mBank


mBank

mBank je retailové bankovnictví polské BRE Bank SA. Na českém a slovenském trhu působí od listopadu 2007 jako pobočka zahraniční banky. Mezi hlavní rysy bankou nabízených služeb patří nulové poplatky za vedení účtu a základní bankovní operace. Hlavním komunikačním kanálem je mBank internetové bankovnictví a mLinka. Kontaktní místa jsou umístěny ve větších městech a mKiosky jsou rozesety po velkých obchodních centrech, ve kterých je možné sjednat základní produkty.  Cílem banky je nabízet klientům jen ty produkty a služby, které nejvíce potřebují, a to za atraktivní ceny a zároveň pohodlným a přátelským způsobem.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: mKonto – účet určený fyzickým osobám – založení a vedení účtu zdarma – bezkontaktní karta Visa Classic zdarma k účtu – maximálně 3 výběry z bankomatu jakékoliv banky zdarma při splnění objemu obratu – možnost využít mBank internetové a mobilní bankovnictví

Úvěry:  mPůjčka plus – úvěr pro fyzické osoby – výše od 10 000 Kč do 500 000Kč – doba splatnosti od 12 do 84 měsíců – nízké RPSN od 9,27 do 17,11 – dočasná promo akce na úvěr bez poplatků za vedení účtu a zpracování – po schválení peníze poslány na mKonto – potřebné dva doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Výhody banky

  • nízký úrok u hypotéky
  • běžný účet bez zbytečných poplatků
  • vysoký úrok na spořícím účtu eMax plus

Nevýhody banky

  • málo kamenných poboček
  • omezení úroků na spořících účtech dle výše vkladů
  • relativně nová banka pro klienty

Produkty banky

  • účty – mKonto, mKonto business
  • hypotéka – mHypotéka (refinancování, koupě nemovitosti, výstavba nemovitosti, neúčelový hypoteční úvěr, konsolidace, vypořádání)
  • úvěry – mPůjčka plus, mKreditka
  • spořící produkty – eMax, eMax plus, eMax business, Termínovaný mVklad
  • pojištění – Cestovní pojištění, Pojištění zneužití karty

Internetové bankovnictví

mBank internetové bankovnictví https://cz.mbank.eu/

Jde o internetové bankovnictví, které vyžaduje pro přístup identifikační číslo a heslo. Na jednom místě spravuje klient všechny produkty od mBank. Uživatelské prostředí je příjemné a je kladen důraz na maximální funkčnost. Každá operace, která se týká pohybu finančních prostředků, bude autorizována zasláním SMS kódu.

Pobočky

Sídlo BRE Bank S.A.  je na adrese Sokolovská 668/136D v Praze. Celkem je v ČR 26 poboček a vlastní bankomaty banka nemá. V Praze je jedna z poboček na adrese Vinohradská 938/37. V Brně je hlavní pobočka na adrese Masarykova 37. V Ostravě na adrese Zámecká 1507/15  a v Olomouci se finanční centrum nenachází.

O společnosti

BRE Bank SA je dceřinou společností Commerzbank a patří k předním polským finančním institucím. Hlavní oblastí působení banky je poskytování služeb velkým podnikům a středním i malým společnostem. Nabídka banky zahrnuje širokou škálu produktů a bankovních služeb a díky spolupráci s ostatními společnostmi skupiny BRE také komplexní rozsah finančních služeb. BRE Bank SA je členem skupiny Commerzbank, jedné z vedoucích finančních institucí v Evropě. Commerzbank vlastní v polské BRE Bank SA více než 70% podíl.

Reklama

Kontakty

 
Založit mKonto zdarma


mBank
2.16 (43.2%) 25

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

10 zkušeností s mBank

  1. fido napsal:

    Možná jde o přijatelnou banku pro prosté vedení účtu, ale něco složitějšího je problém vyřídit. Mohu potvrdit že jsem se alespoň v Praze na Pankrácké pobočce setkal s arogantním, nepříjemným přístupem a neochotou něco řešit, natož pak normálně poradit se situací.

