Raiffeisenbank banka


Raiffeisenbank a. s. je jednou z největších a nejvýznamnějších bank na bankovním trhu v České republice. Nabízí široké spektrum služeb pro soukromé i podnikové klienty. Její dynamický rozvoj se odráží také v celé řadě ocenění a celkovému růstu aktiv. Raiffeisenbank a.s. poskytuje od roku 1993 v České republice široké spektrum bankovních služeb pro všechny klienty. V roce 2006 zahájila spojování s eBankou, integrační proces obě banky dokončily v létě roku 2008. Raiffeisenbank obsluhuje klienty v síti více než 120 poboček a klientských center, poskytuje rovněž služby specializovaných hypotečních center, osobních a firemních poradců.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: eKonto KOMPLET – jedná se účet pro fyzické osoby – poplatky za vedení účtu 250 Kč (při aktivním využívání 129 Kč) – aktivní využívání obsahuje podmínky minimálních příchozích plateb alespoň 15 000 Kč a provedení 3 odchozích transakcí měsíčně – možnost vyžívat Internetového, telefonního a mobilního bankovnictví – volba vlastního čísla účtu – výběry ze všech bankomatů v ČR i zahraniční v ceně poplatku

Úvěry:  Osobní půjčka – jedná se o úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely – výše od 20 000 Kč do 500 000 Kč – RPSN od 11,5 % do 16 % –  splatnost 6 až 72 měsíců – sjednání a vedení úvěru zdarma – předčasné i mimořádné splacení zdarma – potřebný jeden doklad totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Výhody banky

  • dlouhá historie na českém trhu
  • individuální přístup ke klientům
  • široká palet produktů
  • široká pobočková síť
  • výhodné úročení u dluhopisů

Nevýhody banky

  • nízké úroky u spořících účtů a u konzervativních spoření celkově
  • malý počet vlastních bankomatů
  • poplatek za vedení běžného účtu

Produkty banky

  • účty – eKonto, eKonto MINI, eKonto KOMPLET, eKonto STUDENT, Samostatný korunový účet, Samostatný účet v cizí měně
  • hypotéka – Hypotéka Klasik, Hypotéka Plus, Offset, Americká hypotéka Univerzál, Variabilní hypotéka, Hypotéka Profit, Equi hypotéka, Hypotéka MiniMax
  • úvěry – Povolený debet, Kontokorentní úvěr, Osobní půjčka, Osobní půjčka pro naše klienty, Účelová půjčka
  • spořící produkty – Spořící účet Včelička, eKonto plus, eKonto flexi, Investiční certifikáty, Prémiové vklady, Prémiové dluhopisy, Podílové fondy
  • pojištění – TRIGA plus, Online pojištění, Životní pojištění, Pojištění ke kartám, Pojištění k osobním půjčkám, Pojištění k hypotéce, Pojištění ke Včeličce, Úrazové pojištění k účtu, Samotné cestovní pojištění

Internetové bankovnictví

Internetové bankovnictví https://ibs.rb.cz/IB/ControllerServlet

Jedná se o internetové bankovnictví, do kterého se klient přihlašuje pomocí přihlašovacího jména a hesla. Internetové bankovnictví obsahuje všechny produkty, které klient od banky využívá. Každá provedená operace je autorizována certifikátem, popřípadě SMS kódem. Vzory plateb se dají individuálně pojmenovat.

Pobočky

Sídlo Raiffeisenbank a.s. je na adrese Hvězdova 1716/2b v Praze. Celkem je v ČR 127 poboček a 145 bankomatů. V Praze je jedna z poboček na adrese Národní 1010/9. V Brně je pobočka na adrese Jánská 1/3. V Ostravě na adrese Dlouhá 3 a v Olomouci na adrese 8. Května 464/21.

O společnosti

Raiffeisenbank a.s. je součástí Raiffeisen Bank International AG, která vznikla v říjnu 2010 spojením Raiffeisen International a části RZB. Mezi jednotlivé divize skupiny Raiffeisen Bank International AG patří: Raiffeisen – Leasing, s.r.o. (specialista na poskytování leasingových služeb pro firmy i jednotlivce), Raiffeisen stavební spořitelna (přináší výhodnou a bezpečnou formu spoření se státní podporou), Raiffeisen penzijní společnost, Raiffeisen investiční společnost a.s. a UNIQA pojišťovna (držitel univerzální pojišťovací licence).

Časté překlepy banky

Lidé často hledají tuto banku s německým názvem pod jinými výrazy. Nejčastěji pak zadávají slova jako: reiffeisen bank, reifeisen bank, raifeisen bank, raiffaisen bank nebo klíčové slovo raifaisen.

