http://tracking.espoluprace.cz/aff_c?offer_id=863&aff_id=11465&url_id=1411 1x1 pixel counter :

MONETA Money Bank


MONETA Money Bank patří mezi největší české peněžní ústavy. Je univerzální bankou, která disponuje jednou z nejširších sítí poboček a bankomatů v ČR a rychle roste. Své služby orientuje jak na občany, tak na malé a střední podniky. Její velkou výhodou je, že je součástí jedné z největších a nejsilnějších společností na světě. Moneta má diverzifikované portfolio průmyslových i finančních firem, které generují vlastní finanční aktiva.

MONETA Money Bank je nezávislá česká banka. Poskytuje domácnostem, živnostníkům, malým a středním podnikatelům širokou škálu služeb od běžných účtů po půjčky, hypotéka a možnost refinancování. MONETA Money Bank zastává vedoucí pozici v retailovém a zemědělském sektoru. Mimo to banka poskytuje klientům pojištění a investiční fondy. Klienti MONETA Money Bank tvoří přes 9 % populace České republiky a využívají síť více než 230 poboček a 648 bankomatů, digitální bankovní aplikaci, která je špičkou na trhu, a také vlastní call centrum, smluvní prodejce automobilů, finanční zprostředkovatele a leasingové partnery.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: Studentský účet – studentské konto, které je určeno studentům od 15 do 27 let – vedení účtu zdarma – zdarma výběry z bankomatů MONETA Money Bank.

Tom účet – Snadno dostupný účet, který si můžete založit z domova nebo odkudkoli. Třeba jen pomocí mobilního telefonu s přístupem k internetu.

Běžné účty Genius  jedná se o řadu účtů pro fyzické osoby (Free, Flexi a Gold)

Úvěry:  Express půjčka – jedná se o úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely – výše od 20 000 Kč do 800 000 Kč. Splatnost do 10 let.

Výhody banky

  • individuální přístup osobního bankéře
  • velký výběr běžných účtů podle potřeb klienta
  • snižování poplatků na základě objemu prostředků na účtě u banky
  • rychlost poskytnutí finančních prostředků po podpisu smlouvy Express půjčky

Nevýhody banky

  • nízké úročení na většině spořících produktech

Produkty banky

  • účty – Běžný účet Genius, Studentský účet, Dětský účet
  • hypotéka – Úsporná hypotéka, Hypotéka, Refinancování hypoték, Americká hypotéka, Doplňkový úvěr
  • úvěry – Express půjčka, Konsolidace půjček, Konsolidace půjček zajištěná nemovitostí
  • spořící produkty – Spořící účet Gold, spořící účet Genius 9, Termínované vklady, Stavební spoření, Doplňkové penzijní spoření
  • pojištění – Pojištění schopnosti splácet osobní půjčku, Pojištění schopnost splácet hypotéku, Majetkové pojištění

Internetové bankovnictví

Internet banka – https://ibs.internetbanka.cz

Jedná se o internetové bankovnictví, kde k přihlášení slouží ID (většinou číslo účtu) a heslo, které je poté ověřeno také SMS klíčem. Uživatelské prostředí je příjemné a dá se upravit podle potřeb uživatele.

Pobočky

Sídlo MONETA Money Bank, a.s. je na adrese Vyskočilova 1422/1a v Praze, kde je také jedna z poboček v Praze. Celkem je v Česku více než 250 poboček. V Brně je hlavní pobočka na adrese Česká 164/7. V Ostravě na adrese Masarykovo náměstí 32  a v Olomouci na adrese Opletalova 2.

