Pojišťovna Kooperativa


Pojišťovna Kooperativa je druhou největší společností na českém trhu s pojištěním. Působí na něm po celou dvacetiletou dobu jeho existence. Založena ovšem byla již v roce 1991 a začínala tak ještě na trhu československém. Je členem mezinárodního koncernu Vienna Insurance Group a momentálně svým klientům nabízí komplexní pojišťovací služby jak pro osoby, tak firmy. Ve vícero recenzích je oceňována pro vstřícný přístup ke klientům a dobrou komunikaci.

Produkty pojišťovny

Pojištění pro občany

  • Životní a úrazové pojištění
  • Cestovní pojištění – sem spadá např. hrazení léčebných výloh v případě onemocnění na dovolené, pojištění zavazadel atp.
  • Pojištění vozidel – klasické havarijní pojištění, stejně jako povinné ručení
  • Pojištění bydlení – zde naleznete pojištění nemovitostí (např. rodinných domů) i pojištění domácností proti vloupání a krádeži

Pojištění pro firmy

  • Pojištění průmyslových rizik -pro případ, že se vaše společnost zabývá potenciálně nebezpečnou prací, při které se mohou poškodit např. vaše stroje
  • Pojištění firemních vozidel
  • Pojištění odpovědnosti – pokud způsobíte škodu vašemu klientovi, zaplatí ji pojišťovna
  • Pojištění přerušení provozu
  • Pojištění přepravy
  • Pojištění odpovědnosti provozovatele zdravotnického zařízení

Výhody pojišťovny

  • Široké pole působnosti
  • Dlouholeté zkušenosti v oboru a ustálená pozie na trhu
  • Dobrá komunikace

Nevýhody pojišťovny

  • Často nedostatečně osobní přístup ke klientovi
  • V některých případech dlouhá odezva před platbou

Sjednání online

http://www.koop.cz/pojisteni-on-line/

Přihlásíte se do systému pomocí uživatelského jména a hesla a poté si můžete vybrat z plné nabídky pojištění od Kooperativy a sjednat si jej z pohodlí vašeho domova. Ušetříte si cestu na pobočku, rozmluvu s pracovníkem pojišťovny, tedy čas  i energii.

Pobočky

Jakožto druhá největší česká pojišťovna má Kooperativa pobočky ve všech velkých městech a též ve většině menších měst. Sídlo zákaznické podpory je na adrese Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group Centrum zákaznické podpory – Brněnská 634, 664 42 Modřice.

O společnosti

Kooperativa pojišťovna a.s. je dlouholetým členem mezinárodní společnosti Vienna Insurance Group. Na českém trhu působí od roku 1991 a dnes zaujímá druhé nejvýznamnější postavení mezi pojišťovnami u nás. Nabízí komplexní pojišťovací služby společně se službami asistenčními.

Časté překlepy pojišťovny

Lidé velmi často hledají tuto pojišťovnu pod chybnými kličovými slovy Kooperatviva a Koperativa. Dávejte si pozor když budete zadávat kličové slovo do vyhledávače a vyhledávajte správně KOOPERATIVA.

Reklama

Kontakty

  • infolinka – +420 841 105 105
  • e-mail: info@koop.cz
  • twitter: @KooperativaCZ

Pojišťovna Kooperativa
2.2 (44.86%) 37

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

149 zkušeností s Pojišťovna Kooperativa

  1. Jiří napsal:

    Kooperativu , ani náhodou nedoporučuji Jiří

    • Roman napsal:

      Uveďte jeden důvod. Oni se ptají jestli to co dělají je podvod ? Však tu píšete samé nesmysly proč by se potom tak nechovali.

  2. iveta napsal:

    dobrý den,noooooo tak jak to tu čtu,tak se nestačím divit před týdnem mě vytopil soused,nahlásila jsem,ale zatim nic noooooooooooooooooo a jak tak to čtu,tak mi to asi stejně zamítnou hihi po 20 letech je to moje první udalost,nevíte jakou maji lhůtu na vyřízení???děkuji

    • Roman napsal:

      Pošli te jim obrázky toho vytopení urychlíte tím vyřízení . Neumějí číst ,ale obrázky fungují velmi dobře.

  3. Martin napsal:

    Mám cestovní pojištění, odjel sem do zahraničí, kde jsem byl okraden (Holandsko), dovezu vše potřebné pro vyřízení škody, protokoly od policie ale chtějí přeložit? To mi chcete říct, že tak velká společnost jako Kooperativa, která disponuje tlumočníky snad ze všech jazyků, chce přeložit pár stránek Holandštiny? A jak na to pouhý smrtelník, který neumí daný jazyk? Směšné.. to mám ted shánět překlad, který mě bude stát stovky ne-li tisíce? Za mě toto jednání není adekvátní. Příště už zařídím pojistku u jiné pojištovny.

    • Roman napsal:

      Proč nečteš recenze jestli neumějí číst , tak holandský vůbec .Děláš si z ních prdel.

  4. Roman napsal:

    A je ticho obrázek zabral nakreslil jsem to co mám podepsané.A výhružné dopisy přestaly chodit ani e-mail nedorazil úplně přestaly komunikovat . To co jsem tady dál do recenzí je pravda vše se dá doložit.

  5. Petr Fojtík napsal:

    Manželce klient Kooperativy poškodil čelní sklo na autě. Policie to prosetrila a uzavřela. Magistrát to prosetril a uzavřel a pojišťovna mlží a nemá se k platbě. Viník dostal blokovou pokutu a magistrát to uzavřel s tím, že viník je vinný. Dnes jsem pomohl manželce podat reklamaci a pokud to nezabere tak podám podnět ČNB aby ty suchary z Viena group proveřila. Nehoda byla 29.1.2019 a 19.7 posílal magistrát vyrozumění pojišťovně. Tomu říkám služby. Jak jsem na netu četl tak cpp a Kooperativa (Viena group) jsou co se týká plnění z povinného ručení ty nejhorší.