Reklama

Kontakty


Raiffeisenbank banka
2.1 (41.9%) 21

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

52 zkušeností s Raiffeisenbank banka

  1. marián zajíček napsal:

    Na přelomu roku jsme přešel k RFSB od české spořitelny a jsem spokojen.
    Vzhledem k tomu že zásadně nezadlužuji, nepotřebuji žádná půjčky ani hypotéky a mám zde jen jeden běžný účet, který je skutečně bez poplatků. Česká spořitelna se mi za věrnost odměňovala akorát postupným rušením výhod a dalšími a dalšími poplatky.
    RFSM lze vytknout jen jejich elektronický program internetového bankovnictví, který má obsah i formu neodpovídající dnešní době a potřebám klientů…ten byl zřejmě vytvořen digitálním šampionem od zeleného stolu bez důkladné analýzy…

  2. Nastvany krecek napsal:

    Mam to trochu z jineho pohledu, jelikoz jsem zacala v teto bance pracovat a proto mi bylo receno, ze si musim u nich zalozit ucet. Moc se mi tento napad nelibil, jelikoz jsem byla spokojena u Airbank, ale ujistili me, ze ho budu mit zdarma..to byla moje prvni chyba, jelikoz se pozdeji ukazalo, ze me tento ucet, ktery vubec ani nepouzivam stoji mesicne 69,-. Pozdeji se ukazalo, ze kolegovi chybel jeden ucet aby splnil svuj mesicni plan, a tak se ani neobtezoval mi zmenit nastaveni, takze jsem k tomu mela vypis za 30, za kazdou sms s potvzenim o prichozich platbach za 4 kc a uz to jelo. Kdyz jsem se tam po dvou tydnech podivala (kolega mi zapomnel dat pristupove udaje) tak jsem jen zirala. Praci jsem si nasla lepsi a odesla, jenze to se teprve zacali dit zajimave veci. Hned dalsi mesic mi prisla sms, ze mam zaporny zustatek a pokud to neuhradim, tak dostanu pokutu 500kc, chci se prihlasit na ucet, ale ejhle, vecer melo bankovnictvi technickou vyluku. Dalsi den jsem bezela na pobocku a vystala si dlouhou frontu na pokladnu abych si vlozila penize a ukazalo se, ze mi za ucet nove uctuji 250, zmenila jsem si teda typ uctu na smart. Aktivne jsem ho vyuzivala abych neplatila nic, ale mela jsem k tomu zrizenou kartu a za tu se mi zacalo uctovat 59kc. Jdu si tedy zrusit uplne vsechno a zjistim, ze to trva 45dni, dalsi dva tydny i s uctem. Pani mi poradila, ze si mam rovnou vlozit penize, jelikoz mi ty poplatky jeste 2x zauctuji. Parada. Takze za 3 mesice a ucet a kartu, kterou jsem nepouzivala se to pekne nasbiralo. Nejvic vyhozene penize… Mimochodem vypis mi neprisel nikdy zadny a propojit kartu s uctem trvalo technickemu oddeleni cca mesic a pul. Telefonni linku nepouzivejte, tam vam stejne reknou, ze musite jit na pobocku, na pobocce vas zase odkazou na linku.Personal celkove casto nic nevi a vubec vam neporadi, nebo co hur, poradi spatne. Na pobocce budete cekat ve fronte prave proto, ze zamestanci klidne 1,5h zrizuji ucet klientovi, tak den je dlouhy, kdyby to delali za 15 min tak musi brat lidi, kteri tam prijdou s nejakym problemem, ale z toho nemaji zadnou provizi, takze asi chapete, proc radeji budou praci natahovat a pak kdyz jste na rade tak vam oznami, ze cekaji na domluvenou schuzku. Ve chvili kdy si u nich neco zridite tak jste umrel, protoze dostali co chteli a tim to konci.Pokud nechcete krmit tyto lidi radsi si zaridte ucet u air, fio nebo mbank, nejsou tam tak vysoke a zbytecne poplatky.

  3. Hugo napsal:

    Rajfka mi prodlužovala fixaci úroku u hypotéky tak, že nabídku na další období poslala na 10 let starou adresu. I když výpisy od nich už 7 let chodily na novou. Mám u nich 4 účty a jen nabídka pro tuto hypotéku si “spletla” adresu”! Protože jsem stále čekal na jejich nabídku úroku a propásl lhůty banky, měl jsem tak o 2% vyšší úrok, než byl na trhu. Při druhém prodloužení fixace úroků mi při mé návštěvě 2 měsíce před ukončení fixace úroku na pobočce odmítli dát informaci s tím, že už jsem jim to prý potvrdil telefonem. Záznam o hovoru nemohli v systému najít, ale řekli mi, že už to měnit nebudou, ať se s nimi soudím. Proto mám úrok 4,66%. Teď při posledním třetím prodloužení fixace úroku mi poslali nabídku 3,79%. S tím jsem nesouhlasil, tak mi nabídli 1,99%. Níž chtít nechtěli, tak jsem se rozhodl hypotéku poplatit a nechat jen malou část. Sdělili mi, že jsem jim to měl oznámit měsíc předem. Tak jsem chtěl splatit hypotéku celou a to mi o 2 dny prošlo, protože to musím hlásit 14 dnů předem. Mám splaceno, ostatní účty ruším a s RB končím. Při prodeji věcí se takovým postupům říká šmejdi. Teď mi volají a nabízí to, co dřív nešlo, ale přesto ani tyto nabídky nejsou konkurenceschopné oproti jiným bankám.