Reklama

Kontakty

  • Infolinka +420 844 111 145 (NONSTOP)
    +420 224 443 636 ze zahraničí (NONSTOP)
  • facebook – https://www.facebook.com/gemoney.cz
  • twitter – https://twitter.com/monetamoney
  • Kód banky MONETA Money Bank: 0600

MONETA Money Bank
2.3 (45.22%) 23

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

50 zkušeností s MONETA Money Bank

  1. Robert napsal:

    Nejhorší banka,mám u nich účet i půjčku před schválením byl ůrok 3,9% při ověřování dokumentů už byl ůrok 11,7% a při podpisu už byl ůrok 17,9% ,nutně jsem potřeboval peníze tak jsem to debil podepsal. 3,9% od nich nemá nikdo jak mi zdělila paní na pobočce je to jen klamavá reklama(podvod)

  2. Anonym napsal:

    Naprosto nedoporučuji! Půjčku vám daji i na falešné potvrzení, nikdo si nic neověřuje, plné moci co visí na jejich stránkách jsou k ničemu, chybí podstatné body, ale to vám také nesdělí, nechají vás dojít několikrát na pobočku aby pak následně oznámili ze stejně úředně ověřenou plnou moc nebudou akceptovat. Museli by jste do jejich formulářů prý dopsat své konkrétní body ale to pak také nebudou akceptovat. Stálo mě to mnoho hodin času a peněz a nic není vyřešeno.

  3. Kolu napsal:

    Moneta obecně nezažívá moc dobré období :). Stačí mrknout na vývoj akcií https://akcie-cz.kurzy.cz/akcie/moneta-money-bank-4090/graf nebo nějaké hodnocení https://finex.cz/americka-banka-jpmorgan-navysila-svuj-podil-u-monety/ na druhou stranu, uživatelsky je to poměrně přívětivě fungující banka. Sám u ni vedu jeden běžný účet a nemám s ním žádné problémy. Jde jen o to co si vyjednáte :).

  4. Pavel napsal:

    Poprve a naposledy…vubec si nevazi fobrych klientu…ruce pryc od nich

  5. Andrej Štiavnický napsal:

    Potreboval som vymanit eura na CZK na dovolenke v Cechach – Krkonose.
    Vyuzil som Moneta a teraz na vypise 3x poplatok za dotaz na zostatok =3*0,75€
    poplatok za vyber z bankomatu v zahranici 2*3,5€
    kurz bol nevyhodny 22,5€ za euro miesto skutocneho kurzu 25CZK za 1€.
    Spekulanti!

  6. Vladimir napsal:

    Ucet Tom je snad podvod !!
    Po neuspesnych 4 pokusech o zalozeni, doptavani se telefonicky a v bance, mi po trech ty tydnech bylo zdeleno v bance ze meli tzv.vypadek v IT. aplikace to znamena – 3 dydny zbirali jmena klijentu se vsemi podrobnymi infor. To je na Ceskou obchodni inspekci a provjereni Banky.

  7. Josef coufal napsal:

    Nejhorsi banka dela si co chce chodily mi vypisy elektronicky a najednou me to zacalo postou kdyz jsem se na to zeptal tak mi nedokazaly odpovedet hlavne kdyz chtely poplatek za zaslani postou

  8. Jiri napsal:

    Moneta super!
    Koukám, jen samá negativa..

    S bankou nemám problém. Přístup od personalu super. Schválení půjčky ihned. Hypoteka do dvou měsíců. Úvěr 300K, úrok 4,49%. Pojisteni uveru 2oo,-. Behem nemoci snizeni splatek. Vedení účtu zdarma. Žádné poplatky. Výběry z bankomatů zdarma.

    Jsem u monety 7 let a banku si nemůžu vynachválit:)

    Tak hodně zdaru!

  9. Diskriminace napsal:

    já mám s Monetou dost negativní zkušenosti! je to ostuda! Reklamy vsude ale ve skutecnosti nic! Cizinci i strvalym ci prechodnim pobytem nemuzou online zalozit ucet! ANO! V roce 2019 se clovek musi napobocku, a jeste k tomu diskriminace vuci cizincum, edoporucuji tuto banku, na webu neni o tom zadna zminka!

    Nejhorsi banka vsech dob

  10. Veronika napsal:

    Pri žádosti o splacení úvěru “pan šéf” jen utrousil “schůzku”…viditelne byl zaneprazdnen.Vstřícnost,lidskost ? Tak to ve V.M.opravdu nehledejte. Nakonec mi bylo doporuceno at si zajdu do Monety ve městě,kde byl muj účet založen. Monety spolu vzájemně nejsou provazane ? (Duvod me návštěvy v jinem městě bylo prestehovani)

  11. Kika napsal:

    Tak jsem se spalila u tehle spolecnosti. Chtela jsem pujcit na rekonstrukci. Urok ktery ted maji 3.9% mi byl predschvalen stim, ze mam dolozit prijem. Dolozila a urok se se navysil na 7%. Takze neco odporneho. Pani hned svedla na to, ze je to kvuli hypo, tu ma manzel na sebe. A taky , ze jsem zadala predschvaleni. Nemohli jsme vzit hned, kvuli hypo. Takze takhle umi lakat lidi ma urok 3.9% na ktery ani nemate narok. A to jsem klientka u nich nekolik let.

