SMS finanční poradenství


Akciová společnost SMS finanční poradenství, dříve známá pod názvem METALECO, působí zejména v oblasti osobních financí a navrhování zaměstnaneckých benefitů, a to se snahou poskytnout rady a produkty zcela nezávisle, profesionálně a důvěryhodně. Společnost nabízí možnost dlouhodobého finančního partnerství, hlídání rodinných rozpočtů a komplexní služby v oblasti výběru vhodného pojištění, spoření na důchod, stavebního spoření, investic a konsolidací osobních financí.

Historie společnosti

SMS finanční poradenství je společnost založené v 26. září 1997 v Ostravě, ovšem ještě s původním názvem METALECO.  Až v roce 2001 firma vyměnila svůj název za modernější SMS finanční poradenství a u České národní banky je registrována jako pojišťovací makléř, pojišťovací agent a investiční zprostředkovatel.

Poradci a pobočky SMS finanční poradenství

Akciová společnost SMS finanční poradenství disponuje hlavní pražskou centrálou a celkově 47 pobočkami rozmístěnými do 11 krajů České republiky.

Kariéra

SMS finanční poradenství stále hledá nové spolupracovníky, a to především na post finančních poradců. Od těch požaduje minimálně dosažení úplného středoškolského vzdělání a právní bezúhonnost. Jako výhoda je pak brána znalost programů kancelářského balíčku Microsoft Office a vlastnictví řidičského průkazu skupiny B.

Nabídka produktů

Na základě analýzy a vyhodnocení požadavků klienta akciová společnost SMS finanční poradenství nabízí finanční produkty od většiny velkých pojišťoven, penzijních společností, stavebních spořitelen, investičních společností a bankovních domů. Celkově však můžeme říci, že je nabídka produktů o něco menší, než třeba u OVB či Partners.

Ocenění

Společnost SMS finanční poradeství finančně podporuje příjemný celostátní projekt s názvem „Celé Česko čte dětem“. Tento projekt má za cíl především utužování vazeb v rodině a je založen na vytváření pevného pouta mezi rodiči a jejich dětmi. Za zmínku pak stojí i fakt, že se společnost v roce 2013 umístila na 2. místě v soutěži Institutu finanční zodpovědnosti.

Kontakt

Centrálu společnosti můžeme nalézt na adrese:

  •  SMS finanční poradenství, a.s.
  • City Tower
  • Hvězdova 1716/2b
  • 140 78 Praha 4

Detailnější informace pak lze nalézt na webových stránkách www.sms-as.eu.


SMS finanční poradenství
3.3 (66.67%) 30

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

32 zkušeností s SMS finanční poradenství

  1. Tomáš K. napsal:

    Zdravím, právě mě kontaktoval telefonicky pan Jan Prokeš, který se představil jako poradce vaší firmy, s tím, že by mi mohl upravit moji smlouvu ohledně pojištění na výhodnější. Problém je, že jsem nikdy vaším klientem nebyl a s žádným vaším poradcem jsem nejednal. Tvrdil mi, že kontakt dostal buď přes doporučení nebo z databáze, na moje otázky nakonec odpověděl, že má před sebou databázi smluv, kde je moje jméno, a že neví, na základě čeho je tam zařazeno.
    Přijde mi to dost divoké, buď moje pojišťovna poskytla moji smlouvu bez mého vědomí vám, nebo jste se vy dostali k mojí smlouvě bez vědomí mojí pojišťovny. V obou případech se, předpokládám, jedná o protizákonné jednání. Můžete se k tomu prosím vyjádřit?