  4. Pepa napsal:

    Dobrý den . I já má s bankou špatnou zkušenost . Potřeboval jsem půjčit peníze tak jsem si zažádal o půjčku potřeboval jsem jen 10 000 Kč ale to byl problém . Softver naprogramovanej nějakým zlodejskou bankou mě donutil na 6 měsíců si vzít 31 000 Kč . Jenže neschopností banky byli peníze na účtě až v pondělí což už jsem nepotřeboval protože jsem si musel půjčit jinde a tak jsem šel půjčku zrušit. Každá seriózní banka půjčku zruší během pár hodin maximálně dní . Jenže zloději z Raifasen Bank mi půjčí už skoro po měsíci nezrušili a jen kradu peníze z účtu na úroky.

  5. David napsal:

    Hypoteka – nikdy u nich. Zaplatily jsme odhad u soudniho znalce ktery je zaroven smluvnim znalcem banky. Odhad ponizen o padesat tisic nez jsme v realu chteli. Bonita naprosto bez problemu. A ejhle. Podali jsme zadost a co se nestalo. Nemovitostvam zaplatime celou, ale naklady na rekonstrukci Vam neuzname v plne vysi snizime vam je o 400 tis dolu tedy o 50 procent a to jsme tam meli jen to nejnutnejsi. A duvod? Co vam je potom, rozhodl tak supervisor, tak ber nebo nech byt. Vysledek nechali jsme byt a uz vse resime v jine bance. Dekuji nechci.

  6. anonym napsal:

    Doplatil jsem kreditní kartu po několika letech, lichvářské podmínky, málem mě to zrujnovalo, RB jen volá a vyhrožuje, že by mi dala pokutu. Přeplati jsem 5 násobek pujčené částky. I po zrušení si vymyslelí další úrok, který začaly vymáhat tak, že mi automat volal z pevné linky a chtěl po mě, abych volal na linku se zvláštní sazbou, kde mi řekly, že jim musím ještě doplatit úrok. Je to opravdu banda loupežníku, nepučujte si žádné peníze od nich. Nepíšu jméno aby se mě nikdo nemstil jinak je vše pravda!

  7. Alex napsal:

    Při převodu ze CITI mně bankéřka předložila smlouvu a obch.podmínky cca o 200 stranách.Hned jsem ji řekl,že v této bance nebudu.Ty podmínky jsou jasně jednostranné,za všechno pokuta.Nestačil jsem převést cizoměnový účet,musel jsem na pobočku,kde jsem podepsal převod peněz.Od 23.12.2016,kdy jsem o to požádal, zatím nemám nic.Ani mně to nepřekvapuje,odhad jsem měl dobrý.

  8. Zuzana P. napsal:

    Dnes jsem byla na pobočce Flora vložit si peníze na účet. Šla jsem na pokladnu, vysvětlila jsem chlápkovi svůj požadavek, on protože mě znal už z minula, kdy mi vyřizoval mmobilitu, si mě pamatoval a mezi vkládáním peněz se mě zeptal jaký byl Silvestr, což ho v tu chvíli vůbec nemuselo zajímat… Vytikl mi doklad o vkladu peněz na účet, odešla jsem spokojeně domů. O pár hodin později jsem šla nakoupit, načež jsem pak u pokladny zjistila, že platba kartou byla zamítnuta z důvodu nedostatku peněz na účtu…proč, když jsem si tam vkládala a nebyla to malá částka? To mě zarazilo, šla jsem hned vedle do bankomatu zkontrolovat, kde se stala chyba. Ani na běžném a ani na spořícím účtu ty peníze nebyly. Odešla jsem zdrcená a hned jsem se vydala zpět na Floru. Vystála jsem si frontu na pobočce, chlápek si mě pamatoval a já hned spustila kde mám svoje peníze, že na účtu prostě nejsou a já jsem tudíž nemohla vyřídit všechny platby…dělal jakože o ničem neví, zíral do počítače a pak mi oznámil, že je chyba nejspíš v tom, že se spletl a finance vložil na spořící účet i přesto, že jsem mu několikrát opakovala, ať to vloží na BĚŽNÝ! Začal se ohrazovat, nechala jsem si tedy zavolat vedoucího. Přišel chlap jak hora, vynadal kolegovi co to dělá a kde ty peníze vlastně jsou, pak ale zjistil, že je mám na spořícím účtu…což bylo pro mě divné, protože jsem se dívala do bankomatu od Monety a tam se mi ukázal jak běžný, tak spořící účet a peníze prostě nikde. Vedoucí šel se mnou k “počítači” či co to bylo, tam se mnou provedl znovu přihlášení se do internetového bankovnictví a hle – peníze byly vloženy na mém spořícím účtu…nechala jsem si je okamžitě přeposlat na běžný, s díky jsem odešla a ani radši nebudu komentovat to, že se mi ten chlápek u pokladny za svou chybu vůbec neomluvil, bylo mu to očividně jedno, ale hlavně že ho zajímalo, jaký jsem měla Silvestr. Jinak s touto bankou jsem spokojená, můj bankéř na Andělu je výborný, ale jestli můžu poradit…nedoporučuji navštěvovat pobočku na Floře v Praze, jednání bankéřů je hrůza!
    PS: Minule když jsem s totéž chlápkem vyřizovala tu mobilitu, na začátku mi řekl, že to bude jen “na chvilku” ať si odložím, ale z chvilky se pak vyvinula hodina a půl…zkrátka, kdo bude chtít navštívit pobočku na Floře, radši si to nejdřív pořádně promyslete.
    Děkuji za přečtení 🙂

