Klik pojištění – KlikPojisteni.cz


Klik pojištění je mladá společnost, která patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející pojistně-makléřských společností na českém trhu, kde působí od roku 2011. Spolupracuje se silnými a spolehlivými partnery. Přináší jednoduché, unikátní a nezávislé srovnání pojištění, které klientům umožní vybrat tu nejlepší nabídku v několika málo krocích bez nutnosti obíhat pobočky pojišťoven. Díky klientské zóně budou mít klienti přehled o včech pojištěních sjednaných prostřednictvím Klik pojištění. Veškeré údaje poskytnuté klientem jsou důvěrné a budou poskytnuty pouze smluvním pojišťovnám.

Produkty srovnávače

  • povinné ručení (Česká pojišťovna, ČSOB pojišťovna, AXA, Slavia pojišťovna, Triglav pojišťovna, Wüstenrot, ČPP pojišťovna)
  • cestovní pojištění (AIG, Slavia pojišťovna, Wüstenrot)
  • havarijní pojištění (AXA, Česká pojišťovna, ČSOB pojišťovna,  Slavia pojišťovna, Triglav pojišťovna)
  • pojištění domácnosti (Slavia pojišťovna, ČSOB pojišťovna, AXA)

Srovnání povinného ručení

Klik pojištění spolupracuje se sedmi pojišťovnami, které mají ve svém portfoliu povinné ručení. Nabídka není založena na převratném množství pojistek, ale několik předních společností v nabídce figuruje. Počet uzavřených smluv firma nezveřejňuje, ovšem s ohledem na krátkou dobu působnosti nebude toto číslo dosahovat závratných hodnot.

Srovnávané pojišťovny

  • AIG Europe Limited, OS
  • AXA pojišťovna, a.s.
  • ČPP pojišťovna, a.s.
  • ČSOB pojišťovna, a.s.
  • Slavia pojišťovna, a.s.
  • Triglav pojišťovna, a.s.
  • Wüstenrot pojišťovna, a.s.

Výhody srovnávače

  • zpětné volání na zadané číslo
  • internetová klientská zóna
  • velmi dlouhá pracovní doba zákaznického centra

Nevýhody srovnávače

  • krátká historie na českém trhu
  • neexistence mobilní aplikace
  • malá škála nabízených pojišťoven

Sjednání online 

Celé proces uzavření pojištění probíhá v několika krocích. Krokem prvním je zadání klíčových údajů dle typu pojistky, který je následován porovnáním nabídek pojišťoven (včetně možných nadstandardních připojištění). Po výběru pojišťovny klient uzavře prostřednictvím internetu pojistku, která mu nejprve obratem přijde na e-mail a poté bude zpracována a odeslána klasicky poštou. Krokem posledním je výpis potřebných údajů k provedení plateb. Všechny údaje jsou k nahlédnutí v klientské zóně na internetových stránkách.

Kontakty

  • Infolinka +420 810 200 211 (PO-PÁ 8-21, SO – NE 10-20)
  • sídlo –  Prvního pluku 347/12a, Praha 8 – Karlín
  • e-mail – info@klikpojisteni.cz
  • web – http://www.klikpojisteni.cz
Zjistit více
Klik pojištění – KlikPojisteni.cz
3.45 (69.09%) 22

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

38 zkušeností s Klik pojištění – KlikPojisteni.cz

  1. XXXX napsal:

    Dobrý den, určitě bych tuto firmu nedoporučil jako zaměstnavatele. V Klikpojištění jsem pracoval 1 rok a byla to moje nejhorší pracovní zkušenost. Nešlo ani tolik o pracovní náplň, ale jako o otřesné chování ze strany vedení. Buzerace největšího kalibru, stálé Vám někdo “funěl” za zády a to co Vám naslibují na pohovoru je ve finále poloviční pravda. Z 25 operátorů jich 21 odcházelo každý měsíc se základem. Manager CC je největší lidská hyena se kterou jsem se za celý svůj život shledal a nic mu není proti srsti – jde přes mrtvoly. Jen aby si dosáhl svého a v buzeraci lidí si vysloveně libuje. Kdybych zde měl vypsat všechny konkrétní případy, vydalo by to na celou knihu. Jediné co mohu udělat, je doporučit do této společnosti NECHODIT PRACOVAT.

