ING pojišťovna (nově NN pojišťovna)


ING Životní pojišťovna N.V. je součástí globální finanční skupiny ING. Ta se stará nejen o pojišťovací, ale i o bankovní a investiční služby. Česká verze ING pojišťovny funguje již od roku 1991 a byla vůbec první zahraniční společností, která po Sametové revoluci získala licenci k uzavírání pojistných smluv. ING se zaměřuje primárně na životní pojištění a snaží se ho stále vylepšovat.

Produkty pojišťovny

Pojištění pro občany

  • Životní pojištění (investiční, kapitálové, či rizikové)
  • Úrazové pojištění (též zajištění dětí při úrazu)
  • Zajištění při výpadku příjmu a při nemoci
  •  Zajištění na důchod, zajištění úvěru na bydlení

Pojištění pro firmy

  • ING Pojišťovna se věnuje primárně životnímu pojištění a žádne speciální nabídky pojištění pro firmy momentálně nepropaguje

Výhody pojišťovny

  • Dlouholetá praxe v České republice, první zdejší zahraniční pojišťovna
  • Velice propracované životní pojištění a důchodové zajištění
  • Cílení jak na mladé páry, tak na rodiny s dětmi i na seniory
  • Aktivní a rychlá komunikace

Nevýhody pojišťovny

  • Chybí nabídka služeb pro firmy
  • Nenabízí povinné ručení, havarijní pojištění a další služby pro majitele vozidel

Sjednání online

https://online.nn.cz/

ING Pojišťovna nabízí velmi příjemné a přehledné uživatelské rozhraní pro on-line sjednání pojištění. Můžete si sjedna z pohodlí vašeho domova vaše životní pojištění, pojištění pro děti, či další doplňková pojištění. Výjimkou je zde též pojištění For You určené ženám.

O společnosti

Pojišťovna ING si trvale drží vysoký standard svých poskytovaných služeb, díky čemuž je jednou z nejvyhledávanějších pojišťoven jak u nás, tak i v zahraničí. V Evropě si u ní dnes uzavírá životní pojištění více lidí než v jakékoliv jiné pojišťovně. Hospodářské noviny označily ING pojišťovnu za Pojišťovnu roku 2012.

Pobočky

Centrála společnosti ING se nachází na adrese Nádražní 25, 150 00 Praha 5. Další pobočky naleznete ve velkých českých městech (např. Liberec, Karlovy Vary, Hradec Králové, Jihlava, Olomouc, Most, Ostrava, Plzeň, Zlín…).
Otevřeno je standardně od pondělí do pátku. Vzhledem k méně husté síti poboček oproti jiným velkým pojišťovnám nahrazuje tuto nevýhodu ING vysoce kvalitními online službami.

Reklama

Kontakty

  • infolinka: +420 844 444 480 (7:00 – 19:00)
  • e-mail: klient@ing.cz
  • facebook: https://www.facebook.com/nnpojistovna

ING pojišťovna (nově NN pojišťovna)
3.25 (65%) 8

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

33 zkušeností s ING pojišťovna (nově NN pojišťovna)

  1. Lukáš napsal:

    Vůbec nedoporučuji tuto tzv. pojišťovnu! I přes řádně zaplacené a doložitelné platby se s nimi dohaduji o tom, že mám vše v pořádku zaplaceno. Prý jsem platbu poslal, platba došla v plné výši, ale z jiného účtu než obyčejně, a proto jsem neplatič!!! Lituji, že jsem s nimi vůbec někdy něco sepsal. Drzá arogantní sebranka. Lukáš H.

    • Ivana napsal:

      Pokud se jednalo o smlouvu s příspěvkem zaměstnavatele tam je potřeba aby platba chodila ze stejného účtu jinak vůbec nevadí z jakého účtu peníze přijdou.

      Jistě máte svého poradce a ten vám i s platbami pomůže.

    • Petr Švarc napsal:

      a to se divíš? vždyť je to podnikání jako každé jiné akorát oni nejen chtějí žrát, ale i u toho mlaskat tak to někdo musí zaplatit a jestli ti to pomůže nejsi sám je nás víc…A.