  9. Martin napsal:

    Dobrý den.
    Banka katastrofa. Neodešly mi peníze na zadaném trvalém příkazu, v bance netuší proč. Příkaz v pořádku a peníze na účtu jsou taky. bude se prověřovat. Koho zajímá, že to je splátka auta. Leasingovou společnost rozhodně NE.
    Na vydání karty čekám již 14 dní. Nikdo neví proč???
    A převedená kreditka ze Citi, Ztrácejí se z ní peníze…a to doslova. Stále se prověřuje.Ještě, že mám ty jejich SMSky o stavu účtu.

    Nelíbí se mi, co se tam děje. To nevypovídá o ničem dobrém a problémy se jim kupí. Že by konec jedné banky v Čechách????

    • Monika napsal:

      Dobrý den,máte pravdu,v bance jsme chtěli vybrat své peníze,protože jsme přišli o 7 hodin později,už jsme museli zaplatit 3500,-kč jakousi jejich pokutu.O dalších jejich platcích nemá cenu ani psát.Od této banky honem pryč.

  10. Martin napsal:

    Téhle firmě se vyhněte obloukem.Po převzetí od CitiBank sem služby používal ještě pár měsíců, vše bylo v pořádku ovšem jak sem zažádal o zrušení nejprve mi řekli, že dopis nedostali. Poté,že ho sice dostali ale, že se to stále řeší. Už je to skoro 2měsíce a pořád se nic neděje ikdyž jim tam co chvíli volám pořád stejná písnička že se vše řeší je to v urgenci.

    • Macík napsal:

      Tak to jsme na tom stejně….od 29.12.16 řeším zrušení O2 karty,která byla převedena z CitiBank…stejné výmluvy,shazování viny na neschopné kolegy,ujištění,že do týdne mi někdo zavolá a karta se zruší…..
      Po dnešním telefonátu už jsem tak zhnusená,že zítra jdu na pobočku,zeptat se,jestli vůbec existuje řešení.

  11. karo napsal:

    Pridavam se k nagat.komentari.
    U rb jsem byla nekdy pred 10 lety, predevcirem se ukaze nekde u firmy, ktera mi vyrizuje prodej nemovitosti dluh, ktery pochazi z RB. Exekutor, soud maji smlouvu, kde neni ani vypsane, kdo uver delal, kdy. Jeste k tomu na uplne smesnou castku, s podpisem ktery se shodly znalkyne neni ani muj… tak ze zacina beh na dlouhou trat…. V nasem state jde vse, do RB uz nikdy vic…

  12. Aleš Cholenský napsal:

    RB banka s mottem ‘ banka inspirovaná klienty ‘ je to výsměch. Mám u této banky hypoteční úvěr. Přístup, komunikace, nejhorší co jsem kdy zažil. Mám představu, že když mi končí úroková sazba, tak Vás banka kontaktuje telefonicky a nebo alespoň doporučeným dopisem. údajně mi posílali dopis poštou jako obyčejnou zásilku. Dají Vám termín do kdy se musíte vyjádřit a nemáte šanci s nějakým hypotečním expertem osobně komunikovat . Max emailem nebo telefonem. Žádný osobitý přístup nic. A jsem přesvědčen že hypotéka 3 mil. Kč není moc, ale ani málo. Tato banka bude využívat i vaší osobní situace atd.
    NEBERTE SI ŽÁDNÝ PRODUKT U TÉTO BANKY.

  13. Viktorie napsal:

    Sorry, tahle banka už nikdy. BANKA ROKU 2016?? HAHA, to je snad nějaký vtípek. Tam si nic nezakládejte. Oberou vás o každou korunu. Na infolince nejsou schopný poradit. Hrůza děs.

    • Tana napsal:

      Raiff banka nikdy. Klamavá reklama, katastrofální pokuty za 1 den opoždené platby při prevodu z účtu. Pokud se však chcete kvuli RB bank zničit tak máte jedinečnouvolbu sebedestrukce . RB NEVER….

  14. Anna napsal:

    Kole, teto banky velikym obloukem! Jedna zkusenost s nimi mi staci na cely zivot a uz o nich nechci nikdy ani slyset. Zneuzivaji pooctive lidi.

  15. Eleani napsal:

    Naprostá zvrácenost tahle banka, naprostá

    • Hana napsal:

      Vzala jsem si u nich půjčku jednou a jsem vyléčená, protože jsem byla donucena si u nich otevřít účet, kam jsem musela posílat peníze ze svého účtu a teprve pak se z toho účtu u nich převáděly peníze na splátky – takže placení nevíc za vedení účtu. Mazec! Už nikdy více! Navíc pak musíte ten účet rušit a výpovědní lhůta je 45 dní!