  12. Jan napsal:

    SUPER BANKA – před cca 10-14 dny jsem se dozvěděl že pobočka Milevsko se ruší od 1.4 2019. Na pobočce jsme tedy udělali trošku pozdvižení ale paní pouze krčí rameny a prý si mužeme dojet na pobočku do Tábora nebo do Písku. To bylo keců jak je vše super, máte to v místě, bla, bla, bla,… Kdyby to dali vědět třeba 1 – 2 měsíce dopředu tak bych si mohl převést účet k jiné bance, teď budeme muset 30 km. To byl ale účel, aby jim zákazníci hned neutekli. Jsou to šmejdi.

  13. Jana napsal:

    Připojuji se – v zájmu zachování Vašeho zdravého rozumu nepodstupujte martyrium s hypotékou od Monety, je to neskutečné, a to jak na centru v Ostravě tak na místní pobočce – konkrétně v Lounech. Nekompetentnost, protahovámí, stále nové a nové formuláře, atd. Na peníze jsme čekali rok – a to jsme ˇ”našemu bankéři” poskytli vše jak nejrychleji jsme mohli. Vzápětí si vyžádal nové potvrzení a tak pořád dokola. Teď se snažíme o změnu zástavního práva a vše se opakuje.
    NEDOPORUČUJI a VARUJI!

  14. Honza napsal:

    ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI!!! V době zdravotních problémů mi nechtěli snížit splátky.
    Snažil jsem se to včas řešit, ale marně….akorát mě dostali do finančních potíží!! Přešel jsem do AIR BANK, tam jsem spokojený…..jen mě teď děsí zpráva, že MONETA koupí AIRBANK a HOMECREDIT…takže, abych zase hledal jinou banku, jelikož s nima už NIKDY více!

    • Girl napsal:

      Dobrý večer, myslela jsem si že lze pozastavit splátky když je člověk bez práce. Bohužel zamítli mi to a proč?? Důvod jsem se nedozvěděla!!
      Nedoporučuju tuhle banku, uvažuju o jiné už.

    • Anonym napsal:

      Ano jsem na tom stejně není snima řeč přijde mi že schválně podkopávají nohy a určitě už nic řešit po telefonu jenom písemně!

  15. Pavel Praha napsal:

    V srpnu 2018 jsme začali s monetou řešit hypotéku aby nám v lednu 2019 řekli že nám ji nedají.. Tak jen ve zkratce…Do 10 dnů od první návštěvy jsme doložili doklady,příjmy,výpisy a potvrzení, projekt, kupní smlouvu prostě vše co požadovali. Na začátku nám slíbili úrok 2,39% v prosinci 3,09. Během 4 měsíců bylo dokola opakované dokládání příjmů a výpisů, jen odhad jim trval 3 týdny. My napsali email v pondělí a oni odepsali ve čtvrtek v 16 00 a v pátek bylo školení tudíž nepracovali. Když už se vše protahovalo a celá situace byla neúnosná opakovaně jsme podali stížnost na přístup bankéře. V lednu nám řekli že nám hypotéku nedají. Teď už z vlastní zkušenosti mohu všem jen doporučit aby se širokým obloukem vyhli těmto šmejdům!!!! Ušetříte si tím svůj čas a zdraví.