  6. Ema napsal:

    Dobrý den dcera si zlomila pažní kost a byla na tři dny hospitalizována. Akorát nevíme kolik asi dostaneme od pojišťovny můžete někdo alespoň tipnout kolik to asi bude? Děkuji předem Ema Javorská

  7. Roman napsal:

    Po velkém úklidu se ty dva dopisy našly byly s cvaklé k sobě, ale nic nového tam nebylo . Jenom další jméno inspektora , který trvá na podvodu pojišťovny ,pokud jsem počítal,tak se na tom podílelo osum lidí, aby získaly z pět peníze za bonusy, které nabízí při podpisu smlouvy a to ve výši 1538 kč.

  8. Roman napsal:

    Dobrý den místo soudní obsílky dorazil další dopis . Kde mi píšou ,že poslaly v minulosti další 3 dopisy , které nedorazily. Takže dodnes nevím co v nich píší. Proto jsem se rozhodl celou dopravní nehodu nakreslit a poslat jim to možná obrázek bude mít úspěch , když neumí číst a nechápou pokud mám za škrklé měnil pruhy, že to není odbočil vpravo.To jsou dva rozdílné pojmy a pokud viník jel v jiném pruhu a odbočil v pravo, tak se auta pohybovala ve třech pruzích a né ve dvou jak mi vypisovali. Taky napsali že jsem stál a nejel .Buď si dělají s klientů prdel,nebo číst opravdu neumí. A pokud si rozbije celou levou stranu ,nemohu nést za jeho jednání zodpovědnost.

  9. Roman napsal:

    Dobrý den, zřejmě neumíte číst Kooperativa nic nepřevzala pouze spořitelna má smluvní dohodu, jednu pojistku tam mám taky. Pokud Vám jedna pojišťovna, odmítla vyplatit a druhá okamžitě vyplatí vše je to úplně normální ,když se jedná o Kooperativu je to běžná praxe. Pán mi kdysi najel do protisměru jen jsme se ťukli. Po vysednutí zkonstatoval, že si poškodil pouze mlhovku , jelikož to byla jeho chyba nic se nesepsalo pouze jsme si vyměnili telefón. Druhý den začal dělat problémy, tak jsme si vyměnili čísla pojistek . Do měsíce mi moje pojišťovna posla dopis, že urhadila 50% škody a to ve výši 7.500kč jednalo se o mlhové světlo na Felici před osmi lety , před dvěma lety zaplatili přes 30000 tisíc člověkovi, ktrerý mi rozbil auto, když předjížděl vpravo ,nezastavil na místě ,vše napsal a podepsal a předal Kooperativě.To že máte zdravotní problémy to mě je líto ,ale případy jsou si úplně podobné .

  10. Milan Smolík napsal:

    Já musím pojišťovně Kooperativa poděkovat. Převzala Českou spořitelnu u které jsem měl životní pojištění Flexi. Stal se mi úraz na pravé ruce. Musím ocenit vstřícný přístup personálu Kooperativy i včasné odškodnění.Jsem také pojištěn u České pojišťovny u které mám bohužel také pojištění na úraz. První, co mi řekli po předložení dokumentů z nemocnice, kde jsem byl operován, že mi žádnou pojistku nevyplatí, že se mi vlastně žádný úraz nestal. Když se podíváte na recenze České pojišťovny, tak se není čemu divit. Naštěstí jsem pojištěn už jinde.

    • Roman napsal:

      Dobrý den, nedělejte z lidí hlupáky ,vždyť neumí číst možná tak obrázek ruky , který jste nakreslil. To ,že neumí číst mi poslali černé na bílém v dopise.

  11. Roman napsal:

    Omlouvám se za pár překlepů v předchozích recenzi,ale každý si domyslí jak to bylo myšleno.Z toho je vidět,jak se chovají ke klientům a vypisovat jim že jim kazí reputaci nějakými recenzemi holá volovina.Buď je pojišťovna schopná dostát svojich závazků nebo ne ,podle tohoto vypadají i recenze .Podle vyjádření pojišťovny je to obchodní politika o brát klienta o peníze .Proto že jestli ,klient doložil dokument ,kde je podepsané , že byl před jížděn zpráva , navíc viník od nehody ujel. Podepsané a zakrslé. Tedy porušil hned dva předpisy. Za tuto událost vyinkasovala pojišťovna z poškozeného klienta 1583.00 kč a vzala mu bonusy.K tomu není co dodat.

  12. Roman napsal:

    Dobrý den odpověď dorazila poštou a doporučeně údajně sem si stěžoval? Ne napsal jsem recenzi, ať nekupujte kočku v pytli, kterou koupíte a nelze reklamovat. Místo toho,aby se zamysleli napsali dopis plný výhrůžek. Podepsané Ing.Štichová a Mgr.Gašparová .Pokud budu pokračovat v recenzi, tak je budou mazat .To je ta demokracie. Pokud by něco smazaly budou mít problémy. Odvolávají se na dopisy , které zaslaly manžece,kde jasně uvedli že dopravní nehodu zfalošivali i s podpisem manžela. Proto nemá nárok na odškodnění. Jediné co ne domysleli je skutečnost , že manžela,majitelka vozu , pojistky a v té době spolujezdkyně měla do deseti minut po nehodě papír , který tvrdí , že auto měla rozbité řidičem , který přejíždět vpravo. Dle záznamu ,který jí by podepsán oběma řídí na místě.

  13. Diana napsal:

    Naprosta nespokojenost.Ukoncuji vsechni smlouvy u teto pojistovne.Rozhoduji lide bez vzdelani.Dama my rika no vidim na obrazku ze to nebyl sesuv ale zmrazek.Stavebni firma delala posudek…ale tato dama rozhodla.Muzete se snazit jsme silna pojistovna…ano ale jen do doby dokavat ji budou zivit lide.