  16. Anonym napsal:

    Přešel jsem z Citi. A udělal jsem chybu. Velkou.

    • Anonym napsal:

      To vite, jenze prejit k nejhorsi bance by jste musel stejne. Ted nucene prevedli karty od City a samozrejme nefunguje nic, kdz tram volate tak se s vama bavi jen nejakej magnetofon, asi se fakt naplnujer ten katastrofickej bankovni scenar, kteremu jsem neveril. Takze asi opet bude nejbezpecnejsi vlastni trezor

  17. Charis napsal:

    Zdravím všechny, rád bych se připojil ke komentářům. Vedení účtu předražené. Úvěr, poplatky účtovali navíc, když jsem měl problém, nechtěli mi ani odložit 2 blbé splátky, tím jsem dlužil ještě víc. Chápete to? Někdo se topí a oni mu šlápnou na hlavu. Úvěr jsem splatil, účet zrušil. Už nikdy!!!! Jednali semnou jako s povlem. Přitom dostali úroky i hnusně velké poplatky a pokuty. To je prosím aktuální demokratický a kapitalistický způsob podnikání. Pokud nemusíte, Neberte úvěry. Aspoň ne za 13% a víc. Nejlépe do 3-4% ale ne u RAIFFEISENBANK!!!! NE!!!!!!!!

    • D napsal:

      No jo, jenže tohle co zde uvádíte se děje i u jiných bank. Jakmile jste ve skluzu, tak chtějí peníze. Volají vám a účtují se vám pokuty. A ne malé a dluh narůstá. Ne jen u Raifky. Pokud platíte jste vážený klient, jakmile máte problém se splácením, tak to už nikoho nezajímá a ptají se vás kdy zaplatíte a jednají s vámi jinak. Vím z vlastní zkušenosti.

  18. Karel napsal:

    Dinosaurus ….!?
    Jako dlouholetý klient (20 let), jsem potřeboval půjčit 200 tis. do banky mi přichází pravidelný plat již 20 let. Cože cože…? byla moje reakce, když chtěli potvrzení od zaměstnavatele o výši platu, i přes to že na monitoru byl kompletní pravidelný výpis výplat za 20 let. Potom sprcha, informace půjčka za 13,2 RPSN, konkurence EB, nechtěla nic a 6,1 RPSN a vše zdarma. Pravda zaspal jsem, ale už bdím.

  19. Josef Hanus napsal:

    Dobrý den,
    byl jsem do RB převeden z CITI, kde jsem neměl nikdy žádné problémy. V RB je to jedna pokuta za druhou, i kyž se chovám stejmě jako u CITI. Např, neotevřel jsem výpisi z této banky, nedovolal jsem se tam, na pobočce neměli vůbec zájem něco řešit a o den později jsem zaplatil. Hned pokuta !! a protože jsem neotevřel další výpis tak další pokuta. Měl jsem v CITI vyjednáno, že splátka nesmí překročit 1640 Kč, tady Vám bez zdůvodnění napaří klidně 4000 Kč !! Nakonec jsem dokázal stornování neoprávněných pokut, nikoliv snad uznání chyby pracovníků banky, ale proto, že jsem jim chtěl okamžitě vrátit kreditní kartu !! Ostatně dnes jsem ji chtěl vráti i dnes,nechtí ji a nechtí. Už mám domluven převos pohledávky na KB a tak budu mít od zločineckých praktik RB pokoj. RB je poze pro ty, kteří si potrpí na problémech, ale já je poženu třeba i k soudu, Mají opravdu špatnou pověst !!! Já varuji všechny před touto bankou. Vše dobré, JH.

    • Karel napsal:

      Výhodná půjčka Raifeissen 13,6% RPSN, Equva bank 6,1% RPSN, kde se stala chyba? Kdo chce ať si DINOSAURA krmí.

  20. Anonym napsal:

    Lichva nic víc!!!

  21. Marek napsal:

    Nejdou mi do hlavy ty nenávistné komentáře. U této banky jsem skoro 10 let a zatímco mně všichni známí odmlouvali celou tu dobu, oni mění banky každou chvíli až většina z nich skončila v RB. A jsou spokojeni. Podotýkám že jsou to lidi opravdu různorodé profese i platů od průměrné mzdy v ČR až po výplaty ktéré jim jenom mohu tiše závidět.

    Já osobně měl vždy vše ihned a bez probémů, či na pobočce nebo přes eKonto (i přes mobilní aplikaci). Přiznávám ale že si dopředu vše co potřebuji nastuduji a zjistím. I v bance se dá trochu “vyjednávat”.

    A to že se někdo vykašle na to přečíst si ta “hrozivá” malá písmena je jeho chyba. Hlavní části jsou velkými, ostatné malými. Pořád je to v rámci nějakých pravidel a regulí. Kdyby vám banka kvůli úvěru 10.000,00,- Kč dala podepsat 70 stran dokumentů (kvůli velikosti písmen), taky by jste byli nespokojeni. A pokud je něco v rozporu s tím, na čem jste se dohodli, prostě to nepodepisujte do doby než to bude splňovat podmínky pro obě strany(poptejte nabídku i jinde-konkurenční nabídky). Reklamy jsou většinou vzorový příklad v ideální sestavě pro obě strany. Lidi, čtěte všechno, nejenom nadpis. Na všechno jsou nějaké podmínky. Vy máte svoje, banka má svoje. Smlouva k podpisu je pak vždy kompromis pro zase – obě strany.