    • D. A. napsal:

      Dobrý den.

      Musím říct, že já mám tedy uplně diametrálně odlišnou zkušenost. V Kliku jsem pracoval přes 9 měsíců a vzpomínám na něj v hodně dobrém.

      Nevím, že by mi někdo funěl za zády, či mě nějak buzeroval. Že je za měsíc pár náslechů na kvalitu hovoru (dá se spočítat na prstech jedný ruky), rozhodně za buzeraci nepovažuji. Nevím, co naslibovali na pohovor vám, ale mě v zásadě neřekli nic, co by pravda nebyla. Přístup ze strany vedení je uvolněný, až přátelský. Jediný, co mě iritovalo, byl až moc striktní důraz na danný pravidla. (Příklad: Překročíte pauzu o 3 vteřiny a už je problém). Nicméně z pohledu vedení to asi má nějaký důvod.
      To, že z 25-ti operátorů 21 odchází se základem, je pak, bez pardonu, absolutní blbost. To, že jsou tam určité malusy, za nesplnění požadavků na kvalitu hovoru, výkonnost, či pokuty, to je pravdou, někdy mi přišli i dost přemrštěný, ale stále jsem si tam odnášel i s malusy přes 20tis. čistýho a to jsem nebyl ani průměrný. A myslím si, že na to, že to byla práce de facto hned po škole, to není špatný výdělek. Možná tak 1 člověk z měsíce dostane nějaký K.O. na bonusech, ale to má taky nějaký důvod.

      Nemám také pak zkušenost, že by Manager nějak extrémě buzeroval kolektiv. Jako ano, někdy na někoho prostě zařve, jednou jsme se taky nepohodli ohledně nepoužití přestávky, když jsem šel na záchod, ale pode mě, jen prostě dělá svojí práci a myslím, že jí i dělá dobře.

      Občas jsem na práci, když jsem tam byl, nadával. Ne s každým jsem si sedl, ale v celkovým pohledu je tam super kolektiv, poměrně mladý, a perfektní Job pro absolventy.

      Nevím, proč jste vůči kliku takhle zakomplexovaný, chápu, že ne všechny kroky, na první pohled jsou zrovna super, ale ve směs nevidím důvod tuto společnost takhle hanit a vůbec se mi to nelíbí.

  2. Petr F. napsal:

    Za mě dobrý. Ono tyhle společnosti to maj poměrně těžký, protože nikdo sem asi nepůjde a nenapíše, že je vše ok. Každej nespokojenej ale svůj názor najevo dá. U mě v pohodě, celkem rychlý, domluva s operátorem fajn, i když na muj vkus dost rozvláčná. Cena 3600, dosud jsem platil o něco málo přes pětistovku víc. Nešlo ve výsledku ani tak o ty peníze jako spíš o to, že opravdu ušetří čas.

  3. Anonym napsal:

    Před uzavřením si pořádně přečtěte smlouvu. Ať pak nemusíte řešit, že máte uzavřenou pojistku na jiné auto.