    • Roman napsal:

      Dobrý den, skoro před každým jménem je nějaký titul. Tak že houpací nejsou,ale pokud mají mít zisky jinak to nejde .A zrušení všech pojistek a jít někam jinam není východisko i jinde dopadnete stejně. Protože nevíte jak to jinde chodí .U této pojišťovny jsem asi 15 let za tu dobu jsem pochopil ,jakým způsobem o jebávají klienty a dlouhodobě unikali pobytu za mřížemi. Teď je dostatek důkazů o jejich trestní činnosti , podvody a pomluvy , za které jim hrozí některým až 12 let. Pokud bude soud spravedlivý ,bude to poučení pro všechny. Pokud mi pošlou soudní obsilku budu svědčit .

  14. Diana napsal:

    Kdyz platite a nic nepotrebujete supr.Kdyz po par letech vznikl sesuv snehu a poskodil muj i souseduv dum vznikl problem.Vse zamitli.A to i stavebni firma koukala jestli je mozne neco take napsat.Ted to davam pravnikovi a s nimi koncim .Vsechni moje pojistky ukoncuji…nechci o nich slyset

  15. Roman napsal:

    Nikdo neodpověděl ,tak jsem to znovu reklamoval. Pokud si tato pojišťovna zakládá na hyjenizmu ,tak se jito daří. Né že by Vám pomohli v problémů oni Vás oberou o zbytek peněz podle smlouvy ,kterou jste uzavřeli. Tak že zaplatíte opravu auta , které Vám rozbije jiný řidič a pojišťovna Vám sebere veškeré bonusy. Určitě nedoporučuji uzavírat nové pojištění u této pojišťovny. Jsou si vcelku jisti ,že jim podvod nedokážete protože nebudete mít nic v ruce. Když mi tvrdili ať jim to dokážu , trvalo mi to osum let. Dnes mám doklady kompletní i s odvoláním. To co jsi jsou schopni vymyslet zůstává rozum stát to nechápou ani zaměstnanci, kteří sepisují smlouvy na pobočce ani policie České republiky. Pokud někdo nevěří mohu doložit adresa :roman.blazek2@seznam.cz

  16. Josef Fiala napsal:

    Bohužel musím potvrdit nedobrou zkušenost ostatních: po poslední škodě (přední sklo a nárazník) hrazené z havarijního pojištění. mi byla vypovězena smlouva (komplexní pojištění Namíru tj. odpovědnost a havarijní společně) bez udání důvodu. Při dotazu na hotline mi operátorka sdělila, že ze zákona na to mají nárok (což je pravda) a důvody uvádět nemusí (to je též pravda). Obrátil jsem se tedy emailem na jejich info a odpověď p. Jakuba Závodského, operátora, byla stejná. Mohu tedy pouze spekulovat, že vzhledem k dlouholeté pojistce (cca 15 let) jsou podmínky pro Kooperativu tak nevýhodné, že se čekalo jen na vhodný okamžik pro vypovězení smlouvy. O etice tohoto jednání si už každý udělá úsudek sám. Jediné plus vidím v rychlém vyřízení škody a následném proplacení peněz.

  17. Markéta napsal:

    Bohužel na to, že člověk roky pravidelně posílá peníze obyčejným zlodějům přijde až ve chvíli, kdy se opravdu něco stane. Platila jsem poctivě několik let pojištění na auto, první asi 2 roky navíc i havarijní, které jsem potom zrušila. Pojišťovna, aniž by mě o tom informovala, místo zrušení havarijního pojištění na staré smlouvě, vygenerovala smlouvu novou. Cca 6 let bez jediné nehody, no tento rok jsem se dostala do smyku na sněhu a měla jsem vážnou nehodu, při které bylo auto úplně na odpis. Pojišťovna hradí odtah, ale vyproštění a parkovné v odtahovce už ne. Mně bylo naučtováno 100,-Kč na den, což při vážném úrazu, kdy si dlouho poležíte v nemocnici a ještě déle pak doma, naroste na hodně slušnou částku a aby toho na vás nebylo málo, okamžitě vám strhnou bonus za důvěru (sleva na pojištění), o kterém ani nevíte, že čerpáte. No a nakonec se dozvíte, že na přeplatek na pojistném třeba 11měsíců, má nárok pojišťovna a vy neuvidíte ani korunu.

  18. Roman napsal:

    Všichni ticho ,proto jsem vyzval pojišťovnu e-mailem ,aby se k celé záležitosti vyjádřila. Pokud uzavírá smlouvy s klienty ,aby mohla páchat trestnou činnost pod jejich jménem je to nehorázná drzost.Na víc ve smlouvě o tom není ani zmínka . Paní Příhodová tvrdila klientovi pojišťovny,že pojištěnci za havárii nevyplatí pojišťovna viníka nehody ani korunu i když měl na to nárok to jen proto proto že se ,tak dohodla z druhou stranou.A to že je to podvod to bych musel dokázat .Jako klient nic takového dělat nemusím.To by měla vysvětlit pojišťovna klientovi. Nejhorší na tom je
    že ,druhá pojišťovna potvrdila že tento příkaz dostala proto nic neřešila . Při odvolání vymysleli další podvod.Dva podvody v jedné události toje síla.Pod tohle se podepisují pracovníci pojišťovny.Tak sem zvědavý na písemné vysvětlení.

  19. Roman napsal:

    Takto má vypadat seriózní recenze všichni jsou ticho placení recenzisté, anonymové i těch zveřejněných jmen .

