mBank


mBank

mBank je retailové bankovnictví polské BRE Bank SA. Na českém a slovenském trhu působí od listopadu 2007 jako pobočka zahraniční banky. Mezi hlavní rysy bankou nabízených služeb patří nulové poplatky za vedení účtu a základní bankovní operace. Hlavním komunikačním kanálem je mBank internetové bankovnictví a mLinka. Kontaktní místa jsou umístěny ve větších městech a mKiosky jsou rozesety po velkých obchodních centrech, ve kterých je možné sjednat základní produkty.  Cílem banky je nabízet klientům jen ty produkty a služby, které nejvíce potřebují, a to za atraktivní ceny a zároveň pohodlným a přátelským způsobem.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: mKonto – účet určený fyzickým osobám – založení a vedení účtu zdarma – bezkontaktní karta Visa Classic zdarma k účtu – maximálně 3 výběry z bankomatu jakékoliv banky zdarma při splnění objemu obratu – možnost využít mBank internetové a mobilní bankovnictví

Úvěry:  mPůjčka plus – úvěr pro fyzické osoby – výše od 10 000 Kč do 500 000Kč – doba splatnosti od 12 do 84 měsíců – nízké RPSN od 9,27 do 17,11 – dočasná promo akce na úvěr bez poplatků za vedení účtu a zpracování – po schválení peníze poslány na mKonto – potřebné dva doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Výhody banky

  • nízký úrok u hypotéky
  • běžný účet bez zbytečných poplatků
  • vysoký úrok na spořícím účtu eMax plus

Nevýhody banky

  • málo kamenných poboček
  • omezení úroků na spořících účtech dle výše vkladů
  • relativně nová banka pro klienty

Produkty banky

  • účty – mKonto, mKonto business
  • hypotéka – mHypotéka (refinancování, koupě nemovitosti, výstavba nemovitosti, neúčelový hypoteční úvěr, konsolidace, vypořádání)
  • úvěry – mPůjčka plus, mKreditka
  • spořící produkty – eMax, eMax plus, eMax business, Termínovaný mVklad
  • pojištění – Cestovní pojištění, Pojištění zneužití karty

Internetové bankovnictví

mBank internetové bankovnictví https://cz.mbank.eu/

Jde o internetové bankovnictví, které vyžaduje pro přístup identifikační číslo a heslo. Na jednom místě spravuje klient všechny produkty od mBank. Uživatelské prostředí je příjemné a je kladen důraz na maximální funkčnost. Každá operace, která se týká pohybu finančních prostředků, bude autorizována zasláním SMS kódu.

Pobočky

Sídlo BRE Bank S.A.  je na adrese Sokolovská 668/136D v Praze. Celkem je v ČR 26 poboček a vlastní bankomaty banka nemá. V Praze je jedna z poboček na adrese Vinohradská 938/37. V Brně je hlavní pobočka na adrese Masarykova 37. V Ostravě na adrese Zámecká 1507/15  a v Olomouci se finanční centrum nenachází.

O společnosti

BRE Bank SA je dceřinou společností Commerzbank a patří k předním polským finančním institucím. Hlavní oblastí působení banky je poskytování služeb velkým podnikům a středním i malým společnostem. Nabídka banky zahrnuje širokou škálu produktů a bankovních služeb a díky spolupráci s ostatními společnostmi skupiny BRE také komplexní rozsah finančních služeb. BRE Bank SA je členem skupiny Commerzbank, jedné z vedoucích finančních institucí v Evropě. Commerzbank vlastní v polské BRE Bank SA více než 70% podíl.

Reklama

Kontakty

 
Založit mKonto zdarma


mBank
2.1 (42.31%) 26

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

22 zkušeností s mBank

  1. Viki napsal:

    Operátoři mi příjdou nezkušení a jeden mi teda přišel až moc arogantní. Čekání na spojení s operátorem trvá hodinu (Bez přehánění) a věčné problémy s přihlašováním do In. Bankovnictví! Spokojenost? Abslutně nulová nebo spíš mínusová!

