UniCredit Bank – unicreditbank.cz


UniCredit Bank Czech Republic, a.s. zahájila svoji činnost v České republice 5. listopadu 2007. Vznikla spojením dvou dosud samostatně působících úspěšných bankovních domů HVB Bank a Živnostenské banky. UniCredit Bank Czech Republic, a.s. nabízí širokou škálu kvalitních produktů pro firemní zákazníky i privátní klientelu. Zákazníci UniCredit Bank mají, mimo jiné, možnost využívat nabídku služeb pro financování projektů ze strukturálních fondů EU nabízených prostřednictvím Evropského kompetenčního centra UniCredit Bank. V oblasti služeb pro privátní klientelu je UniCredit Bank významným hráčem na trhu privátního bankovnictví, cenných papírů, kreditních karet a hypoték a velmi dobře si vede také v oblasti služeb pro zákazníky působících v oborech svobodných povolání (lékaři, soudci, advokáti, notáři apod.), kterým se věnuje Kompetenční centrum pro svobodná povolání.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: EXPRESNÍ konto –  jedná se o jeden účet z  řadu účtů pro fyzické osoby (EXPRESNÍ, AKTIVNÍ, PERFEKTNÍ konto) – poplatky za vedení účtu od 69 do 499 Kč –nutnost minimálního měsíčního příjmu pro uplatnění 100% slevy (15 000Kč – 75 000Kč) – možnost vyžívat Online bankingu a mobilního Smart bankingu – výběry z bankomatů UniCredit Bank zdarma

Úvěry:  PRESTO Půjčka – jedná se o úvěr pro osobní účely – výše od 30 000 Kč do 500 000 Kč – RPSN od 13,4 % –  splatnost od 12 do 84 měsíců – možnost až pětkrát odložit splátku – potřebné dva doklady totožnosti, potvrzení o výši příjmu a doklad prokazující adresu pobytu

Výhody banky

  • široké portfolio produktů
  • silná mateřská společnost
  • nízké úroky u hypotéky
  • velká možnost investování do různých produktů

Nevýhody banky

  • ve srovnání s konkurencí relativně nízké zhodnocení peněz konzervativní metodou spoření
  • nemoderní internetové bankovnictví
  • poplatky za vedení účtů
  • nutný příjem na účet pro uplatnění slevy z poplatku za vedení účtu

Produkty banky

  • účty – DĚTSKÉ konto, Cool konto PRO MLADÉ, EXPRESNÍ Konto, AKTIVNÍ konto, PERFEKTNÍ Konto, Konto PREMIUM
  • hypotéka – Refinancování hypotéky, Hypotéka na koupi nemovitosit, Hypotéka na výstavbu/rekontrukci, Neúčelová hypotéka, Nemovitost k rekreaci, pronájmu, Převratná hypotéka, Hypotéka s fixní sazbou
  • úvěry – PRESTO Půjčka, PRESTO Půjčka MAXI, Studentská půjčka, PRESTO Půjčka – Sloučení úvěrů, Kontokorentní úvěr
  • spořící produkty – Spořící účet PRIMA, MULTI konto, Unikátní spoření PLUS, UCB dluhopisy MAXIM, Limitovaná edice termínovaných vkladů, Standartní termínované vklady, Program DUET PLUS, Investiční životní pojištění, Pravidelné investice, PRIMA penze, Podílové fondy, Dluhopisy, Emise certifikátů HVB Mnichov, Obchodování na kapitálových trzích
  • pojištění – Pojištění nemovitosti, Pojištění domácnosti, Pojištění odpovědnosti, Pojištění schopnosti splácet

Internetové bankovnictví

Online banking https://cz.unicreditbanking.net/

Jde o internetové bankovnictví do kterého se přihlašuje pomocí uživatelského čísla a bezpečnostního kódu. Uživatelské rozhraní působí zastaralým “tabulkovým” vzhledem, ovšem na druhou stranu je v něm vše potřebné. Banka se zaměřuje na neustálou aktualizaci produktu internetového bankovnictví a hlavně na vývoj Smart bankingu, který je díky své přehlednosti a neustálým inovacím mezi špičkou mobilních aplikací v České republice.

Pobočky

Sídlo společnosti UniCredit Bank Czech Republic, a.s. je na adrese Želetavská 1525/1, Praha 4. Poboček společnosti je 142 a bankomatů je 190. V Praze je hlavní pobočka na adrese Náměstí Republiky 3a. V Brně je hlavní pobočka na adrese Divadelní 2. V Ostravě na adrese náměstí Smetanovo náměstí 1 a v Olomouci na adrese 28. října 15.

O společnosti

Skupina UniCredit patří podle bilanční sumy ve výši 1,028 bilionu EUR k největším finančním skupinám v Evropě. Působí přímo ve 22 zemích a ve 27 zemích prostřednictvím svých obchodních zastoupení, má přes 40 mil. klientů, přibližně 10 000 poboček a 168 000 zaměstnanců. V regionu střední a východní Evropy disponuje tato skupina největší mezinárodní bankovní sítí, kterou představuje 4 000 poboček a prodejních míst, více než 83 000 zaměstnanců a 28 mil. klientů. Skupina působí v těchto zemích: Ázerbájdžán, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Česká republika, Estonsko, Chorvatsko, Itálie, Kazachstán, Kyrgyzstán, Litva, Lotyšsko, Maďarsko, Německo, Polsko, Rakousko, Rumunsko, Rusko, Srbsko, Slovensko, Slovinsko, Turecko, Ukrajina.

Časté překlepy banky

Lidé často hledají tuto banku pod názvem Unikredit, Unikredit banka nebo Unikredit bank. Tyto fráze jsou samozřejmě chybné a je potřeba si dávat pozor před podvodníky, kteří mohou tyto překlepy využívat pro vlastní prospěch. Správně je UNICREDIT.