  4. Drahomíra Prokešová napsal:

    Před 2 lety mi Klik zprostředkoval pojistku a povinné ručení na auto s AXA pojišťovnou s tím, že je nejlevnější. Po 1,5 roce došlo k pojistné události a pošťovna vyplatila pouze 40% nákladů na opravu,protože prý auto bylo, cituji: PODHODNOCENO!!!??? Ano, při mém hovoru s operátorem jsem na otázku: na kolik si auto ceníte, odpověděla, že asi na 80 tisíc, Jsem ale laik a navíc blondýna, takže jsem předpokládala, že na ohodnocení budou použity nějaké tabulky s ohledem na rok výroby, typ, výbavu, kubaturu atd. Toto jednání mi přijde nanejvýš neseriózní zvláště proto, že spoléháte na profesionalitu firmy u věcí, kterým prostě nerozumíte. Zkrátka “když ptáčka lapají…” jen nesmí dojít k pojistné události, při plnění se pak nestačíte divit. Z tohoto důvodu ostatním zájemcům naprosto nedporučuji KLIK pojištění ani pojišťovnu AXA, s níž mnoho mých známých má velmi špatnou zkušenost.

    • Petr Princ napsal:

      Dobrý den, dovolím si na tento komentář zareagovat.
      V pátek 17.3. ve 12:26 jsme od Vás obdrželi stížnost emailem, kterou jsme okamžitě ověřili. Uznali jsme chybu a následně Vám v úterý 21.3. odeslali 100% rozdílu mezi škodou a částkou uhrazenou pojišťovnou – bavíme se zde o částce 10 777 korun, které jsme Vám tentýž den odeslali na účet.

      Vše by tedy mělo být v pořádku, komentář bohužel vznikl ještě před oznámením a vyřešením problému. Přeji hezký den, Petr Princ, Klikpojištění.cz

  5. Márč napsal:

    Já bych se také ráda podělila se zkušeností s Klikem jelikož jsem momentálně dost nas…á. Otec vlastní automobil a nemůže s ním ze zdravotních důvodů jezdit tak s ním jezdím já a protože platí dost drahou pojistku tak jsme se domluvili, že pojistku sjednáme na mé jméno, ale on bude stále vlastníkem auta. Tak jsem si přes Klik telefonicky pojistku sjednala dne 2.5. Moc milý operátor, vše supr a když jsem se zeptala jak je to s výpovědí stávající pojistky mého otce tak mi řekl at se o nic nestaráme, že mi výpověd pošle, otec jí jen podepíše a doporučeně odešle na pojištovnu. Za 2 dny mi přišel návrh smlouvy se složenkou, kterou jsem ihned zaplatila. 15.5.mi volá paní z Kliku a ptala se zda jsem již složenku zaplatila tak jí říkám, že ano a kdy bude zaslána ta výpověd? A ona mi povídá, že to se mnou sjednával nějaký Mlčoch nebo jak se jmenuje a že je na něho spoleh a nemusím se bát.
    Včera už mi to nedalo tak jsem psala na Klik mail a ptala se jak je to s tou výpovědí, že dodnes mě ani otci nic nepřišlo. A dnes jsem měla kráááásný hovor kdy mi paní od nich sdělila, že si vyslechla onen hovor z data 2.5.kdy jsem pojistku sjednávala a že ano, že mi bylo slíbeno odeslání výpovědi, ale že se na to pozapomnělo a že se omlouvají. Takže já ted musím svou smlouvu vypovědět a zaplatí se drahá pojistka otce jelikož už propadla lhůta pro výpověd ze strany otce. Opravdu super, že budu jezdit rok na jeho pojistku. A dostala jsem krásnou radu. Máme prý odnést značky do depozitu (tím se pojistka otce zruší) a pak si pro ně zas jít, ale paní asi neví, že za to všechno jsou také nějaké poplatky tak asi vyjde méně zaplatit tu tátovu drahou pojistku. Opravdu ti kliku moc, moc děkuji. Měli jsme to s tátou nechat jak to bylo a né, že já mám ted lítání kvůli výpovědi a hlavně jsem to již zaplatila tak jsem zvědavá kdy mi budou vráceny peníze. Vaše omluva za vzniklé komplikace je mi opravdu k ničemu.