  20. Roman napsal:

    Pokud se někdo ptá jestli je , to co dělají podvod ? .Tak pište k věci . Jméno pracovníka , který způsobil jasně a prokazatelně škodu a kdy se pod to podepsal a kolik škody napáchat . Potom může jít o trestný čin .Tlápání o tom co měli a neměli zaplatit nikde neobstojí. Pokud si upravili nehodu podle sebe tak,aby okradli svého klienta, tak to podvod určitě je .Sfalšovali dopravní nehodou tak , aby viníkovi nehody vyplatili částku 30800.00 .Své mu pojištěnci zablokovali tím pádem vyplatit částku 28463.00.To se stalo dne 28.6.2017 vyřizovala Jitka Příhodová podepsání jsou ing.Milan Gregor a Mgr.Ivo Šitina Dne. 29.6.2017 došel klient o bonusy , které musel doplatit a to ve číši 1583.00.Tim pádem zveli i pojištení vozu Podepsaní jsou ing.Radmila Dočekalová a ing.Oldřich Konvalina .Na toto jednání jsem podal stížnost . Odpověď přišla s datumem vyřízení 4.8.2017 vyřizovala Mgr.Kateřina Gašparová ,taky je podepsána a Ing.Ivana Šíchová, které odepsaly ,že záznam nehody podepsaný oběma účastníky nerespektují a trvají na vymyšlené verzi. Vše je řádně zaevidované nic není vymyšléné .

  21. Iva napsal:

    Včera jsem měla způsobenou škodu na vozidle od vozidla pjištěného u KOOPERATIVY ,již dnes přišel dopis že škodná událost byla zamítnuta poněvadž nejde prokázat ,že škodu způsobilo dané vozidlo,a to ještě nedorazil ani jejich technik ,toho teprve očekávám.Prý si mám pořídit do auta kameru ,no nevím jak by kamera stihla zaznamenat ,že kámen od auta odlétl ,škoda na mém voze je cca 6000 kč jedná se o čelní sklo ,vše mám s řidičem řádně sepsáno avšak to není důkaz ,příště asi budu hledat na silnici kamínek.

    • Roman napsal:

      Zákonné pojištění je podvod, tak co chcete hradit po pojišťovně. Pokud se pojišťovny dohodly, že budou pokračovat v podvodech a Česká asociace pojišťoven to vše kryje ,tak to píše na stránkách , které jsou uvedeny v přízpěvku níže. V mém případě vyplatili celou částku viníkovi, který předjížděl z práva.

    • Martin Beneš napsal:

      Dobrý den Ivo,

      Tato skutečnost mi přijde velice zvláštní, pokud mohu poradit, pošlete mi prosím e-mail na: martin.benes@Allianz.cz

      Děkuji, s pozdravem

      Martin Beneš
      Oblastní manažer obchodní divize Allianz středí Čechy / Praha

  22. Roman napsal:

    https://www.opojisteni.cz/tema/cap-pojistovny-odhalily-pojistne-podvody-v-hodnote-1-3-miliardy/ . Na této adrese se dočtete více za podvod je až 10 let , tohle je důkaz že Kooperativa je zločinecká organizace nikdo nebyl odsouzen a podvody jim neustále prochází. Před lety se mi vysmály ať jim to dokážu dnes to mám černé na bílém. A to co vykládají je nesmysl.

  23. Roman napsal:

    Jak již jsem uvedl v prvním příspěvku, vše se předalo ČOI ,ta vše převzala ale někomunikují na výzvu mi odpověděli ,že nic nerešli zůstalo to v šuplíku je to tedy organizovaný zločin nedivte se ,že se tak chovají a chovat se za těchto podmínek budou.

  24. Roman napsal:

    Jak již jsem uvedl v prvním příspěvku, vše se předalo ČOI ta vše převzala ale někomunikují na výzvu mi odpověděli ,že nic nerešli zůstalo to v šuplíku je to tedy organizovaný zločin nedivte se že se tak chovají schovat se za těchto podmínek budou.

  25. Stella napsal:

    Nedoporučuji!!! Po 3 měsících jsem volala, že jsem nedostala žádnou zprávu. Podávala jsem pojistnou událost. Jsem členem českého olympijského výboru, takže nelze dohledat podle jména. Paní na pobočce otrávená a nepříjemná, neochotná. Nakonec řekla, že si to mám zkusit, že to těžké. Nikdy více!!!!

  26. Pepa napsal:

    Jsem velice zklamaný touto pojišťovnou. Nedoporučuji jejich klient mi způsobil poškození vozidla a nic jiného neumí než zamítají a ještě pošlou dopis se špatným číslem udalosti.

    • Roman napsal:

      Ještě jsem nezažil pojišťovnu ,aby mi uhradila škodu způsobenou jiným vozidlem vše si hradím sám .

  27. Barbora Ulrichová napsal:

    Nikdy více! Věděli jste, že je možné životní pojistku, uzavřenou na otce rodiny, po jeho úmrtí místo vyplacení převést na dítě zemřelého? Hnus, hyenismus! Místo, aby pomáhali rodinám v nouzi, chtějí další peníze. Navíc přijdou s takovým nesmyslem, že převedou ŽIVOTNÍ pojistku. Jeden by řekl, že v instituci jako je pojišťovna bude někdo, kdo zvládá logicky uvažovat. Zde je však přednější umět si pěkně spočítat penízky, které jim důvěřiví hlupáci jako my nasypou do kapsy. Upřímně obdivuji každého, kdo dokáže pracovat v takové společnosti, a s úsměvem užívat jejich falešné praktiky.

    • Anonym napsal:

      A uvažovala jste proč tomu tak může být? Pokud je u jedné smlouvy pojištěn více lidi a vy po umrti hlavního pojistitele pojistku zrusite tak už vám nikdo neudělá novou s podmínkami které byly na stáre smlouvě. A vždy jsou s novou pojistkou ty podmínky horší. Parodie čím je člověk starší tom je pojistné dražší.