    • Romana napsal:

      Přesně, jsou to h****vé, pokuta 600 Kč za to že se o 14 dní opozdím, chlap na infolince “my Vám to odpustíme, ale zaplaťte to do konce měsíce” ani hovno, pak žádost o konsolidaci v říjnu 2018, tam se tváří baba na pobočce, že mám vše oukej a v prosinci před vánocema na vás pošlou Intrum, že máte nedoplatek 2000Kč ???!!! Kde to sme ? Co tenhle stát dělá pro lidi, kteří nemaj na to cpát týhle mafii prachy na pokuty, (ty prachy si taky zpravidla většinou musí někde opět půjčit)

  16. Anonym napsal:

    Nedoporučuji si brát u této banky úvěry a vůbec být jejich klient, vzápětí jste jejich rukojmí. Před rokem my nevyšlo podnikání a měl jsem u nich nějaké úvěry, včas jsem vše oznámil a měl aktivní zájem řešit tíživou finanční situaci a banka rok odmítá veškeré mé návrhy na snížení splátek, atd., pouze z jejich strany pokuty za pozdní platby, pokuty z pokut. Udělali si z pokut výnosný obchod, proto radím vyhnout se této bance obloukem, jinak se Vám zle povede.

  17. Johny Doe napsal:

    Z nouze jsem z Bankomatu Monety vybral 4000 zahraniční kartou, naúčtovali mi za to 732 Kč. Vím, že je to bývalá GE a měli příšernou pověst, proto se přejmenovali, ale ani ve snu by mě nenapadlo,že si strhnou takovou částku.

  18. Karolína napsal:

    Tuto banku nikdy více. Měla jsem u nich refinancovat hypotéku, ale na konci fixace svoji neprofesionalitou a liknavostí zapomněli doplatit mé stávající bance peníze. Stávající banka mi pro další následný pokus o převod a účelně vynaložené náklady naúčtovala sankci 100 000,- Kč. Nikdo z Monety se k problému nechtěl postavit a škodu mně způsobenou uhradit, těch 100 000,- mi chtěli rozpočítat do splátek. Abych to nemusela zaplatit zůstala jsem u své stávající banky, kde jsem už bohužel nyní za vyšší úrok. A to nepočítám, že jsem musela uhradit poplatky na katastru za vklad a následně zase za výmaz zástavy.
    Jsou to podvodníci poškodí klienta a je jim to úplně jedno a to nemluvím o komunikaci, která naprosto vázne při řešení problémů.

    • anonym napsal:

      Tahle banka výsměch dostali jsme port pŕíjmy jsme na to měli ale úvěrovou historií žádnou.A takovým lidem ,kteŕí neměli žádnou půjčku žádná banka nepůjčí zlatá KB

  19. Anonym napsal:

    jsou to podvodníci a lichváři.Dávají 100% úroky.ja a manžel jsme se spálili a odcházíme od nich!!

    • Hradecký napsal:

      Máte pravdu tahle banka je banda lichvářů 100% úrok na půjčce 60 000 si půjčíte a 60 000 jim navíc dáte dohromady i s poslední splátkou která má v sobě zvlaštní navýšenou pladbu 4 000 zaplatíte 124 000Kč z nouze jsem si udělal ještě větší problém teď jsem se poučil že půjčky jsou na ……

  20. Markéta napsal:

    Žádala jsem o flexikorent- dle stránek Moneta bank je i pro studenty. Příjmy z práce doloženy (7500 korun měsíčně) a příjmy z rodičovské taktéž (9000), dle rozhodnutí banky nedostatečný příjem na kontokorent do výšky 12000. Příjmy musí být 9000, aby klient flexikorent dostal, já mám příjem doložený za poslední rok měsíčně 16500, pracovní smlouvu na dobu neurčitý a přesto mi byl flexikorent zamítnut. Jsem velice chováním banky zklamaná, u jiné banky nebyl problém s vyřízením kontokorentu a schválením výše příjmu.

  21. Květoslava napsal:

    Dobrý den z touto bankou mám též špatně slušnosti půjčila jsem si 102000 a zaplatím 260000 to jsou hrozně úroky to už je lichva platím to z invalidního důchodu vůbec to neubývá platím to už 7 let nevím co mohu. Dělat jestly mám jít k jiné bance potřebovala bych poradit je to hrozný zanícené jim dám 160tis na víc díky jsou to zloději

  22. Renáta napsal:

    Věčně jim nefunguje internetové bankovnictví…..

