Pojišťovna UNIQA


Pojišťovna UNIQA je jednou z nejdéle působících společností na českém trhu s pojištěním. Svoji činnost zde zahájila v roce 1993 a od té doby se zabývá pojišťováním jak fyzických tak právnických osob. Její základní kapitál činil na konci loňského roku 500 milionů korun. Jejím jediným akcionářem je UNIQA International – rakouská pojišťovací skupina. Právě díky jejímu zázemí je u nás UNIQA stabilní a silnou pojišťovnou.

Produkty pojišťovny

Pojištění pro občany

  • Pojištění osob – zde naleznete klasické i speciální životní pojištění, stejně jako úrazové pojištění. Přídavkem je též dětské pojištění Motýlek.
  • Pojištění vozidel – běžná nabídka havarijního pojištění a povinného ručení. Plus ještě pojištění právní ochrany a doplňková pojištění
  • Pojištění majetku – pojištění nemovitostí a domáností
  • Cestovní pojištění
  • Zdravotní pojištění

Pojištění pro firmy

  • Pojištění flotil – komplexní pojištění vozových parků
  • Živelní pojištění – pro případ přírodní katastrofy a jejím zásahu na majetek vaší společnosti
  • Pojištění vybavení – pojištění elektroniky, strojů
  • Pojištění odpovědnosti za škodu
  • Pojištění lesů
  • Pojištění eletrhů a výstav
  • Pojištění transportu
  • Pojištění celního dluhu a spotřební daně

Výhody pojišťovny

  • Stabilní zázemí mezinárodní společnosti
  • Nevelká finanční náročnost
  • Dvacet let zkušeností a působení na českém trhu

Nevýhody pojišťovny

  • Menší finanční návratnost např. u úrazového pojištění vzhledem k nižší ceně

Sjednání online

https://cesty.uniqa.cz/

Každý druh pojištění má u UNIQA pojišťovny svou vlastní internetovou stránku. Zde je uveden odkaz na cestovní pojištění. Nesjednáváte si ho pomocí zaregistrování se uživatelským jménem a heslem a nevybíráte ze základního webového rozhraní pojištění, které chcete uzavřít. Nejdříve přejdete právě na druh pojištění a poté vyplníte vaše osobní informace. Online sjednání šetří váš čas i energii.

Pobočky

UNIQA momentálně disponuje sítí 180 poboček v naší zemi. Kromě velkých měst tak naleznete kontaktní místa této pojišťovny i v menších obcích. Otevřeno bývá standardně od pondělí do pátku. Sídlo společnosti se nachází na adrese UNIQA pojišťovna, a.s. Evropská 810/136, 160 12 Praha 6.

O společnosti

Pojišťovna UNIQA působí na českém trhu již více než dvacet let a nabízí svým klientům komplexní pojišťovací služby. Je členem rakouské společnosti UNIQA International, která je jejím vlastníkem. Momentálně UNIQA disponuje základovým kapitálem cca 500 milionů korun.

Reklama

Kontakty

  • Infolinka + 420 800 120 020
  • Pojištění vozidel: +420 272 101 020
  • Cestovní pojištění: +420 296 33 696
  • e-mail: info@uniqa.cz

Pojišťovna UNIQA
2.3 (45.93%) 27

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

33 zkušeností s Pojišťovna UNIQA

  1. Zdeněk napsal:

    Havarijní pojistka 25 000 rok Hyundai připojištěno na živelné události poškozený předek auta od větru oprava laku nezaplaceno podle jejich šetření u nás vítr nebyl popadané stromy nejsou důkaz UNIQA už nikdy jsou milý akorát když uzavírají pojistku hlavně platit ale neotravovat!!!!

    • Zdeňka napsal:

      Bohužel mám právě podobnou zkušenost. Extrémní atmosférické srážky, protečená střecha i strop na nově koupeném domku. Po telefonu mi likvidátor řekl, že mi pošle 1500kč. Nesouhlasila jsem, chtěli odborný posudek, ten jsem nechala vypracovat, ale UNIQA se rozhodla po svém, prý mi pošlou 675kč!!! Nedá se to pochopit. Odborná firma se vyjádřila, že je komplet vše protečené a musí se vyměnit latování a durch mokré zateplení a další… Takže všem lidem: UNIQA fakt NE!

