Provident půjčka - recenze, podvod, zkušenosti a diskuze

Reklama

Půjčka Provident je poskytovaná ve výši od 4 000 Kč do 80 000 Kč. Díky relativně nízkým částkám není potřeba ani ručitele ani zajištění a právě z těchto důvodů se stává ideálním pomocníkem pro okamžik potřeby pokrytí nečekaných výdajů. Zákazník může volit mezi čerpáním v hotovosti a zasláním finančních prostředků na účet. V případě volby varianty čerpání hotovosti společnost Provident Financial, jako jediná mezi poskytovateli nebankovních půjček v České republice díky síti téměř 3 000 obchodník zástupců, je schopna peníze dodat zákazníkovi přímo osobně a to ve velmi krátkém čase. Díky individuálnímu posuzování každé žádosti, kdy není nahlíženo do bankovního či nebankovního rejstříku, existuje možnost zažádat o půjčku i v případě nedodržení splátkového termínu u finančních institucí. Tato půjčka je půjčkou na opravdu cokoliv, která má jasně dané poplatky a díky tomu budete už od jejího získání vědět, kolik přesně zaplatíte.

Základní údaje

  • půjčka od 4 000 Kč do 80 000 Kč
  • splatnost – 45, 60 nebo 100 týdnů
  • RPSN –  53% – 76,35% v případě bezhotovostní půjčky (poplatek až 45 464 Kč při hotovostní půjčce – inkasní služba)
  • způsob vyplácení – hotově nebo na bankovní účet
  • žádost – online přes webové stránky, telefonický hovor na číslo 844 188 189

Vlastnosti půjčky

  • Prodloužení splatnosti: Ano
  • Bez ručitele: Ano
  • Bez doložení příjmů: Ne
  • Se záznamem v trestním rejstříku: Ano
  • Bez nahlédnutí do registru dlužníků: Ano
  • Pro cizince: Ano
  • Pravidelné splátky: Ano

Podmínky půjčky

  • starší 18 let
  • průkaz totožnosti
  • trvalý pobyt na území ČR
  • potvrzení o příjmu

Jak si půjčit

Klient si prostřednictvím internetových stránek požádá o půjčku. Zvolí si částku, dobu splácení a formu splácení (hotovostní nebo bezhotovostní). Variantou číslo dvě je telefonát na zákaznickou linku, kde budou podrobnosti sděleny operátorem. Klient se dozví předběžné rozhodnutí a bude dořešeno vše potřebné. Pokud se rozhodne pro hotovostní variantu bude mu do 48 hodin při podpisu smlouvy předána finanční hotovost. V případě volby bezhotovostní výplaty ušetří klient nemalé prostředky za služby spojené s asistencí obchodní zástupce, ovšem peníze mu budou na účet předeny do 13 dní.

Tabulka splátek

Uvedená tabulka zachycuje půjčky v různých výších na 45, 60 a 100 týdnů. Doba splatnosti záleží na výši půjčky a ne u všech částek není možno vybírat všechny možnosti. Splátky jsou uváděny v týdenních výších a intervalech.Poslední sloupcem je kolonka navýšení v případě hotovostní výplaty, díky čemuž získáte náhled na zdražení půjčky v případě této volby

Výše půjčky Splatnost Týdenní splátka Celkem Navýšení v případě hotovostní výplaty (týdenní splátka)
5 000 Kč 45 týdnů 140 Kč 6 277 Kč 2 349 Kč (splátka 192 Kč)
10 000 Kč 45 týdnů 279 Kč 12 554 Kč 4 697 Kč (splátka 384 Kč)
10 000 Kč 60 týdnů 220 Kč 13 178 Kč 5 183 Kč (splátka 307 Kč)
30 000 Kč 45 týdnů 837 Kč 37 661 Kč 14 091 Kč (splátka 1 151 Kč)
30 000 Kč 60 týdnů 659 Kč 39 533 Kč 15 549 Kč (splátka 919 Kč)
30 000 Kč 100 týdnů 433 Kč 43 255 Kč 17 850 Kč (splátka 612 Kč)
50 000 Kč 60 týdnů 1 099 Kč 65 888 Kč 25 915 Kč (splátka 1 531 Kč)
50 000 Kč 100 týdnů 721 Kč 72 091 Kč 29 750 Kč (splátka 1 019 Kč)
80 000 Kč 100 týdnů 1 154 Kč 115 346 Kč 47 600 Kč (splátka 1 630 Kč)

 

Nejčastěji kladené otázky

  1. Co to znamená Víc než jen půjčka? Nebankovní půjčka Provident je osobní služba, která vám nabízí malé půjčky s přiměřenými splátkami. Nemáme žádné skryté poplatky ani poplatky za vedení účtu a částka, kterou si dohodnete s obchodním zástupcem, se již nezvýší.
  2. Můžudostat půjčku, pokud mi byla v minulosti odmítnuta nebo pokud jsem byl pravomocně odsouzen? Jestliže vám byla v minulosti půjčka odepřena, nemusíte se obávat. Při poskytování půjčky Provident zvažujeme žádost každého podle aktuálních finančních podmínek. Peníze vám ale půjčíme jen tehdy, pokud budeme přesvědčeni, že je budete schopen splatit.
  3. Jaké doklady potřebuji při žádosti o půjčku? Potřebujete průkaz totožnosti, potvrzení o trvalém bydlišti a doklad o tom, že máte pravidelný příjem. Také vás můžeme požádat o potvrzení o sociálním pojištění.
  4. Jsou účtovány nějaké poplatky navíc? Na rozdíl od některých bank a jiných poskytovatelů půjček si neúčtujeme žádné další poplatky, tedy např. za schválení ani za vedení účtu. Samozřejmě nevyžadujeme ručitele. Hotovostní zápujčka Provident se pyšní svou transparentností, jednoduchostí a srozumitelností.

