Poštovní spořitelna ERA


Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s., která působí jako univerzální banka v České republice. Bankovní produkty Poštovní spořitelny v současné době slouží už více než dvěma miliónům klientů, a to pomocí nejširší sítě obchodních míst v České republice.  Služby mohou stávající i noví klienti využít na více než 50 pobočkách a také na poštách (524 pošt má otevřeno v sobotu a 21 pošt dokonce i v neděli). Své účty můžete efektivně obsluhovat také přes síť 650 bankomatů. Por pohodlí klientů jsou k dispozici služby internetového, telefonního a mobilního bankovnictví.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: ERA Osobní účet – jednoduchý účet pro každého od 10 let – založení účtu zdarma, vedení účtu 34 Kč měsíčně – do 26 let vedení účtu zdarma – jedno číslo účtu na celý život – bonus za obsluhu přes elektronické bankovnictví

Úvěry:  ERA Půjčka jedná se bezúčelovou půjčku pro fyzické osoby – výše půjčky od 20 000 Kč do 600 000 Kč – nový klient může získat až 450 000 Kč – doba splácení až 7 let – RPSN od 11,45% do 20,67% – nutné mít ERA Osobní účet – potřebné dva doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Výhody banky

  • velký počet poboček a kontaktních míst
  • velká síť bankomatů
  • možnost využít služeb pošt – otevírací doba i o víkendu
  • moderní internetové a mobilní bankovnictví

Nevýhody banky

  • poplatky za jednotlivé operace na ERA Osobním účtu
  • relativně nízké úroky na spořících účtech spojené s různými sazbami (zůstatek a doba spoření)

Produkty banky

  • účty – ERA Osobní účet
  • hypotéka – ERA Půjčka na bydlení, ERA Hypotéka
  • úvěry – ERA Půjčka, ERA Kontokorent pro mladé, ERA Sjednocená půjčka, ERA Kontokorent
  • spořící produkty – ERA Červené konto, ERA Termínovaný vklad, Dětská vkladní knížka, Poštovní investiční program, Stavební spoření, ERA První konto, ERA Spořící účet
  • pojištění – Penzijní připojištění, Životní pojištění, Cestovní pojištění

Internetové bankovnictví

ERA Portál https://muj.erasvet.cz

Moderní internetové bankovnictví, které pro vstup vyžaduje uživatelské jméno a heslo. Pro přihlášení do nového ERA Portálu obdržíte email s ověřovacím kódem. Uživatelské rozhraní je jednoduché a ovládání intuitivní. Každá akce je provázena zadáním SMS klíče. V aplikaci snadna zjistíte přehled pohybů na účte prostřednictvím ERA Osobních financí a grafů.

Pobočky

Sídlo Československé obchodní banky, a.s., Poštovní spořitelny je na adrese Roztylská 1, Praha 4. Celkem je v ČR více než 50 poboček a  650 bankomatů. V Praze je jedna z poboček na adrese Revoluční 11. V Brně je pobočka na adrese Orlí 30. V Ostravě na adrese 28. října 150 a v Olomouci na adrese Horní náměstí 27.

O společnosti

Poštovní spořitelna ERA patří do skupiny ČSOB, která je předním poskytovatelem finančních služeb v České republice. Je součástí mezinárodní bankopojišťovací skupiny KBC, která působí především na svých domácích trzích v Belgii a zemích střední a východní Evropy (v České republice, na Slovensku, v Bulharsku a Maďarsku) a působí i v dalších zemích a regionech celého světa. Skupina ČSOB nabízí širokou škálu bankovních produktů a služeb. Do produktového portfolia ČSOB a jejích dceřiných společností patří financování potřeb spojených s bydlením (hypotéky a půjčky ze stavebního spoření), pojistné produkty a penzijní fondy, produkty kolektivního financování a správa aktiv i specializované služby (leasing a factoring). Skupina ČSOB působí na českém trhu zejména pod obchodními značkami ČSOB, Poštovní spořitelna ERA, Hypoteční banka a Českomoravská stavební spořitelna (ČMSS).

Reklama

Kontakty


Poštovní spořitelna ERA
2.77 (55.38%) 13

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

31 zkušeností s Poštovní spořitelna ERA

  1. Anonym napsal:

    V této bance již měsíc řeším nefunkční int. bankovnictví pořád volám a posílám e-maily a nic maximálně že předají vývojářům, že není možné zadat hromadný příkaz je netíží.Tady ten moloch nedoporučuji,na Poště vyřídíte leda tak hovno protože tomu absolutně nerozumí a mají Vás ….víte kde.Po 22 letech tady končím a jak psal někdo níže Česká Lípa Era centrum opravdu zážitek také znám.Era nikdy víc………

  2. Vladimir napsal:

    Hruza, za mesic a pul jsem se dostal do minusu pry tim ze mam ve smlouve pojisteni karty a cestovni pojisteni, coz jsem do smlouvy neuvadel a chtel jsem pouze zakladni sluzbu. Take mi poslali upominku za kterou si uctuji 300 Kc, upominka prisla na adresu z ktere jsem se odstehoval pred 8 lety. Uz jsem podal vypoved po 1.5mesici.Musim vlozit dalsi 1000 Kc, pry mi zbytek vrati, budu vse reklamovat, pokud to neuznaji obratim se na ombucmana.Pani na prepazce ma asi odmeny podle toho co tam zaskrtne.

