ČSOB


ČSOB

ČSOB poskytuje své služby všem klientským segmentům (fyzickým osobám, malým a středním podnikům, korporátním a institucionálním klientům). V retailovém bankovnictví v ČR působí Banka pod základními obchodními značkami, které jsou ČSOB, Era a Poštovní spořitelna. Klienti jsou obsluhováni prostřednictvím poboček ČSOB, Era Finančních center a na obchodních místech České pošty (Poštovní spořitelna). Své služby a produkty ČSOB dále poskytuje prostřednictvím různých přímých distribučních kanálů, současně s nimi nabízí i ucelenou nabídku produktů a služeb celé skupiny ČSOB.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: Studentské konto -studentské konto, které je určeno studentům od 15 do 30 let (po ukončení studia po předložení diplomu) – vedení účtu zdarma – zdarma výběry z bankomatů ČSOB v ČR – neomezený počet e-mailů o pohybech na účtu

Konto, Aktivní konto, Exkluzivní konto – jedná se o klasický účet pro fyzické osoby – výše poplatku 90 Kč za měsíc (v případě Exkluzivního konta 400 Kč za měsíc – v případě zůstatku nad 1 000 000 Kč odpuštění poplatku) – možnost využívání internetového bankovnictví, telefonního bankovnictví či mobilního bankovnictví – 10 odchozích a neomezený počet příchozích plateb, 5 inkas, 5 výběrů z bankomatu ČSOB v ceně účtu

Úvěry: Půjčka na cokoliv – jedná se o úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely, výše od 20 000 Kč do 600 000 Kč bez ručitele, úroková sazba od 8,9%, možnost disponovat s penězi v den podpisu smlouvy, doba splatnosti je od 1 do 7 let – potřebné dva doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Půjčka na lepší bydlení – umožňuje renovovat či modernizovat bydlení a zpětně dokládat faktury či smlouvy – výše od 100 000 Kč do 600 000 Kč bez nutnosti ručení nemovitosti – možnost neúčelově využít až 20% (maximálně 60 000 Kč) – doba splatnosti až 12 let –  potřebné dva doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Výhody banky

  • dlouhá historie banky, silná mateřská společnost
  • možnost využít velkého množství poboček
  • široké portfolio produktů

Nevýhody banky

  •  vysoké poplatky za vedení účtů
  • nízké úročení na klasických spořících produktech

Produkty banky

  • účty – Dětské konto Slůně, Studentské Konto, Aktivní konto, Exkluzivní konto,
  • hypotéky – Hypotéka s bonusem, Bezstarostná hypotéka, Hypotéka s garantovanou výší splátky, Hypotéka bez dokládání příjmů, Předhypoteční úvěr, Americká hypotéka
  • úvěry – Půjčka na cokoliv, Půjčka na lepší bydlení, Konsolidace, kreditní karty, povolené přečerpání běžného účtu
  • spořící produkty – Plán pro život, Spořící účet Plus,  Stavební spoření
  • pojištění – Životní pojištění, Pojištění domácnosti Domov Express, Pojištení k půjčkám a hypotékám, Cestovní pojištění, Pojištění vozidel, Úrazové pojištění ke kontu Slůně

Internetové bankovnictví

 ČSOB InternetBanking 24 https://ib24.csob.cz/

Klient má na výběr ze dvou druhů přihlášení (Identifikačním číslem a PINem nebo Čipovou kartou). Bankovnictví obsahuje všechny služby, které jsou využívány klientem. Vše je řazeno do menu, které se po rozkliknutí zobrazí na hlavní obrazovce (ze začátku složité na orientaci). Všechny potřebné softwarové pomůcky jsou hlídány systémem a v případě potřeby se automaticky aktualizují.

Pobočky

Sídlo Československé obchodní banky, a. s. je na adrese Radlická 333/150, Praha. Celkem je v ČR 249 poboček a 914 bankomatů. V Praze je velké množství poboček, jedna z nich je na adrese Na Poříčí 24, Praha 1. V Brně je pobočka na adrese Joštova 5. V Ostravě na adrese Hollarova 5 a v Olomouci na adrese Horní náměstí 6.

O společnosti

 Skupina ČSOB je předním poskytovatelem finančních služeb v České republice. Je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC, která působí především na svých domácích trzích – v Belgii a zemích střední a východní Evropy (Česká republika, Slovensko, Bulharsko a Maďarsko) – a působí i v dalších zemích a regionech celého světa. S platností od 1. ledna 2013 uspořádala KBC Group své aktivity na klíčových trzích do tří obchodních divizí – Belgie, Česká republika (zahrnuje všechny obchodní aktivity KBC v České republice) a Mezinárodní trhy. Do divize Česká republika mimo skupiny ČSOB patří také ČSOB Pojišťovna, ČSOB Asset Management a Patria Finance.

Reklama

Kontakty


ČSOB
3.3 (66.67%) 3

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

12 zkušeností s ČSOB

  1. Anna napsal:

    Dne 29.10.18, jsme byli zaplatit nájem v pobočce v Lazarské ul., Praha 2.
    Z finanční transakce místo 820 kč., bylo vráceno 720 Kč. Když syn pokladní na toto upozornil, tak odpověděla cituji : jo, ta stovka zůstala v šupleti…( Zůstala v šupleti ? ). Pokladní když vrací finance a nahlas řekla cituji : zde je 720 Kč. nazpátek, nevěděla, že má vrátit 820 kč.? 🙂
    Sice se omluvila ( v jejím zabarvení hlasu to nevyznělo moc upřímně, spíše naštvaně ), potom když si syn dával finance do peněženky a při odchodu pozdravil, tak nedostal odpovědˇ na pozdrav, protože už v té chvíly byla pokladní zaneprázdněna telefonováním. Je zajímavé, že vždycky, když vám omylem dají někde, kdekoliv méně, ale nikdy se nestane že je to omylem naopak. To je ale prazvláštní.