    Hlavně, každá banka je dobrá na něco jiného. Vybírejte prostě dle svých potřeb. Znám lidi co pracují v jiných bankách a když jsme se bavili kam mám přejít, nikdo neřekl “k nám”. Všichni se mně zeptali na mé priority a v jakém pořadí. A na tom základu mi byli doporučené dvě banky (RB jako primární). Každá banka je v něčem pro klienta lepší/levnější a v něčem dražší/slabší. Je to jako s autem nebo obuví. Vybírám dle potřeby, ne dle barvy.

    A jestli mně někdy (omlouvám se za výraz) naserou, prostě přejdu jinam. Anebo se budu bít, záleží čím mně naserou. I banky bojují o klienty (nejenom mobilní operátoři). Překvapení ale neočekávám. Vše co je potřeba předem konzultuju s právníkem a finančním poradcem (jinak ze skušenosti doporučuju na vše tyto konzultace. dozvíte se totiž i jak řešit nepříjemné “co kdyby” co můžou nastat a jak je řešit).

  22. Aleš napsal:

    Přešel jsem k RFB z české spořitelny cca před půl rokem a nemůži si přechod vynachválit. žádne placení nesmyslných poplatků, výbery ze všech bankomatů zdarma a když jdu něco projednat na pobočku tak si alespoň nepřipadám jak na poště a je se mnou zacházeno jako s klientem. Od RFB jsem si před patnácti lety zřizoval půjčku 100.000,- a vše tehdy bylo bez problémů, rychlé a jasné.

  23. Helena napsal:

    Zdravím všechny, musím souhlasit se vším, co tu píšete. Dluží mi peníze, táhne se to rok a mají stále milion výmluv proč to nejde vrátit a ještě ze mě dělají blbce. Hlavně, že když jim někdo dluží třeba jen 5 kč, tak si to umí hodně dobře vymoci s úrokem směšně vysokým. Doufám, že na ně dojde, když tolik lidí okrádají.

  24. Vláďa napsal:

    Chováním jednoznačně nejhorší banka co sem zatím osobně poznal. Při změně fixace úrokové sazby vyrukují na klienta s absurdními sazbami. Výrazně nedoporučuju.

    • Julio.B napsal:

      Plne souhlasim.Za radne splaceni vas odmeni pokutou.Ja zaplatil 100 000 za predcasne splaceni hypoteky protoze neschopna banka nedokazala hypoteku prevest na novou nemovitost.Jednoducha transakce ale proc ji delat kdyz muzou klienta rychle stahnout o penize.Raiffeisen jiz nikdy a vim proc.

  25. Peter napsal:

    R.B. klamstva, zavadzanie, vyhovorky.Tejto banke sa je dobre oblukom vihnut. U nas v SR sa prezentuju reklamou v ktorej tvrdia: Vyskúšajte superRÝCHLU pôžičku už dnes. Vybavíte ju na počkanie a bez poplatku. POŽIČAJTE SI NAPRÍKLAD 3000 € A MÔŽETE ZÍSKAŤ ODMENU AŽ 950 €!
    Pôžičku vybavíte na počkanie a len s občianskym preukazom. Nemusíte sa pritom báť žiadnych komplikovaných zmlúv či skrytých podmienok. S nami je všetko jednoduché a vopred jasné.Potreboval som pozicat 700€ samozrejme nebolo to ani na pockanie a potrebne bolo viac nez len obcianka. Musel som uviest meno zamesnavatela, nazov firmy,mesacnu mzdu, uviest ci som slobodny ci byvam sam alebo u rodicov ci mam nejake dlhy ake mam vydavky uviest dosiahnute vzelanie…….. Zo superrychlej pozicky len s obcianskim preukazom je zrazu vysluch ako u ostatnych bank. Dalej mi zamestnanec R.B. oznamil ze ptrebujem aby mi prisli 2 vyplaty na ucet a byt v praci po 3-mesacnej skusobnej lehote. Par dni dozadu som tam bol a pracovnicka si somnou dohodla termin kedy ma kontaktuje a ze preberieme tu pozicku. Samozrejme sa mi pani neozvala a ked som prisiel na pobocku oznamili mi ze nepracuje.Ok tak som to zacal riesit s inym zamestnacom povedal som mu ze by som potreboval 700€ a ze splatky by mohli byt tak do 30€ a spytal s sa ho ze kolko to vychadza ze im v celku preplatim. Povedal ze 7€ bolo mi to divne pravdepodobne to nemislel celkovo ale mesacne a co ma najviac dostalo ked mi s usmevom na tvari podstrcil zmluvu na ktorej bolo nie ze ziadam 700€ ale 1000€ a suma ktoru im splatim 1800€. Samozrejme ked som mu povedal ze som ziadal len 700 tak na mna vyrutil neviem kolko dôvodou ze preco 1000 a neviem co vsetko……. Kazdopadne moju pzadovanu sumu mi nepzicali s tym ze minimalne musia byt 3 primi na ucte ale ze to mam skusit o 2 mesiace ked budem mat na ucte dalsie 2 primi…….takze zo super rychlej pozicky je turbo pomala pozicka ktoru niesom schopny vybavit uz 3 mesiace hlavne ze si pitaju 4€ mesacne za vedenie uctu. Takze to je moja skusenost s touto bankou a vedel by som pisat aj dalej ale to by bolo este na dlho.