  23. Erika napsal:

    Bohužel až teď po prozkoumávání pod lupou se divím, co mi Moneta všechno účtuje. Že mám osobní účet zadarmo a firemní za poplatek 149 kč a po zpětném součtu, kolik jsem jim nasypala jen za vedení účtu mě málem trefil šlak. Jsem u nich přes 4 roky, ale budeme počítat za 4. Jen částka za vedení firemního účtu je 7152 kč. Další věc, co mě nehorázně rozčiluje jsou neskutečné poplatky z poplatků. Nalákali mě na kreditní kartu a momentálně jen dokolečka platím splátku, která se liší o pár korun, ale vůbec neubývá částka zaplacená. A měsíční poplatky? Cituji: “poplatek za vedení karty 49kč, předpis úroku 315,59 kč, bcc/pojištění vyčerpané částky 360 kč, přepis úroků 71,21 kč.” Ostatně čemu se divit po těchto krásných poplatcích, že? Navíc na pobočkách mají tak nepříjemný přístup, že odcházím vždy zhnusená. A raději ani nemluvím o přihlašování do internetové banky. Ke každému účtu jiné přihlášení, kdo si to má pořád pamatovat!
    Přešla jsem k Air Bank a jsem nadmíru spokojená. Veškeré podmínky na jednom papíře, internetové bankovnictví úžasně přehledné a účty zadarmo! Všechno transparentní a žádné skryté poplatky. A spoustu věcí si můžu sama nastavit v internet bance nebo přehledné aplikaci, či využít pobočky do 20 nebo 21 hodin.

  24. Anonym napsal:

    Bohužel mám také jen negativní zkušenost. Při založení studentského účtu mi tvrdili jak jsou poplatky jen za výběr z jiného bankomatu, přitom to tak vůbec není! Jako student opravdu nemám tolik peněz, abych platila poplatky za výběr na pobočce nebo za to, že někomu pošlu peníze atd…

    • Katka napsal:

      GE jsou zlodeji, co se tyce pujcek. Ja mam pujcku na auto a az ted, kdyz jsem se po 4-letech poprve zpozdila o 3 dny se zaplacenim, tak mi nauctovali penale (to bych jeste brala) a vzapeti dalsich 500,- Kc za to, ze mi byla vystavena upominka … Takze si uctuji penize i za kus papiru.

  25. Liduse napsal:

    Strašlivá banka Nejhorší na trhu Jako cestovatelka jsem se nezajímala o detaily, než jsem zjistila ,že okrádají na čem to jde …Vedení účtu při obratu 30 tis měs 149 kč !!!!…x let….Výpis 30 kč …Doplacení plynu …za transakci 60 kč …Končím s nimi a doporučuji tak všem Zaměstnanci jsou mladí, arogantní a neřeknou Vám nic…Zato jsem byla svědkem, jak babičku přemlouvali ke kartě banky…Vlastně nevysvětlili, že se jednalo o půjčku a ne kartu ke stávajícími účtu ….!!!!Hyenismus a nechápu , že jim Bartoška udělal reklamu ač je z nich úděsější Moneta

  26. Hanka napsal:

    Jestli mohu radit – vůbec tam nechoďte!!
    Okrádají lidi, jak a kde můžou.
    Na půjčkách, na úrocích na poplatcích, na kartách…
    Naúčtují si peníze za sjednání půjčky, po řádném splacení, Vám místo potvrzení o splacení úvěru z účtu zmizí čtyři tisíce a bez Vašeho vědomí se Vám navýší kontokorent.
    Když zavoláte na klientskou linku- žádné potvrzení o ukončení úvěru neposkytují a 4 000,- je za vedení půjčky (krom dalších měsíčních poplatků a poplatků za administrativu)- máte si pořádně přečíst smlouvu o úvěru. Ale jak ji pročítám odshora dolů nic jsem tam o tomto poplatku nečetla.
    Když jsem šla účet rušit, paní na pobočce mě vyslýchala 20 min, proč chci od tak skvělé banky odejít??!! a ihned mezi hovorem už měla pro mne namodelovaný nový úvěr!
    Nikdy víc!!!!!!!!