  2. Johnka napsal:

    Dobrý den, před 16 lety jsem s ING (dnes NN) uzavřela Důchodové pojištění (spoření na stáří), pojišťovna ho přejmenovala na Životní pojištění (ztrátový produkt). Na dotaz, jak se může z Důchodového pojištění stát Životní, mi bylo pojišťovnou sděleno, že se vždy ze strany pojišťovny jednalo o Životní pojištění a já jsem to špatně pochopila. Jestliže jsem uzavírala Důchodové pojištění – v názvu i ve výkladu, nejednalo se o Životní pojištění – NENÍ V NÁZVU, ANI O NĚM NEBYLA ZMÍNKA. Jinak bych řekla děkuji, o Životní pojištění nemám zájem. Znovu jsem pročítala návrh na uzavření Důchodového pojištění a o Životním pojištění jsem se nic nedočetla. Jsem zvědavá, jak se k tomu pojišťovna postaví a jak to dopadne. Nespokojená klientka.

  3. Švarc napsal:

    No jo další manažér, tito vyvolení si žijou jako prase v žitě, ale není to pro každého a pan Konva pokud napsal to co napsal tak je finančně negramotný a absolutně neví co nabízí fin. trh, ale vnitřně je spokojený a to je důležité….

  4. Andrea napsal:

    Pojišťovna za všechny prachy, fakt že jo. NN už nikdy, nikdy více!

  5. Adéla napsal:

    Tato “super” pojišťovna si vždy najde důvodu proč Vám nevyplatit peníze. I za ukončení smlouvy budete platit nesmyslné peníze, ačkoliv bylo ukončení dle jejich podmínek.

  6. Adéla napsal:

    Tato “super” pojišťovna si vždy najde důvod proč Vám nevyplatit peníze, ať už Vám bylo slibováno cokoliv. Nakonec ještě zaplatíte vy, abyste mohli od pojišťovny odejít.

  7. Anonym napsal:

    Jen totální blb si muže spořit přes úrazovku. Ta přece slouží k tomu, aby kryla nenadálá rizika a jestli vám poradce řekl, že na tom něco vyděláte podal bych stížnost na něj. Už za to bylo pár milionovych pokut uděleno. Hezký den 🙂

  8. Ondrej napsal:

    Přemýšlím co udělat se svým životním pojištěním. Po kontrole mých velmi nesrozumitelných výpisech z účtu jsem zavolal do NN. 66.000Kč jsem vložil, hodnota jednotek 55.000Kč, odkupová hodnota 44.000Kč, pojistná částka na smrt 30.000Kč po 10 letech spoření. Poradce mi bohužel nebyl schopný poradit jak by vývoj mohl pokračovat a byl mi zaroveň nabídnut výpovědní formulář.

    Na závěr bych chtěl říct, že forma spoření přes životní pojištění bude pravděpodobně nevýhodná kdekoliv jinde a ne jen v NN. Myslím si, že tato společnost nebyla zvolena pojištovnou 2012 pro nic za nic, ale tento produkt…

    • Jakub napsal:

      Pokud někdo nazývá investice do životního spoření, je to zločinec nebo diletant 🙁 Já bych se Vám na smlouvu klidně podíval a pokusil se Vám pomoci, abyste byl spokojený. Ideálně tedy jestli jste z Phy. Pokud ne, tak třeba požádejte o změnu poradce, aby Vám v NN někdo pomohl. Vždyť si na tom tak zakládají a servis klientům nám předkládají jako svou mantru, což je na druhou stranu tak, jak by to mělo být.