  2. Ludmila napsal:

    Taky s Mbank jen nepříjemné zkušenosti. Jak osobně nebo telefonicky. Povýšené chování, jestli je ta práce nebaví , ať to nedělají. A pokud argumentují tím, že stížnosti mají denně několik, tak potvrzují jen to,že Mbank se jen každým rokem zhoršuje.

  3. Anonym napsal:

    Myslim ze tato banka jsou převlečený Polsky lichváři s licenci!!!
    54000,- pujceno na 48mesicu a splatka 2036,- do roka částku zaplatim, pokud mi nesunfaji úroky rozmáznu je všech sociálních mediich!!

  4. Karel napsal:

    Naprosto souhlasím s panem Daliborem. Banka nereaguje na žádnou z variant komunikace na dálku. Na email neodpovídají… první odeslán před měsícem a nic, druhý cca 14 dnů a také nic. Dovolat se můžete tak jedině na jejich automat. Jako stávající klient jste přesměrován na linku, kde vám nikdo telefon neveme, jen se ozve automat. Pokud mohu doporučit tak si raději najděte jinou finanční společnost. Já jsem již tak učinil.

  5. Karel napsal:

    Dobrý den, banku tak jak bylo tady již zmíněno NEDOPORUČUJI!!! Jelikož banka sází ná elektronickou a tel. komunikaci. Na tom by nebylo až tak nic špatného. Bohužel se nedá ani v jednom případě spojit, na několikátou výzvu emailem jsem se nedočkal žádné odpovědi. Ani po měsíci žádná odpověď. Telefonicky se spojíte jen s automatem. Proto doporučuji banku raději hledat jinde.

  6. Dalibor Novak napsal:

    Jedna z nejhorsich komunikaci v pripade, kdy potrebujete s necim portadit nebo pomoci. Na mail mi odpovidali asi 3 tydny. S operatorem se temer nelze spojit. Vyridit si cokoli online je i pro zkuseneho cloveka temer nemozne. Rozhodne tuto banku nikomu nedoporucuji.

    • Tomáš napsal:

      No nevím jestli je nejhorší v komunikaci s klientem,ale já psal už 2x na Fio a
      ani po 2 měsících žádná odpoved….

  7. Karel Tomaštík napsal:

    Od mBank odcházím a to jsem tam byl od jejich úplných začátků v ČR a mám tam 2 účty a měl jsem krom debetní i kreditku. Nejen, že měnili několikrát značně nevýhodně podmínky, ale momentálně mi naúčtovali poplatek za převod peněz ze spořícího na normální účet v rozporu s ceníkem (jediný převod v měsíci) a když jsem to chtěl reklamovat, tak reklamace je jediná věc, kterou nelze udělat v e-bankovnictví, na pobočce mě přemlouvali, ať to nedávám písemně, ale po mLince a když jsem volal na mLinku, tak jsem 15 minut poslouchal stupidní znělku a nic. Nepotřebuju provolat všechny volné minuty. Zítra tam jdu znovu, podám reklamaci písemně a pak si plynule zruším účet.

    • Lubomír Pacák napsal:

      Zcela potvrzuji zkušenost Karla, když jsem si zablokoval účet opakovaně zadáním špatného hesla. Na sedm pokusů o tel.spojení jsem se dostal vždy jen na robota, celkem dvacet osm minut poslouchal znělku a za provolanou stovku jsem dozvěděl, že mám čekat.

  8. Jan napsal:

    Právě se rozhoduji, zda si u mBANK založit účet. Po přečtení několika hodnocení to dělat nebudu a to i přesto, že zrovna nabízí 1000.- kč připsat na účet novému klientovi Nějak jim prostě nevěřím. Nedokáži sice říci proč, ale kdysi jsem dopadl hodně špatně u Moravia Banky ve Frýdku-Místku a proto budu raději platit poplatky u Banky, kde jsem již mnoho roků.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Sex Cams

336x280