    • Havránek napsal:

      Z vlastních zkušeností vím, že pokud je někdo spokojený, tak nenapíše, naopak pokud má někdo problém, tak napíše vždy :-). Já jsem s Klikem uzavíral pojistku na auto, nakonec mi našli Direct, a za mě spokojenost. Zelená karta došla ihned a zdejší názory, že nezasílají zelenou kartu, mi spíš přijdou jako nějaký útoky konkurence, vzhledem k tomu, že hned po zavěšení máte na emailu zelenou kartu. Nebo holt někdo nekontroluje email, to nevím 🙂 Pravá zelená karta je pak přímo od pojišťovny a to už je na ní, kdy to zašlou. Mě to Direct poslal asi za týden.

      Cena velmi slušná, úspora oproti standardní nabídce asi 10%, což bylo ale dost vzhledem k tomu, že jsem si rovnou zařizoval i havarijko.
      Je to prostě klasická “heureka” na pojištění. Srovná nabídky od pojišťoven, přičemž má nějaký obchodní slevy navíc, takže tím pádem zaplatíte míň, než normálně. Na druhou stranu třeba kamarád měl asi nějakou vylepšenou nabídku u tuším Axy a platil by s Klikem stejně. Takže záleží, jak moc vás má pojišťovna ráda a kolik platíte. Za mě každopádně doporučuji.

  6. veronika napsal:

    Dobrý den ,dnes jsem si sjednala povinné ručení u klik pojištění byly příjemní a rozhodně budu platit méně něž u axa pojištovny ,chtěl klasické informace jako u jiných pojištoven ještě uvidím jak to přijde jestli vše bude v pořádku u axi pojištovny my přišly dvě smlouvy na 8000kč ročně a pak platit 1465 kč čtvrtletně na jedny jsem dlužila a druhou jsem platila nechapající hlava my to nebrala a když jsembyla na pojištovně tak mi řekla že tu roční mam vyhodit co to v dnešní době je nechapu na konec mi přišla exekuce a tím mi obě pojistky skončili skušenost katastrofa díky veronika

  7. Holý napsal:

    Chtěl jsem uzavřít přes klik povinné ručení ,ale ani napodruhé neposlali správný návrh smlouvy ,tak nevím jestli se na ně ještě spolehnout..

    • Jarmila napsal:

      Zavolejte na tel. 810 200 211 nebo napište operátorovi, který s Vámi smlouvu sjednával, nebo na info@klikpojisteni.cz. Mít chybu ve smlouvě je samozřejmě nemilé, ale chyba se dá vždycky opravit. Co se týká pojištění, tak spolehnout se určitě můžete.

    • Jitka napsal:

      Také jsem si zjednala povinné ručení od Klik a přišlo mi vše v pořádku,budu platit skoro o polovinu méně než předtím.

  8. Thomas Shroeder napsal:

    Je to jen firma co se snaží upřednostnit firmy se kterými mají výhodné podmínky , proto konkurenci, která je levnější vám vůbec nezobrazí. Ty co vycházeli draze jsem zkontaktoval a dostal jsem úplně jiné (lepší) podmínky než psali oni.
    Takže je to nepoužitelné a nemá cenu se nimi vůbec zabývat, lepší je napsat mail o nabídku pojištěni pojišťovnám o které mám zájem. Ti vás zkontaktuji a dají nabídku a Vy si je jednoduše srovnáte sami a nenecháte se napálit od rádoby srovnávací firmě. Úspora byla 1/4 oproti nabídce klik.cz

  9. petr napsal:

    dobry den kdyz jsem zaslal penize nabyla smlouva platnost ? za jakych podminek muzu odstoupit od smlouvy ?

  10. Pavel napsal:

    Klikpojisteni, nikdy!! Chtěl jsem levnejsi povinné ručení, zkusil srovnávací na jejich strankach, ceny nic moc. Pak telefon v tu nejblbejsi dobu. Dohodou o zavolání druhy den v dohodnutý čas v pořádku. A závěr bez rodného čísla nejsou schopný ověřit bonusy a nabídku nedělají. Proč do nabídky rodné číslo??? Takže příště přímo pojišťovna a nic jiného. Nakonec stávající pojišťovna za stejných podmínek super cena. Česká je nejlepší.