  2. Klára napsal:

    Tak určirě tutobanku nedoporučuji.
    Kamenné prodejny nemají a kiosky , které jsou umístěny v obchodních center tak jsou prázdné bez zaměstnanců. Ze 3 náhodných návštěv ani jednou jsem nenarazila , aby byl zaměstnanec příto,en. A vrcholvšeho byl, když jsem si shednala schůzkuna konkrétním místě a čase tak se nikdo nedostavil. Ignorace a nezájem .

  3. Pitrsmen77 napsal:

    Já měl tuhle banku hodně rád ano má své zápory taky asi jako všechno ve vesmíru ale pokud se člověk seznámí s podmínkami tak muže být celkem spokojen s touto bankou jediný co mě rozpálilo téměř do běla jsou všeobecně manažeři kteří si zřejmě neustále chtějí dokazovat že své peníze nedostavají nadarmio tak se snaží vždy změnit průběh věcí ač se jedná o dobré věci a léty zaběhlé,dnes v novém internetovém bankovnictví které mělo donedávna M?banka téměř dokonalé nenajdu už ani kartu když třeba potřebuji změnit limit pro platby mna internetu,proto všeobecně vyzívám všechny lidi co maj kousek mozku v hlavě,proboha neměňte fungující a zaběhlé věci jinak skončíte hlavou zabořen v místech kam nikdo ani ve snu necghce být poslán !!!

  4. Anonym napsal:

    Pravda je, že z původní dobré banky je to dnes ubohost. Mám stejně zkušenosti jako ostatní. Při reklamaci odměny pro nového klienta, se mě paní na lince zeptala, co si od reklamace slibuji. To hovoří za vše….

  5. Milan napsal:

    Jsem hodně zklamaný z jednání lidí na lince. Jedna Ukrajinka, které není rozumět,pak zase protivná a drzá jménem Instalová Marie.Začala mně v telefonu okřikovat,prostě hrůza. Jsem znechucený nebylo to poprvé,co jsem zažil podobné jednání. Připadá mi, že lidi na linku vybírá nějaký primitiv.Služby této banky se postupně od počátku , kdy ji využívám hodně přitvrdili a předběhli ji ve službách jiné banky,které využiji.. Jakmile odtud převedu peníze , tak tu končím,a rozhodně nedoporučuji,díky jednání jejich pracovníků.Je to škoda.

  6. Troadix napsal:

    Chcete si zřídit kartu u mBank? Fajn, jsou dobré. Chcete si posléze přečíst smlouvu? Fajn, zaplať 500 CZK a my ti ji ukážeme!!! Katastrofa. Okamžitě jsem karty i účet zrušil.

  7. Katka napsal:

    Dobrý den, rozhodně mBank nedoporučuji. Komunikace přes mlinku je příšerná, mají jen své naučené odpovědi. Momentálně mi zadržují uznanou reklamaci – prý kvůli ověření transakce s karetní asociací. Obchodník i druhá banka mi peníze vrátili zpět, ale Mbank je zadržuje – má banka- Až od nich dostanu své peníze zpět, tak od nich určitě odejdu.

