ČSOB pojišťovna


Právě letos oslavil jeden z největších hráčů na trhu s pojištěním – ČSOB  pojišťovna – desáté výročí svého vzniku. Od roku 2003 si postupně tato pojišťovna v současné podobě budovala stále významnější místo na trhu, až se probojovala ke svému pravděpodobně největšímu úspěchu. V roce 2010 byla označena Hospodářskými novinami jako Pojišťovna roku 2010 vzhledem k její dlouhodobé stabilní pozici na trhu a kvalitě služeb. Dnes je ČSOB pojišťovna jednou ze zásadních společností v oblasti pojištění, která z části udává nové trendy v poskytování služeb v tomto oboru. Klientům nabízí velké spektrum životních i neživotních pojištění.

Produkty pojišťovny

Pojištění pro občany

  • Pojištění vozidel – v této oblasti vám ČSOB  nabízí jak povinné ručení a havarijní pojištění, řidiče s doživotní rentou.
  • Cestovní pojištění – můžete pojistit jak sebe jako jednotlivce od 17 Kč na den, tak celou rodinu dohromady. Do šesti členů je cena pojištění 40 Kč za všechny.
  • Pojištění majetku – klasické pojištění nemovitostí a domácností jak před přírodními pohromami, tak před vandalismem či krádeží.
  • Pojištění odpovědnosti za škodu – též zvané jako pojištění proti blbosti. Pojistit se můžete pro případ, že vy sami způsobíte někomu škodu na majetku či zdraví.
  • Životní a úrazové pojištění

Pojištění pro firmy

  • Pojištění podnikatelských rizik – můžete si krýt a jistit vaše podnikání.
  • Životní pojištění pro zaměstnance
  • Pojištění bytových domů – určené především pro společné vlastníky domů, bytová družstva atp.
  • Cestovní pojištění pro firmy

Výhody pojišťovny

  • Dlouholeté stabilní postavení na trhu a zkušenosti v oboru
  • Zázemí jedné z největších evropských finančních skupin – KBC
  • Velké spektrum různých druhů pojištění, které si můžete sjednat

Nevýhody pojišťovny

  •  Složité, na první pohled ne vždy patrné podmínky pojistek
  • V některých případech zdlouhavá komunikace

Sjednání online

https://app2.csobpoj.cz/iv/prihlaseni

Sjednat si pojištění online (stačí se zaregistrovat pomocí jména a hesla)  je v dnešní době běžnou praxí a to především díky tomu, že je to mnohem rychlejší a jednodušší, než vážit cestu na pobočku pojišťovny, tam čekat, než přijdete na řadu a poté se domlouvat s poradcem. Zde si vše rychle a přehledně vyplníte na počítači a můžete tak učinit odkudkoliv, kde je připojení k internetu. Navíc ČSOB pojišťovna nyní svým klientům nabízí desetiprocentní slevu pokud se rozhodnou si své pojištění sjednat tímto způsobem.

Pobočky

ČSOB pojišťovna má po České republice 220 poboček, kam můžete zajít si domluvit vaše pojištění. Ve všech velkých městech naleznete jednu či více poboček ČSOB. Sídlo společnosti ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB je na adrese Masarykovo náměstí 1458  Zelené předměstí,  Pardubice 53218.

O společnosti

ČSOB pojišťovna je jednou z nejzaběhlejších českých pojišťoven. V její současné podobě působí na trhu od roku 2003 a předtím ještě deset let fungovala pod hlavičkou svého předchůdce – IPB pojišťovny. Momentálním stoprocentním vlastníkem ČSOB  pojišťovny je od roku 2001 významná evropská finanční společnost KBC Insurance N.V.

Reklama

Kontakty

  • Infolinka +420 800 100 777 
    +420  222 803 442 – asistenční služba
  • e-mail – info@csobpoj.cz
  • twitter – @csobpojisteni
Žádost o půjčku
ČSOB pojišťovna
2.8 (55.56%) 18

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

35 zkušeností s ČSOB pojišťovna

  1. anonym napsal:

    podporuji stávku zaměstnanců ČSOB, chování k zaměstnancům jako ke kusům špinavých hadrů, hnuuuus, už nikdy více takovou zkušenost