  28. Zuzana napsal:

    Dobrý den.Mám u kooperativy pojištěné úplně všechno .Auto,děti,sebe,domácnost, dům, pojistku na blbost.Nikdy jsem žádný problém s vyplacením pojistné události neměla.Spíše naopak…Děti při úrazu byli vyplacené do týdne od podání, Při pojistné události havarijního pojištění taky žádný problém.Za mě kooperativu doporučuji…

  29. Jan M. napsal:

    Samozřejmě všude je něco,jedni jsou zlí,jiní hodní a jiní zkorumpovaný. Ale já za sebe mohu říct že po opravě auta,kde jsem měl během dvou měsíců dvě pojistné události které mi opravili v servisu a faktury které byli poslány na pojišťovnu, tak byli kladně vyřízené do čtyř dnů. Zatím mohu konstatovat že jsem s touto pojišťovnou spokojen.Souhlasím s panem Martinem z předešlé recenze, než něco podepíšete tak si to důkladně přečtěte nebo si nejdřív půjčte podmínky smlouvy,protože v pobočce na to není čas a klid a právník který vám poradí.
    Čtěte,Čtěte, Čtěte Jan M.

  30. Ládis napsal:

    To, že chcete udělat na pojišťovnu podvod a nevyjde vám to neznamená, že je pojišťovna na h***o.. Lidi jsou v dnešní době zlý a chtějí z pojišťoven vylákat prachy akorát. Proto to trvá tak dlouho to si uvědomte. Pokud po pojišťovně chcete vyplatit takovou sumu na opravu auta nebo čehokoliv tak se nedivte, že vám to nedají ze dne na den. Prozkoumávají všechno a všechny důkazy a pokud něco nesedí tak se samozřejmě ozvou, ale to není jejich chyba ale vaše!!! Máte mít všechno tak jak má být. Já s pojišťovnou Koop. nemám absolutně žádný problém. Měl jsem všechno tak jak mělo být a do měsíce jsem měl peníze na účtu. Pokud si myslíte, že se stane bouračka a za hodinu už budete mít prachy a opravený auto tak se mýlíte. Nic není hned. To že se pojišťovny k nám chovaj jak se chovaj si lidi zavinili sami svými pojistnými podvody!!!! Abych to zkrátil. Jak se do lesa volá tak se z něj ozývá. Nejprve si vše překontrolujte a pak až něco hlaste a vymlouvat se na to, že likvidátor tohle a tamhléto.. to je vaše chyba jelikož vy máte právo do těch dokumentů nahlížet co on napíše, takže si to příště prostudujte, podívejte se pořádně co a jak napsal a ověřte si, že je v pořádku. To že nějaký ko*ot udělá něco špatně jakožto likvidátor neznamená, že je pojišťovna na hov*o.. To jsou lidi a ne pojišťovna. Pokud něco chcete zajděte rovnou za nějakým manažerem a nestěžujte si furt. Můžete si za to sami, protože vám přijde ztráta času někam chodit. Takže si vše sami ověřte, že je vše správně a hlaste věci včas!!! Každý si jen na něco stěžuje, ale že něco udělal špatně nebo do toho nedal 100% (např. zajít rovnou na pobočku nebo za manažerem) to už nikdo nenapíše. Já vždy chodím rovnou za vrchními a nikdy jsem neměl problém!

    • petr napsal:

      Zapomněl napsat že je placený recenzent pojišťovny

    • Roman napsal:

      Problém má pojišťovna pokud vyplatí peníze člověkovi, který zaviní havárii tím, že předjížděl z práva a poodjel místa nehody. A to že likvidátorka neumí číst není vina klientů.

  31. iveta napsal:

    opravdu strašná pojištovna, pokud platíte a nic nechcete klid a pohoda, jakmile máte nějaký problém hanba mluvit, ruce pryč od kooperativy…

  32. Miloš Janda napsal:

    Bez sebemenší nadsázky lze tuto společnost označit jako spolek profesionálních šmejdů v pravém slova smyslu. Ostatně zde uveřejněné komentáře ostatních to jen potvrzují. Praktiky této “firmy” si nikterak nezadají s metodami pokoutných prodejců dek, mixérů a kastrolů pochybné kvality objíždějící obecní sokolovny a podvádějící starší venkovské obyvatele. Cokoliv uzavřete s touto “pojišťovnou” vás bude stát pouze nemalé finanční prostředky, jen to nejhorší představitelné buranské jednání a nakonec obyčejné vydírání. Rozhodně se jim vyhnout a varovat každého, kdo by o čemkoliv s touto prolhanou podvodnou bandou šmejdů chtěl vůbec jednat.

  33. Eva Chloupková napsal:

    V dubnu jsem měla pracovní úraz.Do dneška mi ještě nepřišli žádné peníze.I když mám všechny podklady vyřazené.Když volám na info tak mi nikdo nic pořádně nevysvětlí.Z pojišťovnou nejsem vůbec spokojená.

  34. Pavel napsal:

    Radši jinou pojišťovnu

    • Jarda napsal:

      Nespokojenost tak jak píše pan Pavel oberou vás o peníze mám staršího mercedesa a zbourala mi ho klientka Kooperativy přijel arogantní pan likvidátor hned řekl že je to totálka i když je to auto opravitelné a že je to pro pojištovnu nejekonomičtější namazal nam med kolem huby do papíru napsal uplně něco jiného a pojištovna nam vyplatila směšnou cenu dohoda s nima veškera žádna jen hledají všelijaké kličky posilaj vas tam a tam htěj rozpočty ze servisu a všechno zamitaj a čekaj až vás to přestane bavit zkušenost horor mám u nich ještě pojistku na dum tak to ruším aby mně taky nepotkala další nepříjemná zkušenost.