  2. Blanka V. napsal:

    Dobrý den všem tady.
    Přečetla jsem si tady reakce, a upřímně mně mrzí, že hodně lidí mají špatné zkušenosti s poradci této společnosti. Pokud se poradci chovají způsobem sebrat smlouvy a za každou cenu přepojistit, je to chyba poradce,ne společnosti se kterou spolupracuje. Já jsem též poradcem této společnosti,a jsem ráda,že mám zázemí zrovna u této společnosti.Nikdy na první schůzce nepožaduji po klientovi smlouvy.
    Proč taky,když ještě neznám jeho potřeby ? Dokonce si případné smlouvy od klienta neberu ani na druhé schůzce. V případě klientova zájmu o kontrolu smlouvy si jí se souhlasem klienta buď okopíruji,nebo vyfotím. NIKDY si neberu originály smluv !!!
    Víte,ono je snadné kritizovat poradce jako celek, ale spíše je kritika na místě jen u konkrétního poradce.Potom bohužel trpí špatnou pověstí i skuteční a poctiví poradci. Jsou i poradci ( ne sběrači smluv), kteří jsou silně pro klientští, a práci dělají hlavně se záměrem klientovi pomoci. Jako já. Vzhledem ke zpřísnění zákona teď ti nekvalitní “Poradci” budou muset ukončit činnost,čímž se poradenství pročistí, a zůstanou jen kvalitní a profesionální poradci.
    Víte,kvalitní poradce může klientovi ušetřit spoustu peněz ročně. Prodejce pojištění není poradce. Je důležitá komplexnost poradenství.Tzn.,že nebudu klientům nabízet pouze životní pojištění,kde jsou provize nejvyšší.;-)Klient bude spokojen,když ušetří třeba na pojištění majetku,sloučení úvěrů a nebo se rozhodne pro zhodnocení volných finančních prostředků.
    Každý poradce by měl mít zájem, aby byl klient spokojen,a využíval jeho služeb dlouhodobě. Takový klient i rád svého poradce doporučí svým přátelům a známým. Vztahy by vždy měli být postaveny na modelu Výhra-Výhra. A jedná se o všechny typy vztahů, nejen obchodních.
    Rada na závěr. Pokud nejste spokojeni s prací Vašeho poradce,máte právo si na jeho práci stěžovat. Pokud bude stížnost vyhodnocena jako oprávněná,zjedná se náprava klientovy situace, a poradce může dostat pokutu,případně i výpověď smlouvy pro vážné porušení pravidel. Pro vyhodnocení oprávněnosti stížnosti slouží Záznam ze schůzky,jehož jedno vyhotovení vždy dostává i klient.Proto je dobré si jej před podepsáním přečíst, protože podpisem potvrzujete správnost údajů o smlouvě.A v případě neoprávněné reklamace je tak chráněn i poradce.
    Přeji všem jen skvělé poradce. 😉 Ať se daří. 🙂

  3. Jasno napsal:

    SMS finanční poradenství je to nejhorší co může být. Neschopný manažer pan Tomáš Bartoš z Prahy dělá podvody na pojistných smlouvách . Klientum je pravidelně mění každé 2 roky a tím poškozuje klienty hlavně u životního pojištění FLEXI .Kdy už s ním někdo udělá pořádek ?

    • Blanka V. napsal:

      A proč na něj nepodáte stížnost ??? 😉 Pokud bude oprávněná, dostane nějaký postih.A měl byste mít nejdříve důkaz o jeho pochybení. 😉

    • Blanka V. napsal:

      A proč na něj nepodáte stížnost ??? 😉 Pokud bude oprávněná, dostane nějaký postih.A měl byste mít nejdříve důkaz o jeho pochybení. 😉

    • Tomáš Bartoš napsal:

      Dobrý den, za svoji 7 letou historii na mě nebyla nikdy podána jediná stížnost a ze strany klientů přišla vždy pouze slova chvály. Budu rád, když už mě tu na internetu anonymně očerňujete bez jakýchkoliv důkazů, abyste mi napsal/a mail na bartos.t@sms-as.eu a popsal/a případ, případně Váš, kdy by mělo údajně dojít k poškození klienta. Rád se Vám k případu vyjádřím a situaci vyřeším. Jelikož se nejsem vědom jediné své chyby, tak bych Vád poprosil, abyste mě přestal/a anonymně očerňovat na internetu. Zároveň pokud si myslíte, že došlo z mé strany k poškození, můžete případně podat stížnost na centrálu naší společnosti. S pozdravem Tomáš Bartoš

  4. Robert napsal:

    Je to v každé firmy stejné, jsou lidé, kteří práci dělají kvalitně, jsou lidé, kteří ji kvalitně nedělají. Já osobně mám člověka z SMS a spokojen jsem.