  2. Milena napsal:

    Velmi, velmi špatná zkušenost. U ČSOB by uzavřel pojistku jedině blázen.
    Poškození vozidla pádem dopravní značky . Nejen , že servis zadržuje vozidlo do zaplacení pojistné události, po každodenním telefonováním s pojišťovnou , několika nesmyslných požadovaných prohlášení mě, jako poškozeného a odpovědného tj. pojištěného ,přišlo (podotýkám , že toto dohadování trvalo téměř 14 dni) e-mailem vyjádření o zamítnutí pojistného plnění, jedná se o pojištění odpovědnosti za škodu. Jako důvod uveden ZÁSAH. VYŠŠÍ MOCI. 😂
    Budu uplatňovat náhradu škody na pojištěném. Myslela jsem, že se člověk pojišťuje právě na tyto případy. Zřejmě ano, ale u jiné pojišťovny.

    • Natálie napsal:

      Máte pravdu, je to nejhorší pojišťovna co znám. Mám s touto pojišťovnou nejhorší zkušenosti.

  3. Rostislav Trubač napsal:

    Já mám z ČSOB jen kladné zkušenosti zatím. Pojištění auta, dvakrát řešena pojistná událost k mojí spokojenosti. Jednou přes autorizovaný servis Porsche Prosek Praha. Podruhé vyplácena hotovost, jen jsem musel upozornit likvidátora, že auto má xenony, chtěli částku vyplácet za obyčejný světla. Teď mi někdo poškrábal dveře, tak uvidíme jak funguje aktuálně pojišťovna. Povinné ručení Preminant a havarijní Dominant.

  4. Petra napsal:

    Dobrý den, mám uzavřenou pojistku Domov Expres a v ní pojištění odpovědnosti za škodu(bez spoluúčasti). Po přečtení několika diskuzí/negativních komentářů apod. jsem se zděsila, jelikož jsem způsobila škodu na cizím autě – odřela jsem lyží auto na parkovišti, přičemž tímto byl odštípnut kousek zadního nárazníku – cca 2 centimetry. Škoda v servise byla vyčíslena na cca 21 000,-. K poškozenému přijel technik, nafotil si to, já jsem odevzdala potřebné dokumenty na pojišťovnu a servis, který auto poškozenému opravoval poslal fakturu čsob. Ta uhradila celou částku přesně za týden, což je podle mě rychlé jednání. Co se týče pojistky “na blbost” se ČSOB asi opravdu vyplatí a já nemůžu nic jiného než ČSOB chválit.

  5. Václav napsal:

    U ČSOB jsem uzavřel, jako již po několikáté za sebou povinné ručení na vozidlo včetně připojištění skel. Doposud jsem nikdy na žádné auto nečerpal žádné finanční plnění od ČSOB. Zaplatil jsem převodem celou roční úhradu pojistného a vozem jezdil, kdy jsem mezi tím absolvoval i Evidenční kontrolu na STK, kde se vše včetně čelního skla fotí a kde bylo vše v naprostém pořádku. Problém byl, když cca. po měsíci a půl od počátku pojištění odlétl od protijedoucího kamion kamínek a trefil sklo přesně v zorném poli řidiče. Nu, což, řekl jsem si, připojištění mám, tak holt nechám auto 1-2 dny v servisu a sklo mi vymění. Jaké bylo mé překvapení, když mi cca. po týdnu volali ze servisu, že ČSOB jim poslal strohý dopis, že jim nic neuhradí, neboť mám prý v pojistných podmínkách uvedeno, že první tři měsíce se mám spolupodílet 50% na vzniklé škodě a tudíž dlužím ještě cca. 1500-Kč doplatit za ono nové sklo pojišťovně.
    Začal jsem toto tedy s pojišťovnou řešit. A výsledek? Výsledkem je to, že pojišťovna ČSOB + ještě jedna další pojišťovna v ČR, při sjednání připojištění skel na vozidle, tyto skla nechce vidět ani fotit, tudíž je můžete mít rozbité už v době sjednání smlouvy, ale musíte vydržet od sjednání pojištění 3 měsíce, abyste se na škodní události spolupodíleli pouze výší sjednané spoluúčasti.
    Moje návrhy, aby likvidátor zajel na STK a tam porovnal fotodokumentaci nepoškozeného skla v kontextu s tím, že já od prvního dne pojištění také hradím celou sjednanou částku a nikoli první 3 měsíce pouhých 50% nikoho na ČSOB nezajímají.
    Takže nyní jsem vlastně přišel na “návod” pro všechny, kteří mají poškozené čelní sklo a nemají ho připojištěné – vypovězte současnou pojistku, sjednejte si novou u ČSOB, jezděte ještě 3 měsíce a pak dejte sklo opravit a datum, kdy došlo k poškození dejte až třeba těsně po prvních třech měsících a bude Vás to stát pouhou spoluúčast. Já sám jsem velice překvapen, jak nás občany, kteří neměli v úmyslu se nikterak na úkor pojišťovny obohatit, navádí ČSOB ke spáchání podvodu. Kdyby se takto nezachovali, neměl bych důvod toto pojištění ukončit a přejít k jiné pojišťovně, která v tomto duchu “hraje alespoň trochu fér” se svým klintem.