  3. Jirka napsal:

    Nejhorší banka co znám,každý měsíc čekám na výplatu s týdením spožděním.O poplatcích ani nemluvím.Končím tam jdu jinam:-)

  4. Anonym napsal:

    Nikdy v zivote Era,internetove bankovnictvi resim od srpna,je rijen a neustale nefunguju. Dovolat se pomoci,kdyz me prepojila ne technika nekolikrat,po 7 minutach jsem to cekani vzdala. Strasny,nedoporucuji,nevazi si klientu,tak zmenim sporitelnu,slozenky me nebavi a take se prodrazi,Era neni schopna za 6 tydnu zridit int.bankovnictvi.To v dnesni dobe………to an neni mozne.

  5. Pavel napsal:

    ERA osobní účet online jsem si založil před 6 lety, když sem odcházel do důchodu. Musel jsem si hlídat stále měnící se podmínky zůstatky nebo příchozí platby na účet, ale učet je veden bez poplatků, jednou sraženo zřejmě omylem 3 Kč za položku, než jsem stačil reklamovat bylo vráceno na účet. Celková spokojenost i ovládání online, které bez problému zvládnu. Mohu doporučit. Pavel

  6. Tomas Supa napsal:

    Lidi ja jsem horsi banku nevidel vse se protahuje a na pobočce v Ceske Lipe sedy nejaka pani ktera tomu vubec nerozumi.Mam u nich jeste nejake penize a nejsou schopni mi je preposlat na novy ucet. TAK PRO VSECHNY LIDI NIC SI U NICH NEZAKLADEJTE AKORAD VAS OSKUBAJ

  7. Milan Martínek napsal:

    Tuto banku nikomu nedoporučuji.Přišel jsem u nich o peníze z účtu-ne vlastní vynou ,mají v tom bordel. Po telefonátu s operátorem,jsem byl odkázán naČSOB vzdálenou 80 km.od bydliště.Při mém zdravotním stavu kdy neujdu ani300 metrů,nemám představu jak se tam dostanu.Reklamace trvá 30 dní,mezi tím se mohu třeba pást.
    Lidičky, od této banky ruce pryč pokud nechcete přijít o své peníze !!!!!!

  8. Katka Hruba napsal:

    ANI NECHTEJTE VEDET JAK JSEM S NIMI DOPADLA JA.JEDNOUSE JE TO BANDA DAREBAKU.TUTO BANKU BY MELI ZRUSIT.MAJI NESERIOZNI JEDNANI A VSE JEN PROTAHUJI VE SVUJ PROSPECH.VAS TO VSAK BUDE STAT NEMALE PENIZE.OPRAVDU DEJTE SI NA NE VELKY POZOR.

  9. Radim napsal:

    Nejhorší co vůbec může být. V dnešní době aby vám připsali peníze na účet za 3 dny tak to je hnus.Nedoporucuji veškeré věci co chtete udělat na internetovem bankovnictví tak nula. Hlavně že otravujou s blbostma. Proste hnus nebrat , vyhnout se.

  10. Lenka napsal:

    Naprosto tragické všechno. Internetové bankovnictví katastrofa, pravěk. Něco někde změnit prakticky nemožné, jít na pobočku banky znamená si na to vzít dovolenou a strávit den s frontou důchodců, kteří v bance dělají nevím co, ale všichni, všude a pořád. Zjistit a nastavit své vlastní limity, nemožné, změnit, nemožné. Fakticky použití účtu jako firemního,procesne nemožné. Akceptace změn po 14 dnech v dnešní době? Nemožné. Výhodou je výběr hotovosti na poště.

  11. Radek Hájek napsal:

    Připojuji se k názoru, že ERA je nejhorší banka v republice. Nebudu tu psát souhrn mých výtek, ale jedna za všechny. Internetové bankovnictví!!!!!! Katastrofa!!!!!! Složité, nefunkční, přehnaně zabezpečené. Nikdy jsem se nepřipojil na poprvé, vždy nějaké chyba a ověřování. Pomalé a nefunkční už roky. Hlavně, že furt vopruzujou s nějakýma nabídkama. A když má někdo zájem, s 99% s vámi vyrazí dveře. SVOLOČ!!!!!! ODCHÁZÍM!!!!!!! Ps. Přitom ČSOB Zpokojenost.