Výhody půjčky

  • rychlost poskytnutí půjčky (v případě hotovostní půjčky do 48 hodin včetně víkendů)
  • asistence obchodního zástupce
  • jednoduchost a neexistence skrytých poplatků
  • přehlednost smlouvy, případné vysvětlení dotazů od obchodního zástupce

Nevýhody

  • relativně vysoké náklady v případě hotovostní půjčky (poplatky za inkasní službu)
  • nutnost asistence inkasní služby při hotovostní půjčce

O společnosti

Společnost Provident Financial byla založena již v roce 1980 ve Velké Británii a roku 1997 vstoupila na český trh. Díky dlouhé historii získala firma pověst férového a spolehlivého poskytovatele nebankovních půjček. Aktuálně lze tento fakt dokázat téměř 1 000 0000 zákazníku v ČR. Popularita na českém trhu je získána zodpovědným přístupem k zákazníkům (individuální přístup ke každému zákazníkovi, korektní způsob poskytování a neexistence skrytých poplatků) a dodržováním pravidel zodpovědného půjčování.  Velkou výhodou je také jednoduchost a rychlost podaní žádosti, kterou zajišťuje více než 3000 obchodních zástupců. Společnost Provident Financial je členem významné mezinárodní skupiny International Personal Finance (IPF), která působí v šesti zemích světa a má více než 2,3 milionu zákazníků.

Provident reklamní spot

Kontakty

  • Provident Financial s.r.o.
  • Olbrachtova 9
  • 140 00  Praha 4
  • Tel.: (+420) 241 029 111
  • zákaznická linka: 844 188 189
Zjistit více
Provident půjčka
2.7 (54%) 20

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

74 zkušeností s Provident půjčka

  1. DK napsal:

    Dobrý den,
    zásadně PROVIDENT nedoporučuji.30.1.2017 si vypůjčili karty, kam se píšou splátky, prý pro nějaké nesrovnalosti. Dosud karty nebyly vráceny k datu 15.6.2017. Pak pouze sms,že vše potřebuje detailní šetření z tel. čísla:
    606 999 008 a to k datu 13.2.2017. Podotýkám, že žádný OZ se nedostavuje, není komu splácet. Dnes došel dopis, kde je uvedena splátka ke splacení přes 30tisíc, jak k tomu došli, nemám možnost kontroval, Myslím si, že by si nejdřív měli udělat pořádek ve svých vlastních řadách. Proto trvám na tom, že jsou to podvodníci a LICHVÁŘI.

  2. DK napsal:

    Dobrý den,
    PROVIDENT, to jsou podvodníci. Letos v únoru r. 2017 byly u nás na kontrole , jak mají zakotveno ve smlouvě. Jejich jakási jednatelka odvezla knížky splátek dosud nebyly vráceny ( prý údajně nesrovnalosti), což mohl způsobit pouze PROVIDENT, pak sms, že šetření potřebuje hlubší kontrolu.
    Pak již pouze dopis, z centrálního vymáhání, kde si drze napočítají úroky a ani nemáte komu splácet, žádný OZ se nedostavuje.

  3. Patrik napsal:

    Když se Vam peníze vyplácejí na ručičku to Ste všichni vysmáty, ale když treba začít platiť tak je problém 🙂

  4. nestraný/á napsal:

    Dobrý den,

    je hezké jak si tu stěžujete ALE LICHVÁŘ JE KAŽDÝ KDO NABÍZÍ PŮJČKY, vaše banka vám dá taky pěkně mastný úrok, je a vždy si máte přečíst to co podepisujete a jestli tak neučiníte je to jenom váš problém. Podle zákona si máte pořádně přečíst to co podepíšete.

    Ano nelíbí se mi jak dlouho to obchodnímu zástupci trvá ale to v bance taky.

    Mojí mámě provident třeba pomohl z dluhů do kterých jí dostali banky. Takže já to vidím z obou stránek.

  5. Renata napsal:

    01/01/2017 mi zemrela mama. Zjistila jsem, ze si vzala 2 pujcky. Jednu v srpnu 2016 na 8.000 KC, potreba vratit do 60 tydnu vice nez 15.000 KC. Toto nestacilo,…. dne 09/12/2016 (3 tydny pred jeji smrti) podepsala dalsi pujcku na 7.000 KC . POtreba vratit 30.000 KC. Kdyz jsem cetla ty papiry tech lichvaru, bylo mi zle. MOje matka byla tezce nemocna, nelecitelny zhoubny nador na plicichvcetne komplikaci a metastaz. Podarilo se jim nechat ji podepsat v tomto stavu, kdy zcela zjevne nebyla stavu rozumneho uvazovani. A jenom pro uplnost, ty penize se zatim nenasly. Davejte si velky pozor co podepisujete.