  6. pavel napsal:

    tAKŽE MOJE POJISTENI JE PO 3,5 MESICICH UZAVŘENO.nEMÁM NAROK NA SEBEMENŠÍ PENÍZE.PO 3MĚSÍČNIM DOKAZOVANI A POSUDKU OD 3LEKAŘŮ,KDE STALE CHTELY DOKAZOVAT,ZDA LI JSEM NEMEL STEJNE ZDRAVOTNI PROBLEMY JIZ Z DRIVEJSKA,KDYZ NENASLI DŮVOD MĚ NEVYPLATIT POJISTNE ME NAPSALI,ŽE SDANOU DIAGNOZOU ZE KTEROU JSEM MARODIL,MAM NAROK NA ODSKODNE AZ PO 3LETECH OD UZAVŘENÍ POJISTKY.PRI UZAVIRANI POJISTKY ME SAMOZREJME SDELII,ŽE SE VZTAHUJE NA VSE,KRO DUSEVNICH ONEMOCNENI A CHOROB Z DRIVĚJSKA.nA CO TEDY TO DOKAZOVANI A POSUDKY ZA KTERE JSEM ZAPLATIL 1200KC??jSOU TO LHARI , A PODVODNICI.\VYHNETE SE JIM LIDICKY ZDALEKA

  7. pavel napsal:

    Škoda že jsem na toto forum nenarazil když jsem uzavirak pojistku na nemocenskou.Uzaviral jsem životni pojistení a nechal jsem se jejich agentem nalakat,i na pojisteni pri nemocenské.S tim že když budu marodit,poslu jen kazdy mesic kopii nemocenskeho listkumže nemocenska trva,a budu mít kazdy mesic penize.DNES JE TO 3MESICE,STALE JSEM NEVIDEL ANI KORUNU A CHTEJÍ DALSI A DALSI POTVRZENI STALE DOKOLA.JSOU TO LHÁŘI,PŘI UZAVÍRANÍ POJISTKY VAM SLIBUJI HORY DOLY ALE JAK MAJÍ PLATIT,JEN HLEDAJÍ DŮVODY ,ABY NEMUSELI.VYHNETE SE JIM ZDALEKA!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Martin napsal:

    Klient této pojišťovny mi 10.10. naboural auto. Uražené zrcátko, odřené dveře. Peníze jsem dostal tesně před Vánoci. Komunikace absolutně nulová. Na infolinku se nejde dovolat ani po 5 minutách čekání a na pobočce mi sdělí že je to v řízení a to je vše. Doufám že už s touto pojišťovnou nebudu mít co dočinění.

    • Friday napsal:

      Mám podobné zkušenosti, ne klient, ale přímo zaměstnanec (dokonce bývalý člen představenstva čsob) mi v září 2017 naboural auto, škodu nikdy nenahlásil, po všech peripetiích mi až tento týden bylo sděleno, že mi škodu neproplatí. Prostě bezmoc obyčejných lidí.

  9. Karel napsal:

    Musím se taky přidat ke kritice této pojišťovny.
    Klient této pojišťovny mi naboural auto. Vyšetřovala to policie, vše bylo řádně nahlášeno a požadoval jsem plnění rozpisem. První problém byl že po mně pojišťovna chtěla zrušit vinkulaci pro lesingovou společnost ačkoli auto na lesing nebylo.
    Pak poslali 20 000tisíc korun bez jakéhokoliv rozpisu co vlastně hradí. Auto bylo u kamaráda v servisu a to co zvládnu jsem si udělal sám. Vrcholem pro mne bylo, že likvidátor do záznamu o škodě uvedl že řízení je poškozené, ale že bude nahrazeno starším z jiného vozu. Jak na tuto myšlenku přišel opravdu netuším. Mne by ani nenapadlo dávat do auta použité díly. Nyní pojišťovna přestala komunikovat