Reklama

Kontakty


UniCredit Bank – unicreditbank.cz
1.7 (34.09%) 44

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

64 zkušeností s UniCredit Bank – unicreditbank.cz

  1. Václav napsal:

    Zkušenost tragická!!! Za poslední dobu se neskutečně zhoršili. Pár konkrétních případů-
    Žádost na lince o novou platební kartu,ale bezkontaktní-bylo přislíbeno. Nová karta však přišla zcela totožná,včetně platnosti,tak jsem se dotazoval opět na lince a bylo mi řečeno,že bezkontaktní není nabízena standardně,nemohl jsem o ní žádat na lince,ale musím osobně na pobočce,což jsem následně učinil. Nová karta mi však přišla opět běžná! Opět na pobočku a na třetí pokus se to povedlo. Při přechodu na nový systém mělo být online bankovnictví na víkend nedostupné-toto se protáhlo na téměř 14 dní,kdy pořád něco nešlo a na stránkách byla omluva a info, že transakce mohou klienti bez problémů vyřešit na pobočce,ovšem pobočky měli(dle jejich vyjádření z důvodů přechodu na nový systém) zkrácenou pracovní dobu. Vklady na bankomatech-z cca 10ti vkladů se povede tak 7. Různé poplatky objevující se na účtě,od drobných až po např. 900 za 9 odchozích plateb-po reklamaci omluvný mail,vrácení na účet,ale hned další měsíc znova! Požadování dokladu o doplacení a ukončení kreditky-na pobočce oznámí,že do 30ti dní,na lince že do 60ti,při reklamaci na pobočce potvrdí že se na lince mýlí,že je to skutečně 30 dní a po urgování na lince oznámí,že nic takového nevystavují! Poplatek za vedení účtu změní ze 180 na 299kč bez oznámení. Při dotazech na konkrétní problém ohledně vedení U-Konta,tři rozdílné odpovědi.Vklad na pobočce na cizí účet požadovali poplatek 100kč,pří dotazu ,zda to je normální,pracovnice zavolala kolegu a vklad byl zcela bez poplatku! A mnoho dalších problémů. Kdysi jako HVB super,dnes po 11ti letech utíkám jinam..

  2. Mila napsal:

    Hrozna banka a servis (ta ista skusenost vo viacerych pobockach).Totalna nekompetentnost od pracovnikov az po vedenie. Internetove bankovnictvo neprehladne, nelogicky zmatok. Ziju len z neludskeho spoplatnovania vsetkeho, co sa da. Je to doslovne “legalne” okradanie. Po tom, co som bola v pobocke a zrusila moj ucet, mali este taku drzost (po dobu vyse jedneho tyzdna) rozhodovat o cudzom majetku a nepreviest moje peniaze na ucet do inej banky, ako som ich poziadala. Namiesto toho nadalej bezcharakterne disponovali s mojim majetkom bez toho, aby som o tom vedela a rozhodovali, ako keby to patrilo im. A na to vsetko, za prevod z eurouctu v CR na euroucet v inej banke v CR mi ukradli 40,- euro. Mali by sa premenovat na UniZlodej Bank.

  3. Alenka napsal:

    Nohy na ramena a utíkat! Neuvěřitelné zkušenosti. Šílený, absolutně neprofesionální přístup zaměstnanců! Poplatky u mezinárodního platebního styku závratné! Lituji, že jsem neutekla daleko dříve!
    NEDOPORUČUJI !!

  4. Roman napsal:

    Nikomu NEDOPORUCUJI Unicredit. Jejich internetovy bankovnictvi je desny neprehledny odpad.

    • Kormidelník napsal:

      Nejlepší je, když si instalujete jejich bankovnictví a po zadání loginu, hesla a všeho možného vyskočí “Chyba null 1” … u druhého pokusu “Chyba null 2” a tak to jde pořád dokola. Kodéři se moc nenadřeli.

      Gratuluji UC k nejotřesnější bance, co jsem kdy zakusil.

  5. Harda napsal:

    Zkušenost špatná. Aktuálně nefunkční vkladové automaty v Hradci Králové. Musí se jít na pobočku vkládat penïze. Otevírací doba pobočky jen do 16:30h. Jeden z důvodů, proč jsem si v minulost vybral tuto banku, vlastně už několik dnů nefunguje. Banku nedoporucuji, nebudu litat na pobocku behem dne. Prejdu k jine bance, ať si nedělá tato banka z lidi srandu. Technicke problémy trvaji vice než měsíc a to uz je proste za hranou..

  6. Tomáš napsal:

    Hrozná banka, internetové bankovnictví strašný,ochota na pobočce nulová,převod peněz trvá dlouho a zákaznická linka do které se nedovoláte a když jo tak se na něco zeptáte a ta paní na druhé straně neví a jde se zeptat někoho druhého. Nedoporučuji!!!!!!!

  7. Charlotte napsal:

    Bohužel s Unicreditbank mám samé špatné zkušenosti. Už 10 dní se snažím a založení internetového bankovnictví,bohužel systém prý nefunguje a není mi nikdo schopný poslat aktivační kód. Pobočku jsem již navštívila 3x a pokaždé to byla ztracené půl hodiny. Opravdu mohu všem nedoporučit založení jakéhokoli účtu u unicreditbank!

  8. klara napsal:

    Internetové bankovnictví…
    Staré internetové bankovnictví šlo.. Klasika, roletky, po chvilce se člověk zorientuje, de co najde. Nové- děs, běs, hrůza. Bohužel, je to nějaký trend, zřizovala jsem pro rodiče MBank, netušila jsem, že by stálo za to, se nejdříve podívat na rozhraní.. Je to pro ně nepřehledné, ta mne vždycky prosí, abych to a ono udělala sama. Vtipně tady někdo psal něco o omalovánkách. Trpí tím i internetové stránky, nové win, sami se rozhodnou, co bude na první straně a co Vám vnutí, místo toho, aby nabídli přehledný způsob, jak se dostat k tomu, co potřebujete.

    Chtěla jsem změnit banku už dlouho, toto internetové bankovnictví rozhodlo. Proboha, kdo jim to vymýšlí???