    • Monique napsal:

      Dobrý den, paní Renato.
      Předem přijměte mou upřímnou soustrast.
      Společnost Provident v takových případech soucítí s pozůstalými a vychází jim vstříc tím, že pokud na pobočku Providentu ve svém městě nebo případně Vašemu obchodnímu zástupci doložíte kopii úmrtního listu, Provident zbytek půjčky promíjí.
      Dovolte mi se ovšem pozastavit nad částkou 30.000 Kč, kterou zde uvádíte. Na týdenních hotovostních půjčkách se sice přeplácí hodně, ale určitě ne tolik. Celková částka u půjčky na 7.000 Kč a 45 týdnů (na delší dobu je minimum 8.000 Kč) činí 12.330 Kč, nikoli 30.000 Kč…

      S pozdravem
      Monique

  6. hana napsal:

    katastrofalni urok

  7. hana napsal:

    moc vysoky poplatek,proste lichva

    • Anonym napsal:

      Dobry den …Provident ? uz nikdy!!! jak je mozny ze jsem ve svi bance chtela udelat konsolidace ze za me ma banka vyplati providentu,,ale pak sme zistili ze cislo ucte ve zmluve ne mame,obratila jsem se na zakaznicku linku Providentu,,ta pani mi zdelila ze cislo uctu nemam a ze nemuzu vyplatit na ucet jedine na ruku :)))

      • Monique napsal:

        Dobrý den, paní Anonym.
        Pokud jste u Providentu měla sjednanou hotovostní zápůjčku, pak splátky probíhají v hotovosti, konsolidace nevýjimaje. Předminulý týden jsem zrovna řešila obdobnou situaci, kdy si klientka konsolidovala půjčky u MBank a s vyplácením peněz v hotovosti nebyl nejmenší problém. Zádrhel tedy nebude na straně Providentu, nýbrž na straně banky, která Vám konsolidaci poskytuje.

        S pozdravem
        Monique

  8. Anonym napsal:

    dobrý den, našel jsem reklamu od providentu na bez úročnou půjčku start, potřeboval jsem 7000,-, paní došla hned, hodinu vypisovala formuláře na telefonu, a pak mně sdělila že jsem půjčku 7000 nedostal ale můžu si vzít půjčku 100 000,- za jejich lichvářský úrok,- nakonec jsem si vzal tedy tech 7000,- a vratim 12,- maji to dobre vymyslene,-

    • Monique napsal:

      Dobrý den,
      půjčka Start je určena novým nebo dlouhodobě (více než půl roku) doplaceným klientům, kteří současně nejsou centrálním systémem vyhodnoceni jako “rizikoví” (na základě záznamů v registrech, platební minulosti apod.). Pokud Vám byla schválena zápůjčka ve výši 100.000 Kč, pak byl schvalovací problém nutně na straně doby, která uplynula od Vaší poslední zápůjčky.
      Současně pokud Vám byla schválena zápůjčka ve výši 100.000 Kč, pak se muselo jednat o Modrou na účet (hotovostní půjčky v takové výši Provident neposkytuje) a v takovém případě zase nedává smysl částka 7.000 Kč, kterou jste si nakonec vzal, jelikož takovou částku zase Provident neposílá na účet. Miminum pro Modrou na účet je částka 10.000 Kč, kde celkový zůstatek činí 13.705 Kč.
      V neposlední řadě úrok může mít mnoho adjektiv, ale lichvářský mezi ně nepatří. Jak jsem již níže vysvětlila, slovo lichva v pojetí současné zákonné úpravy nemá nic společného s konkrétními částkami nebo procenty. (Lichva = smlouva, při jejímž uzavírání někdo zneužije tísně, nezkušenosti, rozumové slabosti, rozrušení nebo lehkomyslnosti druhé strany…)

      S pozdravem
      Monique

  9. POMOHL MI !!! napsal:

    Dobrý den, měla jsem taky 2 půjčky od Providentu – na 20 a 30 tisíc. Bohužel jsem neměla jinou možnost a byla jsem donucená si půjčit. Časem jsem se dostala do finanční tísně a neměla jsem na splátky. Bohužel jsem chvilku neplatila a tím, že jsem se dostala do prodlení, tak mi začali vyhrožovat i exekutorem. Byla jsem zoufalá a nevěděla kudy kam..
    PAK mi kamarádka doporučila advokáta, který mi nabídl pomoc, do které jsem nemusela investovat ani korunu. Ze začátku jsem tomu nevěřila, ale pomohl i příteli, který měl půjčku u Profikreditu, tam mu doporučil už nic neplatit a vše mu ošetřil. Mě nakonec zajistil, že už jsem zbytek dluhu vůbec nemusela splácet a naopak ještě mi VYMOHL ZPĚT vše co bylo navíc přeplaceno. Z toho si vzal svoji odměnu a mě ještě spoustu tisíc vrátil. Vytáhl mi opravdu velký trn z paty a dokázal pomoct celé mojí rodině. Děkuju moc, za to, že existují takoví lidé.

    • lenka napsal:

      zdravim cetla jsem vas pribeh a mam stejny problem.muzete mi prosim dat nejaky kontakt na advokata ktery vam pomohl?byla bych moc rada a pro vas odmenu.

    • ALENA napsal:

      ZDRAVÍM MÁM STEJNÝ PROBLÉM MŮŽETE MI PORADIT NEBO DÁT KONTAKT NA ADVOKÁTA KTERÝ VÁM POMOHL?UŽ NEVÍM JAK DÁL MOC PROSÍM

  10. xxx napsal:

    Takze provident je ten nejvetsi hnus kde davaji pucky i bez op a to i nespolehlivym klientum a pak maji tu drzost vyhrozovat ze to budou vymahat na pribuznych kteri o uadny prachy nestaly. Tak si maji zkrotit zamestnace jestli to jsou oni co jim kazi jmeno

    • Monique napsal:

      To jde bohužel těžko na základě obecných anonymních urážek. Pokud máte vážný problém s konkrétním obchodním zástupcem nebo konkrétním zaměstnancem, obraťte se, prosím, se svým konkrétním požadavkem na společnost a jen tak můžete dospět k nějakému řešení.

