Na českém trhu se objevila nová banka – Trinity Bank


Nabídka bankovních ústavů v České republice se nedávno rozrostla o dalšího nováčka – jedná se o Trinity Bank, která je – ačkoli má anglický název – ryze českou společností. Co tato banka nabízí, na koho se chce primárně zaměřovat a jak ji můžete kontaktovat? Nová banka vznikla z bývalého Moravského peněžního ústavu

Jako bankovní instituce je sice Trinity Bank úplným nováčkem, nicméně historie této společnosti je docela dlouhá – vznikla totiž ze spořitelního družstva Moravský peněžní ústav. Ten vznikl už v roce 1996, loni pak získal bankovní licenci a letos začal působit pod názvem Trinity Bank. Ještě před přejmenováním ale byly ve hře i jiné názvy – zvažovala se např. Q bank nebo MPU banka. Anglický název Trinity Bank nakonec zvítězil, protože nejlépe symbolizuje tři pilíře, na nichž je tato česká banka postavena – klienti, vlastníci a zaměstnanci.

Trinity Bank nabízí služby pro běžné občany, podnikatele i firmy

Nabídka produktů nové banky se zaměřuje jak na běžnou klientelu, tak i na podnikatele a firemní subjekty. Pro běžné klienty má Trinity Bank tři druhy účtů – běžné, vkladové a spořicí. U běžného účtu si lze vybrat ze dvou variant – buď v českých korunách nebo devizový pro platební styk v dolarech a eurech. Stejné je to i u vkladových účtů, kde je navíc ještě třetí varianta – účet Bonus+, kde je měsíční výpovědní lhůta. Spořicí účty jsou v nabídce dva – Výhoda+ s roční úrokovou sazbou 1,18 % a Úrok+ s denním úročením vkladu a možností mít peníze kdykoliv k dispozici.

Důraz klade nová banka také na privátní bankovnictví

Jednou z oblastí, na které se chce Trinity Bank zaměřovat nejvíce, je privátní klientela, tedy zákazníci, jenž mají na svých účtech řádově miliony až desítky milionů korun. Banka chce těmto klientům nabídnout vysoce nadstandardní služby a osobní přístup, oproti konkurenci ale chce privátní bankovnictví zpřístupnit širší skupině lidí. Trinity Bank obecně cílí zejména na firemní a privátní klienty, u běžných klientů pak spíše na ty, jenž mají zájem o vkladový či spořicí účet.

Nechybí internetové bankovnictví ani profily na sociálních sítích

Dnes už je téměř nemyslitelné mít účet bez internetového bankovnictví a výjimkou samozřejmě není ani Trinity Bank. Odkaz na přihlášení najdete v horní části jejího webu a klienti se do svého účtu přihlašují jednoduše vyplněním klientského čísla a přihlašovacího hesla.

Chybět nová banka pochopitelně nemůže ani na největších sociálních sítích. Novinky a zajímavosti o Trinity Bank tak můžete sledovat na Facebooku a Twitteru, profil má banka i na LinkedIn.

Pro osobní kontakt má zatím banka celkem tři pobočky

V tuto chvíli jsou v provozu tři pobočky Trinity Bank – jedna z nich je v Praze na Senovážném náměstí, druhá pak ve Zlíně na Třídě Tomáše Bati a třetí obchodní místo se nachází v centru Brna na Jánské ulici. Banka ale určitě nechce zůstat u takto nízkého počtu kontaktních míst, do příštího roku má v plánu otevřít ještě několik dalších poboček ve velkých městech. Zatím není jisté, o která města půjde, banka uvažuje např. o Hradci Králové, Ostravě, Plzni nebo Pardubicích.

Stručná historie Trinity Bank – od spořitelního družstva po novou banku

Historie Trinity Bank se začala psát už v roce 1996, kdy došlo k ve Zlíně k založení spořitelního družstva pod názvem Moravský peněžní ústav. Ten o 4 roky později otevřel svoji první kamennou pobočku a v roce 2006 měl již přes 2 000 klientů. O rok později otevřel pobočku i v Praze, kam v roce 2009 přesunul svoje sídlo a spustil internetové bankovnictví. Roku 2014 se pak otevřela i pobočka v Brně, o další rok později už počet klientů stoupl na 10 000. Důležitým milníkem byl rok 2018, kdy Moravský peněžní ústav získal licenci od České národní banky a od 20. února 2019 už funguje jako klasická banka pod novým názvem Trinity Bank.


Podobné recenze