  9. Nemesis napsal:

    Otřesné online bankovnictví – nepřehledné, minimální možnosti nastavit něco jiného než platbu, nevidím tam úvěr, který vidět mám, změna limitu karty zpoplatněná 100 Kč !!! (samozřejmě to nikde nevidíte ani se to nezeptá a potvrzení), nelze stornovat zadaný požadavek ani okamžitě po odeslání, nikde není vidět historie zadaných požadavků… Na 21. století to je k pláči.
    Ochota klientského servisu nulová – při jakémkoliv dotazu mě nutí volat komusi, kdo mi zakládal účet.
    Dnes na pobočce jsem byla jediná zákaznice, 2 ženštiny za přepážkou mě okázale ignorovaly, povídaly si spolu a střídavě něco dělaly na PC, prý ať si počkám. 5 minut po mě přišla spěchající paní, která nevydýchala, když jí ty dvě oznámily, že mají práci a za půl hodiny končí a jelikož se ona neobjednala, tak s ní žádný podpisový vzor řešit nebudou. Když se rozčílila, že teda zruší účet, tak prý klidně, ale stejně se musí objednat, jelkož přes internet to nejde a ony nemají čas.
    Mě zase chtěly hnát přes celou Prahu k “mému bankéři” – že prý oni na jejich pobočce nemůžou nic měnit. Taky prý nejde (zákon je nezajímá) zrušit souhlas se zasíláním reklamy. Pak mi ještě řekla, že jestli se mi něco nelíbí, tak jsem si měla vzít hypo jinde.
    Takže Unicredit se zapsala spolu s O2 a Českou pojišťovnou na seznam firem, které už nikdy!

    • Ales napsal:

      Tak pripojuji svoji zkusenost na pobocce Unicredit v Brne, rusil jsem schranku a prehazovali jsi me tam horky brambor s vysvetlenim- ja to neumin, kolega je na obede, dalsi ja to umim ale mam pokladnu. Usmevne ze na pobocce jsem byl sam, fakt super zazitek. Nakonec jsem jim oznamil ze se o tuto zkusenost podelim, tak se me ujala nejaka pani co po telefonni napovede byla schopna vytisknout jede papir. Celkove dobry cas 35

  10. David napsal:

    Dobrý den. Vidím že jsou tady pěkné recenze tak já tu jednu přidám. Ano souhlasím zde se spoustou příspěvků! V listopadu roku 2016 jsem šel podepsat smlouvu na Refinancování hypotéky. Smlouvu k přečteni jsem dostal přes meil ale bohužel když je člověk v zahraničí tak si ji nemůže přečíst když nemá možnost! Ihned jak jsem dojel že zahraničí šli jsme druhý den podepisovat smlouvu a dostala nás na starosti Slečna Adamcová. Prolitla s námi jen ty důležité věci a to jsou úvěrové karty kreditní karty a samozřejmě úroky to co prostě oni rychle potřebují a chcou! Je moje vina že jsme si to tam nepřečetli co vše v té smlouvě je ano přiznávám ale když dostanete člověka který má s námi důležité věci projít tak to byla taková rychlost že už bylo vše podepsáno a člověk si myslí že je vše v pořádku ale naopak. Další tyden jsem odjel do práce
    a a chtěl jsem odejít z že smlouvy do 14 dní bez udani důvodu obvolávali jsme všechny tel čísla na té pobočce aby jsme si dali schůzku ale bohužel nikdo tel nezvedal a já propásl výpovědní lhůty! Asi to tak mají zřejmě dobře udělané aby se nikdo nedovolal! Jestli chcete přejít k UniCredit Bank utíkejte když vám někdo něco nabídne. Nejhorší co může být a to chování zaměstnanců to je odporné

  11. Jirka napsal:

    Své zkušenosti s Unicredit bych rozdělil do 3 rovin. Obchodní a produktová – není nejvýhodnější, ale jde o jednu s větších bank, lze předpokládat že i stabilnější. Samotní bankéři se musí vejít do mantinelů, daných bankou.
    Uživatelská – záleží, na koho v bance narazíte. Po zkušenostech s panem Kratochvílem z brněnské pobočky na Divadelní bych banku rozhodně neměnil. Ale u M-paláce bylo skoro vše jinak … Třetí – stále používanější – internetové bankovnictví – tak to co banka předvedla mě připadá jako vstupní test do brněnských Černovic (pro pažáky a okolí do Bohnic). S rychlým a praktickým rozhraním to má společné jen barevné spektrum, co se mi udělalo před očima, když mi to žena předvedla se slovy “že se v té omalovánce nevyzná, ať si to dělám sám”

  12. AKUMA napsal:

    Nyni jsem uver doplatil, a uz 80 dni cekam na vyplaceni zbytku nevyuzite pojistky!80dni a jeste mi stale nebyla vyplacena!je to “jen”50000,takze banka nejak nespecha s vyplacenim a dela mrtveho brouka.”Jen” 70 dni od doplaceni uveru jim trvalo mi dat informaci,kdy a kolik mi bude ze zbytek nevycerpane pojisky vyplacen.Jen same vymluvy!!!!

  13. AKUMA napsal:

    Mel jsem u Unicredit uver a vubec neni tak vyhodny jak rikaji!1.nejdrassi pojisteni uveru snad ze vsech bank!2.navic se pojisteni plati najednou,tak prvni rok a vice(dle vyse uveru) platite pouze toto pojisteni a ani korunu z uveru!Takze kdyz se zajimate po roce placeni ,kolik jste uz zaplatil z uveru,tak je to uplna nula!To ze nejdriv musite zaplatit celou pojistku na cele obdobi uveru me samozrejme nikdo neinformoval a bylo to velke prekvapeni!

  14. Bob napsal:

    Horsi banka uz neexistuje

  15. ToT napsal:

    25.000,- měsíčně čistý příjem bez žádných závazků, cena bytu 900.000,- …Neschváleno, doba vyřizování 2 měsíce, chtěli po mě snad i jakou rukou si utírám pr*** ..udělejte si obrázek sami..