  35. Pavel napsal:

    Nespokojenost, oberou vás o peníze , naslibuji nalákají ale hlavně mají dokonalý a rychlý vymáhací yystém. Hnet hrozí exekucemi

  36. J.Jahelková napsal:

    Pojištění u této pojišťovny se vyplatí jen jejím zaměstnancům. Doufám, že za naše peníze mají pěkné odměny. Téměř 10let jsem jako součást pojištění hypotéky platila i pojištění na nemoc a pobyt v nemocnici. A teprve loni jsem si dovolila onemocnět se spondilodiscitidou (zánět meziobtarlové ploténky a obratlů) a jaké bylo překvapení že mi nic nevyplatily. Záda přece mají ve výjímce. Nikdo se s vámi osobně bavit nechce, pouze si dopisují. Paní je určitě odborník na svém místě, když splete i několik událostí do jedné a diagnozám taky vůbec nerozumí. Stačí jí číselná diagnóza( nevím proč chtějí veškerou dokumentaci, nečtou jí)a podle tabulky to vyhodnotí. A jako další raritka, po okamžité výpovědi ještě měsíc platíte navíc. KOOPERATIVA JE NESERIÓZNÍ POJIŠŤOVNA.

  37. marttimo napsal:

    Na Štědrý den jsem byl sousedem vytopen, škodu hlasil přes svoji pojistku u Kooperativy, platí jim skoro 3000 ročně za pojištění domácnosti a když mi způsobil škodu vytopením tak on je z obliga, žádný likvidátor nepřišel, oni si prý určují kam přijdou, takže veškeré papiry, fota a komunikaci a domáhání se nápravy zůstalo na mě. Zadal jsem tedy firmě zakázku na odstranění škody, ta ji provedla, vystavila fakturu a já ji uhradil a vše odevzdal pojišťovně, ta mě papirama šikanovala skoro tři měsíce a nakonec začala hledat takové kličky, aby nemusela proplácet fakturu, že jsem diky někomu kdo sedí na centrále a koukne se na fotky zaslané jim, určí jak závažné to bylo atd., ve finále mi pošlou čtvrtinu z uhrazení faktury, ze jsem nedal vše úplně do původního stavu, i když ty materiály už ani nejsou, amortizace, revize atd., dokonce poznal z fotky, že neshořelo trafo k osvětlení, takže soused mě může vytápět dennodenně, pojišťovna za něj zatáhne minimum, hlavně že jim platí baťoh a dotovat jeho vinu mám já, tak kde je spravedlnost, si připadám že sem ho vytopil tedy já a Kooperativu chci zrujnovat,pro pojišťovnu sem ten špatný já poškozený a né klient který uplatněnuje plnění které si účelové platí. Takže má zkušenost je negativní a doporucuji s nimi nic radši nemít, takové arogantni, sprosté chování některých jedinců a komunikace s celkem sem sice už zažil i jinde, ale tohle je též vrchol všeho.

    • Patriot napsal:

      No jestli jsi podával hlášení s tímto pravopisem, tak se ani nedivím, že se s tebou nebavily. Takového negramota bych poslal do prdele taky.

      • Jana napsal:

        tos mě pobavil. ve tvé jediné větě máš více hrubek než ten, kterého kritizuješ:-)

      • Roman napsal:

        Pokud někdo podepsal smlouvu a nedívali se na pravopis,tak je chyba někde jinde . Oni jsou totiž analfabeti . Pokud jsou jasné doklady je to třeba podat na policii . Pokud sem jim doručil tiskopisy ,kde bylo vše vytištěné pouze se zaškrtne hodící .Jednalo se o dopravní nehodou způsobenou jiným autem ,tak mi poslali dva pousudky ještě k tomu rozdílné a nakonec udelali ze mně i viníka.

      • Radovan Pokorný napsal:

        Když někomu kritizujeme pravopis, tak tedy: ONI SE NEBAVILI, tj. “i” nikoliv ypsilon. To by s s tím pánem “nebavily” jedině ženy či děti. Posíláte-li nějakoho do p…, tak ho budete muset asi doprovodit.

    • PAVEL GÁBORÍK napsal:

      máte pravdu, co se týče arogance, podávání špatných informací, vedoucí hlavně prodlužování plateb pro pojiš´tovnu. Já osobně jsem dostal lživou informaci o plnění pojistného plnění za marodění. Bylo mi dvakrát na přepážce potvrzeno bezproblémové plnění za marodění. Jaké bylo mé překvapení po jedenáícti měsících mého marodení, že se nacházím ve výluce. A na tu výluku jsem se špeciálne dotazoval při za začátku marodění. POkud by byl informován pravdivě, byl jsem připraven pojistku zrušit. A právě nepravdivou informaci sdělenou mi na přepážce, dostala pojišťovna kooperativa odemně dalších osum tisíc korun. NORMÁLNĚ UDĚLALI NA MNĚ PODVOD. A pak následně za devět měsícu mi sdělila, že jsem ve výluce. Následné jednání bylo arogantní, ponižujíci. KOOPERATIVA….NIKDY. PAVEL G.

  38. Lucie napsal:

    Přikládám negativní zkušenost. Máme téměř tříletého syna a protože je hodně živý, měli jsme pro něj u Kooperativy úrazové pojištění. Třikrát nebo čtyřikrát jsme řešili pojistnou událost, kde nám pokaždé vyplatili od tisíce do tří tisíc korun. Po posledním úrazu (rozražené čelo), nám vypověděli smlouvu. Kooperativu už nikdy víc, jsou to pěkní šme.jdi. Nevím co by se dělo, kdyby měli vyplácet pořádnou sumu… Nejhorší pojišťovna.

    • Eddy Dominik napsal:

      dobrý den, naprosto souhlasím, pojišťpvna Kooperativa už není jako dříve ale už je to pouze o podvodu a klamu klientů. Uzavřel jsem také pojištění – úraz a životnka 1600 Kč úměsíc. Pak jsem měl úraz se kterým jsem byl doma 3 měsíce – diagnóza lékaře. ALe když jsem chtěl vyplati následně pojistné, bylo mi sděleno, že dle interních tabulek doba léčky je 14 dní. Takže jak je vidět, mají své tabulky, aniž by hleděli na stanovisko skutečného lékaře. Prostě mají své tabulky a přesto nejede vlak, ale u podpisu Vám naslibují vše co všechno Vám uhradí. Prostě zaměstnanci mají profit z pojistkyk kterou uzavřou takže koukají na peníze a ne na skutečbné služby co nabízejí! Jsou to podvodnící zejména zamětsnanci Kooperativi Hrádek nad Nisou a Liberec. Pozor na tyto pobočky!!!