  26. PETRA napsal:

    Muj partner vede u této banky učet. Musim říct, že jsou to sprachsprostí lichváři… nejen že si spoplatní vše co jde za nehorázné peníze, když máte problém nikdo nemá zájem to řešit. Mohla bych tu rozepisovat konkrétní problémy, ale nemám na to po dnešní zkušenosti už nervy. KAŽDOPÁDNĚ NEDOPORUČUJI TUTO BANKU !!!!

  27. Ivana napsal:

    Vážení,i já mám velice špatné zkušenosti s Raiffeisen bankou jako podnikatelka.Když jsem účet zakládala bylo vše perfektní.Během čtyř let mi ale zvýšili poplatky za vedení účtu 4x,moje bankéřka byla celý měsíc nedostupná a kdybych nezavolala na pobočku,tak bych své bankářce mohla volat ještě dnes.Je dlouhodobě nemocná,ale její mobil nikdo nezvedá.Když jsem si přes internet žádala o debetní kartu,pokaždé přišlo zamítnutí bez jakéhokoliv důvodu. A to vůbec nemluvím o tom,když jsem chtěla doplatit úvěr.Už je to snad za mnou a tuto “super” banku nechci ani kdyby dávali zlaté prase!!!!!!! Ivana

  28. Vladimír napsal:

    A super je krvavý poplatek za nadměrný vklad v CZK. To jsme si to v tomto “Česku” přes naše “vyvolené” vyjednali u bank famózně. Jdu blejt, velebnosti.

  29. Sam94 napsal:

    Potřeboval sem uložit peníze, od ČMSS, která mě jednostranně vypověděla smlouvu z roku 2000 s nadstandardní čílovou částkou, dospořeno po obdržení výpovědi na 95%. Zašel sem do Raiffeisenbanky, a požádal pracovnici na pobočce, aby se mnou uzavřela smlouvu na zřízení běžného účtu eKonto Smart, a dále smlouvu na spořící účet eKonto Flexi s bonusem úroková sazba 1,20% p.a. Ovšem smlouva napsaná písmem, velikost blešky, tak jak mají vypracované smlouvy šmejdi. Nicméně ta “dobrá duše”, která by nikoho nepodvedla, uvedla do mé smlouvy, že sjednávám spořicí účet eKonto Plus, úročené 0.10% p.a. s výpovědí 21 dnů. Přesně ve stylu, nekupujte u konkurence, ta to má kradené, kupujte u nás, my si to krademe sami.

    • Lukas napsal:

      Tady mi to přijde jako objednane pomluvy českých zlodĕjských band které si říkají banky u raifky sem dlouho a neměl sem žádný problém když něco podepisuju tak si to přečtu

  30. Vladimír napsal:

    Rychlá půjčka s 3 (4) měsíci bez úroků§ je podvod , chtějí vás nalákat na své produkty na bezúročné období asi dosáhne málokdo , jsou to podvodníci , klamavá reklama …

  31. Nikola napsal:

    podotýkám – Úvěry: Osobní půjčka – jedná se o úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely – výše od 20 000 Kč do 500 000 Kč – RPSN od 11,5 % do 16 %

    toto není pravda, moje rpsn 27%!

  32. Nikola napsal:

    Plánuji přechod do jiné banky, jelikož mám měsíční příjem cca 22000,- mám u nich úvěr, vše splácím včas, dokonce aktivně využívám kartu, a oni mi strhávají každý měsíc 250kč za správu účtu, 129kč za vedení, a platím snad za vše, je jedno jestli mám odchozí platbu či příchozí, měla jsem na účtě zůstatek -409, neměla jsem ihned do pěti dnů na uhrazení, bylo to na konci měsíce a hned mi dali 500 pokutu a další za dopis! hned jsem zaplatila jak jsem mohla, ale díky této “malé” chybce jsem se dostala do registru dlužníků!!!!!! to je snad nejhorší přístup se kterým jsem se setkala, moje maminka má účet u equabank a neplatí žádné absurdní poplatky, nic! je zcela zdarma! ihned jak to půjde jdu do equabank!!!

  33. Martina napsal:

    R.B. se vyhněte obloukem!! Drahé vedení účtů, vysoké pokuty a za nic, neusatálé obtěžování telefonáty a smsky i v neděli brzy ráno. Nepříjemný ,neodborný personál a vysoké poplatky za velmi špatnou úroveň služeb, které nabízejí. Za 4 roky si naúčtovali cca 29 tisíc za vedení eKonta plus úroky. Evidentně R.B houfně lidé opouštějí!! Že se nestydí!!