  16. Ha napsal:

    Ruce pryč od unicreditu jsou to darebáci

  17. Tom napsal:

    Zaměstnanci dělají z lidí kr.. a ty návrhy co mě dávali, hraničící se zákonem. Velký pozor na Unicreditbank.

  18. Milan napsal:

    A vemte si hypoteku a uvidite do jak sracek vas dostanou, naslibujou vam bez poplatku a pak kdyz si to nehlidate tak vam pekne strhavaji, jejich odhadci neschopni atd. Sou lepsi banky takze od teto rychle pryc.

  19. Lukáš napsal:

    Nejhorší banka na trhu! Online banking, komunikace s nimi, ochota zaměstnanců, neuvěřitelná doba reakce když po nich něco chcete, vyloženě sprosté poplatky…

  20. Martin napsal:

    Horší online bankovnictví už vymyslet nemohli, je to fakt humus a jak bude možnost tak je pošlu do pi… Zdrhejte kdo můžete.

    • Josef napsal:

      Je to fakticky hrůza … starý online systém se ještě dal použít, ale ten nový …dobrý vtip od unicreditbank… o kultuře vyřízení hypotéky ani nemluvím… když to srovnám s Moneta bank, tak jsme úplně v jiné ligové soutěži. Uni = prales, Moneta = skoro Bundesliga .

      Dle komunikace s UNI je současná verze online systému finální..

      • František napsal:

        Nejsem zjevně jedinej, komu nový bankovnictví připadá jak omalovánky pro děti. Vše je velký, roztahaný, nepřeholedný, skoro jak Windows 10. pokud mi to permanentně nepřepnou na starou verzi, přecházim s hlavním účtem jinam.

    • Terka napsal:

      Taky jsem z nového bankovnictví vyřízená a uvažuji o změně banky 🙁

  21. Monika napsal:

    Moc jsem si vstup do Nového roku užila 😉 řešila jsem u UCB hypotéku kolem srpna možná dřív. Schválili mi jí, začala jsem s rekonstrukcí bytu. Když už jsem.mela jít podepsat úvěrové smlouvy chtěli po mě opět nějaké věci. V podstatě jsem stále čekala a čekala ve stresu a nervozitě. Dnes jsem se dozvěděla což je o 5 měsíců později, ze se jim tam něco nezdá a vypadá to ze mi ji nedají 😀 podmínka bytu který si kupují byla ze do 22. Prosince nejpozději musím podepsat KS jinak mě do konce roku vystihují. Jelikož jsem už do bytu investovala bylo by to opravdu skvělé. Vlastně bych měla dluhy, ale nic bych neměla. Naštěstí na MÚ byli velice ochotní a nájemní smlouvu mi prodloužili. Bydlím na stavbě, nemam kuchyň, ale jinam jsem měla překrásné Vánoce na nafukovací matrací na stavbě 😉 moc děkuji za úžasnou zkušenost s touto bankou. Všem říkám od této banky si nic nepujcujte pokud nechcete dopadnout jako já.

  22. Jiří napsal:

    Nové internetové bankovnictví od UniCredit Bank je paskvil nejvyššího řádu. Zařazení do jednotlivých skupin neodpovídá jednotlivým položkám, nelze upravit názvy hlavních skupin (dáno bankou), potom třeba vychází nákup nafty u pumpy Globus jako nákup potravin. Nákup časopisů a novin u sítě Geko vychází jako nákup alkoholu a cigaret a tak to pokračuje v řadě dalších případů, nehledě na to, že dle názoru právníka je to na hraně zákona na ochranu osobních údajů jako vážný zásah do soukromí klientů. Jsem schopen pochopit, že některým výjimkám toto vnucené vedení účetnictví může vyhovovat, ale jsem přesvědčen, že drtivá většina klientů je schopna si soukromé účetnictví vést sama a nepotřebují tento paskvil UniCreditu. Jen závěrem tuto banku nedoporučuji a přecházím jinam.

    • Marcel napsal:

      Plný súhlas. Koli hypoteke tam musim viest bežný účet a kreditku. Ten nový online banking je totalne neprehladny, už to nechcem ani vidiet. A o nezmyselných poplatkoch všeho druhu ani nehovorim. Na konci roku refinancujem v inej banke a Unicredit už nikdy více! :p

  23. Lukáš Linhart napsal:

    Tady máte úplně krásnou pravdu jak to ve skutečnosti je krysy

  24. Tomáš napsal:

    Jedu na Prahu 9 Horní Počernice vložit platbu. “My jsme malá pobočka, my nemáme pokladnu. Nejbližší je ve Fenixu”. Jedu 15 km do Vysočan do Fenixu. Přijedu v cca 12:40 hodin do Fenixu. Na dveřích banky Uni credit bank je cedule 12:30-13:15 polední pauza pro pokladnu. Netrpělivě vyčkám. Pobočka je jak průchoďák mezi obchodním centrem a bankomatem jež tvoří banka jakousi spojovací uličku. Velmi nepraktické a dosti nepříjemné pro čekající v bance. Prochází zde lidé do obchodního domu, kteří do banky vůbec nejdou. Ve 13:20 konečně přijde z venčí pán v saku, pozdraví a usedá za jeden stolek. Patří do banky, nebo nepatří ? Další nepříjemný pocit, protože v bance není vůbec označené, kde je vlastně hotovostní pokladna. Ano sláva, je to pokladník. 40 minut v háji a konečně mám zaplaceno. Do této banky bych nešel příště už ani z donucení.