  8. Milan napsal:

    PŘÍBĚH PRO VŠECHNY, KTEŘÍ ZVAŽUJÍ ÚČET U MBANK – v cizím bankomatu jsem vybíral částku 45 tis. na úhradu dovolené za momentálně výhodnou cenu. Bankomat mi peníze z důvodu poruchy nevydal ale z mého účtu byly strženy do dvou minut. Strženy, ne blokovány! Cizí banka mi vystavila potvrzení, že peníze nebyly vydány a s tímto jsem reklamoval u “své” banky, tedy mBank. Očekával jsem, že to bude otázka několika dnů, max. do 30-ti dnů, jak ukládá zákon. Nikoli. MBank má svá pravidla a sama si určila lhůtu 45 dnů, jak jsem zjistil, jako jediná banka v ČR. Nicméně po uplynutí této lhůty mi oznámili, že na vyřešení reklamace mají až 90 dnů. Po několika urgencích mi 88 den oznámili, že reklamaci uznávají ale že musím jít na jejich pobočku nahlásit číslo účtu, kam mají zaslat peníze, protože jsem účet zrušil. Při rušení účtu jsem ale musel uvést č.účtu, pro případné odeslání peněz. Jel jsem tedy na pobočku mBank, kde se podivovali, proč jsem musel přijet, protože číslo účtu tam mají ode mne uvedené a tedy je nemají kam jinam jak dopsat. Vystavili mi potvrzení a toto jsem opět odeslal na reklamační odd. Očekával jsem, že již nic nebude bránit odeslání mých peněz. Dnes slavím výročí rovných 100 dnů od zadržení mých peněz. Na emaily dostávám odpovědi, že je email přiložen k reklamaci, tel. operátorky mi nedokážou na nic odpovědět a radí čekat.
    Domnívám se, že např. matka na mateřské, důchodce bez finanční rezervy a pod. se díky službám tohoto ústavu mohou ocitnout ve velkých problémech. Pokud by řešili tento problém rychlou půjčkou, tak případně v tzv. “dluhové pasti”.
    Smutné je, že s tímto nikdo není schopen nic dělat a mBank se pomocí placené reklamy chvástá svými smyšlenými úspěchy a vstřícností. Lidé… čtěte, než si založíte účet u banky.

  9. Martin napsal:

    Přešel jsem od mBank k Hello. Neuvěřitelným způsobem mi vadil přístup při zavedení poplatků za částku nižší než 1500 Kč v bankomatu. Původní přátelské a vstřícné jednání a komunikační web pro předávání zkušeností je už minulosti.

  10. Martina napsal:

    Příšerná banka, v jednání s klienty vůbec snad nejhorší co jsem zažila… šla jsem se zeptat osobně na pobočku, zdali nejdou změnit nějaké podmínky, že mi nevyhovují, pracovnice (arogantní a s výsměchem) mBank mi hned řekla že když nejsem spokojená že mám jít jinam, že mě nedrží. Nyní si převádím už měsíc účet do jiné banky která za mě odchod zprostředkovala (30 denní výpovědní lhůta už před týdnem vypršela), ale mBank mi stále účet nezrušila a ani nemají nikde uvedené že mám podanou žádost, sama prý žádost na IB podávat nemám aby se mi případně nevynulovala žádost od mé nové banky, obvolávám klientské centrum mBank abych zjistila jak na tom jsem, ale nikdo nic neví a nyní mi už ani neberou telefon.. prostě hrůza, hlavně že Vám pořád posílají na mail nějaké nabídky úvěrů apod. a to co mají řešit tak neřeší a ani neví jak.

  11. Eva napsal:

    Já nedoporučjuji. Doporučila jsem dva klinety a měla dostat celkem tisíc korun. Čekám už tři měsíce a nic. Na mlince mi řeknou ať napíšu reklamaci na e – mail a za dva týdny mi přišla odpověď, že po mailu to se mnou nemůžou vyřešit ať zavolám na mlinku. Když jsem šla na pobočku, tam byla slečna ochotná a příjemná, zadala reklamaci a dotaz e – mailem a vzala si ode mě můj mail, že se mi ozve s vyjádřením a čekám, žádná odpověď.

  12. fido napsal:

    Možná jde o přijatelnou banku pro prosté vedení účtu, ale něco složitějšího je problém vyřídit. Mohu potvrdit že jsem se alespoň v Praze na Pankrácké pobočce setkal s arogantním, nepříjemným přístupem a neochotou něco řešit, natož pak normálně poradit se situací.