  2. Jakub napsal:

    Dobrý den Všem, tak horší společnost jako je ČSOB pojišťovna jsme nezažily. URČÍTĚ NEDOPORUČUJEME. Staly jsme se jejich obětmi. Jejich klient nám 15.6.2018 narazil v koloně do auta, škoda nehorázná, uhánění fotila co pro ně fotí neskutečné a po měsíci a půl šetření likvidátorem, který šetřil a vyšetřoval nevíme kde a co přišel dopis který vše zamítá!!!!! NEPOCHOPITELNÉ…. Přitom jejich klient byl a doznal se na pobočce, volání na call centrum děs a hrůza. NA TUTO INSTITUCI BY SE MĚLA HROMADNĚ SEPSAT ŽALOBA TO JIM NEMŮŽE PŘECI FURT PROCHÁZET

  3. Marcela sulirova napsal:

    V tom mate pravdu. Kazdy si tam dela s vasimi peniazmi co oni chcu.

  4. Lucie napsal:

    Nejhorsi banka. Nereaguji ani na stiznosti. Nefunguji jak maji a hrajou si na vyhodnou a skvelou banku. Lituji lidi kteri v teto spolecnosti maji jakekoliv zavazky.

  5. Ch.Kaminska napsal:

    Dobry den,
    moje zkusenost s CSOB, zmena PINu jak na karte tak i v online-bankovnictvi. Velice neprijemna zalezitost, kdyz ziju a pracuju v cizine. Ohledne te debitni karty jsem zasla primo k bance, byla jsem prave pritomna a s pomoci banky jsem opet ziskala nove PIN. Vlastnim byt v CSR a mam s nim vydaje, ktere mesicne prevadim. Po mem navratu jsem zjistila, ze se nedostanu do meho online-bankovnictvi. Pokousela jsem se najit kompetentniho bankere a ziskat nove PIN postou a nebo pisemne vyjadreni k tomuto problemu. Spise mi bylo receno, ze nejsem schopna zadat moje PIN…Nic nepomohlo, neustale jsem si musela vyslechnout, ze mam smulu a musim prijit osobne. Zeptala jsem se, zda je ochoten mi zaplatit letenku…Za cela ta leta jsem pracovala s ruznymi bankami a nemluve o tom, ze ziju ve Svycarsku, kde ma kazda banka jiny system. Moje prace se tyka financi, takze mam denne kontakt s nekolika bankami, ale neco tak drzeho jsem jeste nezazila. Az opet prijedu, zrusim muj ucet a radeji se spolehnu na svycarske banky…..Jsem opravdu zklamana.

  6. Kateřina Langerová napsal:

    Dobrý den ja tedy volala na infolinku a katastrofa volala jsem tam 3x po sobě a pokaždé jsem čekala 10 az 15 minut a pak to vypadlo jako chápu že telefonují ale takhle dlouho o tom pochybují 🙁 . Jinak s bankou jsem spokojená vyšli mi vstříc jak jsem potřebovala a když přijdu na bobocku v Kladně tak rádi pomuzou a pořadí:-)

  7. Luboš Dostál napsal:

    S touto bankou nechci mít již nikdy nic společného! Absolutně neosobní přístup, lichvářské taktiky a naprosto neprofesionální jednání zaměstnanců je až zarážející. Nemluvě o tom, že páni bankéři mají na vše dostatek času. Obejít obloukem a velice rychle zapomenout, že tato instituce vůbec existuje…

  8. Bára napsal:

    Tuto banku jsem vždy obdivovala,přišla mi jako jediná férová,ale to co dokázali teď!!! Je mi zle! Jak najednou dokáží zničit člověku sen! A přitom slibovali zázraky! Je mi do pláče a zároveň bych nadávala! Dlouho jsem Vás hájila a doporučovala,ale dneškem jste u mě klesly! A pokud se mě někdo zeptá vás již nedoporučim!

  9. Jaroslav napsal:

    Reklama neodpovídá skutečnosti divné jednání.

  10. Jana napsal:

    Nikdy jsem neviděla víc neschopnejch lidí na jednom místě než v ČSOB. Chcete po nich jednu věc a dokáže to zkazit 5 lidí. A já myslela že tam lidi musí mít minimálně maturitu a tam to spíš ja tak že snad nemají ani 5 třídu. Nepoznají ani rozdíl mezi adresou provozovny a sídlem firmy. A ještě to místo 10 dnů trvá minimálně měsíc. OMG to je fakt něco

  11. Jana napsal:

    Dobrý den, pravě konečně odchazim od čsob. Taky jsem byla dost zklamana z poplatku a zvlaště když jsem zjistila že to u jinych bank funguje jinak. Na to že jsem u nich byla 8let tak nepřišla žadna kladna změna. A nakonec když jsem konečne vyřidila zružení , tak mi dělaji naschvaly! Teď už mi je o mnoho lépe u jiné banky.

  12. Jan napsal:

    Dobrý den, zřídíl jsem v si bance ČSOB pocílový potravinový fond! Jenźe zjistil źe mi dali úplně jiný podílový fond, který nemá z potravinami společného, který by mě zhodnocovat peníze, jenže tento podílový fond opačný opak, místo aby se finance zhodnotila, tak pořád jenom stále klesá! Podílové fondy v Bance ČSOB stojí za houby! Banky stále nezrušily trapný poplatek za zobrazení zůstatku v cizí bankomatu který bohužel stojí 9 KČ! Jsem velmi zklamaný!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.