  25. Jan napsal:

    Kvůli hypotéce mám U-konto.Vyjednal jsem si supr podmínky, o tom žádná.
    Ale vnucené u konto je ve srovnání s FIO bankou a internetovým bankovnictvím naprostý -šrot !!!
    čekám až mi unicredit laskavě připíše mzdu na účet a nic. ostatní kolegové mají mzdu na účtu druhej den. Veškerý platby si unicredit zdržuje pro své účely.
    Internetové bankovnictví nepřehledné, otřes. Jeden trvalák mi tak neodešel včas.
    FIO banka je v tomto nejlepší, co jsem měl.Mzdu si zase nechám posílat tam. Na u-konto jen nutných 12tisíc abych splnil podmínku a víc ani ťuk. K čemu je mi možnost vkladu peněz do bankomatu, když s platbami se loudají a kšeftují s nimi na burze nebo kde?
    Za mě palec nahoru.
    dále:
    zrychlená platba u FIO. 1,5 ,-ano korunu padesát to stojí-pouze. dopoledne zadáte platbu a dotyčný ji má po obědě na účtu.
    Potřeboval jsem rychle zaplatit školný a stravný synovi.
    U-konto jediná možnost expresní platba a bác 2x přes 100kč!
    Fio banka, jelikož má malé pokrytí bankomatů, nabízí zdarma také asi 3 výběry u cizích bank, což je pro mě dostačující.

  26. Jana Vintrová napsal:

    Tak já po dnešku bohužel taky musím napsat negativní zkušenost.Potřebovala jsem kopii smlouvy o Presto půjčce a odmítli mi ji v Brně na pobočce na úzké vytisknout ze strachu,že si ji převedu jinam.Mám dvě malé děti a nemám čas se někde s někým dohadovat.Ještě ze mě dělali blbce,že jsem to uzavírala na jiné pobočce a tam to někdo nezavedl do systému.Bohužel jsem spěchala,tak jsem odešla.Až doma mi došlo jak je možné když tam tu smlouvu neviděli jak přišli na to kde byla uzavřená,protože mi řekli přesnou pobočku.Přemýšlím,že si v pondělí ten čas udělám a zruším u nich vše i účet a půjčku převedu k jiné bance.Vře mi krev v žilách,že si hrajou na velkou banku a dělají takový nekalý praktiky.Čeho budou schopní příště.Určitě taky nedoporučuji.

  27. Jirka napsal:

    Manželka má Unicredit a já ČSOB. Když to porovnávám, tak musím přiznat, že Unicredit je ODPAD a né banka. Jsou otravní, pořád nabízejí nějaké půjčky, posílají kreditní karty ale když k nim člověk zajde vyřešit nějaký problém tak jsou vyloženě neschopní (a to chodíme do centrální pobočky v Praze). Po svatbě k nim manželka zašla změnit příjmení, už je to ROK a pořád je u nich vedená s příjmením za svobodna!! Internet bankovnictví nepřehledné a složité. KONEČNĚ, asi jako poslední banka v ČR zavedla bezkontaktní karty. Příšerné poplatky za hotovostní vklady na devizové účty. Nejsme nijak nároční ale dnes je rozhodnuto zřídit účet u jiné banky. ČSOB má také mouchy, možná zkusíme KB nebo Rajfku. Uvidíme. P.S.: Ale hlavně, že mají plakát přes celé národní muzeum 😀

  28. Jirka napsal:

    Manželka má Unicredit a já ČSOB. Když to porovnávám, tak musím přiznat, že Unicredit je ODPAD a né banka. Jsou otravní, pořád nabízejí nějaké půjčky, posílají kreditní karty ale když k nim člověk zajde vyřešit nějaký problém tak jsou vyloženě neschopní (a to chodíme do centrální pobočky v Praze).
    Po svatbě k nim manželka zašla změnit příjmení, už je to ROK a pořád je u nich vedená s příjmením za svobodna!!
    Internet bankovnictví nepřehledné a složité.
    KONEČNĚ, asi jako poslední banka v ČR zavedla bezkontaktní karty.
    Příšerné poplatky za hotovostní vklady na devizové účty.
    Nejsme nijak nároční ale dnes je rozhodnuto zřídit účet u jiné banky. ČSOB má také mouchy, možná zkusíme KB nebo Rajfku. Uvidíme.

    P.S.: Ale hlavně, že mají plakát přes celé národní muzeum 😀

  29. Pavel Hora napsal:

    Nevím jak je správně pojmenovat tu sebranku co tomu v Praze velí, vyházel bych je do jednoho z okna nejlépe z 10 patra, nic jiného se nedá napsat, ztotožňuji se všemi negativními referencemi, když jsem se rozhodoval kam s hypotékou, nevěnoval jsem referencím nějakou váhu a TO JSEM UDĚLAL CHYBU, více jak za 30 dnů nejsou schopní Vám sdělit zda Vám hypotéku poskytnou a vy vůbec nevíte na čem jste, vy jako klient je vůbec nezajímáte svojím laxním přístupem , pořád Vám jen něco slibují ze dne na den, není jim vůbec hloupé vám 20 den říct to stejné že to již zítra bude vyřízeno, to doopravdy nevíte zda máte brečet nebo se smát. S touto bankou jsou jenom samé problémy, je nezajímá, že máte nějakou smlouvu s prodávajícím, že se to musí v určitém termínu stihnout, že můžete o kupovanou nemovitost přijít.Když chce banka UniCredit něco po Vás, musí to být hned nejlépe ten den, jinak vám vyhrožují penálem atd. , když vy chcete něco po bance naprostý nezájem a 30 dní žádná míra. Po stálém slibování 32 dnů a výsledek Vám ani nebyl sdělen, jsem to vzdal a oslovil banky s nějakou tradicí na trhu ČSOB a KB, nakonec jsem si vybral KB, kde celý proces trval 18 dní, nesrovnatelný přístup ke klientovy.
    POKUD SI CHCETE ZMAŘENÝ ČAS A STRES UŠETŘIT, běžte k jiné bance. UNICREDIT BANKA JE PROSTÉ PODVODNÁ SPOLEČNOST S NEUVĚŘITELNÝM NEZÁJMEM K VÁM JAKO POTENCIÁLNÍMU KLIENTU. Zásadně tuto banku, ani bych jí bankou nenazýval NEDOPORUČUJI, UŠETŘÍTE SI SPOUSTU ČASU.