      S pozdravem
      Monique

      • Čureja napsal:

        Blbost co tady povídáte že registr se řeší už dva roky – řeší se od prosince 2016 nahlížení do registru u providentu měl sem první půjčku v roce 2015 vyplatím sem ji celou bez problému i když sem byl v registru tak sem ji dostal další sem dostal v únoru 2016 pravidelně sem ji splatil bez nějakých problému . a tu další sem dostal v červnu 2016 bez problému sem splácel a sem byl pořad v registru .Ted asi před 3mesíci sem chtěl si půjčít jako další ale že už provident je u národní banky tak se prohlížejí registry tak mi půjčka nebyla poskytnuta .Mám vše uhranzeno a poslední půjčka mi chybi doplatít už 1100kč.
        Lidi už co si pujčovali u providentu pravidelne tak už nemají šanci si půjčit .
        A jak je ted ta nová nabídka providentu na ty 3měsíce tak si fimra provident udela . Protože o hodně zakazníku přislí i o obchod. zastupce protože oni jedou na žívnos. list a když přeci nemají smlouvy tak nevýdělaváji tak proto třeba se zastupci se mění jako na bežícím pasu .

        Proste za chvíli to krachne !!!!!!! Můžou si za to sami

        • Monique napsal:

          Vážený pane Čurejo,
          blbost to není, společnost Provident nahlíží do rejstříků již dva roky. To, že se jimi až do nedávna neřídila příliš striktně, je věc druhá. Nyní je posuzována Vaše celková úvěryschopnost v souladu s novým zákonem o spotřebitelských úvěrech. Bohužel tento systém zatím ještě není zcela dokonalý a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že klient, který má v jednom týdnu půjču zamítnutou z důvodu úvěruschopnosti (BRKI, NRKI) může mít hned v dalším týdnu půjču schválenou. Bohužel dokud nebudou vyladěny všechny “mouchy” (na čemž se neustále pracuje), nezbývá než zkoušet scorovat každý (druhý) týden a čekat až to “vyjde”…

          S pozdravem
          Monique

          • Čureja napsal:

            Uvěruschopnost u vás vám klidně mohu prokázat ,Další věc když se obchodní zstupce neračí ani ozvat nebo jiný člověk od společnosti kontaktovat o tom že dotyčný zastupce už není a mi bude přidělen jiný to asi je normální že .Ne člověk musí volat sám na linku vše si vyřidit a to se mi stalo už 2x tohle to takže mi neříkejte že dokonalost je taková . Poslední věcí vám řeknu tu že otravovat lidi po telefonu že maji nabídku takovou a takovu a když ten človek splací bez chyb a v pořá tak stejnak nedostane tu částku na kterou má nabídku . to maji možná na to nějaký ty známy co maji u providentu .

  11. Dana Tomešová napsal:

    Dobrý den, vyřizovala jsem si půjčku u Vaší společnosti, zavolala mi pani, že mǎm půjčku schválenou, nabízela mi 60 tisíc, chtěla jsem jen 40 tisíc. Když jsem již s touto půjčkou počítala tak přišel obchodní zástupce hodinu se mnou sepisoval smlouvu, pak zjistil že tu smlouvu spletl a psal ji další hodinu znova a nakonec mi řekl, že mi nic nedá, že mám záznam v registru. Přitom na Vašich stránkách píšete, že se do registru bankovních ani nebankovních i formací nedíváte.
    Mohli byste mi vysvětlit tedy co to mś znamenat, že im pan obchodní zástupce ošidí o čss a nakonec mi řekne že nic nedostanu. Co je tohle za jednání. Ta mi už mohla říci pani po telefonu a neposílat na mou adresu obchodního zástupce.
    Nebo proč tedy píšete na Vašich stránkách, že se nediváte do registru a pan obchodní zástupce mi řekne, že mi nedá půjčku kvůli záznamu v registru.
    Děkuji za odpověď.
    S pozdravem
    Dana Tomešová

    • Monique napsal:

      Dobrý den, paní Tomešová.
      Nevím, na jaké stránky jste se dívala, nicméně již přes dva roky Provident do registrů nahlíží. Tato informace je Vám předána (nebo měla by být předána) obchodním zástupcem na informačním dokumentu ihned z kraje schůzky. Na oficiálních stránkách http://www.provident.cz jsem také nenašla nic o tom, že by Provident do registrů nenahlížel. Jiné, neoficiální internetové zdroje (kam se mimo jiné řadí i tyto stránky) mohou mít zastaralé informace z doby, kdy se ještě nenahlíželo.
      Paní, která Vám volala z Call centra Vám sdělovala jen obecné informace o produktech Providnetu. Konkrétní nabídku Vám sdělit nemohla, protože k ní je nutný Váš písemný souhlas se zpracováním osobních údajů (který po telefonu udělit nelze) pro právě onen scoring na základě Vámi uvedených údajů a zápisů v rejstřících. Obchodní zástupce s Vámi má nejprve sepsat zákaznickou kartu, v níž ještě může případné chyby (kromě částek příjmů a výdajů) škrtat či přepisovat, smlouva se vypisuje až podle konkrétní nabídky.
      Mrzí mě, že Vám byla půjčka zamítnuta, ale, prosím, pochopte, že o čas jste nebyla ochuzena jen Vy, ale také obchodní zástupce, který dvě hodiny pracoval zcela zdarma a ještě vynaložil vlastní prostředky na cestu do Vaší domácnosti.

      S pozdravem
      Monique

  12. Petra napsal:

    Dobrý den, pokud máte dotazy, jak tuto situaci vyřešit, kontaktujte mě. S pozdravem Ingrová

  13. Nadejka napsal:

    dobrý den, taky jsem rychle potřebovala opakovaně půjčku, chtěla jsem po zkušenostech bezhotovostní, což mi obchodní zástupkyně odmítla jen proto,že účet není na moje jméno /je na dceru/ ale na ten účet přichází jen moje výplata a odchází jen moje platby, tak mi nabídla hotovostní, ale na vysoké poplatky jsem upozorněna nebyla,tuto informaci jsem dostala až po schválení, to je běžný postup?

