zbytečné, ale někteří ho prostě chtějí)?
    – kolik za vklad?
    – kolik za vedení účtu v cizí měně?
    – kolik za vložení na účet v cizí měně?
    – kolik za platbu do zahraničí?
    – kolik za platbu v cizí měně z české do české banky?

    Hlavně co je podmíněno vlastnictví karty. Některé banky mají účet zdarma,ale když kartou moc neplatíte (jen vybíráte – máte výběr zdarma, nebo jen důchod) naúčtují vám poplatek za vedení karty.

  17. Lujza napsal:

    Mám úvěr ze stavebka. Na stavebko jsem si kdysi posílala peníze,dali mi pak lepší úrok. Byla jsem celkem spokojená. Problém byl, že jsem OSVČ a mám vícero účtu, trvalý příkaz nastavený tím pádem nemám. Vždy jsem posílala platbu včas. Problém nastal,když jsem odjela s přítelem k jeho rodině asi na týden. Je to chaloupka na vysočině, kde internet moc nefunguje. Platbu jsem posílala,ale byl únor,tak nedošla do konce měsíce (obvykle 30 tady 29). Nějak mě to nedošlo,kdybych věděla,že to je problém,tak pošlu potvrzení nebo něco. 1 měli peníze na účtě, ale 2 mi poslali dopis,že jsem to neuhradila a že jsem v registru.Byla jsem vzteky bez sebe. Nikdy se mnou nebyl problém a další platby posílám raději dřív,ale už se těším až to skončí. Kvůli jednomu nedopatření mi zničili asi na 10 let pověst.Takže za mě nedoporučuji.

  18. Maria napsal:

    Nejhorší na světě banka.
    Berou peníze každý měsíc za využiti učtu a nemůžou udělat normální fungující bankovnictví.
    Jsem odletěla do jiné země na 10 dni, po příjezdu jsem zjistila ze jsem dostala pokutu 500 Kč za to ze byla v minusu – přičemž jsem kontrolovala účet před tím a mela kolem 200 navíc. Jsem napsala do banky a mne řekli ze stave se, ze někteří transakce budou provedeni později. Jsem 5 let využívala Unicredit a ani jednou mne se nestávalo. Zaplatilo – strhli se mne peníze.
    Vložila peníze do bankomatu a cekala až 4 hodiny pokud mne připíšou se na účet!!!
    Je strašná blbost.

    • Lujza napsal:

      Jojo, když vložím na účet,čekám, že to tam bude ještě ten den.Když nastane v životě jakýkoliv problém a člověk musí něco zaplatit na poslední chvíli,tak je rychlejší si uzavřít účet jinde,kde takové problémy nejsou.Ale ty opožděné banky to mají asi schválně,můžou pak chtít různé poplatky navíc za nezaplacení včas.

  19. Monika napsal:

    Opravdu nedoporučuji!!!!Já už nikdy nic,je to výsměch.

  20. klient napsal:

    Reiffeisenbank se chová naprosto neprofesionálně, neboť její zaměstnanci neví, jaké nabízí služby. Byl jsem třikrát ujištěn, že při výběru cizí měny v zahraničí z multiměnového účtu se měnový kurz řídí konverzní tabulkou na webu MasterCard. To je sice pravda, ale vždy zapomněli dodat, že se výběr nejdříve konverguje do CZK a poté do nastavené měny. Tedy dva měnové kurzy, a za výběr zaplatím mnohem víc, než odpovídá konverzní tabulce MasterCard. Zvláště když jsem byl nucen vybírat z mého účtu po celý měsíc. Po této zkušenosti nechci s touto bankou mít nic společného.

    • Lujza napsal:

      V bankomatu je třeba si dobře rozmyslet, zda vybíráte kurzem banky v dané zemi nebo kurzem své banky (kurzem své banky bývá obvykle lepší, rozdíl po validaci je jen nějaké drobné). To samé platí,když platíte kartou (měli by se Vás zeptat zda chcete platit svou měnou nebo jejich – tady je lepší platit jejich měnou).

  21. Zdeněk napsal:

    Dovolím si také přidat svoji trošku do mlýna. Tato banka dělá z lidí dojné krávy a pitomce. My si vzali půjčku, na kterou běžela v televizi reklama, jak vám vrátí až 50000,- při řádném splácení. Takto jsme i o půjčku žádali. Po pěti letech řádného splácení jsme se dozvěděli, že ji zařadili mezi půjčky, které byly předschválené a proto dostaneme – hádejte co? Počkáme na dokončení naší fixace úrokové sazby u hypotéky a rychle někam jinam. Tuto banku již nikdy!!!

    • Monika napsal:

      Dobrý den,také jsem naletěla na tuto akci.Zkoušela jsem to i přes finančního arbitra,ale ten se přiklonil k bance.Brala jsem si rychlou půjčku,kterou jsem řádně splácela 5let.Po splacení mi řekli,že na to vrácení peněž nemám nárok,protože jsem to nesplácela z účtu vedeného u nich.Nikdo mě na tuto skutečnost neupozornil a ve všech papírech o tom nebyla zmínka.Od arbitra mi přišel papír/poslaný od Raiffeisen bank/,který jsem nikdy před tím neviděla,že bych musela pohledávku splácet z účtu vedeným u nich.Je to banda podvodníků.Hlavně paní na pobočce říkala,že je to tak velká instituce,že svým slibům dostojí.To úrčitě!!!!Je to výsměch!!!!

