Zuno banka – zuno.cz


ZUNO

ZUNO je, nízkonákladová banka nové generace, je součástí Raiffeisen Bank a patří k relativně populárním bankám v České republice. Hlavními důvody, proč tomu tak je jsou celkem logické. Neplatíte nic za založení učtu, neplatíte žádné měsíční poplatky za vedení účtu v základní verzi a nejsou zde žádné skryté poplatky. Výhodou banky jsou přehledné bankovnictví, dobrá podpora jak po live chatu, tak po telefonu, kreditní karta VISA zdarma a bez poplatků, spoření bez závaznosti. ZUNO banka je hlavně oblíbená pro internetové platby prostřednictvím kreditních karet či bankovních transakcí do zahraničí.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: Účet –  jedná se o účet pro fyzické osoby – dvě varianty: Účet a Účet Plus (cena za vedení 0 a 68 Kč) – smlouvu Vám donese kurýr a aktivaci poté provedete na internetu – možnost využívat ZUNO online banking a ZUNO mobilní banku – služba Autopilot, která sama podle pokynutí automaticky převádí peníze mezi běžným a spořícím účtem

Úvěry:  Půjčka – výše od 50 000 Kč do 500 000Kč – doba splatnosti od 6 do 72 měsíců – RPSN od 6,9% – úvěr bez poplatků za vedení účtu a poskytnutí půjčky – možnost vzít si volno od splácení na 1 měsíc ročně – peníze na účtě okamžitě po schválení úvěru a podepsání smlouvy

Výhody banky

  • non stop zákaznická linka
  • moderní verze internet a mobil banky
  • nízké RPSN u půjčky
  • žádné skryté poplatky

Nevýhody banky

  • nejsou kamenné pobočky
  • krátká existence na českém trhu
  • zpoplatněné výběry z bankomatů kromě Raiffeisenbank  (u Účtu pouze první výběr zdarma)
  • banka nenabízí hypotéky

Produkty banky

  • účty – Účet, Účet Plus
  • úvěry – Půjčka, Malá půjčka, Refinancování, Rezerva
  • spořící produkty – Spoření, Spoření plus, vklad

Internetové bankovnictví

ZUNO online banking https://moje.zuno.cz/

Internetové bankovnictví ZUNO online banking patří mezi top internetové bankovnictví na českém trhu. Je velmi přehledné a ve spojení s mobilní bankou nabízí klietnovi velmi pohodlný způsob ovládání svého účtu. Mobilní bankovnictví nabízí funkci vyfocení a zaplacení faktury přímo z mobilního telefonu. Všeobecně lze o bankovnictví říct, že banka se řídí svým mottem “Less bank, more life.” a díky tomu šetří klientovi čas a dopřává mu zároveň maximální úroveň zabezpečení.

Pobočky

ZUNO je čistě on-line bankou, která nemá síť poboček. V případě zájmu mohou klienti navštívit tzv. ZUNO zónu, která je na adrese Václavské náměstí 55 v Praze a to ve dnech PO – PÁ od 9:00 do 18:00. 

O společnosti

Online banka, formálně organizační složka rakouské ZUNO bank, spadá pod rakouskou skupinu Raiffeisen Bank International AG (RBI). RBI je jedním z nejvýznamnějších poskytovatelů investičního a firemního bankovnictví v Rakousku a vedoucí univerzální bankou ve střední a východní Evropě. Vznikla spojením některých aktivit Raiffeisen ZentralbankÖsterreich AG (RZB) a Raiffeisen International Bank-Holding AG. Transakce byla právně dokončena v říjnu 2010. RBI nabízí firemní a investiční bankovnictví pro rakouské a mezinárodní společnosti, rozsáhlou bankovní a leasingovou síť ve střední a východní Evropě pro firemní i retailové klienty, stejně jako firemní a investiční služby v Asii a nejvýznamnějších světových finančních centrech. Ve střední a východní Evropě působí skupina prostřednictvím svých dceřiných bank na mnoha trzích.