    • Monique napsal:

      Dobrý den, paní Nadejko.
      Po vstoupení v účinnost nového zákona o spotřebitelských úvěrech je nyní skutečně potřeba, aby účet, na který se peníze zasílají, byl na jméno uvedené ve smlouvě.
      Schválení probíhá formou scoringu a až na jeho základě se obchodní zástupce dozví konkrétní nabídku, která Vám byla centrálním systémem schválena. Od této konkrétní nabídky se následně odvíjí výše Vašich splátek, délka splácení a výše úroků a poplatků. Všechny tyto informace Vám OZ po konzultaci s Vámi následně vypíše na dokument Standardní informace, stejně jako na samotnou Smlouvu o zápůjče. Oba tyto dokumenty Vám předá k podpisu a poté Vám nechá jejich kopie.

      Doufám, že tato odpověď byla dostatečná; neváhejte se případně doptat.
      S pozdravem
      Monique

  14. Jana Berounská napsal:

    Chtěli jsme zkusit Provident, ale docela mě děsilo to týdenní bouchání na dveře a vybírání splátky, mě to příjde až ponižující, jak kdyby mi pujčili nějaký týpci na ulici. Nakonec jsem to zpunktovali u profi creditu, neříkám že je to super nějak levná záležitost ale přišlo nám to vhodnější a serioznější, než podomní vybírání splátek.

    • Monique napsal:

      Dobrý den, paní Berounská.
      Vaše obavy z “týdenního bouchání na dveře” jsou snad zbytečné. V případě bezhotovostní zápůjčky se se svým obchodním zástupcem (kromě podpisu smlouvy) nemusíte vidět ani jedenkrát; v případě hotovostních splátek je pak možnost předplácet si měsíc předem, aby k Vám OZ nechodil každý týden. Pokud by splácení probíhalo bez větších problémů, žádné bouchání na dveře by se nekonalo, ale OZ by se s Vámi předem telefonicky domluvil kdy budete doma a poté normálně zazvonil na zvonek 🙂

      S pozdravem
      Monique

  15. Trinitis napsal:

    Dobrý den, dělám studii o negativních zkušenostech s Providentem. Ozvěte se mi prosím na email trinitis@centrum.cz.

  16. Porochoňská Iveta napsal:

    Dobrý den,já si myslím,že jako my s manželem.Protože zneužívají toho,když jsou lidi v tísni.Mě 26.3.2016 zemřel otec,potřebovali jsme si půjčit na pohřeb.Nikde nám na něj půjčit nechtěli.Tohle bylo poslední kde jsme žádali o půjčku.Půjčili jsme si od nich 37 000,-kč.Teď chtějí skoro jednou tolik,tak se jich moc nezastávejte.JSOOU. TO PODVODNÍCI,KTEŘÍ SE NESTYDÍ Z VÁS SVLÉCT POSLEDNÍ KOŠILI.

    • Ivondra napsal:

      Jen se musim 0ousmat vasemu komentari,nechapu nac nadavate,ja bych rekla,ze jste dobre vedeli kolik podepisujete a nezlobte se,Provident pujcka je kratkodoba,tudis jste si mohla vzit nekde jinde,kde by jste platila sice dele,ale se stejnym vysledkem.Firma Provident se totiz take nazyvala charita,nebot preze vsechny telefonaty,nenapocitala klientovi zadne penale ani uroky z prodleni,nechala je v klidu doplatit,byt po 100,-nach,a jestli jste nebyla schopna dat aspon tu 100,-je to vas problem

    • Petra napsal:

      Dobrý den,
      dělám studii o negativnívh zkušenostech s Providentem. Pokud máte dotazy, jak Vaši situaci vyřešit, kontaktujte mě.

  17. Helena napsal:

    Vyhrožování volání ve večerních-nočních hodinách o víkendu hysterčení “budeme to řešit jinak” splátku dáváme každý týden pravidelně sice ne tolik kolik splátka je mamince přišla ex. s kanceláře pojistitelů takže ted tolik nemá splácí ale alespon co má a oni jen vyhrožují.

  18. Anonym napsal:

    Hrozná nesolidní firma. Dávno zaplaceno a dopis z Prahy, ta jejich zaměstnankyně si to snad nechávala nebo je neinformovala…nedůvěryhodná firma. Ruce od nich pryč!

    • MK napsal:

      Určitě si nic nepůjčujte. Prodejcem půjček může být u téo společnosti asi každý.Úroky vysoké. Půjčte si u banky.Nepůjčí vám banka? Tak si nepůjčujte, protože nebudete moci splácet a dostanete se do exkuce a toto firma s vámi nebude vyjednávat a exekutor už vůbec. Mrkněte kolik exekucí je od Profikredidu a koli si lidé půjčí a kolik mají zaplatit. Likvidační!!!

      • Monique napsal:

        MK, jste na diskuzi o Providentu, nikoli Profikreditu. Ačkoli jsou si ty názvy podobné, jedná se o dvě naprosto odlišné společnosti.

        S pozdravem
        Monique

  19. Martin napsal:

    Bral jsem si před rokem pujčku od providentu 4000kč ale zaplatil jsem jenom jednu splatku a jelikož budu nastupovat do práce tak bych se chtěl zeptat jestli mi po tak dlouhy době nemůžu odstavit učet nebo něco podobneho děkuji za odpověd.