  2. Helena napsal:

    Dobrý den, chci požádat o radu – bourali jsme z důvodu zavinění jiného řidiče a auto je na odpis. Zdá se nám ale, že pojišťovna nám vyplatila málo – řešil jste někdo odvolání s tím, že auto ocenil právní odhadce…? Navíc nám Uniqa nabídla odkup “vraku”, kterého jsme nevyužili a přitom to měla už Uniqa prodané předem. Hrůza.

  3. Unsinn napsal:

    Máme stejnou zkušenost. Je to smutné, neochota, nezájem komunikovat. Pojistné plnění k pláči.

  4. Vladislav napsal:

    Já mám u Uniqi pojištěné auto Hyundai, v loni jsem měl drobnou nehodu a proběhlo to úplně bez problému, auto jsem jen odvezl do domovského servisu a ten vše s pojišťovnou vyřídil, pouze jsem po opravě zaplatil 2.500 Kč jako spoluúčast. Platím celkem (povinné + havarijní + přední sklo) 6.700 Kč za rok, navíc první 3 roky garantují původní cenu vozidla v případě totálky nebo odcizení.
    Poohlédl jsem se po jiných pojišťovnách, ale všude mají spoluúčast 5.000 Kč, pokud bych chtěl menší, pojistné je podstatně vyšší. Navíc by vycházely ze současné ceny vozu na trhu, která je min. o 50.000 menší než původní.

  5. Tesařova napsal:

    Málokdy potřebuji něco řešit s pojišťovnou jen zaplatím a doufám že kdyby náhodou.Uniqa ani náhodou Dvě zkušenosti a nervy v háji .Manžel podnikatel u nich pojištění odpovědnosti za škodu .A když už se stalo 7 měsíců dopisování složka na celý šanony kvůli škodě za 140000 Styděli jsme se s manželem před poškozenou firmou jako malé děti. Pojištění u Uniqy jsme ukončili. Zkušenost číslo dvě dopravní nehoda já ta poškozena viník pojištění u Uniqy bohužel dodnes nevyřešeno Nehoda se stala v lednu konec zdá se v nedohlednu.Už po třetí po mě chtějí jeden a ten samý papír.Proč mě to nepřekvapuje? Už to znám z minula

    • Karmáši napsal:

      Máme stejnou zkušenost. Je to k pláči ale člověk si nesmí nechat všechno líbit.

    • Denisa napsal:

      Doporučuji vyzkoušet právní službu a organizaci Pomoc poškozeným, která se těmito případy zabývá a nabízí pomoc. Kdysi jsem řešila podobný problém a pomohli mi. Z vysouzené částky si naúčtovali pouze 20 % provizi a v případě neúspěchu garantují své služby zdarma, což mi připadá fér. Stačí jen vyplnit jejich webový formulář na http://www.pomocposkozenym.cz a odeslat případ k posouzení a uvidíte… Za vyzkoušení nic nedáte – posouzení případu je taky zdarma. Držím palce. 🙂

  6. barti napsal:

    barti
    havarijni pojištění kasko super dle pojištovny top produkt po nehodě v zahraničí nic neřeší komunikace je jednostranná v call centru nám bylo řečeno přece vám nebudeme volat do španělska informace neposkytuje prostě ze strany uniqa je zájem jen o včasné splátky ale plnit cokoliv ze smlouvy snaha vše oddálit a znepříjemnit klientovu situaci pro nás tato pojištovna zatím neudělala absolutně nic od nehody uběhlo 5dní
    jen pro názornost pro případné zájemce o služby této pojištovny přepisuji doslovně z jejich asistenční služeb článek 6 písmeno g (na co máte nárok) “v případě finanční tísně při pojistné události v zahraničí na zálohové poskytnutí půjčky na opravu v max.výši 1500 EUR za předpokladu žetřetí osoba tuto částku předem uhradí v ČR”