  13. Ludmila napsal:

    Taky s Mbank jen nepříjemné zkušenosti. Jak osobně nebo telefonicky. Povýšené chování, jestli je ta práce nebaví , ať to nedělají. A pokud argumentují tím, že stížnosti mají denně několik, tak potvrzují jen to,že Mbank se jen každým rokem zhoršuje.

  14. Anonym napsal:

    Myslim ze tato banka jsou převlečený Polsky lichváři s licenci!!!
    54000,- pujceno na 48mesicu a splatka 2036,- do roka částku zaplatim, pokud mi nesunfaji úroky rozmáznu je všech sociálních mediich!!

  15. Karel napsal:

    Naprosto souhlasím s panem Daliborem. Banka nereaguje na žádnou z variant komunikace na dálku. Na email neodpovídají… první odeslán před měsícem a nic, druhý cca 14 dnů a také nic. Dovolat se můžete tak jedině na jejich automat. Jako stávající klient jste přesměrován na linku, kde vám nikdo telefon neveme, jen se ozve automat. Pokud mohu doporučit tak si raději najděte jinou finanční společnost. Já jsem již tak učinil.

  16. Karel napsal:

    Dobrý den, banku tak jak bylo tady již zmíněno NEDOPORUČUJI!!! Jelikož banka sází ná elektronickou a tel. komunikaci. Na tom by nebylo až tak nic špatného. Bohužel se nedá ani v jednom případě spojit, na několikátou výzvu emailem jsem se nedočkal žádné odpovědi. Ani po měsíci žádná odpověď. Telefonicky se spojíte jen s automatem. Proto doporučuji banku raději hledat jinde.

  17. Dalibor Novak napsal:

    Jedna z nejhorsich komunikaci v pripade, kdy potrebujete s necim portadit nebo pomoci. Na mail mi odpovidali asi 3 tydny. S operatorem se temer nelze spojit. Vyridit si cokoli online je i pro zkuseneho cloveka temer nemozne. Rozhodne tuto banku nikomu nedoporucuji.

    • Tomáš napsal:

      No nevím jestli je nejhorší v komunikaci s klientem,ale já psal už 2x na Fio a
      ani po 2 měsících žádná odpoved….

  18. Karel Tomaštík napsal:

    Od mBank odcházím a to jsem tam byl od jejich úplných začátků v ČR a mám tam 2 účty a měl jsem krom debetní i kreditku. Nejen, že měnili několikrát značně nevýhodně podmínky, ale momentálně mi naúčtovali poplatek za převod peněz ze spořícího na normální účet v rozporu s ceníkem (jediný převod v měsíci) a když jsem to chtěl reklamovat, tak reklamace je jediná věc, kterou nelze udělat v e-bankovnictví, na pobočce mě přemlouvali, ať to nedávám písemně, ale po mLince a když jsem volal na mLinku, tak jsem 15 minut poslouchal stupidní znělku a nic. Nepotřebuju provolat všechny volné minuty. Zítra tam jdu znovu, podám reklamaci písemně a pak si plynule zruším účet.

    • Lubomír Pacák napsal:

      Zcela potvrzuji zkušenost Karla, když jsem si zablokoval účet opakovaně zadáním špatného hesla. Na sedm pokusů o tel.spojení jsem se dostal vždy jen na robota, celkem dvacet osm minut poslouchal znělku a za provolanou stovku jsem dozvěděl, že mám čekat.

  19. Jan napsal:

    Právě se rozhoduji, zda si u mBANK založit účet. Po přečtení několika hodnocení to dělat nebudu a to i přesto, že zrovna nabízí 1000.- kč připsat na účet novému klientovi Nějak jim prostě nevěřím. Nedokáži sice říci proč, ale kdysi jsem dopadl hodně špatně u Moravia Banky ve Frýdku-Místku a proto budu raději platit poplatky u Banky, kde jsem již mnoho roků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.