Reklama

Kontakty


Zuno banka – zuno.cz
2.79 (55.71%) 14

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

11 zkušeností s Zuno banka – zuno.cz

  1. Míša napsal:

    Mám už od Zuna 2.půjčku,je pravda,že na reklamovanou výši úroku lze dosáhnout pouze v případě,že bych přistoupila sice na nízké splátky,ale hodně dlouhou dobu. Pokud si určím sama dobu splácení,musím počítat s tím,že úrok bude vyšší,ale pořád únosný.Protože se uzavirání půjčky provádí pouze on-line,je vyřízení hlavně pro starší lidi asi obtížné,ale s pomocí banky se to dá zvládnout. Kvůli těmto problémům se mi nepodařilo dodržet limit na podání žádosti,ale banka mi žádné potíže nedělala.Výhodou byla žádost o další půjčku – banka mi ji poskytla automaticky bez dalšího vyřizování a předkládání dokladů,navíc přes klientský servis. Když jsem zjištˇovala podmínky poskytnutí půjčky /žádala jsem 100 a potom 120 tisíc/,Zuno mi vyšlo vždy nejvýhodnější.Jsem spokojená.

  2. Irena Vitkova napsal:

    Davejte si pozor! Pro me je tato banka nyni nocni murou. Stala se mi neprinemna vec! Doslo k blokaci uctu, kterou resime okamzite pravni cestou. Nikdy jsem nebyla neplaticem. Nez se vse ale vyresi, bude to trochu trvat. Prosila jsem pres klientske centrum i emaily, aby mi bylo umozneno radne nadale splacet uver jinou cestou. U Ge moneta to slo pristpitelem a u air bank jsem dostala cislo na ktere mohu plnit dal sve zavazky. Zuno mi sdelilo,ze nejdrive si musim vyresit blokaci a nasledne opet platit pujcku pres ucet. A PENALE VESELE ROSTE! Tak takhle se vydelava! Takhle se delaji neplatici! Pro me nejhorsi jednani! Ted mi chodi sms o uhrazeni, ale jak? Hruza!

  3. Alena napsal:

    Já jsem si též žádala o refinancovani účet i dokumenty jsem poslala a furt jen čekám tak nevim

  4. Mirek napsal:

    V ZUNO bance jsem před rokem požádal o půjčku na 120000 Kč s úrokem 6,9%. Po založení účtu mi přišla nabídky na vyšší částky , ale se sazbou 9.9% což jsem odmítnul. Po telefonické dohodě jsem souhlasil s úvěrem na 120000Kč na 7.9%. Splácení úvěru včetně mimořádných splátek probíhalo v pohodě v souladu s podmínkami. Úvěr jsem splatil. Požádal jsem o kontokorent na 20000 Kč , který mi schválili až na po třetí ve výši 18000 Kč. Poslední žádost na refinancování jiného úvěru ve výši cca 90000Kč se sazbou 4.9% jsem dostal zamítavou odpověď. A celkové hodnocení, fungování banky celkem v pohodě ( mám ji rok ) ale slibují tak nízké úrokové sazby a nevěřím , že je někomu nabídnou. Je to jen klamavá reklama. Pokud někdo dostal jejich minimální sazbu ať se ozve.

  5. Lucie napsal:

    Po přečtení recenzí jsem i já byla spektická, ale i tak jsem zkusila, půjčku už u jedné banky mám, a tam nebylo možné navýšení, tak jsem chtěla zkusit jinou banku. Založila jsem si účet, zažádala o půjčku, poslala vyplněné dokumenty. Celý tento průběh trval 3 dny, všechno rychlé a perfektní, schválení půjčky do jednoho dne a peníze okamžitě na účtu, vše je pohodlně a přehledně online. Opravdu jsem se bála, protože nesnáším čekání a sama jsem nevěděla, jak to v registru apod je, ale opravdu perfektní! Navíc je účet zdarma, opravdu doporučuji všem co váhají.

  6. Roman napsal:

    Já jsem se Zuno absolutně spokojen.Úvěr 127 000 kč jsem měl schválený behem jednoho dne.
    Dopředu jsem dodal potvrzení o přijmu a peníze jsem dostal druhý den.Já Zuno chválím.Mám dlouhá léta učet u Unicredit, ale Zuno je vstřícnější.
    Rozhodně super banka oprotí šmějdům ze spořky a KB.
    Internet banking taktéž ok.