    • Marek Bako napsal:

      Je to strasne strasne strasne !!! Uz vyrizujeme hypoteku od poloviny ledna, dodnes nevime ani jestli nam ji daji. 3x jsme dodavali potvrzeni o prijmu , 2x cestne prohlaseni, 2 x stavebni povoleni. Eskaluji na oblastniho reditele, zatim jedine ci nam slibuje je vzdy zitra… Pracovnice pobocky v oc Nisa Liberec maji jen jedinou starost abych je neotravoval. Platebni kartu vydavali 6 tydnu !!!!!!!
      Otresne !!!!!!

  30. Ondra napsal:

    ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI, jak uvidíte Banku Unicredit, tak ji obejít obloukem!!! Žádali jsme o hypotéku a na pobočce žádný problém, že od dodání podkladů od jejich do 10 dnů bude vše vyřízeno. Každý druhý den voláte do banky že už uběhlo 10 dní a nic, odpoví Vám , že do 2 dnu to jistě bude, 12 den voláme opět do banky ujišťují Vás, že už teď určitě to do 2 dnů bude 14 den opět nic, dnes je tomu 23 dní kdy banka dostala kompletní podklady od jejich odhadce, mimochodem od zadání hypotéky kdy přijel odhadce to bylo 5 dní, vypracováno a předáno bance 7 dní, tudíž celkem je to 35 DNŮ a nemáte absolutně žádné informace zda vůbec hypotéku dostanete. JE TO TAM BANDA NESCHOPNÝCH LIDÍ, KTEŘÍ JEN STÁLE NĚCO SLIBUJÍ A BEZ VÝSLEDKŮ. Měl jsem dát na napsané recenze a jít do KB už by bylo dááávno vše vyřízeno. Mimochodem příjem mám 32.000 tisíc čistého, bez zápisů v registrech, atd. NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NEDOPORUČUJI NIKOMU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Novakova napsal:

      Jsme na tom uplne stejne. Stale telefony, vyrizovani, dodavame vse dokola. Trva to uz 3 mesice a opet neco zmenili! Jdeme jinam,hruza!!!!

  31. Deiv150 napsal:

    STRAŠNÁ BANKA, nejde mě platit přes net, po týdeních každodenních telefonátech mě oznámili že na reklamaci májí 30 dnů. To že nemůžu platit platby nikoho nezajímá. TAKŽE NEDOPORUČUJI.

  32. Alexandr napsal:

    V době, kdy Unicredit povstala z jiné banky HVB a živnostenská banka, si management hleděl svých klientů více. Nyní jde již o zavedenou banku a proto moresy silných bank již v pohodě zavedla také.
    Co se mi na bance Unicredit nelíbí:
    1/ Vyhrává pořád v nějaké kategorii, ale jako zákazník nevidím jediné zlepšení služby
    2/ Tak jako jiná silné banka sdělí od minima procent, ale dále to tak není. Úvěr je dražší.
    3/ Banka cílí na klienty, kteří si úvěr nechají lehce schválit po telefonickém oslovení. Na klienty, kteří by raději nižší úrok a pojištění banka necílí.
    4/ Ano, skutečně skutečná podpora je pouze osobní a to je jeden z nevětších nedostatků banky
    5/ Jsem přesvědčen o tom, že banka své klienty podceňuje. Myslí si o nich, že jsou povětšinou pohodlní hlupáci, neschopni si ledacos spočítat.
    6/ Jak největší sprosťárnu Unicredit bank vidím přičtení celé pojistné částky úvěru k jistině úvěru. Toto se pak samozřejmě úročí.
    7/ Jako zcela největší sprosťárnu banky vidím postup banky, pokud splatíte úvěr dříve a tedy máte nárok na vrácení poměrné částky pojištění. Banka nevrátí alikvotně částku pojištění a ponechá si dle vzorce (pardon smluvní pojišťovna banky – ale vy platíte pojištění bance..) z pojistných podmínek klidně i až polovinu ze zbytku částky k vrácení. Vzorec výpočtu částky k vrácení je složitý a podle mých výpočtů to i tak nesedí a myslím, že oporu v zákoně nemá. Jsou tam totiž další tři parametry ve vzorci, které klient nezná a banka si je určuje sama. Tím se porušují pravidla o informovanosti klienta. Tak to je..
    8/ Velmi ubohá politika pro stávající věrné klienty
    9/ Velmi ubohá komunikace se zákazníky, kteří mají hypotéku a blíží se jim fixace. Banka dělá mrtvého brouka, neprovádí politiku – již dopředu za výhodných podmínek, aby klient u banky zůstal.
    10/ Moje shrnutí banky: Managementu narostl nos a tak je mimo realitu.
    11/ Tuším, že bance klienti ubývají, s tím se asi nepochlubí..

  33. Jan napsal:

    Unicredit nabízí dobrý bezplatný účet, ale internetové bankovnictví a celá ta byrokracie kolem toho s kódy apod. je naprosto nejhorší v ČR. Mám několik bank a Unicredit prohrává na plné čáře. V systému mají chyby a neumí je opravit, podpora je ani není ochotná přiznat.

  34. Ladislav Velíšek napsal:

    ZÁSADNĚ NEDOPORUČUJI!!!!!!! Chtěl jsem si přefinancovat moje nevýhodné úvěry, které mám a oni mi slíbili po internetu úrok 4,9% když jsem si vzal volno v práci a jel jsem přes půlu Prahy na pobočku řekli mi tam, že úrok můžu mít nejmenší 9,9% plus pojištění které dělalo 40 tisíc takže jsem na tom byl ještě hůře. Když jsem se zeptal co když nebudu chtít pojištění ihned mi odpověděli, že úrok se zvedne o další 4%. To když jsem slyšel tak jsem šel do kolem. Je to drzost, která nemá obdoby. Nechápu jakto že jim to lidi žerou, ikdyž vlastně chápu já jsem jim také skočil na háček. Proto se nenechce zvyklat úrokem 4,9% nikdy ho nedostanete. S pozdravem Láda