    • Dyzel napsal:

      Jestli můžu rozumným lidem poradit, tak si klik nedávejte! Neplní smluvní podmínky, zelená karta chodí na jiné jméno, a když je problém s havárkou tak se Vám neozvou. (nedovoláte se!)

      • Karl0 napsal:

        Co já vím, tak zelenou kartu posílají nejdřív vždy dočasnou a je pak na pojišťovně jako takové, aby jí vyměnila (nevím jistě). Já s nima neměl problém, naopak jsem ušetřil. Kamarád si tam dělal nabídku taky, ale ten se dostal plus minus na to samé, co platil dosud.

      • Pavel Kvítečka napsal:

        Blbost. Vyřizují pojistky mimo jiné tak, že jim zavoláte. Jediný rozumný důvod, proč by se jim nedalo dovolat? To jste volal schválně ve 3 ráno, ne?

      • Veronika napsal:

        Dobrý den,

        zda je ve smlouvě uveden jiný vlastník vozu – než je pojistník, tak dle nového zákona jsou povinni zaslat zelenou kartu na vlastníka. Jak to vypadá tak tomu asi moc nerozumíte a jen ošklivě pomlouváte. Z jakého důvodu by Vám Klik pomáhal s havárkou? O toto se stará likvidační oddělení Vaší pojišťovny. ( A jak určitě víte Klik pomáhá hledat nejlevnější pojištění u pojišťoven.) Takže doporučím nejdříve znát fakta a pak někomu radit!!

    • Petr napsal:

      Dobrý den,

      rodné číslo je důležité i pro nabídku, jelikož na něj máte vázány skutečně tzv. bezeškodné měsíce. Dnes je každá pojišťovna napojena online na databázi, kde se tyto informace stáhnou. Je ovšem zapotřebí znát Vaše jméno a r.č.

      • Jan napsal:

        To není pravda, datábaze ČKP umí vyhlédavat i dle data narození a jména. Sdělit rodné číslo by Vás nikdo nutit neměl, jedná se o zneužitelný údaj.

        • D. A. napsal:

          Pane Jan, povězte mi: Když bych zavolal na ČKP a chtěl zjistit bonusy (což je též citlivý údaj), tak mi ho řeknou jen podle jména a data narození? Bez předložní občanky, nebo rč?? To mi příjde nezodpovědný, respektive spíše zvláštní.

  11. Zuzana napsal:

    V prosinci jsem s Klikpojištění uzavírala povinné ručení. Naprosto bez problémů. Přišel návrh smlouvy, který se smlouvou stane po zaplacení předmětné částky.Návrh přišel včetně veškerých podmínek pojišťovny, takže člověk má dost času si prostudovat do čeho jde. Když člověk nezaplatí smlouva/návrh automaticky zaniká. SMS mi přišlo potvrzení o zaplacení, e-mailem a následně poštou zelená karta. Po zaplacení mi přišla finální smlouva. Zelená karta jde obratem poštou. Přišlo mi i potvrzení o zaslání fotodokumentace skel, která byla v rámci smlouvy připojištěna.Za mě OK.