  27. Anonym napsal:

    Já mám účet u ge money dlouho od roku 2003 pořád jsem platil nějaký poplatky ale když jsem jim řekl že odejdu jinam když mi nedají účet zdarma tak to šlo. Takhle si (ne)váží stáléhi klienta úroveň nulová

  28. Gustav ŠLAPETKA napsal:

    U GE NIC NEBRAT, hlavně jim nevěřit. Nabídli mi hypotéku, která měla být flexibilní. Tak jsem zažádal o snížení splátek. Nikdo se semnou nebavil a splátku mi nesnížili. Co jsem slyšel ohlasy na GE MONEY tak nejsem jediný případ, s kým takto zametli. Ještě jednou, bacha na ty vydřiduchy !!

    • Míla napsal:

      Potvrzuji špatnou zkušenost s GE dnes Moneta i když u ní nemám účet
      pouze úvěr se “Šmejdama 2” to jest AAA , a do služeb těchhle vydřiduchů
      se přidali – jak se dříve říkalo “hladový jak herec” – chudáci hladoví herci, které si jinak pro herecké kvality vážím, ale zřejmě to “hladoví
      mají zapotřebí. Vždyť je to jenom obchod, že ano!

  29. Martina napsal:

    S bankou jsem absolutně nespokojená a v blízké době od nich odejdu. Poplatky, které mají, jsou šílené. Přestěhovala jsem se a v současné době je jeich nejbližší bankomat vzdálen od mého místa bydliště 17 km. Když vybírám jinde, zaplatím 49 Kč. Jednou jsem se nevědomky dotázala na zůstatek a ve výpise – 25 Kč. Prostě hrůza!!!

  30. Lenka napsal:

    Naprostá nespokojenost!!! Je to nedůvěryhodná banka. Když oni něco chtějí po mně, musím hned ihned, nejlépe posílat peníze v neděli. Jak já chci něco po nich, mají na to měsíc nebo ještě déle.
    K půjčce jsem si sjednala pojištění, paní do mně hučela, jak je to výhodné… Za 250 Kč měsíčně. Sdělila mi celkovou sumu ke splácení. Prý to bude pořád stejné a můžu si nastavit automaticky na každý měsíc stejnou sumu. Jaké bylo moje překvapení, když mě uháněli kvůli nedoplaceným 128 Kč!!!! každý měsíc jiná suma!
    Zažádala jsem o převedení do jiné banky. Stále mi volají kvůli těm 128 Kč, i když už je splacená celá suma půjčky. Poslala jsem peníze navíc, které mi doteď oni nevrátili. Každý říká něco jiného.
    Internetové bankovnictví horor, nepřehledné a naprosto nedostačující.
    Za mě už nikdy víc! Přešla jsem k Equa bank, stáhli mi poplatky a výběry mám zadarmo, za vedení účtu neplatím nic. Tak já si představuju základní servis.

    • Pavel napsal:

      Mám naprosto opačnou zkušenost.Za celou dobu jediné minus bylo snížení úroku na běžném účtu na polovinu.Jinak vše probíhá tak, jak potřebuji. Pokud budete banky posuzovat podle služeb souvisejících s půjčkou, hypotékou a pod., tak zjistíte, že si nevyberete.Internetové bankovnictví i všechny ostatní sjednané služby u GE proběhly vždy přesně a včas.

  31. Marcela napsal:

    Tak dnes mají od rána poruchu-nějakou chybu, že není možné z kreditní karty odeslat peníze na účet, řekli, že to jde i přes bankomat, jsem nemocná, takže nikde nemůžu a oni prý ustavičně od rána na vyřešení chyby pracují. Můj názor je, že v pátek už nepracují, ale pokud ano, tak je to o to horší, že nejsou schopni odstranit chybu a my jim svěřujeme své peníze, to je NEHORÁZNOST A NEDŮVĚRA V TUTO BANKU, rychle od ní utíkat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mám ještě několik let účet u Fio banky a v minulosti jsem měla u České Spořitelny, ale toto se nikdy nestalo. Pokud je problém, tak je do hodiny opravený, takže za mě je GE Money banka už nedůvěryhodná!!!!!!!!!!!!