    • Anonym napsal:

      Pracuji v SMS fin.poradenství jako asistentka a mohu říct a tvrdit, že lepší personál jsem ještě nezažila, perfektní přístup! Veškerá chvála, a ti, co společnost kritizují jsou jen hloupí a zakomplexovaní lidé! P.S. Lidi, myslete více pozitivně a uvidíte situace úplně jinak. 😉

      • Bohumil Urban napsal:

        Je dobré vědět co si asistentky SMS finance myslí o nespokojených klientech. Ve vašem jazyce: “sama ses hloupá a zakomplexovaná, ty dylino”

      • Anonym napsal:

        A nejlepším uhlí je z dolu CSM

  5. Anonym napsal:

    Dobrý den,
    dnes u nás pracovník Ladislav Chytil hned úvodu mi sdělil, že “jde zkontrolovat naše finanční smlouvy” , ptala jsem se ho na kontakty, nedokázal mi nic říct, odmítla jsem s ním spolupracovat, vyhrožoval mi že mu zaplatíme náklady na čas, že náš případ oznámí výše….
    Od prvního dojmu odborník na svém místě….

    • Lucie Šímová napsal:

      Když už jsem nemocná, tak jsem dostala nápad mrknout na nějaká fora. Musím říct, že toto je fakt otřesný přístup. Než jednat tímto způsobem, tak raději práci poradce nebudu vykonávat vůbec. Chci dělat práci legálně a s nejlepší vědomím a svědomím, slušností a pokorou. Snažím se naslouchat, pomáhat a mít lidský přístup. Pro SMS FP nepracuji, ale právě kvůli takovým blbcům se kolikrát vrhá špatný stín i na ty ostatní bez ohledu na společnost. Takoví “experti” tu už dávno neměli být. Koukám se, že pán působí v lokalitě Kroměříž, kde bydlí můj táta. Pokud byste se chtěla někdy jen pobavit o tom, jak pracuji a co pro klienty dělám, klidně se ozvěte, ať se můžeme poznat. Budu ráda, pokud se mi podaří z Vás dostat tuto špatnou zkušenost. Hezký den, Ing. Lucie Šímová http://www.linkedin.com/in/luciesimova

  6. Lubor Š. napsal:

    Nikomu nedoporučuji ani krátkou schůzku s agentem této společnosti. Lžou, a záměrně zkreslují skutečnosti.Jediné co dokázali mě zrušit stávající pojistku a nedokázali sjednat novou. Neznají vůbec podmínky jednotlivých pojišťovacích institucí které zastupují. Vůbec nechápu, jak tato společnost ještě může existovat. Jsou to šmejdi, ne žádní odborníci-poradci, konkrétně pan Sázavský se svým bratrem z Brna.

    • xxx napsal:

      Dobrý den, souhlasím. Při příchodu se dostavila dva pánové, jeden V.K. s tím, že měl tu drzost, že mi sdělil, abychom šli do domu a tam abych mu uvařila kafe a podívali se na naše smlouvy. Bohužel jsem jim dala některé doklady, které mi odmítli vrátit a i přes sdělení, že pokud mi nebudou do určitého termínu vráceny, podáván oznámení na policii. Žádná reakce. Takže, dávejte si pozor na tyto poradce a souhlasím s tím, co je výše i níže v negativním uvedeno. Nikdy více.

  7. Anonym napsal:

    Mám velmi špatné zkušenosti proto Nedoporučují.. !!!!! Podvodníci naletěli jsme . Vyhybejte se této společnosti s obloukem. E. B

  8. petr r napsal:

    Ted mi volala slecna, neco rikala o zmene zakona a cosi kdesi. kdyz jsem se ji zeptal, kde na me vzala cislo, tak pry pres nejakeho meho znameho, ale nemuze rict, kdo to byl.
    no takove valy, clovek se aj v patek pobavi.