  12. Karel napsal:

    Používám několik let bez problému. Internetové bankovnictví funguje a je přehledné. Na přepážce vždy poradili a pomohli. Poplatky žádné neplatím.

  13. Dana napsal:

    Už nikdy v zivote. Dostala jsem se do mínusu 13kc v tu ránu přišla upomínka 300kc+ poštovné. Nejhorší banka, kterou jsme kdy měli. Příkazy prý 3 pracovní dny. Hovno…Ani za týden…Když něco chci já trvá to. Když oni musí to být hned..Dejte si na ně pozor. S poplatky. Ani nemluvit. Výběr z bankomatu, na poště 40kc. Prý vyberte si v našem a kde když zadny v okolí není. Stydět by se měly podvodníci. Dnes jsou lepší banky i bez poplatků.

  14. Radim napsal:

    Nejhorší banka co muže být, když posílám peníze trvá to přes tři dny a když je čekám tak taky přes tři dny. V dnešní době je to hnus, u jiné banky se to nemuže stat nanejvýš par hodin se čeká. Odcházím hnus, hnus a hnus.

  15. Cip napsal:

    jsem u banky již řadu měsíců a nikdy jsem neměl problém, poplatky za vedení účtu, transakce,atd, je zlodějina u všech bank, které je mají. Osobně přicházím měsíčně kolem 100,-Kč, což zas není tak moc. internetové bankovnictví je v pohodě, přístup pracovnic na poště, v pohodě, žádný problém, vstřícnost, nikam mě netlačí, nepřemlouvají.Já jsem spokojený.

  16. jakub napsal:

    mě to stálo za 61kč jeden dopis za 16+300.- a druhý za 38+500.-dohromady i se zrušením účtu 1200.- takže to je za 2 měsíce 2.000, procentní úrok z prodlení. To už dávno není lichva ….takže z toho plyne poučení i kdyby mi u hlavy drželi samopal tak do ery NIKDY!!!!!

  17. Ondřej napsal:

    Pozor, od této banky ruce pryč. Bez poplatků z nich znamená cca 70 Kč… Navíc, pokud klesnete do mínusu (u nás to bylo 37 Kč, právě kvůli oněm neexistujícím poplatkům), okamžitě zasílají upomínku, a teď se podržte, za 300 Kč! Navíc jim není blbé ještě k tomu připlácnout poplatek za poštovně za 20 Kč.
    Ilustruje to, jak s klientem hodlají zacházet.

  18. Petr napsal:

    Era, to je banda. Posílají výpisy z účtu jak se jim chce. Jednou pošlou a jindy ne. Když je urgujete, tak prý je potřeba ověřit telefonicky platnost reklamace, nebo co to chtějí. Takže je to šlendrián. Raději dále nekomentuji, protože s touhle bandou to není poprvé. Ještě že jsem odešel.

  19. TOMÁŠ napsal:

    Nejhorší banka v šantovce v olomouci na přepážce jen jeden člověk pokud chcete něco zařídit vem te si dovolenou raději dva dny.

  20. Andy napsal:

    Další problém s touto “bankou” 2x prevod na účet už trvá cca měsíc, stále volame a řešíme situaci,ale bezvýznamně. Nejedna se vubec o malou částku!! Kde jsou tedy peníze, když nejsou ani na jednom účtu? Bylo řečeno,že někde v mezipasmu… mesic? Zajimave!! Uz nevím, jak to řešit dál..

  21. Andy napsal:

    Nejhorší banka, s kterou jsem měla čest, same limity na výběr hotovosti, když jsme chtěli zrušit, trvalo to snad pul roku, než se k tomu dokopali..pořád jen samé sliby, žádné činy. Paní na přepážce ve Znojmě maji snad jen základní vzdělání, jinak si to nedokážu vysvětlit! Tolik problémů, co jsme měli kvůli této bance, nedokážu vyčíslit!! Dokonce nam kvůli ní propadla dovolena! O prevodech peněz na účet nemluvě.. jednou peníze nepřišly vůbec, i kdyz jsme volali jestli je vše v pořádku, bylo řečeno že ano, ale peníze se vubec neodecetli z našeho účtu. A uz je to opet tyden od druhého převodu a penize zase nikde, asi budeme po cely zbytek mesice žrát kameni, diky bohu, že mame tak ”skvelou” banku.