  32. Anonym napsal:

    Ge je příšerná banka, už nikdy v životě si u nich nic nenechám udělat, jen slibují, vše je bez problémů, když se ozvete, tak jsem chtěl něco zrušit, co mi tam DONUTILI podepsat, je to výhodné, tak dlouho hučeli, že jsem to podepsal. Prý do měsíce můžete odstoupit. Doma jsem si to přečetl, podmínky atd, druhý den jsem to reklamoval, ani den jsem to pojištění neměl a už jsem musel uhradit celý měsíc. Telefonicky, osobně. Druhou zkušenost posílám peníze na účet se splátkami a najednou zjistím, že nic neplatím, že mám platit na druhý o kterém nemám ani tušení – nic nepřišlo, pěkný balík pěněz v čudu a ochotní jsou teda, ani Vám neřeknou, kde ty peníze jsou, co se s nimi stalo. UŽ NIKDY VÍCE S TATO BANKA BY MĚLA CO NEJDŘÍV SKONČIT!!!!!!!!!!!!!!!

  33. Mirka napsal:

    Mám účet s flexikreditem 5tisíc. 500Kč tam ale musí zůstávat. Dostala jsem se do nepovoleného přečerpání +-500Kč. Volali mi v sobotu 6.2.. V tu dobu už odešel přeplatek za překročení 300Kč. Peníze jsem ihned poslala (6.2.), zaúčtované byly v pondělí. Totéž pondělí mi byl zaúčtován poplatek za vymáhání 600Kč. V tu dobu byl již účet vyrovnán. Ale dopis odeslali v neděli, takže je to nastavené tak, že nemáte šanci účet vyrovnat, pokud nesledujete pohyby apod. Jak zavolají, je už pozdě. Je to má druhá zkušenost a i v té první volali v sobotu a v pondělí byl hned zaúčtován poplatek. Dohromady tedy 900Kč. Mám GE jako vedlejší banku, pohyby moc nesleduju a takhle to dopadá. Jsem prostě blbá. Ale mohu říci, že co se týče vztahu ke klientům a nastavení polatků a pod. je to rozhodně banka nejhorší. Co si vzpomínám, např. u Citi to takhle nefungovalo. Takže zaplatit a rychle pryč!

  34. Matúš napsal:

    U GE Money Bank jsem klientem 10let a myslím, že po celou dobu museli byt spokojeni, protože mám od nich půjčku která byla každý měsíc řádně splacena i s jejich vysokým úrokem. Tento rok mě v dubnu odešla splátka o 12 dní později a hned mě oznámily, že na vánoční bonus nemám nárok(tzn., že každý 12měsíc za mě zaplatí banka). Věděl jsem jak oni to mají nastavené, že se nesmím s platbou opozdit, přesto je to od nich sprosté jelikož já s těmi penězi počítal na nákup dárků.Nyní uvažuji o jiné bance!

  35. Alenka napsal:

    Nezaplatíte jeden den splátku a druhý den Vám přijde dopis od vymahačské agentury. Nikdy víc. Když se zeptáte, co máte komu zaplatit, Ge Vám to nepoví. Když se ptáte na věci, co máte řešit s nimi, každý tvrdí něco jiného. Internet bankovnictví jim nefunguje, není vidět příchozí a odchozí platby, takže není žádný přehled kam peníze z účtu mizí. Pokud tedy mizí, máte prostě smůlu.

    • Libor napsal:

      Naprosto souhlasím. Nejen, pokud se opozdíte s platbou, ale hlavně neprofesionální jednání a řešení jakékoliv situace ze strany banky. Místo té ošklivé kočky by měli mít jako maskota vetřelce. To by jim slušelo.

  36. Leona napsal:

    Jedna z nejhorších bank! Jsem student a prý žádné poplatky, nic. Nemám žádný příjem a měsíčně mi berou cca 60,- Kč. Nějaký jejich podělaný vklad 200!! Internetové bankovnictví -horor, nepřehledné.. Platby se nedají rušit jedině že si dojdete na pobočku za poplatek 50,- Kč. Výběr z jineho bankomatu 50,- Kč. Jsem rada ze jsem konecne u Air bank je to pravý opak. Skvělá banka, žádné poplatky, nic… Komerčka a GE=nejhorší banky.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.