    • Kateřina M. napsal:

      Pane Martine,
      upřímně mi přijde hrozné, že jste zaplatil pouze jednu splátku, ale budu si myslet, že jste byl v té době finančně na dně. Účet Vám v této době pravděpodobě obestaven nebude, je k tomu dlouhá cesta než se tak stane. Avšak bych Vám doporučovala tuto situaci řešit, aby Vás to nedohnalo třeba za 6 let. Pokud máte nějaké dotazy, jak tuto situaci řešit, klidně mě kontaktujte. S pozdravem Maurerová

    • Monique napsal:

      Dobrý den, pane Martine.
      Zkuste kontaktovat oddělení centrálního vymáhání pohledávek na telefonním čísle 515805464, tam budou schopni Vám sdělit podrobnější informace, zda byl Váš dluh předán k dalšímu vymáhání, či zda je možné se domluvit na případném splátkovém kalendáři.

      S pozdravem
      Monique

  20. UVAŽUJ napsal:

    PROVIDENT JSOU LICHVÁŘI nebrat!!!! Viděl jsem jednu KARTU SPLÁTEK kde byla výše půjčky 11000 Kč, k tomu souhrný poplatek 9197 Kč a CELKOVÁ ČÁSTKA ČINÍ 20197 Kč. Splátky jsou 58 týdnů po 337 Kč. Úrok je tedy 83,6 procent = LICHVA

    • Štěpán napsal:

      Možná nevíte ze úrok je pouze 14% zbytek jsou poplatky za hotovostní půjčku a tedy za služby obchodního zástupce, kdyby dotyčný nebyl hloupý a vzal si bezhotovostní půjčku žádné podobné poplatky by neplatil, než někoho odsoudite podivejte se na provident.cz a uvidíte ze to co tvrdite není pravda 🙂

      • Porochoňská Iveta napsal:

        To tedy lžete!!

      • xxx napsal:

        Jen technická, klient si rozhodně nemůže vybírat jestli si bere hotovostní nebo bezhotovostní půjčku. Primárně je tlačen k hotovostní půjčce neboť z této půjčky má samozřejmě obchodní zástupce provizi z každého výběru a další možnost se zákazníkem “pracovat” poznat jeho potřeby a dál mu nabízet nové půjčky jako jsou tzv. souběžky, refinancování apod. a tím samozřejmě zákazníka dostávat do větších dluhů. Zákazník, který si takto půjčuje většinou končí s osobním bankrotem.

        • Monique napsal:

          Dobrý den, paní/e XXX.
          Vize, kterou zde líčíte je velmi smutná a pro rozumně uvažujícího OZ i velmi krátkozraká. To, že má OZ provize z výběrů je sice super, ale z dlouhodobého hlediska je předlužování klientů neudržitelné – předlužení klienti buď půjčky nesplácí, takže provize nakonec nejsou, nebo vyhlašují bankroty, takže opět provize nakonec nejsou. Bohužel ve všech společnostech se občas objeví zástupci, kteří s vidinou rychlého přivýdělku “sází” jednu půjčku za druhou a ti, kteří po nich takové klienty přebírají (ježto tací OZ očividně nemají ekonomické uvažovaní a v těchto společnostech se dlouho neohřejí), mají nevděčnou práci předluženého klienta opět učinit úvěruschopným, což je mnohdy běh na dlouhou trať. Služba OZ v tomto případě nemá obnášet jen to, že si jednou za týden/měsíc přijde pro splátku, ale současně je i (nebo minimálně měl by být) spolehlivým finančním poradcem klienta.
          Od změn, které v Providentu nastaly účinností nového zákona o spotřebitelských úvěrech, už si nyní klient skutečně nemůže vybrat, zda si zvolí režim splátek hotovostní či bezhotovostní, ale tento je mu nabídnut na základě vyhodnocení jeho bonity centrálním systémem, což OZ nemůže nijak ovlivnit. Já osobně miluji bezhotovostní zápůjčky, jelikož s nimi není žádná práce a spokojený klient = dlouhodobý klient.

    • Monique napsal:

      Vážený pane Uvažuj,
      Lichva = smlouva, při jejímž uzavírání někdo zneužije tísně, nezkušenosti, rozumové slabosti, rozrušení nebo lehkomyslnosti druhé strany… o konkrétních částkách či procentech není vůbec řeč. Je fascinující, jak často se lidé ohání slovy, o jejichž významu mají jen vzádlené tušení. Titulek Vašeho podpisu přesně vystihuje můj postoj.

      S pozdravem
      Monique

  21. pavla napsal:

    chtěla jsem se zeptat jak je možné,že mému kamarádovi přišla upomínka od providentu na velkou částku o zaplacení..v životě si od providentu nepújčil nic a bylo na dopise napsané jeho jméno a ještě úplně s jinou adresou,kterou nemá a jeho rodným číslem,..jak je možné tento dopis poslat někomu,když si nic nepůjčil..to opravdu rozum nebere.přece se prokazuje u providentu průkazem totožnosti jako je např,OP.tak jak může někdo toto poslat a vymáhat od někoho dluhy..prosím o radu co má dělat

    • Anonym napsal:

      Určitě. Tam je možné vše. Sice jsem od nich také měla půjčku, ale už nikdy. Když jsem si pak našla novou práci mimo ČR, tak číslo účtu na zasílání splátek mi sdělit nechtěla, že u hotovostní půjčky to nejde. Mám teď opravdu dobrou práci, jsem spokojená a od providentu už nikdy nic. Chtěli mě dát k soudu jen za to, že jsem nemohla hradit dál splátky každý týden podle smlouvy. Přece jsem nemohla jezdit každý týden ze zahraničí jen kvůli providentu.