  22. Standa napsal:

    Banku si představuji jako solidní firmu, ale bohužel u Ery tento pocit rozhodně nemám. Sice jsem u ní nepřišel o žádné velké peníze, ale jednají s Vámi jako s nevědomou ovcí. Úroky už u nich klesly téměř k nule (asi to bude tím že peněz od
    klientů na své obchody-půjčky,hypotéky a pod.mají dostatek) poplatky neustále navyšují, pracovníky mají špatně informované a tudíž podávají rozporuplné informace na které doplatí vždy jen klient.Dnes jsem s manželkou vypověděl zbývajících pět účtu a o této ,,bance”nechci v životě nic vědět.

  23. Ilona Kolářová napsal:

    Můj názor je takový, že pracovnice Ery by měly posílat dopisy a balíky a ostatní činnosti pošty. Nikoli obchodovat s úvěrovým produkty, o nichž ví pramálo. Většinou je za obchodem pošťačka další splněná čárka do plnění a jejích odměn. Pro obchod jsou vesměs schopné klientům nalhat cokoli. Aneb kdo si vezme jakýkoli úvěr na poště, musí počítat s kvalitou čtvrté cenové. Když už musím, tak jdu do banky. I když blba můžu potkat i tam, ale šance je o hodně menší než v era (České poště).

  24. Jan Strakoň napsal:

    Už mě ERA, s prominutím, pěkně s*re. Nedělat na poště, už dávno jsem pryč. Platby kartou provedené před více jak týdnem se strhly třeba až dneska – a na disponibilním zůstatku v průběhu posledního týdne se ani neprojevily! Člověk si tak v klidu trochu žije týden ve lži, kolik má ještě peněz, pak přijde jeden blbej zůčtovací den a nestačí se divit! Vyzkoušel jsem už 2 jiné banky a nikde nic takového neexistuje. Maximálně tam mají aktuální zůstatek a disponibilní, který alespoň ukazuje pravdu!

    Poplatky mě, jako pošťáka, naštěstí netrápí, máme alespoň nějaké výhody. Ovšem tohle divné účtování, alespoň v mých očích, převažuje nad kdejaké klady.

  25. Vlada napsal:

    Dobrý den ,

    také mám skvělé zkušenosti s touto spořitelnou.
    Dětem jsme zřídili účet a před cca rokem jsme ho vybrali a chtěli nechat na poště zrušit knížku. Paní na poště nás prosila , ať přijdeme někdy jindy , že tam má moc lidí. Jelikož se nám zželelo , tak jsme na knížce nechali pár stovek a zapoměli na ní.
    Těď nám přišel dopis , že máme na knížce debit 3,72Kč k tomu pokuta 200Kč a manipulační poplatky, které nebyli vyčísleny. Přitom má být účet bez poplatků , tak nevím , kam se ty peníze poděli.
    Dnes jedu do ČSOB zrušit všechny účty a v životě už s touto “bankou” necgci mít nic společného.
    Takže pozor na ně.

  26. Roman napsal:

    Tak děkui za recenze,neská mě přemlouvaly založit u nich v Ere ůčet,jesče že jsem tam nevskočil diky vam 🙂 . Tobych me mizerne vydělky mizely v neznámo.

  27. IVA napsal:

    Má zkušenost s poštovní spořitelnou .Nechala jsem si udělat kreditní kartu , když peníze byli v internetovém účetníctví ,tak jsem převedla peníze z kreditky na 4x na můj osobní účet. Je to převod v jedné bance a asi před rokem jsem kreditku od ERY měla a převody byly zdarma a dnes jsem zjistila ,že jeden převod je za 150,Kč , tak jsem dnes přišla o 600,-Kč. Dejte si na to pozor!!!

  28. Renata napsal:

    Láda má pravdu. Za neschopnost paní na pobočce jsme v poplatcích za měsíc a pul zaplatili 1100 Kč. a kolik jsme projeli a protelefonovali ani nemluvím. Hlavně, že oni si učtují za vše. Dnes vybrat z bankomatu nemožné!!!

  29. Jiřina napsal:

    Souhlasím s Láďou. Příšerná banka! Poplatky chce za každou maličkost, do internetového bankovnictví se nedostanu, účty musím platit přes bankomat. Každá jiná banka se snaží poplatky minimalizovat a pokud platíte kartou, žádné poplatky vám neúčtuje. Spočítejte si, kolik EŘE dáte naprosto zbytečně za rok! Radím, přejděte k jiné bance.

  30. Láďa napsal:

    V žádném případě nedoporučuji ERU z ČSOB , jejich internetové bankovnictví má dost časté výpadky a nepřihlásíte se ke svému účtu , nezaplatíte faktury atd. ale platbu si za vedení účtu strhnout nezapomenou ,za jejich neschopnost by měli poskytnout slevu za nedostupnost jejích služeb, že já blbec jsem jim tam vlez , teď toho dost často lituji !!!!!!!!!!!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280