      • Lujza napsal:

        Já zase slyšela,že bývá problém, když chcete něco předčasně splatit. Schválně Vám nevydají konečnou částku aby jste to prostě nesplatili (nepřišli o úroky) nebo to co možná dlouho zdržují.

  22. Martina napsal:

    Už nikdy nic u téhle banky! Aniž bych si vůbec aktivovala a využila kreditní kartu Style, tak už mi přišel měsíční výpis za vedení karty! Za co? Za to že mi jen doma leží a nic jsem si nepůjčila ani kartu vůbec neaktivovala. Jsou to zloději.

    • Lujza napsal:

      Ale na to je se třeba zeptat hned při zavádění,také to musí být napsané ve smlouvě. Třeba MBank to má hned vepsané na stránce,že ji musí používat (utratit tak 4000,- jinak tam je nějaký poplatek za její vedení).Dobré pro lidi,když si každý měsíc chtějí vyhodit z kopýtka, ale jinak zbytečné.
      Přítel měl kontokorent,ale Mbank si strhával poplatek za nevyužitý limit (tedy za to, že jste si nepůjčili) a tak to hned zrušil.

      • Anonym napsal:

        Také taková zkušenost, zůstatek na účtu jsem měl -13kč to bylo v pátek a protože jsem přes víkend účet nesrovnal tak mi zaúčtovali 500kč jako pokutu ……to jako fakt? 500kč za to že mám na účtě-13 kč? Převádím účet okamžitě jinam …..chovají se jako lichvářská společnost

  23. Vac napsal:

    POZOR POZOR, banka využívá různých fíglů podobným tzv. “šmejdům”, jak klienta neinformovat a zároveň jej očesat, nelze to ani uhlídat. Vážně POZOR i pro obyčejní klienti.

  24. anonym napsal:

    Přidávám se k varování před touto bankou. S klientem zacházejí jako se svou kořistí. Úvěry nejlépe refinancovat jinde, jen ne u Hypoteční nebo Komerční banky, ty mají podobné praktiky. Pokud onemocníte nebo přijdete o práci a nebudete moci splácet, banka s Vámi vyběhne, pohledávku prodá spřátelené společnosti s dokumenty, o kterých nemáte tušení !!, ale podle nich z Vás dostanou dvoj- i více násobek pohledávky. Napočítají si neskutečné sankce a ještě budou tvrdit, že jste o nich věděli, podepsali je a souhlasili s nimi. Zapomeňte na iluzi, že jste v právním státě, soudy jim jsou schopny vše odkývat a pár slušných soudců se dá spočítat na prstech ruky. Banka se zbavuje odpovědnosti tím, že pohledávku prodá, nemá s ní už přece nic společného, tak si to řešte s novým majitelem pohledávky. Ten za nic nemůže, protože on přece dostal od banky jakési dokumenty. Co na tom, že jsou jejich požadavky nezákonné, máte smůlu. Mám plnou skříň důkazů.Kolik už mohli se svými spřátelenými společnostmi poškodit klientů? Jde to do stovek? Pochybuji, že by své praktiky změnili od změny zákona o spotřebitelských úvěrech. Doporučuji, od takové banky co nejdál.

  25. Jan Táborský napsal:

    Zkusil jsem doporučení asertivně se usmívajícího bankéře a pořídil podílové fondy. Pro banku jistě úspěšné, pro mě za rok mínus dva tisíce. Byl jsem informován, že bankéři jsou placeni z objemu. Takže jim nevěřte ani slovo, oni za nic nenesou odpovědnost. A doporučí Vám dlouhodobě dělat blbce. Do konce roku ruším a nikdy více.

    • jlafshljahbfl napsal:

      samozřejmě že si v mínusu po odečtení vstupního poplatku ty blbe. musíš čekat až se ti to vyškrábe zpátky, ne jeden rok, příjde mi že jste spíš negramotní co se týče financí

    • Lujza napsal:

      Dlouhodobé investice ale takto fungují. Nevím co jste čekal??

  26. Vladimír napsal:

    Mám u nich ve správě tzv. portfolio. Musím platit i když prodělává! Za loňský rok výnos 0,2% po odečtení poplatků! To je úspěch! Nevíte o lepší správě portfolia? Mám dojem, že je to podfuk.

  27. Honza napsal:

    Banku důrazně neporučuji. Má jeny z nejnižších úroků na spořicím účtu téněř 0,04%. Bankou garamtované incestice vám vytunelují během krátké doby i o několik tisíc a nic nezmůžete. Během loňského roku téměř všechny investiční nabídky Raiffky údajně prodělaly a připravily investpry o peníze. Nedoporučuji s tpouto bankou mít nic společného – vždy jen proděláte.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.