  7. jaroslav kojzar napsal:

    zuno nemuže nemecke duchodove pojištovne dat potvrzeni, že mam u něj eurovy učet. nechapu ale nezoufam, vite kolik budu mit našporovano, než si udelam učet jinde?

  8. Michal napsal:

    Zuno úvěr 6,9% je obrovský podvod.
    Chtěl jsem půjčku na auto, a nechal se zlákat reklamou která slibuje uvedená procenta jakožto půjčku na cokoliv. Upozorňuji že jsem nikdy žádné dluhy ani jiné pohledávky nikde neměl. Příjem průměrně kolem 30 000 čistého s manželkou 50 000 a tak jsem spoléhal na to že schválení nemůže být v mém případě na částku 200 000 tisíc žádný problém. Předběžně jsem si nechal půjčku spočítat a schválit online kde jsem uvedl pravdivě všechny informace včetně věku 35 let. Bylo mi během 5 min odpovězeno že v mém případě s danými podmínkami není žádný problém půjčku dostat. Podmínka byla samozřejmě založení účtu v Zuno což jsem bez čekání provedl a vše fungovalo jak na drátkách.
    Jakmile jsem ofotil a poslal potřebné doklady a elektronicky podepsal všechny smlouvy a ujednání, bylo mi sděleno že půjčka je schválená ovšem s RPSN 11.9%. Tento úvěr jsem samozřejmě odmítl jelikož má stávající banka mi od počátku přislíbila 8,9%. Po tel. hovoru s úvěrovým pracovníkem Zuno jsem se dozvěděl že RPSN 6,9% jak jsem si neráčil všimnout je pouze na refinancování a i tak že na ní málo kdo dosáhne. Po krátké hádce jsem pochopil jak hloupě jsem naletěl a to samozřejmě nebylo zdaleka vše. Ve chvíly kdy jsem chtěl zrušit žádost o úvěr a také nově založené konto jsem zjistil že konto budu rušit měsíc což bych už nějak spolknul ale potvrzení zrušení úvěru marně urguji už 3 týden i když jsem ho hned odmítl a vypověděl v internet bankingu. Stále jsem ujišťován že budu včas uvědoměn a to opakovaně operátorkou nebo v online bankingu. Proč mi nejsou schopni poslat potvrzení o zrušení žádosti o úvěr mi nebylo jasné až do doby kdy jsem šel řešit stejný úvěr ve své staré bance kde mi bylo vše schváleno tak jak jsem žádal až do chvíle procházení registru dlužníku kde je stále aktivní žádost v Zuno kterou jsem zrušil před 3 týdny a z toho důvodu mi nebude poskytnutá půjčka dokud do své stávající banky nedonesu potvrzení ze Zuna že jsem žádost o úvěr zrušil. Auto které jsem měl vyhlídnuté na inzerát jsem koupit nestihl protože je už prodané a do zuna volám pravidelně bez výsledku. Takže u mne jakkákoliv online banka už nemá šanci. Navíc jsem zjistil že při schváleném úvěru v Zuno, tedy v případě že bych jim podepsal to nesmyslně vysoké RPSN tak bych stejně celou částku na auto musel vybírat na etapy z bankomatu jelikož nikde jinde žádnou hotovost nemají.

  9. Mirek napsal:

    Požádal jsem banku o úvěr dle jejich kalkulačky 120000 Kč s úrokovou sazbou 6.9% .Úvěr byl schválen , dokonce nabídnuty tři varianty s větší částkou , ale s vyšším úrokem 9,9% . Není to sice špatná sazba , ale mám pocit , že reklama na 6.9 % slouží jen pro nalákání klientů kteří si musí uzavřít účet . Vadí mi i tlak na rychlé podepsání úvěrové nabídky . Dávají na to asi 7 dnů. U ostatních bank je nabídka platná alespoň měsíc. Úvěr jsem odmítl.

