Komerční banka


Komerční banka

Komerční banka, a.s., je mateřskou společností Skupiny KB a je součástí mezinárodní skupiny Société Générale (Francie). Patří mezi přední bankovní instituce v České republice a v regionu střední a východní Evropy. Komerční banka je univerzální bankou poskytující služby od běžných účtů pro všechny skupiny obyvatel, přes úvěrové služby (úvěry, hypotéky) po investiční produkty. Služby Komerční banky v roce 2011 využívalo 1,6 milionu zákazníků na 397 pobočkách, prostřednictvím 693 bankomatů po celé České republice. Komerční banka má velmi dlouhou historii, kdy v roce 1990 byla založena jako státní instituce.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: Konto G2.2 – studentské konto, které je určeno studentům od 15 do 26 let (podmínkou je být studentem prezenčního studia) – při aktivním používání karty bude uživatel odměněn 333 Kč za rok – poplatky za výběr z bankomatu budou vráceny po provedení platby u obchodníka

MůjÚčet, ProfiÚčet – jedná se o klasický účet pro fyzické osoby (podnikatele v případě ProfiÚčtu) – výše poplatku 68 Kč za měsíc, kdy je možno snížit tyto polatky až o 100% (příchozí peníze na účet, produkty v minimální hodnotě 2000 Kč u společností ze Skupiny KB, úvěr či hypotéka u KB, objem prostředků u společností ze Skupiny KB vyšší než 250 000 Kč), u ProfiÚčtu je poplatek od 99 Kč do 169 Kč – možnost využívání internetového bankovnictví MojeBanka, telefonního bankovnictví či Mobilní banky – poplatky za výběr z bankomatu budou vráceny po provedení platby u obchodníka stejně jako u studentského účtu

Úvěry: Komerční banka půjčka – Osobní úvěr – jedná se o úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely, výše od 30 000 Kč do 2 500 000 Kč bez nutnosti ručení, RPSN od 11,15%, schválení probíhá v případě předschválené výše do 24 hodin, maximální splatnost je 6 let, zdarma pojištění proti nesplácení úvěru, potřebné dva doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Perfektní půjčka –  jedná se o úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely, výše od 30 000 Kč do 600 000 Kč, RPSN 17.10% až 17,40% pro všechny úvěry, i pro cizince s trvalým pobytem na území ČR, maximální splatnost 6 let, zdarma pojištění proti nesplácení úvěru, potřebné dva doklady totožnosti a potvrzení o výši příjmu

Výhody banky

  • dlouhá historie banky, silná mateřská společnost
  • individuální přístup osobního bankéře
  • možnost snižovat si poplatek za běžný účet plněním čtyř podmínek (příchozí peníze na účet, produkty v minimální hodnotě 2000 Kč u společností ze Skupiny KB, úvěr či hypotéka u KB, objem prostředků u společností ze Skupiny KB vyšší než 250 000 Kč)
  • hustá pobočková síť
  • velká paleta investičních možností

Nevýhody banky

  • nízké úročení na většině spořících produktech (konzervativní produkty s nízkým rizikem)
  • nutnost mít certifikát pro přístup do aplikace MojeBanka
  • relativně vysoké poplatky při neaktvním používání běžného účtu

Produkty banky

  • účty – Dětské konto Beruška, Konto G2.2, MůjÚčet, ProfiÚčet
  • hypotéka – Flexibilní hypotéka, Hypoteční úvěr, Hypotéka 2v1, Hypotéka Dopředu Dozadu, Úvěr Garant (americká hypotéka)
  • úvěry – Gaudeamus, Osobní úvěr, Perfektní půjčka, Profi úvěr FIX, povolený debet, EKO úvěr, MojeAuto, Předhypoteční úvěr
  • spořící produkty – Dětské životní pojištění Brouček, Stavební spoření, Stavební spoření Mopísek, KB Garantovaný vklad, KB fondy, Perfektní spoření, Spořící státní dluhopisy ČR
  • pojištění – Cestovní pojištění, Pojištění platebních karet Merlin

Internetové bankovnictví

MojeBanka – https://www.mojebanka.cz/InternetBanking

Jedná se o internetové bankovnictví, které má velmi vysokou úroveň zabezpečení jak ve smyslu komunikace banky a klienta  tak ve smyslu podepisování příkazů v rámci služby. Nevýhodou je přítomnost podepisovacího appletu certifikátu na počítači z něhož se klient připojuje a také nutnost časté aktualizace Java Runtime.