  7. Kristýna Baštařová napsal:

    špatná zkušenost. Měla jsem od Uniqa pojištění pro své dva syny. Mladší byl devět dní v nemocnici s bronchitidou, sice plnili, ale následně nám bez našeho souhlasu zrušili část pojistky – hospitalizace, chtěla jsem ale pro oba syny mít stejné podmínky, to bylo ale žádostí o vysvětlení, řada dotazů a napsali v podstatě jen, že mi nemusí nic vysvětlovat a že je syn pro ně rizikový a že si můžou dle všeob. podmínek měnit smlouvu, jak oni chtějí bez vysvětlení – takže to znamená, že na něm asi nebudou vydělávat tolik, kolik chtějí, takže jsme odešli a protože byla pojistka kratší než rok, tak jsme přišli i o naspořené peníze – chytré řešení, jak vydělat na svých klientech a pak je kopnout do pr…

    • monika napsal:

      OPRAVDU TAK JA MAM PRO SYNA OD ROKU 2012 pojistěni od te pojistovny no radsi jdu hned vypovedet jak to tady čtu napišu jak jsme dopadla ja a radsi pojistím syna někde jinde jsem zvědava jak ušetři na mě dekuji za vas članek a radši fakt vypovím hned smlouvu

    • KAROL napsal:

      ANO, PŘESNĚ Z TOHOTO DŮVODU JSEM VYPOVĚDĚLA U VŠECH TŘÍ DĚTÍ ÚRAZOVÉ POJIŠTĚNÍ, U SEBE ŽIVOTNÍ A U MANŽELA ŽIVOTNÍ A FIREMNÍ!!!!
      V NAŠEM PŘÍPADĚ ANI NEPLNILI, ŠETŘILI JEN JAK SE DÁ PLNĚNÍ OBEJÍT, NEHORÁZNÉ JEDNÁNÍ, ABSOLUTNÍ NEPROFESIONALITA A ODPORNÉ JEDNÁNÍ.
      KONEC UNIQA UZAVŘENÁ

    • Anonym napsal:

      Máme stejnou zkušenost. Smutné

  8. Dalibor Míchal napsal:

    Dobrý den, nárok na odkupné je vždy až po dvou letech. Jak jste psal v prvním řádku, jednalo se o pojištění. Co se týká výpovědní lhůty, ta je obdobně jako u dalších pojišťoven na trhu 6 týdnů. Pokud jste chtěl spořit, tak by byla řada vhodnějších produktů mezi které nepatří životní pojištění. Patrně jste byl mylně informován o typu produktu. Kdo Vám takto produkt poradil?

    S pozdravem, Dalibor Míchal
    OVBone

  9. Sabina Ungermanova napsal:

    Ježíš,akorat jsem chtěla u nich uzavřít životní pojištění pro celou rodinu.Ufff,jeste že jsem si přečetla recenze.Dekuji.Radeji se podíváme po jiné instituci

    • Anonym napsal:

      Dobrý den,
      tak to vám nedoporučuji. Moje zkušenost je taková:
      Založil jsem si životní investiční pojištění u Uniqua. Moje příspěvky po dobu splácení byly o 30% větší než Uniqua vypisovala na účet. Po opakované žádosti o vysvětlení jsem vždy obdržel výpis na co jsou moje peníze užívány včetně nesmyslných poplatků, které mi nebyl nikdo schopen vysvětlit ani kmenoví zaměstnanci na pobočce na Vinohradské ulici v Praze 1. Ukončil jsem smlouvu a 3 měsíce čekal na vyplacení mých úspor. Čekám do stále, přestože 3 měsíce uplynuly. Dovolat se někomu je nemožné, kontakt z call centra vždy sdělí, že zapíše moje urgence a předá na centrálu. Arogance úředníků a zoufalost z nemožnosti dostat svoje prostředky zpět i po vypršení smluvně dohodnuté doby mě vede k řešení soudní cestou.