  12. Mirek napsal:

    Dobrý den. Minulý týden mě oslovila telefonicky nějaká paní z KLIK pojištění. Ptala se mně na výročí smlouvy momentálního zákonného pojištění. Sdělil jsem jí,že výročí smlouvy u Triglavu je 8.2.2015 a ať mi vypracuje nějaký levnější návrh na zákonné pojištění u jiné pojištovny než je Triglav. Dohodli jsme se na výhodnější pojištění u pojistovny AXA. Ale ona okamžitě poslala emailem smlouvu, zel.kartu a další věci k tomu, což je vpořádku. Ale smlouva mi přišla ode dne 16.12.2014, což je absolutní nesmysl,protože do 8.2.2015 jsem pojištěný u Triglavu a hlavně tučně je vyznačeno,že to musim příští týden zaplatit!!!Tak nevím jestli Klik pojištění je na tom tak špatně, že chtějí co nejdřívé peníze nebo nechápu proč mi udělala smlouvu od 16.12.2014. Nějaký důvod k tomu měl. A mít dvě zaplacené pojistky na jedno auto najednou zrovna nemusím mít. Vůbec se mi to nepozdáváa nelíbí se mi ,že na nikoho neexistuje kontakt, asi kvůli zodpovědnosti(jen se všude objevuje KLIK pojištění. Takže se patřičné osobě, která vám udělala pojištění nikdy nedovoláte.

    • Vajkiki napsal:

      Nejjednodušeji odepsat dotyčné na její email at opraví datum. Na návrhu je ale vždy uvedeno datum sjednani, tedy si to neplest. A casta chyba neplest pojistné a splatku pojistneho.

  13. ManinBlack napsal:

    Sjednal jsem si pojištění přes telefon, dokumenty mi přišly domů, ale našel jsem si levnější variantu a nakonec se rozhodl jinak, po doručení dokumentů mi volali ,že prý jsem zatím nepodepsal smlouvu,že pokud mám něco jiného a nehodlám podepsat smlouvu, jedná se o podvod a že na mě podají trestní oznámení…toto jednání se mi opravdu nelíbilo, smlouvu jsem nepodepsal ani nezaplatil ,tutíž nevznikl žádný právník vztah … a vyhrožování z jejich strany hrozné…

    • Mrzí nás Vaše špatná zkušenost, ale musí se jednat o nedorozumění.
      U nás žádnou smlouvu nepodepisujete. Takže jsme Vám ji ani nemohli zaslat, tím méně Vás nutit k podpisu.
      Máte-li u nás zájem o vybrané pojištění, zašleme Vám v souladu s par. 1820 a dalšími občanského zákoníku elektronicky návrh smlouvy a veškeré další dokumenty včetně pojistných podmínek. Vy máte minimálně týden na prostudování návrhu smlouvy a souvisejících podmínek. Pokud jste spokojen, smlouvu akceptujete jejím zaplacením. My Vás pouze upozorníme na splatnost smlouvy, abyste se vyhnul situaci, že nemáte auto pojištěno. Akceptace smlouvy zaplacením je však jen a pouze Vaše volba.

    • Anonym napsal:

      Tomu neverim nejste nahodou zamestnanec konkurence a schvalne hazite spinu na ne pokud najdete levnejsi pojisteni nez u kliku tak leda cpp se zavazkem coz kdyz se pak neco stane tak se nedoplatite a nebo leda jste to mel pres e pojisteni ty jaou schopni napsat do smlouvy cokoliv spatne aby vas pojistily a kdyz se vam pak neco stane muzete si brat uver pojistovna smlouvu vypovi a nebo kazdy je hrdina kdyz si necha od kliku udelat navrch a jde s nim na pojistovnu a ta mu to da levneji proc vam ty levne pojistky nedaji vase super pojistovny rovnou jsme leda narod tupcu kdyz jsem delal jeste v pojostovnictvi mel jsem tam klientku ktera chtela povinne ruceni jeji skvela maklerka ji uzavrela axu za 4000 kc a ja ji tu samou nabidl za 2000 kc a ona mi rekla ze si usporu predstavovala vetsi takze si necha tu starou

  14. Petra V napsal:

    Spíš menší společnost, která stojí o klienty, čemuž odpovídá její zákaznický servis. Při sjednávání havarijního pojištění jsem nenarazila na žádný problém.