  10. Benny napsal:

    ZUNO Bank funguje pouze do té doby, než od nich něco potřebujete. Dokud Vám chodí výplata a vy si z ní platíte běžné věci, tak OK. Moc se mi u nich líbilo, že pokud platba se standardní prioritou byla zadána do 10:30, ještě ten den příjemce platbu obdržel. Pak to ale přišlo. Schválili mi půjčku (s ne zrovna přívětivým úrokem) a jelikož jsem byla do té doby byla spokojeným klientem a prostředky jsem potřebovala, nabídku jsem přijala. Vše bylo v pohodě, než jsem přišla o práci. KAŽDÁ normální banka povolí klientovi odklad splátek, když se včas ozve. ZUNO ne – “Možme vám ponížiť splátku u vašej požičke, ale to stojí 1.000 Kč”. Logika hadr. Jsem bez práce, příjem minimální a určitě mám na to, abych platila tisíc korun za snížení splátky – HaHa. Po třech měsících se mi práci podařilo najít a dala jsem se relativně do kupy. Nyní další ohromná věc – chtěla jsem půjčku předčasně splatit… Vyžádala jsem si od nich tedy vyčíslení. “Po telefonu nemožem spraviť, napište cez online banking.” Napsala jsem přes online banking a týden nic. Volám znovu na klientskou zónu: “Nemožem spraviť – částka je ve vašom online bangingu, ale mohou zde byť dalšie poplatky.” ?!?!?! PROSÍM ?!?!?! Proč jsem asi po nich vyčíslení chtěla? Kam se mám teda obrátit, kde mi vyjdou vstříc??? Další dva týdny jsem se s nimi dohadovala, střídavě přes online banking, mail a telefon, až jsem začala zvažovat stížnost na finančního arbitra – na to konečně slyšeli a vysněné “vyčíslení” mi zaslali ke 13.5. O dva dny později (15.5.) na účtu přistála částka o něco vyšší (je jasné, že se počítají i denní úroky), oni si jí strhli a ejhle! Můj účet byl najednou téměř 900 Kč v mínusu??? Opět píšu přes online banku, proč – žádná odpověď. Dva dny na to volám na klientskou linku a tam mi operátorka sdělí, že je to divné, že se musí jednat o technickou chybu a že to prověří a zavolá zpátky. Týden nic, pouze inkasní agentura upozorňuje, že u ZUNO dlužím, ikdyž se jedná o “technickou chybu”. Opět volám já do ZUNO. Jiná operátorka mi opět sdělí, že se jedná o technickou chybu a že nechá prověřit technickým oddělením. Za dvacet minut mi volá zpět s tím, že se nejedná o technickou chybu, ale že je to poplatek (sankce za předčasné doplacení) – k čemu mi sakra zasílali vyčíslení??? Slíbila jsem, že peníze zašlu, od operátorky mi bylo přislíbeno, že okamžitě, jak bude úvěr doplacen, zašlou mi automaticky potvrzení. Částka připsaná na účtu a ZUNO Bankou stržená, ale potvrzení nikde. Znovu jsem tedy napsala přes online banking, aby mi to potvrzení zaslali a aby mi rovnou poslali i způsob, jakým lze u nich uzavřít účet a nebýt již nadále jejich klientem. Jak píše pan Zdeněk – není divu, že krachují. Pro-klientský přístup je pro ně hoooodně vzdálený pojem. Hodně si rozmyslete, zda u nich chcete něco mít, já už mám jasno. Zaplať pánbůh mne to stálo “jenom” pár týdnů nervů, ale umím si představit horší scénáře.

  11. Zdeněk napsal:

    Zuno je banka pro děti nebo pro chudší lidi. Normální člověk je v ní ztracen. Pokud máte po rodičích dům, který pronajímáte a k běžnému životu vám výdělek stačí, pro Zuno nejste solventní(nemáte pracovní poměr, jste socka, i když máte přijmy 3xvětší, než průměrnou mzdu). Kreditku vám dají s limitem 16 800 Kč. Pokud budete mít našetřeno 2 miliony, které přesouváte pro přilepšení na termínované vklady, u Zuna vám takový převod neumožní. Je to nadlimitní. Převod si musíte stejně zařídit u normální banky (Mbank např.)Zuno je dobré na kapesné a nebo na placení telefonu. Jinak je k ničemu. Nedivme se, že nevydělává a krachuje.. tedy je prodávána, jako ztrátová banka. Chudáci v Rakousku, tam musejí být chudáci, podle kterých vytvořili model i pro Česko…

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280