  10. Markéta napsal:

    Dne 30.července jsem měla nehodu, kterou zavinil klient ČSOB. Já i on jsme to nahlásili, auto jsem dala do jejich smluvního servisu. Dostala jsem i náhradní automobil, ale pouze na 10 dní. Když jsem byla náhradní auto vrátit, moje již bylo kompletně opraveno. Nyní už to jsou 3 týdny, co téměř každý den volám na klientskou linku a doprošuji se vyřízení této pojistné události abych si své auto mohla odvézt. Stále mě slečny na lince ujišťují, že můj kontakt předají likvidátorovi a že ten se mi ozve, ale stále se nic neděje. Jsem z jejich jednání velmi zklamaná a rozhodně bych si zde pojištění nikdy nesjednala.

  11. Markéta Senzjuková napsal:

    S ČSOB pojišťovnou mám taky své zkušenosti. Uzavřete pojistku, dlouhá léta ji platíte a pak když se Vám stane pojistná událost, tak udělají vše pro to, aby neplnili. Přitom zjistíte, že moje smlouva je odlišná od té jejich, že si po mém podpisu zaškrtnou další políčka, která já jsem vůbec neodsouhlasila a i přesto, že máte viditelný důkaz, tak se tváří jako že oni nic, že je to tak v pořádku a nepomůže Vám ani právník. Na vyřešení pojistné události mají 30 dní, ale není jim zatěžko se ozvat až po dvou měsících a zase se tváří jako by to bylo naprosto normální. Když chcete ukončit pojistnou smlouvu dohodou z důvodu, že jste nespokojeni s řešením pojistné události, neobtěžují se Vám ani dát písemně svůj nesouhlas na vědomí a musím se odpovědi dožadovat po telefonu. Pokud se budu ještě někde někdy pojišťovat, tak tato pojišťovna to rozhodně nebude. Je to jenom banda arogantních zlodějů.

  12. Alička napsal:

    No….pěkné. Teď přemýšlím, proč taková banka jako Hypoteční s nimi je “v holdingu” a při sjednání hypotečního úvěru (aby byla výhodná úroková sazba) nabízí jejich pojištění (nemovitosti, na úraz, na invaliditu). Po přečtení výluk těch pojištění jsem pochopila, že ve stáří pokud se dostanu vlivem invalidity – třeba od páteře, do finančních potíží, tak nedostanu od pojišťovny nic anebo jen zlomek abych pokryla jistinu banky. Takže jako stará, nemohoucí pracovat, platící roky pojištění právě kvůli tomuhle, půjdu někam do malého bytu, s dluhy bance, nemocná zdeptaná, nemovitost mi banka vezme…..ale když mi z toho “hrábne” tak bacha…..vyplatí pojištovna ČSOB hypotéku Hypoteční bance? Nemá sebevraždu nebo psychickou nemoc náhodou ve výlukách? A moje dítě? Zdědí tím pádem dluhy bance, že? Super vymyšlené. Nejvíc se mi “líbí” ta výluka Nemoc z povolání, protože už když jste u doktora, tak se vás zeptají, co děláte. Takže bolí mně záda, aha…..vy pracujete v kanceláři, sedavé zaměstnání….K smíchu je to všecko. Prostě nevím jak jiné pojištovny, ale výluky ČSOB, na kterých je to všecko stavěné, se mi prostě nelíbí. Žádná hypotéka a žádné závazky u Holdingu s těmito výše uvedenými, pak jedině může člověk klidně spát.

  13. Didy napsal:

    Jednání této pojišťovny je hrozné.Když jsem chtěl nahlásit pojistnou událost po telefonu,nebylo možné se dostat k někomu, komu bych to nahlásil.Pořád hraje nějaká hudba a pořád se v intervalech ozývá abych nezavěšoval.potom se ozve paní “Jak Vám mohu pomoci”,když řeknete ,že chci nahlásit pojistnou událost tak “Já Vás přepojím a začne to znovu, hudba a “nezavěšujte”.Po 10 a více minutách jsem to ukončil.V druhém pokusu to probíhalo přesně stejně, i paní se ozvala v přesném časovém intervalu.Jednají velice neseriozně.Pozor na ně.