      • Anonym napsal:

        To nic není mě sice pojišťovna něco vyplatila nicméně směšně napsaný dopis ohledně ztráty končetiny blbý je že končetinu tedy stále mám i když ne zcela funkční

  39. Julie napsal:

    Co se týče moji zkušeností s Kooperativou tak je to jedním slovem katastrofa.
    U Kooperativy jsme měli pojištění v rámci leasingu u Škodovky.
    Zaměstnanci, se kterými jsem se u nich setkala jsou arogantní a absolutně neumějí jednat se zákazníkem.
    Stalo se to, že jsem srazila srnu. Auto bylo pojízdné, tak jsem ho mohla dovést do servisu.
    Na opravu jsme čekali 3 týdny. Podle smlouvy jsme měli nárok na náhradní vozidlo po dobu 20 dní v případě, že bude auto opravované v domovském servise. (což bylo) V případě, že to bude v jakémkoliv jiném autorizovaném servisu Škodovky i tak nám vzniká nárok na náhradní auto po dobu 10 dní.
    Auto nám bylo půjčeno na dva dny s tím, že mají rozpůjčování aut naplánováno a pro nás jednoduše nezbylo.
    Za tyto dva dny byla sazba cca 3000,-. (v případě plných 20 dní by se jednalo o částku cca 30 tis.)
    Po asi měsíci nám přišel dopis od Kooperativy, že nám nevznikl nárok na náhradní vozidlo, takže tyto 3000,- máme uhradit my.
    Zaměstnanci neustále jako kolovrátek opakovali, že by jsme na náhradní auto nárok měli jen v případě, že oprava přesáhne 8 normohodin.
    Nic takového jsme ve smlouvě nenašli, nehledě na to,že auto jsme k dispozici neměli celé tři týdny a nikdo nám to nijak nekompenzoval.
    Výše pojistky byla 17 700,-/rok, za mě je to dost vysoká pojistka na to aby pojišťovna zafungovala při nějakém problému.
    A to jsem se ještě po telefonu od jednoho ze zaměstnanců dozvěděla, že pojistka není svojí vyšší nijak přemrštěná tak co bych čekala.

    Co jim tedy nemůžu upřít tak alespoň zaplatili opravu auto po srážce se srnou bez jakýchkoliv problémů.

    Závěrem tuto pojišťovnu určitě nedoporučuji. Od více lidí jsem slyšela, že mají nejvyšší rušivost pojistek vůbec, což po této zkušenosti chápu.

    • Onodi Pavel napsal:

      Dobrý den, ano jsou to podvodnící a zloději. Pouze vydělávat aníž by plnili to k čemu se zavázali a pak když na něco dojde, hledajhí slovíčka – vzít. vyrazit …. Jen aby nemuseli platit pojistné plnění. nedávno listopad mi známá vyrazila telefon z ruky 7 500 Kč škoda na opravu displeje. Nic méně bez nároku na pojistné plnění. A to dokonce i sama zaměstnankyně pobočky v Hrádku nad Nisou .- sama dopsala do škodní události text – pomohla paní (70 let) jak to napsat aby došlo – tedy NEDOŠLO!!! NA POJISTNÉ PLNĚNÍ !! FŮJ A HANDBA VŠEM ZAMĚSTNANCŮM TÉTO POJIŠŤOVNY. Do dnes se taháme a píšu na arbitr ČR, do médiií a zřejmě půjdu s trnsparentem do ulic před tyto pobočky abych upozornil lidi, že tady se pouze klame a podvádí!!! Takže Vám poradí tak, aby nemuselo dojít na pojistné plnění – to je tedy společnost super!!! A Vás jako poškozeného se nikdo neptá, protože komunikace s dámou 70let, která žije z důchodu 8 500 Kč, a nemůže si dovolit uhradit 7500 za opravu. Pryč od této společnosti a doporučuji si nechat stávající smlouvy prověřit arbitrem. Určitě se budete divit jak nás tady klamou. Dle recenzí od jiných společností vnímám, že to je téměř shodné všude, Nic méně doporučuji si jakékoliv uzavírání smlouvy nahrávat na záznamník, protože pak je to snažší dokazování co bylo a nebylo u uzavírání a nabízení řečeno. Protože co všechno oni slíbí tak na 99% není vůbec kryto v jejich pojištění, hlavně první co je se důsledně ptejte na výluky z pojištění a detailně si to nechte vysvětlit a hlavně si to nahrajte!!!!

  40. Josef napsal:

    Všude je to asi o lidech, jinak si nedovedu představit, že moje zkušenost je naprosto opačná. Byl jsem na pobočce v Pejru, seděla tam mladá děvčata, která byla ochotná. Potřeboval jsem vyřešit plnění z mojí úrazovky, slečna mi řekla, že na případ mají až tři měsíce, ale všechno jsme načetli online, nevolal mi nikdo a za tejden jsem měl peníze na účtu! Super přístup!

    Vzhledem k tomu, že jsem měl přes poradce OVB, kterého jsem neviděl 5 let pojištěná auta, podnikání a barák přes českou pojišťovnu, zašel jsem po výplatě se zeptat, co by s tím paní udělala. Doporučila mi podobně starého klučinu, který tam sice dělá krátce, ale co na mě vytáhl bylo neskutečný.

    Zaprvé si všiml, že mi tehdy makléř zrušil důchodový spoření, což jsem nevěděl. Říkal, že to přetáhne do tý nový úrazovky. To se nestalo, tak mi tam vyseli peníze. Kdyby si toho pán na Kooperativě nevšiml, visí mi tam ještě 13 let do důchodu a zbytečně se strhávají poplatky.