  34. Jan Kriklava napsal:

    http://kromerizsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/kam-se-podel-milion-soud-to-zatim-nerozresil.html

    Ta pani mluvila Pravdu .
    Tomasek je zvire a corkar. Taky jsme prisli o par set tisic a policii soudy to nezajima …

    Az te najdu Tomasku tak si to klidne odsedim

  35. Lucka napsal:

    Mám podobnou zkušenost jako Eva. Byla jsem u ČS a přešla k Raifce. Snad už nikdy podobnou hloupost neudělám. Jejich vedení účtu vůbec není levné. Na vše se podepisují stohy papíru, které jsou pak úplně k ničemu a vždy dokáží zdůvodnit, proč to nebo to není platné. Při sepisování smlouvy jsem tam místo slibovaných 20 minut seděla hodinu a půl, prý kvůli nefunkčnosti systému. Ten pak nefungoval při žádné mojí návštěvě pobočky. Poslední kapka byla, když mi nabízeli půjčku 300.000 Kč a já ji odmítla. Týden na to jsem chtěla půjčit 100.000 Kč a už to nešlo. Prý si mám počkat na další nabídku! Mám jich plné zuby, jdu jinam!

  36. Honza napsal:

    RAIFFEISEN BANK je drahá a nevýhodná a hlavně LŽIVÁ, již více lidí mi to potvrdilo, je lepší raději odejít do jiné banky. Já jsem u nich měl přes 6 let účet, a když jsem chtěl odejít, tak semnou sepsali výpoved, ujistili mě, že tak to je v pořádku, abych s tím nic nedělal, že účet se zruší a bude všechno jak chci.
    JENŽE asi po 2 měsících mě oznámili, že jsem neuhradil poslední vedení účtu (za pár dnů), o čemž jsem nemel ani zdání, jenže oni mi to oznámil až po 2 měsících, když už tam byla pokuta.
    I když jsem to několikrát reklamoval, tak i tak
    jsem jim to musel uhradit , protože síce mě o****li, ale podle smluvních podmínek je to v pořádku a podle nich byla vina na mé strane. Takže z Vás udělají blbce, zatají vám informace a pak budou vymahat od Vás takhle nemorálne peníze i s pokutou. Je to od nich zdíraní!!!!
    I přes to, že mají vysoké poplatky za své služby, tak si najdou cestu, jak z vás vytěžit co nejvíc peněz. 🙁

  37. Martina napsal:

    DO RAIFFEISEN NE!! Lživé reklamy o nejvýhodnějším úroku,ale díky nehorázně drahém vedení účtu + ještě poplatky za vklad,výběr atd. jsou roční procentualní náklady tak NEHORÁZNÉ!!! Za vedení úvěrového účtu jsem platila 300kč + k tomu musíte mít další účet za 300kč + 50kč za platební kartu+polatky za výběr,vklad… a byla jsem na nějakých 700kč za měsíc jen na poplatcích??? FUJ!! ŽE se nestydí,vyhýbám se jim obloukem…..a co největším.

  38. Eva napsal:

    Nedá mi, abych se nepřidala. Mám s touto bankou velmi špatnou zkušenost. Odešla jsem od Spořitelny po 20-ti letech, jelikož mám pocit, že tam vládne stále socialismus a baví se s Vámi na půl pusy. Nicméně, po měsíci setrvání u RB se musím Spořitelně omluvit, jelikož v RB vládne komunismus a nebaví se s Vámi ani na půl pusy. Mají lživou reklamu, tahají z lidí peníze a na nic Vám neodpoví. Na veškeré záležitosti, které s nimi chcete řešit Vám pošlou nic neříkajicí dopis podepsaný vždy “kompetentním” zaměstnancem, s oznámením, že postupují dle “vnitřních kritérií” a nic víc. Ve spořitelně Vám alespoň řeknou, že máte hnědé oči, čímž se jim nelíbíte a proto Vám nevyhoví, u RB se ani této “upřímnosti” nedočkáte 🙂 VARUJI VŠECHNY DO RAIFFEISEN Bank NECHOĎTE!!!, to si raději za ty peníze, co jim chcete dát, kupte něco hezkého 🙂 Eva.

  39. Marie napsal:

    Musím se přidat. Také mám špatné zkušenosti s Raifkou. Nebudu tu vypisovat, co jsem s nimi řešila, jen mě hrozně štve, že vůbec nereagují na mé byť doporučené dopisy. Ze zákona na to mají lhůtu 30 dnů, ale Raifka zřejmě přistupuje ke klientům, ať si trhnou…… Čekala jsem na odpověď nejprve 2 měsíce, napsala jsem dopis znovu a zase nic. Po 3/4 roku jsem se od známých dozvěděla, že mám napstat na e-mail Raifky: stížnost….adt. To mi volali do dvou dnů. Dobrali jsme s k tomu, že mi někdo odpoví. Odpověď nesplňovala mé představy, tak jsem napsala dopis přímo na tu dotyčnou paní……. a čekám na odpověď 67 dnů. Zřejmě si mám zase trhnout…… Od té doby všem známým a přátelů doporučuji: Do Raifky zásadně ne!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

coolpujcky

 pujcko-ninjapujcka