  14. Mirek napsal:

    Klientem této pojištovny jsem byl několik let. Nikdy jsem neřešil pojistnou událost, vše probíhalo bez problémů do doby než ve znojemské kanceláři skončil člověk, který se o mě staral. Byl mi tam přidělen člověk jiný a od té doby hrůza děs. Každodenními telefonáty počínaje, přes naléhání, že musím smlouvy změnit až po osobní návštěvu u mě doma, kdy jsem nebyl doma a dotyčný člověk nechtěl odejít dokud nepřijdu domů, ačkoliv jej manželka o to žádala. Při mé následné návštěvě na pobočce se mi věnoval pán, který mne vyloženě ponižoval a v podstatě se mi smál do očí. Když jsem psal stížnost na vedení pojištovny, tak ti mě odpálkovali s tím, že si vymýšlím a nic takového se nestalo. Pozrušoval jsem u nich tedy veškeré smlouvy a šel jinam

  15. michal napsal:

    pojištění vypadalo levně, lákavě, likvidace pojistné události je (v mém případě jen menší úraz) dost komplikovaná – na všechno speciální formuláře pro doktory, které si pojištěnec musí platit ze svého (u české pojišťovny stačí kopie zdravotnické dokumentace). Proto to asi rychle zruším, místo peněz do pojistek radši investuju do něčeho, co lze v případě nemoci snadno prodat.

  16. aneta napsal:

    ČSOB pojišťovna je zlý sen. S tak neseriozním jednáním jsem se ještě nesetkala Před třemi týdny jsem měla nezaviněnou dopravní nehodu. Od té doby řeším tuto situaci s pojištovnou. Do této chvíle nemám nic, opravené auto, ani vyčíslenou škodu. Nárok na náhradní vozidlo dle slov pojištovny není, jelikož se jedná o totální škodu. Vyčíslení škody a zaslání peněz v nedohlednu. Za poškozené vozidlo odmítají platit i výdaje za stání.
    Výsledek? Po nezaviněné nehodě jste bez auta, bez peněz, bez nároku na náhradní vozidlo, s náklady na parkovné. Toto řešíte v době, kdy se léčíte se zraněním po autonehodě. Z této pojištovny je mi zle. Je lepší peníze spláchnout do záchodu, jak toto.

  17. paulette napsal:

    Velky pozor na tuto pojistovaci instituci CSOB. Jsou propojeni s vymahacskou podivnou instituci MBA Finance Jesenik. Predem neinformuji. Nevyjadruji se konkretne k vasim dotazum. Odpovidaji kopirovanymi formulkami OZ. Vyhrozuji! exekucemi apod. – lichvarskou strategii. Jste klient dokud platite a nic nechcete. Kdyz jste v tisni a smlouvu sami ukoncite mate punc lupa! presto, ze jste na pojistnem za dobu 6mesicu uhradili bezmala 20tis, ktere jim cele zustava. Z pojistoven vseho druhu jsme vsichni podvedeni a zneuziti vyleceni a pochopili jsme, ze jsou to jen obchodnici se strachem a inkasuji nase tezce vydelane penize, jakmile dojde na pojistne udalosti neplati co maji, chovaji se ke klientum, kteri ukonci sami smlouvu z duvodu, ze se jim zmenila financni situace jako k lumpum, i kdyz k zadnemu plneni nemuseli pristupovat atd.atd. Overeny zpusob, jak si sam pojistit pripadnou skodu, je zrizeni sporiciho uctu nebo tresor doma a mesicni vklad co platis pojistovne ukladej sem. Zjistis, ze v pripade skody mas potrebnou castku sam a nepotrebujes nikomu nic vysvetlovat jak se ti to prihodilo a zda to nahodou neni ve vyluce ve tve pojistne smlouve ci v titerne psanych obcodnich podminkach, ktere vetsina obchodnich zastupsu pojistoven detailne nevysvetli. Hlavnei je podepis a plat at mame provize a penize na nakup nemovitosti pro kancelarske vysedavace u PC. Overeno osobne: mam vlastni ucet kde jiz tretim rokem odkladam 500Kc na mimoradne vydaje pro pejska (zdravi pejska). Pejsek onemocnel a castka nastradana dostatecne pokryla naklady s lecebnymi vylohami a bez urednika v kresle a zdlouhaveho papirovani a cash. Overeno osobne: pri koupi ojeteho vozidla byla mnou uzavrena pojistna smlouva na pripadne poruchy ojeteho vozidla, mesicni castkou 918Kc. Po 9mesicich porucha pri ceste do zaranici na automaticke prevodovce, ktera dle pojistne smlouvy byla predmetem pojisteni. Pri uplatneni skodne udalosti a odeslani faktury do pojistovny, zamitnuto zaplaceni skodne udalosti s vysvetleni, ze technik pojistovny shledal, ze soucastka v automaticke prevodovce, ktera se porouchala neni predmet pojistne smlouvy. Zaver – z castky opravy 7500Kc, ktera mela byt pojistovnou uhrazena, mi vyplatitli pouze 280Kc. Pojistne bylo uhrazeno za obdobi 9mesicu od doby koupe vozu na radu pojistovaka, tedy v celkove castce 8262Kc. Pojistna udalost se ze strany pojistovny nekonala a penize vyhucely do chrtanu ochodnika se strachem!! To me dostatecne vylecilo z bezneho pojistovnictvia tak mam dalsi sporici ucet na opravy vozidla v castce, kterou bych platila pojistovne a jsem vice v klidu!! Od teto udalosti auto nezlobi 🙂 a na ucte se tvori dostatecna rezerva, ktera pokryje nutne naklady i na udrzbu vozu behem roku (vymena oleje, pneumatiky apod). Verim, ze tech co prokoukli obchodniky se strachem bude vic a vic. Zjistujeme psotupne, ze instituce pojistoven, neni-li to prikazano zakonem!, vlastne nepotrebujeme a na pripadne nenadale skody skody si muzeme ve vetsine pripadu stradat sami!! bez vedlejsich nakladu na honosne budovy a statisice uredniku v techto drahych budovach!!!