    • Pavlos napsal:

      Presne stejny scenar 😀 Hrnula to na me jako buldozer, ze prej jestli mam cas zitra aby mi zavolala sekretarka. Tak ji rikam: pomalu, pomalu slecinko. Odkud volate? …. Odkud mate moje cislo? …. Dekuji. Uz mi nevolejte. A tyden na to frajer ze je asistent riditele a jestli by se mnou mohl mluvit. Rikam: Uz jste mi volal a nemohl. Smazte si cislo z databaze a jestli mi zavolate jeste jednou tak na vas podam zalobu za stalking. Tak uvidime zda se jeste ozvou 🙂

    • Klarka napsal:

      Dělám asistentku u této společnosti. Asistenti dostanou seznam s jménama, adresou a číslem. Opravdu nemáme k ničemu jinému přístup. Asistenti pouze domlouvají schůzky. Nevíme odkud je číslo. Nemáme k tomu přístup. Asistenty dělají převážně studenti kteří si chtějí přivydělat. Sdělování podrobnějších informací nemají v kompetenci práce. Někdy me překvapuje jak dokážou být lidi zlý. Když se dá slušně říct že nemá zájem.

      • Jiří L napsal:

        Nejseš ty náhodou KLára Ševčíková? Ta mi totiž dneska volala s tím, že se zítra kolem páte staví její koleba Patrik Chalupný, když jsem se zeptal odkud zná mojí adresu, tak zavěsila.

  9. Anna V. napsal:

    I já jsem měla schůzku s “poradcem” ze společnosti SMS. Jedním slovem hrůza!! Znalosti naprosto žádné!! Orientace ve smlouvě, znalosti produktu, pojistné podmínky, rozdíly v pojmech, zjištění potřeb……..prostě nic! Dodržení zákona 101, záznam z jednání nic! Jediné co ji zajímalo byla smlouva, kterou mi předělají. Kdybych byla z kontrolního orgánu měli by vééééliký problém! Jo a když mi tvrdila, že investice a spoření je jedno a to stejné vyhodila jsem ji z bytu. Prosím Vás, zamyslete se než si sjednáte schůzu…..je to ztráta času!

    • Anonym napsal:

      Podobná zkušenost. Jediné co je zajímá je pojistka.

    • Josef Frank napsal:

      Ani se nedivým ,že takto jednají.Na jejich pobočce v Rychnově nad Kněžnou pracuje odborník který je v insolvenčním řízení s čtyřmilionovým dluhem.

  10. Markéta napsal:

    Profesionální, poctivý a zároveň lidský přístup! Vřele doporučuji!/tak jako ve všech oborech jsou jak vyškolení a zároveň poctiví profíci, tak i neumělové, tak je to i v této branži a je velká škoda, že pak kazí pověst jinak velmi dobré společnosti!/. Markéta

  11. Petr napsal:

    Dělají to fikaně, ale pokud se zabrousí na odborné věci, tak jsou prodejci z SMS nahraní. Už mě dokonce lákal na lahev vína!!! Co to má společného s profiporadenstvím? Už jste někdy viděli doktora, který nabízí flašku za to, že se pacient k němu zaregistruje? Prodejce SMS ani nevěděl, co to je nákladovost produktu, když jsem se ho ptal, jaké poplatky se u životního pojištění platí, ať mi ukáže srovnání s konkurencí, abych viděl, že jsou opravdu nejlepší…Ani nemukl, vypadl a už se neozval. Opravdový profík…:-)