  35. Lucka napsal:

    Snad nejhorsi banka co znam. Mam ucty u tri ruznych bank a tato je stoprocentne nejhorsi. Zastarale naprosto nevyhovujici internetove bankovnictvi a mobilni bankovnictvi, ktere po kazde aktualizaci prestane fungovat a vy musite osobne do banky pro novy klic. Hotlinka banky pro podporu klientu nema, podle jejich sdeleni, opravneni snad k nicemu. Ke zmene adresy, novemu klici k mobilnimu bankovnictvi, k navyseni nebo snizeni limitu pro platby nebo vybery. Kvuli vsemu si musite sjednat schuzku se “svym” bankerem. Ta “moje” bankerka mi vzdycky mile sdeli, ze je hrozne zaneprazdnena a cas ma v prumeru za 14 dni. Coz potesi, kdyz potrebujete zaplatit fakturu a chcete navysit limit pro internetove bankovnictvi. Nejde totiz navysit trvale, vzdy jen na konkretni mesic. Pecka. Vyborna banka pro lidi, kteri maji spoustu casu neustale behat do banky.
    Nejvic me pobavilo, kdyz jsem si chtela od nich vzit uver na auto. Rekli mi, ze bohuzel nemuzu dostat tak vyhodne uroceni, jak kdybych byla novy klient, ze pro ty maji vyhodnejsi urokove sazby, na ktere ja, klient, ktery je u nich pres 15 let, proste nemam narok. Krasny pristup, ze? 😉

  36. David napsal:

    NEchápu ty rozhořčené komentáře. My jsme přes finanční poradkyni zařizovali hypotéku, dodali jsme hromadu papírů, které banka chtěla, všechno vyřídili v akceptovatelném čase, v úterý jsme podepsali smlouvu, která byla jasná a stručná. Žádná zádrhel, ani problém. Možná se jedná o dobrou pobočku oproti těm, se kterými máte zkušenosti vy ostatní, nebo máte malé příjmy/dluhy/exekuce a proto vám banka nepůjčí.

  37. Marty napsal:

    Po zkušenosti s touto bankou zásadně nedoporučuji a trhám si vlasy za to, že jsem si s nima kdy vůbec začal. Lháři a lichváři…

  38. Anna napsal:

    TAKY NEDOPORUČUJI, V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ !!! Hypotéku jsme sice s přítelem dostali, ale zpětně si nemyslím, že by to byla zrovna výhra. Nejprve jsme 2x museli k právníkovi kvůli kupní smlouvě, neboť se banka SPLETLA ve výpočtu… Pak se spletla znovu, ale ustoupili jsme a dali peníze z vlastní kapsy (a brali jsme tedy nižší úvěr, tahat potřetí k právníkovi realitku i prodávajícího už bylo nad naše síly). Následovaly nepochopitelné poplatky, na které nás nikdo neupozornil, nehledě na problematické čerpání hypotéky (člověk musí nejdřív investovat téměř celou rekonstrukci z vlastní kapsy a banka mu poté pustí peníze – jo, přesně proto lidé berou hypotéku, že…). Ve smlouvě toto absolutně zašifrované, věty si tam protiřečí, nutno prodiskutovat s právníkem, protože ústně vám to vysvětlí úplně jinak a pak zatloukají. DĚS A HRŮZA !!! Podle recenzí vidím, že to není problém pouze naší pobočky, ale celkově banky jako takové. Jsem znechucena !!!

  39. Jana napsal:

    Jsem ráda,nerada, že moje pochybnosti se plní,když čtu recenze…Řešíme refinanc hypotéky,od konce června,máme čas už jen týden.V úterý mi fin, poradkyně volala, že vše je schválené, už dojde jen k podpisu smluv, a od středy chtějí pořád nějaká nová potvrzení, lejstra, prostě cokoliv, proč nedat úvěr vůbec, nebo s vyšším úrokem.Dnes je neděle a dodnes nevím, jaká by měla být splátka hypotéky, chtějí pojištění osob, přitom máme, taky pojištění domu,nové, nestačí jim to, co máme.Když jsme hypotéku brali u ČS, tohle vůbec nebylo a vidím, že u ČS zůstaneme, protože už není čas řešit to jinde.Bohužel fin.por. nám celou dobu tvrdila, ža banka je nej nej nej kvůli úrokům a teď začíná být i ona bezradná.Dělají z lidí totální blbce, chcou pořád dokola a HNED naskenovat potvrzení, papíry z katastru,výpisy z účtu.NEDOPORUČUJI vůbec!!!A konto u nich hned ruším, nejsou schopni dát konto zadarmo pro oba partnery,ani čipovou kartu k placení.Hnus velebnosti…

  40. Zuzana napsal:

    Také rozhodně nedoporučuji tuto banku (jestli se této instituci tak dá říkat)!!!
    Každé jednání problém, po měsíci co všechny naše podklady ležely někomu na stole po nás vyžadovali další a další dokumenty a potvrzení, aby žádost zas někomu ležela na stole, urgovali jsme neustále, samé výmluvy, že mají hypoték teď mnoho díky nejlepší sazbě, poté výmluvy že má úvěrářka školení, další nám řekla, že má dotyčná dovolenou atd. Samé lži!!! Naprosto nehorázné chování! I když jsme požadovali smlouvu poslat předem na prostudování, nebylo tak učiněno a poté se u podpisu vyskytly další problémy, takže podpis opět odložen, poté stržen poplatek za čerpání před zápisem do katastru, jen díky tomu, že paní úvěrářka MYSLELA!!! že na vyplacení peněz spěcháme (což jsme nespěchali, jelikož se vyplácela rodina) a tento poplatek nám musela vrátit fin.poradkyně, která nám banku doporučila (no co je to za banku, která neuzná, že to byla její chyba a nepozornost/špatná komunikace!!!???). Už nikdy více tato banka, nikomu nedoporučuji!!! V žádné jiné bance jsme se s tímto jednáním nesetkali! Všude kde budu moci podám velice negativní reference.