  18. PAULETTE napsal:

    Velky pozor na tuto pojistovaci instituci CSOB.
    Jsou propojeni s vymahacskou podivnou instituci MBA Finance Jesenik. Predem neinformuji. Nevyjadruji se konkretne k vasim dotazum. Odpovidaji kopirovanymi formulkami OZ.
    Vyhrozuji! exekucemi apod. – lichvarskou strategii. Jste klient dokud platite a nic nechcete. Kdyz jste v tisni a smlouvu sami ukoncite mate punc lupa! presto, ze jste na pojistnem za dobu 6mesicu uhradili bezmala 20tis, ktere jim cele zustava.

    Z pojistoven vseho druhu jsme vsichni podvedeni a zneuziti vyleceni a pochopili jsme, ze jsou to jen obchodnici se strachem a inkasuji nase tezce vydelane penize, jakmile dojde na pojistne udalosti neplati co maji, chovaji se ke klientum, kteri ukonci sami smlouvu z duvodu, ze se jim zmenila financni situace jako k lumpum, i kdyz k zadnemu plneni nemuseli pristupovat atd.atd.

    Overeny zpusob, jak si sam pojistit pripadnou skodu, je zrizeni sporiciho uctu nebo tresor doma a mesicni vklad co platis pojistovne ukladej sem. Zjistis, ze v pripade skody mas potrebnou castku sam a nepotrebujes nikomu nic vysvetlovat jak se ti to prihodilo a zda to nahodou neni ve vyluce ve tve pojistne smlouve ci v titerne psanych obcodnich podminkach, ktere vetsina obchodnich zastupsu pojistoven detailne nevysvetli. Hlavnei je podepis a plat at mame provize a penize na nakup nemovitosti pro kancelarske vysedavace u PC.