    • Miroslav napsal:

      Taky jsem si u nich sjednal havarijní pojištění s důrazem na to,že u nás před barákem je málo místa na parkování a že občas někdo do někoho “ťukne”,takže chci být proti tomu pojištěn…Bohužel ani ne po měsíci do mně někdo ťuknul trochu víc(záhakl na tažné moje auto-mimochodem SUV s výškou 180cm..),výsledek:ohnutý ochraný rám,zničené světlo,zlomený nárazník,škoda asi tak za 25-30000,-kč,po zhruba 14-ti dnech znělo vyjádření na to že na toto se pojištění nevztahuje 🙁 a jediné co mi řekli,tak můžete pojištění zrušit…HAHAhaha a to se vyplatí!!!!!!!!

      • Petra V napsal:

        To ovšem záleží na podmínkách pojišťovny, se kterou byla uzavřená smlouva.

      • Dobrý den,
        Je nám líto, že máte takovou zkušenost. Nicméně vyjádření, které jste dostal, jste musel dostat od Vámi vybrané pojišťovny, protože my jako makléř pojistné události neřešíme, ty jsou řešeny přímo s pojišťovnou.
        Nicméně pokud máte pocit, že jsme Vám dali nepřesné informace při sjednání pojištění, ozvěte se nám, předmětný hovor analyzujeme a je-li chyba na naší straně, postavíme se k tomu čelem. Občas bohužel můžeme udělat chybu, ale vždy ji vyřešíme.
        Za Klikpojisteni.cz
        Kateřina Hašková

      • Dyzel napsal:

        Mám tam pojištění proti střetu se zvěří. Bohožel se stalo! Výsledek? Hnus! Nikdo nic neřeší. Mít dažší vozidlo už chodím pěšky.

  15. Martináč napsal:

    Klik pojištění jsem jednou využil kvůli cestovnímu pojištění. Na poslední chvíli jsem si uvědomil, že ho budu potřebovat druhý den a zrovna byla neděle. Díky tomu, že call centrum funguje i o víkendech, jsem tak mohl smlouvu na polední chvíli bez problému uzavřít. Operátorka ochotná, vše proběhlo naprosto v pořádku.
    Nevím, jak to přesně chodí s jinými typy pojištění, ale vždycky je dobré se přesvědčit přímo u pojišťovny, jestli platba došla, protože pokud není provedena do termínu splatnosti, smlouva se automaticky ruší. To je ale věcí pojišťovny, nikoliv srovnávače, který je jen zprostředkovatelem.

  16. Jakub napsal:

    Dodry den,
    rad bych se ke klikpojisteni vyjadril.Podle me je to neprofesionalni firma,ktere jde jen o uzavreni co nejvetsiho poctu smluv bez ohledu na zakaznika.
    Uzavrel jsem pres klikpojisteni havarijni pojisteni.Telefonicky jsem jim sdelil,ze pojisteni od CSOB se mi zamlouva a obratem uz mi prisel e-mail,ze je pojistka uzavrena.Bez jakekoliv moznosti nahledu na smlouvu nebo nejakeho odsouhlaseni.Proste smlouva byla najednou bez jakehokoliv souhlasu na svete.
    Pozdeji me klikpojisteni poslalo sms,ze bych mel pojistku zaplatit.OK.Zaplatil jsem.Dal uz ale nic.Zadne potrzeni,ze platbu prijali,zadne potvrzeni,ze pojistka je platna…Proste nic.
    Tuhle firmu NEDOPORUCUJI vyuzit.

    Jakub

    • Jana napsal:

      Řekla bych, že je chyba na Vaší straně. Neumíte, číst. Jasně píší, že smlouva vznikne zaplacením. Nedám na Klikpojištění dopustit, milý operátoři, výborný zákaznický servis. Takle by to mělo být všude.

    • Patrik napsal:

      Chtělo by to nejdříve trochu znát české právo, než se kvůli své neznalosti zbytečně dušovat. Právoplatné uzavření smlouvy lze i přes telefon. Pravděpodobně si hovory nahrávají, proto nechápu Vaše argumenty 🙂
      Pěkný víkend!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280