    Nikdy jsem nezažil, že by mi někdo pochválil pojistky, navrhnul, ať si to zkusím zajít ještě porovnat do český (ty auta), abychom po letech viděli, na kolik to vyjde s plným bonusem u český. Ať máme nějaký relevantní srovnání, dal mi kalkulace na barák, připravil pojistky na auta a vozík, zašel jsem na českou a tam mi paní řekla, že to tedy dají dolů. Česká byla levnější celkově o sedm stovek v základu, ale čert to vem, když platím patnáct. Tohle jednání bych si přál všude a radši zaplatím o těch pár stovek víc, ale budu mít servis, který jsem nikdy neměl. Hlavně platím míň za pojištění baráku, a to tam mám lepší služby, protože mi vysvětlil problém plnění na první škodu u český. A to není hezký.

    Za mě dopručuju a velká spokojenost!!!

  41. Dagmar Ocásková napsal:

    Dobrý den, měla bych dotaz ohledně vyplacení odstupného ze strany mého zaměstnavatele.Ten ani nevěděl v jaké katagorii práce se moje pracovní zařazení nalézá, na preventivní prohlídky jsme jako zaměstnaci nechodili. Po roce mojí pracovní neschopnosti, potvrzené diagnózy na KPL,není ochoten rozvázat se mnou pracovní poměr dle ZP, paragrafu 56 odst.1,písm. a), Momentálně jsem na neplaceném volnu, protože jsem se s ním jinak nedohodla. Nevím jak dále postupovat, můžete nějak pomoci? Děkuji D.Ocásková

  42. Frenky napsal:

    Dokud na nich člověk nic nechce,jsou k sežrání v opačném případě jsou na ránu. Pokud si nechcete uhnat infarkt ,jděte jinam kamkoliv………. , když nic jiného ,tak alespoň ušetříte nervy.

  43. Emilie napsal:

    Je to nejhorší pojišťovna, nedoporučuji. Ukončila sem pojištění od roku 2012 a pojišťovna mi nevyplatila z pojistky vůbec nic, že nemám na nic nárok. Lituji, že jsem kdy u Kooperativa byla.

  44. nedomlel napsal:

    Jako dalších 100 pojišťoven slibuji a neplní mají kličky

  45. Řidič napsal:

    No za mě jen chvála, náklaďák vysypal v protisměru kamení na mé čelní sklo a kapotu a i když jsem neměl sklo pojištěné a jezdím bez kamery vše uznali. Jo přiznám se měl jsem obavy, vše do týdne v plné výši vyplaceno. Díky

  46. Růžena Ivičičová napsal:

    Stala se nám nemilá věc.Nafetovaný ožrala se zákazem řízení poškodil v naší ulici celkem 8 zaparkovaných vozů.No a nám hned 2 a z toho jedno totálně.Šlo o Octavii 1,9 TDi vyrobenou v 11/20006.Asi 3 dny po bouračce přišel likvidátor Kooperativy pan JIŘÍ BARTOŠKA.Vyfotil a sepsal protokol s tím,že tato Octavia se nemá opravovat,je to totální škoda-na odpis.Dnes 18.9.2017 nám zaslal výsledek své “odborné činnostI nebo raději ODPORNÉ ČINNOST”,kdy auto před bouračkou ocenil na 70 000,-Kč,vymyslel si naši manipulaci s tachometrem a za totálku poskytne 33001,-Kč za auto a 36999,-Kč za škodu-celkem oněch 70 OOO,-Kč.Auta takto stará stojí ve všech bazarech od 110 tis. až třeba i přes 130 tis.Kč.Jak pan BARTOŠKA psal,po průzkumu trhu určil cenu naší krasavice na výše jmenovanou sumu.Ústavní soud pojišt’ovnám řekl,jak to nemají dělat a že nesmějí okrádat klienta.Ale Kooperativa nato nehledí.Že by rakušáci stále mysleli,že jsme jejich država?Tady vznikl rozpor za cca 40 000,-Kč a jde možná i o trestný čin.A jak jsem si tady přečetla,není to zdaleka jediný “kopanec” této nezvládnutelné pojišt’ovny s prachbídnou pověstí živící se okrádáním klientů…Ivičičová Růžena Děčín

    • Anonym napsal:

      Možná se za Vaši domělou cenu v bazaru prodávají. Jde o to, kolik byste dostala za auto Vy. Bazary tyto služby zdarma neposkytují, nejsou charita.

  47. I. Popelková napsal:

    Nejhorší pojišťovna vůbec. Veškeré pojistné události zamítají, peníze si nechaji posílat, ale vyplácet se jim nechce. Dokonce tak jednají na neexistující fota, která nebyla pořízena – byla jsem u toho. A bavit se o tom vůbec nehodlají, o nějaké vysvětlení se ni nepokouší. Prostě fraška, s touto pojišťovnou je lepší si vůbec nezačínat.

    • paja napsal:

      take s touto pojistovnou nemam dobrou zkusenost :((((

    • martin napsal:

      vše je ale základem dobré konzultace a připadně posléze pročtení smlouvy pokud pojistovaci agent nevysvětlí všechny okolnosti a jejich plnění za které pojištovna vyplácí peníze je pak za těžko soudit pojištovnu jakožto takhle špatnou ale vinu nese ten který pojistku uzavřel a dokazal klienta opit suchym rohlikem pojištovna jako každá jiná se bude v rámci možností vykrucovat když vidí že klient se snaží dohnat svého prava na pojistce ale když to nema zahrnute v plnění horko těžko pojištovna něco vyplatí tot muj nazor a nekřižuj te mne dekuji případně muzete napsat na meil martin.bure@grandteam.cz dekuji

    • Martin Beneš napsal:

      Dobrý den, paní Popelková

      Tato skutečnost mi přijde velice zvláštní, pokud mohu poradit, pošlete mi prosím e-mail na: martin.benes@Allianz.cz

      Děkuji, s pozdravem

      Martin Beneš
      Oblastní manažer obchodní divize Allianz středí Čechy / Praha

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.