    Overeno osobne: mam vlastni ucet kde jiz tretim rokem odkladam 500Kc na mimoradne vydaje pro pejska (zdravi pejska). Pejsek onemocnel a castka nastradana dostatecne pokryla naklady s lecebnymi vylohami a bez urednika v kresle a zdlouhaveho papirovani a cash.
    Overeno osobne: pri koupi ojeteho vozidla byla mnou uzavrena pojistna smlouva na pripadne poruchy ojeteho vozidla, mesicni castkou 918Kc. Po 9mesicich porucha pri ceste do zaranici na automaticke prevodovce, ktera dle pojistne smlouvy byla predmetem pojisteni. Pri uplatneni skodne udalosti a odeslani faktury do pojistovny, zamitnuto zaplaceni skodne udalosti s vysvetleni, ze technik pojistovny shledal, ze soucastka v automaticke prevodovce, ktera se porouchala neni predmet pojistne smlouvy. Zaver – z castky opravy 7500Kc, ktera mela byt pojistovnou uhrazena, mi vyplatitli pouze 280Kc. Pojistne bylo uhrazeno za obdobi 9mesicu od doby koupe vozu na radu pojistovaka, tedy v celkove castce 8262Kc. Pojistna udalost se ze strany pojistovny nekonala a penize vyhucely do chrtanu ochodnika se strachem!! To me dostatecne vylecilo z bezneho pojistovnictvia tak mam dalsi sporici ucet na opravy vozidla v castce, kterou bych platila pojistovne a jsem vice v klidu!! Od teto udalosti auto nezlobi 🙂 a na ucte se tvori dostatecna rezerva, ktera pokryje nutne naklady i na udrzbu vozu behem roku (vymena oleje, pneumatiky apod).
    Verim, ze tech co prokoukli obchodniky se strachem bude vic a vic. Zjistujeme psotupne, ze instituce pojistoven, neni-li to prikazano zakonem!, vlastne nepotrebujeme a na pripadne nenadale skody skody si muzeme ve vetsine pripadu stradat sami!! bez vedlejsich nakladu na honosne budovy a statisice uredniku v techto drahych budovach!!!

  19. Hany napsal:

    Zjistila jsem, ze mam u nich v databazi chybny udaj ohledne nemovitosti, kterou jsem si u nich pojistila. Misto cisla evidencniho mi tam dali cislo popisne, coz jsou dva uplne jine domy. Na zakaznicke lince me odkazali na pobocku (delam v marketingu a tu slecnu, co byla na “drate” bych teda do tymu nevzala). Pry v systemu nema pristup se podivat na mou digitalizovanou smlouvu, pouze na cosi, co vyplnil nekdo u nich a kde ta chyba je (neznam presne jejich procesy). V dnesni digitalizovane dobe me to hodne prekvapilo.
    Inu vyrazila jsem na pobocku – po 24 minutach jsem se dostala na radu. Nastvana z cekani, kdy cca 10 minut nikoho neobsluhovali. Po 22 minutach jsem to nevydrzela a volala jsem na zakaznickou linku, zda maji nejaky casovy standard na obslouzeni u prepazek, nic kloudneho jsem se nedozvedela.
    Slecna za prekazkou me chtela odkazat na zakaznickou linku, odpovedela jsem, ze z te me poslali k nim. Taky se kloudne k zadnym mym datum nedostala.. Uf! To jsou sluzby zakaznikovi!!! Jdu se podivat, jak se da smlouva zrusit, preferuji profesionalni sluzby.

  20. Simča napsal:

    Pojišťovna ČSOB nejhorší pojišťovna. Ta by mohla se přihlásit o nejhorší pojišťovnu roku, světa a každý rok by vyhrála s přehledem první místo.
    Lituji dne kdy jsme podepsali s touto pojišťovnu smlouvu.
    Vše co nejhoršího ho vás napadne má tato pojišťovna.
    Ano kdo uteče od ní vyhraje, kdo se k ní ani nejspíše je vítěz. Podepsat smlouvu s touto pojišťovnou je jak kdyby jste se upsali ďáblu ne ještě horší ďáblu bych tímto křivdila.

  21. Radek napsal:

    ČSOB pojišťvna má aktivní pojišťováky, ale o to míň aktivní likvidátory. Z nezaviněné dopravní nehody, jejiž náklady jsou 130 000 Kč, uhradila ČSOB pouze 90 000 Kč. Rozhodnutí o vyřazení z plnění některých dílů padlo od stolu a i z pohledu laika je jasné, že jsou nepoužitelné. Jedná se o tři měsíce staré vozidlo, které nyní zadržuje servis do úplného podlacení z mé stany. Nezbývá mi, než uhradit rozdíl ze svého a následné vymáhat na viníkovi nehody. To už ale budu požadovat i znehodnocení vozidla opravou po nehodě. Lituji ty, co si platí povinné ručení u ČSOB Pojišťovny.