      • Monique napsal:

        Vážená paní Anonym.
        To, že by se hotovostní půjčka splácela bezhotovostně, stejně jako opačný případ, kdy se bezhotovostní půjčka platí hotově, na Providentu skutečně neradi vídí. V případech jako je ten Váš, kdy je z objektivních důvodů nemožné dodržet režim splátek stanovený ve smlouvě, se ovšem Provident snaží svým klientům vyjít vstříc. V takovém případě však bohužel hraje roli i “lidský faktor”, tedy postoj konkrétního OZ, který se nemusí vždy ztotožňovat s postojem společnosti. Mrzí mě, že Vaše zkušenost byla negativní. Napiště mi, prosím, jak jste nakonec celou záležitost vyřešila? Píšete, že Vás “chtěli dát k soudu”, z čehož soudím, že nakonec nedali, tedy že došlo k nějaké vzájemné dohodě…? Těším se na Vaši odpověď.

        S pozdravem
        Monique

    • Monique napsal:

      Dobrý den, paní Pavlo.
      Jediná možnost, která mě napadá je, že Váš kamarád mohl někde ztratit OP a vychytralý nálezce jej využil k tomu, aby si jeho jménem vzal půjčku. V takovém případě bych doporučovala, aby kamarád zašel ve svém městě na pobočku Providentu a společnými silami pak předají onoho “nálezce” na Policii. V tuto chvíli je již Providentu při poskytování zápůjčky zpřístupněna i informace o případném ztraceném či odcizeném OP, takže v současné době je již naštěstí možné podobné situaci předejít.

      S pozdravem
      Monique

  22. Eli Gy napsal:

    Nevím o co se jedná, ale vím, že ani 8 dní přes všechny reklamy a sliby Providentu nestačilo aby mě kontaktoval. Po online žádosti trvalo 4 dny než zavolala operátorka s tím, že mě do 12 hodin někdo kontaktuje. Nestalo se. Teď řeším odnětí souhlasu nakládání s osobními údaji. Nezadlužila jsem se. Díky, Providente.

  23. Anonym napsal:

    proc si berete hotovostni pujcku pocitat snad umite,platite si pani ktera k vam tydne dochazi pro splatky proto takove naviseni

  24. Tomáš napsal:

    Když jste hloupý nepůjčujte si. Že si nezjistíte info o půjčkách a vezmete hotovostní je váš problém ne providentu. Já vzal 12 000 bezhotovostně a Vrátím 15 000. Měsíčně pošlu cca 1300 a nemám problém. Na účtě byly peníze asi 10 den. Kdybych vzal hotovostní dlužím asi 20 000.. Navíc když se opozdíte nemáte úroky, jen vám jde dolů bonita a příště vám nikdo nepůjčí. Ale to je stejné u všech půjček.. Takže provident doporučuji pokud nejste alkoholici nebo fetky bez jistoty příjmu.

    • Silvie napsal:

      Ano vse je o tom splacet radne ..nechapu lidi co si vemou pujcku a pak serou na splaceni..jde to i po 1000 a i mesicne ne jen tydne to je o domluve..navic provident pri radnem splaceni vraci zpet procenta a myslim ze ta 1000kc jde ikdyz clovek bere davky asi tak ..

  25. Luboa napsal:

    DEJME HROMADNOU ZALOBU NA PODEZRENI Z LICHVY

  26. Luboa napsal:

    OBYCEJNI LICHVARI CESI BY JE MELI ZASTAVIT NEBRANIM PUJCEK OD TETO FIRMY A NEBO SI PUJCIT A NEVRATIT JIM NIC.

  27. Luboa napsal:

    Provident nejhorsi banda kterou jsem zde vceske republice poznal,NEBERTE OD NICH ZADNOU PUJCKU JSOU TO OBYCEJNI PODVODNICI .JA MEL NEJAKOU PANI VLACHOPULO. PROVOLAL JSEM DOS T PENEZ A JESTE CHTELI SE MNOU JIT NEKAM ZA PRAVNIKY .JESTLIZE BUDETE S NEMA NEKDY UZAVIRAT PUJCKU TOCTE SI VE NA KAMERU JAKO JA . NENESOLIDNOST POZOR NA NE !!!

  28. Tomáš Smutný napsal:

    Samozřejmě, že to vše není po právu. To že nechcete úvěr na účet, je vlastně fikané zjištění, že máte exekuce. Tak jdou do vás. Poplatek za výběr v hotovosti je absolutně ve smlouvě neplatný, i když jste smlouvu podpsali. Je to však smlouva adhézní a vy nemáte možnost jiného výběru. Proti tomuto poplatku není společností nic poskytnuto, ono tedy není ca co ten poplatek platit, stačila by složenka. Administrativu výběrů si musí společnost hradit z úroků a ze zisku. Je to neoprávněné obohacení. Držte se práva, nejsme v Anglii, kde jsou chudí lidé blbci. Lze se soudit i zpětně.