  41. Linda napsal:

    Opravdu nejhorší zkušenost s touto bankou. Nikomu nikdy nedoporučím!! Dva měsíce nám mažou med kolem huby, jak je všechno v pořádku a že hypotéku určitě dostaneme – poslední tři týdny se vším problém, slibují, že se ozvou a nic se neděje tak voláme sami, neustále se něco zasílá na schválení někam do Prahy, pořád chtějí nějaké ručení – buď ještě jednu nemovitost nebo platy rodičů/sourozenců/přátel a nevím co všechno. Pořád si vymýšlí co je ještě potřeba poslat a prověřit, to nevěděli hned na začátku? Neznají ani úrokové sazby, že se jim měnili podmínky apod.. Dokonce mé známé ze tří poboček řekli pokaždé něco jiného a vzájemně se strašně divili, jak je možné, že v té a v té pobočce neznají obchodní podmínky – nemohla jsem uvěřit vlastním uším když mi to říkala. Zkrátka jedna velká tragédie a toto budu šířit dál a varovat všechny, kdo by měli zájem o tuto banku.

  42. Denisa napsal:

    Vidím že nejsme s přítelem sami kdo stouhle bankou ma problémy. Když jsme si v na začátku února požádali o hypotéku byla nám doporučena tahle banka, konkrétně paní která se nám o sprostředkovani hypotéky stará. Od února stále čekáme na schválení hypotéky, neustále si banka vyžaduje nové a nové dokumenty které jim okamžitě zasíláme ale banka se stále vymlouvá, mlží a lže. Takže už je to pět měsíců a peníze stále ještě nemáme. Paní která nám tuhle banku doporučila a stará se nám o hypotéku musí za to od banky dostat pěkný balík protože na tohle by jen tak někdo neměl žaludek neustále lhát a něco slibovat už zoufalým klientům. Takže za mě rozhodné NEDOPORUČUJI!!!!!!!!!!!!!!!

  43. Marta napsal:

    Koukám, že většina lidí má stejné zkušenosti jako já. Opravdu nejhorší banka, zadělala mi opravdu na velké problémy. Já jednala s paní Bistrou, musím podotknout, že mi přišlo, že mi spíše hází klacky pod nohy. Po dvou měsícících neustálých slibů, se ozvali, že v klidu mohu podepsat kupní smlouvu. Že u mě je vše v pořádku. Po podepsání kupní smlouvy se ozvali, že mi úvěr zamítli. Nehledě na to, že jsem si musela platit odhad nemovistosti, nebyli mi schopni poslat ani ten odhad. Nebyli mi schopni ani zaslat mojí kupní smlouvu úředně ověřenou a stáhnout návrh smlouvy z registrů. Otřesné zkušenosti, otřesný přístup.

    • Petra napsal:

      Dobrý den, nevím odkud je p. Marta, já jsem z Uh. Brodu a také jsem jednala s p. Bistrou a mám s ní také špatné zkušenosti. Včera jsem si zřízovala U konto. P. Bistrá tvrdí něco a na Info lince a v pobočce ve Zlíně ke stejné záležitosti tvrdí něco jiného – úplný opak. Poslala jsem jí dnes mail, tak jsem zvědavá jak se vyjádří. Ve věci změny SMS klíče na Smart klíč mně odkazuje na Info Linku, tam mně řekli že oni žádné změny neprovádějí. Nemá žádné znalosti o produktu U konta, co se člověk nezeptá, tak se nedoví.

      • Mira napsal:

        Silena banka tyden schvalovani a kdyz sem dolozil vse potrebne bylo receno jak je vse v nejlepsim poradku a kdyz melo dojit na vyplaceni penez tak mi zdelili ze to je zamitnuto. Schvaluji pujcky podle ksichtu

  44. Jiří napsal:

    UniCredit je podvodná banka !
    Nevěřte jejich reklamám a slibům, jen tahají měsíce lidi za nos s nulovým výsledkem..

  45. Barbora napsal:

    ABSOLUTNĚ NEDOPORUČUJI!!
    Celý proces byla jedna velká katastrofa, po slibech až na půdu přišlo samozřejmě rozhodnutí a to zamítnutí.

    A to vše bezdůvodně!!

  46. Roman napsal:

    Naprosto musím souhlasit, špatné zkušenosti od počátku získání úvěru, neustálé výmluvy a nakonec po 3 měsících zamítnutí hypotéky z nepochopitelných důvodů, nechtějí řešit obyčejné věci. Doporučuji se této bance vyhnout, nejednají fér.

  47. Roman Lacina napsal:

    Musím bohužel souhlasit, tato banka je opravdu ta nejhorší!!! Jednání úředníků neprofesionální a nemají žádné znalosti, konkrétně v Jablonci nad Nisou. Akorát tahají z lidí peníze a ničemu nerozumí. Prostě hrůza

  48. Pavel napsal:

    Horší banku neznám,zaměstnanci úplně vymytý mozky v četně ředitele v Trutnově od nich dál.Neschopnost zaměstnanců něco řešit absolutně neschopná paní Hrdinová která papouškuje co pan rádoby řiditel nakdáká.Hrůza.

  49. Liza napsal:

    Zkušenosti jsou otřesné!! Mám Ukonto, ano sice to je vše bez poplatků, ale jaký je v tom zmatek?! Pani v bance mi nebyla schopná nic vysvětlit, až doma jsem zjistila, že tam je k tomu kontokorent a spořící účet, o který jsem nežádala!! Snahy se to zrušit byly marné.
    Operátoři, kteří Vám jsou k dispozoci skoro pořád, je kravina, pořádně se jim nemůžu dovolat a když, tak mi zmení různé věci, jako posledně číslo k příhlášení do online bankingu a teď se tam nemůžu dostat, ani do smart bankingu! a neberou to už několik dnů.. NEDOPORUČUJI !!

  50. monak napsal:

    Zkušenosti s Unicredit zatím jen ty nejhorší.
    Konkrétně s pobočkou v Trutnově a jejím “ředitelem”.
    Neznalost, lhaní, neznalost a zase lhaní. Nejhorší je, že tomu pan “ředitel” snad i věří. Nechápu, proč se ta pozice jmenuje “ředitel pobočky”:-)

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280