Pobočky

Sídlo Komerční banky je na adrese Na Příkopě 33, 114 07 Praha 1, kde je také hlavní pobočka v Praze. Celkem je v ČR 396 poboček a 703 bankomatů. V Brně je hlavní pobočka na adrese Nám. Svobody 92/21. V Ostravě na adrese Nádražní 1698/12 a v Olomouci na adrese Tř. Svobody 1035/14.

O společnosti

Société Générale je jednou z největších evropských skupin poskytujících finanční služby. Zhruba 160 000 zaměstnanců působících na pobočkách v 77 zemích denně obslouží více než 33 milionů klientů po celém světě. Týmy Société Générale nabízejí poradenství a služby jednotlivcům, zákazníkům z řad společností a institucí ve třech ústředních směrech podnikání (Drobné bankovnictví, Mezinárodní drobné bankovnictví a Firemní a investiční bankovnictví). Société Générale je také významným hráčem na poli specializovaného financování a pojištění, soukromého bankovnictví, individuální správy aktiv („asset management“) a služeb v oblasti cenných papírů.

Reklama

Kontakty


Komerční banka
3.2 (64%) 10

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

6 zkušeností s Komerční banka

  1. Michal napsal:

    Máme u KB HYPOTEČNÍ ÚVĚR a s klidem mohu říct, že vyděláváme jen a jen na HYPOTÉKU. Keci o tom, jak vše půjde, když bude jakýkoli problém jsou platné jen do doby, než ten problém nastane. Pak už se jen valí úroky, co nemáte šanci zaplatit… Úroková sazba roste každým výročím fixace. V době, kdy se rozdávají úroky kolem dvou procent, jsme už na 6,5% a nemáte šanci se bránit. Nehledě na pokuty, co jsou páleny třikrát do měsíce a jste zapisováni stejně tak třikrát do registrů – pak si ostatní banky myslí, že máte tři nesplácené úvěry a nikdo se s Vámi nebaví. Když už Vás má KB natlačené do této pozice, jste jednoduše RUKOJMÍ a nezačnou cucat Vaše peníze brkem, ale turbovysavačem. Nejvíce mě pobavilo, když jsem celou záležitost začal řešit stížnostmi. Nejen, že nemáte na koho sem obrátit, ale ani Vás nespojí. Nakonec jsem se obrátil na OMBUDSMANA KB a to zděšení… 🙂 De charty ombudsmana se nemám nárok na ombudsmana s mím problémem co obracet a dále se dočtete, že se celá charta vzájemně vylučuje. Nejhorší banka roku. A to ani nepíšu o tom, jak se ve finále ani nikdy nedozvíte, kolik vlastně na svém účtu máte, protože “OBCHODNÍCI SI STRHÁVAJÍ PLATBY KLIDNĚ AŽ PO TÝDNU” a prachy se strhnou dvakrát. A jiné a jiné a jiné. Co si budeme nalhávat, politici z toho mají moc, tak proč by se nás “PLATÍCÍCH BLBEČKŮ” měli zastávat a upravovat zákony pro nás… Docela se už stydím za to, že JSEM ČECH a že ŽIJI V ČECHÁCH.
    Všem Vám přeji pevné nervy a mnohem lepší banky.