  12. Petr napsal:

    Další podvodník? Akorát dostat lidi do průšvihu nebo exekuce…

  13. Z. Hudec napsal:

    Dobrý den pane J.Hrubý

    Ano telefonistky z výše zmíněné firmy skutečně denně volají klientům, že se změnil zákon a je potřeba se sejít. A není to snad pravda ???? Daňové zákony se mění každý rok. A proto se mění i ceny pojištění tudíž když si dnes sjednáte pojistku s jistými bonusy za 500 tak si za 2 let můžete se stejnými výhodami můžete sjednat jinou za 388!!!! Je jen hloupost lidí že říkají nemám čas, nechci, nebo nezajímá mě to, ta telefonistka nebo ten finanční zprostředkovatel neplatí zbytečně 112 kč měsíčně (4x chleba) !!!!
    A proto ano když vám někdo volá je to otravné, ale úrazové pojištění je dobrá věc. A nikdo nechceme zbytečně vyhazovat peníze z okna.

    Hezký den
    Z. Hudec

    • Petr napsal:

      Mám zkušenost s tzv. poradcem ze SMS. Jde jen o přebouchávání stávajících smluv, takže klient přijde o peníze. Vymyslí si změny v zákonech a na to dostanou lidi na schůzku. Pak už každý šikovný pojišťovák klienta ukecá… Pokud se jedn o změny v pojištění, jsou u smluv konverze na nové a lepší pojistné podmínky, takže výmysly lidí ze SMS jsou celkem pasé.

  14. Sabka napsal:

    Plně souhlasím.

  15. Diana napsal:

    Dobrý den paní Martino, jsem zaměstnankyně SMS. Myslíte, že byste si vzpomněla na jméno člověka, který u Vás byl. My opravdu děláme návrhy, ale zcela zdarma. Pokud jej nepřijmete, tak si nic neúčtujeme, ani na to nemáme právo, proto se ptám, jestli nevíte, co to bylo za člověka a jestli byl opravdu od nás, protože by ho určitě čekal nějaký postih.

    • J.Hrubý napsal:

      Dobrý den, paní Diano,
      vzhledem k tomu, že jste zaměstnankyně (zřejmě tím myslíte DPP) jste asi ve firmě krátce. Možná byste mohla navštívit i jiná místa na internetu, kde se dají nalézt ohlasy na práci firmy.
      Jako například ten, že firma má callcentrum a volají z něj denně mnoha a mnoha lidem kterým tvrdí, že se změnil zákon a je potřeba se sejít. Sám jsem takový telefonát od nich před pár dny měl.
      Když potom poradce na takto domluvenou schůzku přijde, nepadne už o změně zákona ani slovo ale zajímá se o předělání životní smlouvy na “výhodnější”.
      Mimochodem- perlička na tom je, že si tyto hovory pro případnou kontrolu sami nahrávají. Copak by se asi stalo, kdyby si ČNB promluvila s oslovenými klienty a toto zjistila? Jak se říká takovému jednání a jak jej klasifikuje ČNB? A tohle už zpět jednoduše nevezmou, protože by museli takovým způsobem získaným klientům říct, že jim nasadili psí hlavu aby je získali…

      Ještě stále věříte tomu, co jste tu napsala? Jestli ano, tak se rozhlédněte.

  16. Martin Kozák napsal:

    No, vzhledem k tomu, že ředitel výše uvedeného institutu je zároveň registrován v SMS pod ČNB, jsem ani jiný výsledek nečekal. To je opravdu hodnotné ocenění, které stojí za zmínku 😀

  17. Iveta P. napsal:

    No vzhledem k tomu, že sem přijali mého již bývalého přítele, tak bych se tady pojistit nenechala. Udělal mně i mým dcerám řadu pojistek a nejen pod touto firmou a protože je neřešil, i když jsem jej o to několikrát žádala, dokud byl čas, tak jsme přišly o všechny peníze do nich vložené, dělá to takových 130 tisíc, protože šlo i o pojištění se spořením. A když si dcera zlomila ruku, tak nám nedal vůbec žádnou smlouvu a ona si sama musela zjišťovat, kde je vůbec pojištěná kvůli úrazu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

 pujcko-ninjapujcka

336x280