    • Miloš napsal:

      Potvrzuji, tato pojišťovna /její zástupce M. Vlk/ jedná arogantně.
      Také jsem měl nezaviněnounehodu. Pan Vlk rozhodl o totální škodě a vyčíslení „obvykla cena vozidla“ a odvolal se na „judikaturou Nejvyššího soudu České republiky“, aniž by uvedl jak se dopracoval k obvyklé ceně a aniž by uvedl o jakou judikaturu jede. Na můj požadavek o doložení toho jak se dopracoval k obvyklé ceně vozidla a o jakou spisovou značku nese judikatura na kterou se odvolává neodpověděl a arogantně ukončil likvidaci.
      Výtah z odpovědi likvidátora pana Vlka:
      „…Obvyklá cena vozidla byla stanovena dle průzkumu trhu s podobnými vozidly, stejného stáří a stavu odpovídajícímu Vašemu vozidlu …. 
      Stanovená obvyklá cena odpovídá stavu vozidla a představuje jeho reálnou hodnotu. Tímto potvrzuji ukončení likvidace….“
      Pojišťovně ČSOB se zřejmě nejvíce jedná o to jak „odrbat“zákazníky.

  22. Tomáš napsal:

    Dobrý den,měl jsem u ČSOB životní pojistku na úraz a vážné choroby.Cca po 3 letech placení jsem onemocněl rakovinou a byl mi na 1 rok přiznán invalidní důchod.Pojištovna mi nic nevyplatila ,že prý jsem posudkový omyl.Varuji všechny pojištěné u tohoto ústavu.Jen z vás tahají peníze a chlubí se jakou jsou skvělou pojišťovnou.

  23. Romana napsal:

    Podvodná pojišťovna!!! V momentě, kdy mají uskutečnit pojistné plnění, hledají nejrůznější důvody, proč neplnit. V mém případě při ohlášení JEDNÉ pojistné události odečetli 3x spoluúčast. Jednoznačně protiprávní jednání, vyzývala jsem opakovaně ke smíru, vymýšleli další kličky, aby nemuseli škodu uhradit. Rozhodla jsem se na tuto pojišťovnu podat žalobu. Soud rozhodl o protiprávním jednání této pojišťovny, vydal platební rozkaz (tzn. do 15 dnů od nabytí právní moci je pojišťovna povinna uhradit dlužnou částku). Uplynul další měsíc a vysouzené peníze nemám dosud na účtu. Drzost této pojišťovny nezná hranic. Ptám se tedy: Kdo rozdává ta ocenění a podle jakých zásluh??? Že by podle počtu podvedených klientů? Jaká instituce musí zasáhnout, aby respektovali nařízení soudu???

    • ivo napsal:

      dobrý den
      je možné vás kontaktovat zajímá mě průběh mám podobný problém s čsob ivo 606242553

  24. Radka napsal:

    Lidi neblázněte nic si u tehle pojištovny nesjednávejte ,měla jsem úraz s pracovní neschopností (navíc pracovní uraz se svědky) neschopenku jsem měla měsíc a nedostala jsem nic.Všecko u tehle pojištovny rušíme a naši známí taky.Vyhazujete jen peníze

  25. Miša napsal:

    Jsou to podvodníci !!! Sedej tam nevzdělaný lidi, které nedokážou pořádně vše vysvětlit!

  26. Anonym napsal:

    Jsou to podvodníci !!! Sedej tam nevzdělaný lidi, které nedokážou pořádně vše vysvětlit!

  27. David napsal:

    ČSOB Pojišťovna??? Nikdy, člověk si u nich udělá pojištění odpovědnosti a když se pak něco stane vyplatí ani ne 1/3 plnění a pak to začne to je samé, ale to, ale tamto, samá výluka z pojištění a když tam člověk zavolá tak si jej přehazují z telefonu na telefon a nikdo nic kloudného nechce říct. Nikdy Nikdy Nikdy…

  28. marcela napsal:

    Dobry den, take mam nekolik neblahych zkusenosti s csob.
    Chci se zeptat, zda se nekde sdruzuji lide, kteri jsou s timto ustavem nespokojeni. Je strasne vedet, ze dostal nejaka oceneni.

  29. Jana napsal:

    Má nejhorší životní investice je pojištění u ČSOB. Ruším vše co u nich mám. Pokud si peníze budu posílat na spořící účet byť bez úroků budu mít víc než když oni mají vypatit pojistku za trvalé následky. Odvolání nikde není. Stížnosti nemají cenu. Good Bye ČSOB

  30. Jaroslav napsal:

    Kdo uteče od ČSOB, tak vyhraje. Mají tam takový bordel, že ukončí pojistku a oznámí to až za měsíc. Ukončení je ale z jejich chyb.

  31. Zdenka napsal:

    ČSOB určitě už nikdy NE !! Neseriozní jednání…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.