      Alexandr Petrov

      • Dalibor Míchal napsal:

        Dobrý den, patrně jste si spletl pojištění se spořením. Těch 30% poplatků je pojištění v produktu, proto není pojištění vhodné pro samostatné zhodnocování ( spoření ) finančních prostředků. Pakliže jste chtěl spořit, mohl jste využít libovolný investiční program, kde byste investoval do stejných fondů, jen bez prostředníka.

        Sabino, Vašeho případu bych se nebál. Osobně užívám stejnou pojišťovnu a nemám s ní problém. Jediné problémy s čerpáním způsobí sám klient, když hlásí špatně nebo pozdě událost. Potažmo v případě, kdy má nekvalitního porace a dostává špatné informace.

        S pozdravem, Dalibor Míchal
        OVBone

  10. Jenda napsal:

    GRATULUJI pojištovno uniqa,vyhráli jste titul arogantních hnupů,nemám slušná slova *** banda podvodníku jakou jsem mel čest poznat
    3 roky jsem platil mesíčne 440kč živ. pojistení….sám jsem ho ukončil s tim že ty penize co jsem posilal se mi vrátí jako bylo u jiných pojištoven i že bych obetoval pár procent.
    po 2 mesích mi prišel dopis s částkou 280kč
    Nabehl jsem do Jihlavské pobočky…..při vstupu máte pocit že jste je vyrušily od rozehrane hry nebo péčka,arogantne mi bylo řečeno že nevi co chcu slyšet že to bylo pojišteni a tim to hasne.(na molotov!!)
    Koukal na mě jako bych neco proved a dovolil si jit stezvat.
    Máte nakou radu co bych mel delat prosím

    • Dalibor Míchal napsal:

      Dobrý den, jak jste správně uvedl v prvních řádcích, 3 roky jste užíval pojistné ochrany a vzhledem k tomu, že minimálně první dva roky je nulové odbytné je částka naprosto relevantní. Fakt, že to nedokázali na pobočce vysvětlit je trochu jiná záležitost. Ale v případě jiných pojišťoven je situace naprosto shodná. Opět, jako v jiných vláknech doporučím, vybavit se kvalitním poradcem, který Vás bude za pojišťovny a banky zastupovat a Vy nebudete takto chybně informovám.

      S pozdravem, Dalibor Míchal
      OVBone

  11. Monika napsal:

    VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST!! mám (měla jsem) pojistku na auto u Uniqa pojišťovna. smlouva mi končila začátkem května. v březnu jsem posílala doporočený dopis (výpověď smlouvy). začátkem června mi přišlo upozornění že nemám zaplaceno. zašla jsem na pobočku. říkali mi že se to vyřeší! Dnes mi přišla placená upomínka že nemám zaplaceno. volala jsem na infolinku tam mi řekli že o výpovědi tam nemají ani zmínku. už to řeším 4.měsíc a dochází mi sil. a nejlepší bylo že paní na pobočce předemnou volala do Prahy a tam jí řekli že to tam ukončí! takže problém nebude na pobočkách ale v PRAZE!

  12. Petra napsal:

    Má zkušenost s pojišťovnou Uniqa již podruhé velice negativní, další peníze, čas ani energii této společnosti věnovat nebudu. Arogantní jednání, odmítají plnit i v případech, kdy nárok na plnění klient jednoznačně má. Ke smlouvě nebyly přiloženy veškeré podmínky pojištějí (musela jsem dohledat přes internet), na infolince podávají lživé informace, monitorované hovory nelze ovšem ani měsíc zpětně dohledat…

  13. Petra napsal:

    Dnes jsem chtěla pozměnit pojistku na auto (snížit po 5 letech jeho hodnotu), komunikace operátorky od samého začátku katastrofa – arogantní jednání,uspěchaná,hned byla se vším hotová… Nedej bože,abych s nimi musela pojistnou událost řešit…:-( nechám doběhnout smlouvu a vyhledám jinou pojištovnu!!!