    • Monique napsal:

      Vážený pane Smutný,
      Pokud by Provident jednal jakkoli v rozporu s českou legislativou, jistě by na našem trhu nepůsobil již dvacet let. To, že nechcete úvěr na účet může být stejně tak dobře i “fikané” zjištění, že Vám uprostřed léta odešla lednička, kotel, auto, … (libovolně doplňte, fantazii se meze nekladou 😉 ) a Vy zkrátka nemůžete čekat několik dní až Vám dorazí peníze na účet. “Poplatek za výběr v hotovosti” jde (byť né celý) na hotové výdaje obchodního zástupce spojené s poskytnutím zápůjčky a následným výběrem splátek (bohužel ani OZ Providentu není natolik privilegovaný, aby měl benzín či telefon zdarma, a to nemluvím o 4.000 Kč které musí každý měsíc odvádět na sociálním a zdravotním… a někteří OZ si tou prací navíc i chtějí něco vydělat). V tom, že je smlouva adhézní, máte pravdu, nicméně vždy je tu možnost výběru – smlouvu nepodepsat 😉

      S pozdravem Monique

  29. verola napsal:

    Šternberk!!!
    řešíme aktuálně PODVOD od obchodního zástupce,který již není aktivní…jsem zvědavá, zda firma zaplatí!!!
    Hnus hnus hnus!!! A to je jen o jednom člověku, který dokáže pokazit celou pověst.
    Jinak snad u jediného providentu víte už u podpisu kolik PŘESNĚ zaplatíte a kdy,což se ne vždy stává!!!

    • Eva napsal:

      nevím jak ostatní,ale já mám dobré zkušenosti s Providentem a teď uvažuji,že si vezmu 80000 kc bezhotovostně a žádný problém se splácením.Kdo nechce půjčku a ví,že jí nebude moci splácet,tak ať si jí nebere.Pokud vím,tak Provident půjčí každému a na webovýchstr.mají jasně napsané podmínky přeji vám všem hezký den

  30. petra napsal:

    Je to hodně drahá sranda.Půjčíte si 10000kč zaplatíte 20000kč LIDI NEPŮJČUJTE SI,ŽIJTE Z TOHO CO MÁTE.SPLÁTKY KAŽDÝ TÝDEN JE TO JEDEN VELIKÝ KOLOTOČ NA DLOUHOU TRAT!!!!!JE PRAVDA,ŽE TU PŮJČKU DOSTANETE SNADNO,ALE TU SNADNOST SI POŘÁDNĚ ZAPLATÍTE!!!!!ROZHODNĚ SI OD NICH NEPŮJČOVAT!!!!!

    • Tomáš napsal:

      Paní Petro máte se podívat pořádně hotovostní půjčka je dražší než bezhotovostní takže kdyby jste si vzala 10000 Kč a vzala jsi to bezhotovostně převodem na účet což trvá 13 dní tak zaplatíte jen 12 554 Kč stačí se pořádně podívat 🙂

      • Tomáš Smutný napsal:

        Právě to že to nejde na účet prozrazuje že žadatel je v tísni a je možno jej zneužít. Provident má všechny možnosti si zjistit kolik máte exekucí, on.line za 60,- Kč. Jsou případ, ověřené, že půjčují i lidem s více než 20-ti exekucemi. Tak je to.

  31. Jakub napsal:

    Provident Financial byla založena ve Velké Británii, kde je výplata každý týden, proto má i provident splátky každý týden. Jedná se o produkt nebankovních půjček. A proto je dražší než kdejaká banka. Ale v porovnání s konkurencí je nejvýhodnější. Na výběr máte z hotovostní či bezhotovostní půjčky. Pro mě osobně je hotovostní lepší než abych sděloval číslo svého účtu.
    Nekoukají do registru dlužníků, do kterého se dostanete třeba nezaplacením byt jediné složenky za telefon a pak Vám banka nepůjčí. Jak což je podle mne další plus.
    Já mám již několikátou půjčku od providentu splacenou a až budu potřebovat, zase se na provident obrátím.
    A pokud jde o obchodní zástupce jenž k Vám chodí vybírat, vždy se s nimi lze dohodnou, pokud jednu splátku vynechám nebo si to mohu na měsíc předplatit.

  32. Marianna napsal:

    mám bezhotovostní půjčku. brala jsem 7000 a zaplatím 8600. Není to málo ale nebylo zbytí. splácím na účet vždy včas – nabídly mi další. zatím spokojenost.

    • Alžběta napsal:

      Tak to jsi byla pro půčku u sousedů. U Providentu zaplatíš17000,-

      • Marianna napsal:

        rikam pujcka byla 7000 a celkoca splatka 8600. Mela jsem tam dokonce preplatek ktery mi pak vraceli na ucet, ale to je snad do 60 prac. Dnu….

    • Anonym napsal:

      Zajímalo by mě,proč vy jak píšete,že jste si půjčila 7 000,- a zaplatíte 8 600,-.Já jsem si kvůli pohřbu půjčila stejnou částku jako vy a manžel 30 000,-.Teď po nás chtějí 12 667,- a 55 683,-.To je ale podvod.

      • Monique napsal:

        Vážená paní Anonym,
        Podvod to jistě není, záleží zda si berete půjčku hotovostní či bezhotovostní a také na jak dlouhou dobu, od toho se poté odvíjí veškeré přeplatky. Vše máte uvedeno na smlouvě, kterou jste podepisovala. Navíc se přeplatky mění i postupem času a nyní jsou jiné než bývaly v roce 2014.
        S pozdravem Monique

  33. krzka napsal:

    katastrofa a hnus jednani zamestnancu Providentu!!!Vyhruzky,krik do telefonu a zadna domluva.Jedna se o p.Rychlou z okresu Breclav a jejiho nadrizeneho.Kdyz potebuji smlouvu ,podepisuji ji tak rychle ze nestihnete ani odpovedet jestli souhlasite nebo ne.A pri kazdem prijezdu pro penize jsou vulgarni,vyhrozuji !!!!Takhle se k zakaznikum PROVIDENTU chova kdyz nematr zaplacenou jednu splatku????Nemluvim o tom ze mi p.Rychla odmitala vystavit doklad o zaplaceni!!!!Jednim slovem hnus hnus hnus!!!Naposled!.ikdyz nebudu mit co do huby vzivote uz od Vas nevezmu ani korunu!!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280

 pujcko-ninjapujcka