  2. ? napsal:

    No, zvláštní instituce. Jinak jsem pochopila, že v některých bankách není vůbec pro-klientsky orientovaný personál. Nevím, jestli pán ještě šéfuje ING, ale obor pojistná matematika, který vznikl, aby se vůbec někteří lidé udrželi v práci, není asi ten správný obor do banky.Takoví lidé patří do metodického zázemí banky a ne ke klientům.

  3. Blanka napsal:

    Komerční banka je naprosto příšerná. Od nesmyslných poplatků včetně poplatku za dotaz na zůstatek v účtu od KB v bankomatu KB po internetového bankovnictví, které je závislé na certifikátu v PC. Certifikát neustále z PC vypadává, několikrát do roka chodím na pobočku, aby mi jej obnovili. Jejich “Vedení účtu zdarma” spočívá v tom, že je nutno každý měsíc dodržovat několik určených pravidel, aby zdarma bylo. Poplatek za vedení Vám z účtu odečtou a když vše splníte, zase je přičtou. Toto vrácení peněz je v bankovnictví vedeno jako “Odměna”. Internetové bankovnictví naprosto nepřehledné. Odeslané platby z účtu nejsou zařazeny do “Účtu zdarma” . Každá odeslaná položka se platí. V hypotéční smlouvě jsou za vše desetitisícové pokuty. Pokud byt pronajímáte, jste povinni tuto skutečnost sdělovat bance a banka vyžaduje kopii nájemní smlouvy. I když vše splácíte tak jak máte, prověřují si u zaměstnavatele, zda u něj opravdu ještě pracujete. Kdybych měla vypsat vše co jsem za necelé 3 roky s KB zažila bylo by to na knihu. Komu jsem se upsala jsem zjistila až po podpisu a schválení hypotéky. Ano, byla to moje chyba, kterou již víckrát opakovat nebudu. Jakmile dosáhne hypotéka data fixace okamžitě odcházím jinam . . . kamkoliv. Raději zaplatím někde vyšší úroky, někde kde se ke mě budou chovat slušně a narovinu, než zůstávat u KB. Měla jsem účty již u několika bank, ale s něčím takovým jsem se doposud nesetkala. !!! DOPORUČUJI JAKOUKOLIV JINOU BANKU NEŽ JE KB !!!

  4. Bea napsal:

    Chtela jsem si opet pujcit u KB po 6 letech pujcit penize, to ze to u dlouhdobe pujcky preplatite, to je klasika. Ale ze ted chci ne nijak vysokou pujcku a zazivam teror, tak na tohle uz prestavam byt zvedava. Prvne mi bankovni poradkyne zrusi schuzku v ten samy den, pak protoze jsem presla k jine pobocne, tak dle systemu to trva do dalsiho dne, cili zas pujcka v nedohlednu a musim tam opet, dneska opet nic nevyreseno, protoze to musi “udajne” schvalit reditel pobocky, co tam neni. Cili zvazuju si pujcit penize u pribuznych, protoze aby se ke mne choval nekdo jak k debilovi a odpadu nejsem zvedava, navic i zvazuji zruseni definitivne uctu u nich, horsi chovani od bankovni poradkyne jsem nezazila, prvne, ze jsi nejsem podobna na op, zajiste mam u sebe i jiny doklad a a jine narazky. Proste neskutecny, hlavne, ze Vam volaji a nabizeji pujcku. Absolutne nedoporucuji.

  5. Tomás napsal:

    Pokud máte pevné nervy a hodne penez, které jste ochotni vyhodit z okna, smele do pujcky a hypoteky s KB. NEDOPORUCUJI!

  6. […] Komerční banka vznikla roku 1990 vyčleněním ze Státní banky Československa, akciovou společností se pak stala o dva roky později. Roku 1995 vstoupily akcie Komerční banky poprvé na mezinárodní kapitálové trhy. A největší akcionář této banky? Jednoznačně skupina Société Générale, francouzská obchodní banka s centrálou v Paříži, která podniká v 82 zemích světa. Za majitele Komerční banky ji můžeme považovat od roku 2001. […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280