  14. Martina napsal:

    Také mám velmi špatnou zkušenost syn měl otřes mozku, pojišťovna vyplatila peníze za pobyt v nemocnicni, jaké však bylo překvapení , za 3 měsíce, přišla výpověď smlouvy, když jsem se pídila potom proč, prý by mohl mít trvalé následky, něco tak podlého jsem dlouho nezažila, této pojišťovně se hodí, když jsou všichni zdraví a nikdo ponich nic nechce a pravidelně platí, už nikdy víc bych u pojišťovny UNIQA nic nepojistila.

    • Karel napsal:

      Dobrý den,
      reaguji na Váš komentář.
      Především, bych rád upozornil, že nejsem pojišťovací agent pojišťovny UNIQA!!
      Já mám úplně jinou zkušenost. Měl jsem docela vážný úraz. Po ukončení neschopenky, jsem zaslal vešekerou vyžádanou dokumentaci a plnění – vypalcení proběho bez problémů do 5 dnů!! S pojišťovnou jsem spokojen!!

      • Anonym napsal:

        Já mám zas opačnou zkušenost, úraz… denní odškodné 100kč za 133 dní- 6700,- trvalé následky- 0,-.

  15. Kateřina napsal:

    Syn měl úraz, několik měsíců stará událost dodnes nevyplaceno. Pojišťovna nekomunikuje. Velmi špatné zkušenosti.!!!

  16. josef vyskočil napsal:

    Na první pohled levné havarijní pojištění od UNIQA vás nakonec vyjde v případě pojistné události několikrát dráž než u nejdražší pojišťovny. S horší pojišťovnou jsem se ve své praxi nesetkal, plnění nedosahuje ani nákladů na materiál, natož práci. A to Vám to ještě o půlku zkrátí. Aby nemuseli platit, tak hledají všechny možné kličky. Havarijní pojištění je u této pojišťovny akorát pro šílence. Velmi nekvalitní a vychcaná pojišťovna.

  17. veronika napsal:

    Rozhodně NEDOPORUCUJI! Mám od nich cestovní pojištění, a když jsem v zahraničí měla akutní bolest zad a byla jsem poslána k fyzio pro odstranění bolesti, tak mi bylo řečeno, že mi toto pojišťovna neproplati! Nejhorší pojišťovna co znám, rozhodně ruce pryč!

  18. vaclav napsal:

    Nehorší pojištovna oddalují vyplácení,lžou!!!!

  19. Markéta napsal:

    Tahle pojišťovna mi už nesmí přes práh. V červenci jsem ukončila pojistnou smlouvu, řekli mi, že pokud bude potřeba něco doplatit, přijde mi to poštou. Potvrzení o ukončení mi přišlo v říjnu, nic o doplatku, a 19. prosince dopis od vymahačské spol. o úhradu dluhu včetně nákladů řízení na jednu nezaplacenou splátku????!!!! Bez jakékoli předchozí informace od Uniqa, že mám doplatit????

  20. Petra napsal:

    Bohužel musím konstatovat to samé, nejhorší pojišťovna jakou znám. S takovou arogancí jsem se jinde nesetkala. Nechápu jak mohou v této době ještě fungovat a provozovat pobočky. Po rozhovoru s panem Hrabánkem z centrální pobočky jsem si připadala jako největší póvl, bylo na jeho hlase slyšet jak ho zdržuji a obtěžuji. Asi mají peněz dostatek a nás klienty vůbec nepotřebují :(. Nikdy více…

  21. Eva napsal:

    Hrůza! Komunikace katastrofální, na zelené lince nikdo nic neví, na pobočce pouze uzavírají smlouvy, kontakt na likvidátora pouze mailem a odmítají plnit, co podle všeobecných podmínek plnit mají. Povinné ručení zde již nikdy!

  22. Hagar napsal:

    Špatná zkušenost.Mám u nich havarijní pojištění za 27000,- ročně,poškodil jsem si auto dal jsem do aut.servisu pojištovna napsala neodborná manipulaci při údržbě a hotovo.Tři roky staré auto bez nehody a škodní události.Jsou to šmejdi

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.