  9. Pavel napsal:

    Ruce pryč od této pojištovny a peníze uložit jinam.
    Plně souhlasím s panem Petrem s recenze z 8.4.2014.tuto bohužel nepěknou zkušenost
    z KŽP mám také a ještě můj kamarád, kterému jsem to bohužel doporučil.To jsme ještě nevěděly jak dopadne konec této pojistky.Devatenáct let nám bylo pomalu vtloukáno do hlavy jak dobře jsme investovali do stáří a naše peníze se zhodnotí.
    Samozřejmě jsme dopadly podle vzoru pana Petra. Nechápu kam se poděly slibované
    investice,úroky a další naše peníze které všude jinde by vydělávaly.Ale to není vše ještě jsem se nechal panem poradcem přemluvit o vložení peněz do garančního
    fondu této společnosti(proč přemluvit,původně jsem si chtěl přidat k penzijnímu
    spoření u ČSP)poradce mi avizoval daleko vyšší výnos bez jakého koly rizika ale
    musím to uložit na pět let.Tak jsem v dobré víře uložil 100 000,-Kč. Po pěti letech mi před Vánocemi přišlo na účet 97 000 Kč,-s odůvodněním že zisky byli pod šest procent a to je režie tyhle obludy tak na zákazníky,bohužel nezbylo nic jen mínus.Tak se ptám kam jsme se to dostali,platy zaměstnanců v NN jsou nejvyšší v našich pojištovnách,jezdí v nějdraších autech,bydlí na nejlukratyvnějších adresách to z Naších peněz. STÁT CHCE ŠETŘTE NA DŮCHOD.
    Ale s takovými pojištovnami jako je NN.

  10. Daniel napsal:

    Nechápu negativní ohlasy. Já i má rodina produkty ING (NN) využíváme už léta a jsme velmi spokojení. Náš poradce v Olomouc nám vždy tak jednou do měsíce volá, zda je vše v pořádku.
    Dcera si v tělocviku zlomila malíček a dostali jsme 52000,- asi do deseti dnů, přičemž s námi byl pořád někdo v kontaktu, abychom věděli, jak se vše má.
    Spíš si čtěte co podepisujete, neplati jen pro NN ale obecně v životě =)

    • Ferda Mravenec napsal:

      52 000 za zlomený malíček? 😀 To jste se o nulu přepsal ?

      • Švarc napsal:

        Ale houby a né padesát litrů za malíček, to zase psal nějaký rádoby manažér, oni lžou jako když tiskne…

    • Zimová napsal:

      Můžete mi sdělit, jaké měla připojištění, že dostala tak vysokou částku, případně pojistnou částku. Díky

    • Anton Kubát napsal:

      Mílej pane proč lžete když jsou jasné tabulky a nikdy tu částku,kterou jste uváděl nemůžete dostat.Já měl zlomenou nohu a následně operaci a dostal jsem dle tabulek pojišťovny 10000 kč.Volal jsem až do Prahy a zaslaly mi jasné tabulky platné pro odškodnění a Váma uvedená částka za malíček má uvedenou podstatně jinou částku….

      • Anonym napsal:

        Zalezi na sjednanem dennim odskodneni ja za narazeny palec u nohy dostal 21 000

      • Ivana napsal:

        Starší typy úrazů měly opravdu plnění za zlomeniny 10 000 Kč.
        Novější úrazy se vyplácejí jinak. Klient si zvolí kolik stovek za den léčení úrazu chce pobírat. Podle toho se odvíjí výše platby za pojištění.
        Od konce loňského roku se nečeká na doléčení úrazů a plní se podle tabulky kde je uvedeno jak dlouho bude úraz v léčení.
        Uplatňuje se i progrese podobně jako u trvalých následků. Tedy pokud úraz trvá více než 90 dní vyplácí se dvojnásobné výši a trvá li více než 170 dní za každý den je vyplacen trojnásobek.
        Pokud někdo chce pojistné podmínky ráda mu je pošlu.

  11. Anonym napsal:

    Co se týče úrazového pojištění, prozatím jsem zklamaná přístupem pojišťovny, protože je nulový, uvidíme co bude dál, ale nemám z ní dobrý pocit.
    Po nahlášení úrazu po skončení léčení je ticho, nic se neděje. Na můj dotaz přes formulář přes klientský portál mi po třech dnech přišla automatická odpověď, že můj dotaz byl v pořádku přijat a do 24 hod mě bude kontaktovat můj poradce. Uběhlo 96 hod a nikdo mě nekontaktoval. Co si mám o tom myslet?
    Z jiné pojišťovny mám pojistku vyplacenou dávno a po skončení léčby i doplacenou přes týden, ale tato pojišťovna se rychle ozve, jen pokud jim chybí platba.

  12. Zdeněk napsal:

    Důrazně varuji před pojišťovnou ING (NN).
    Před léty mě jejich finanční poradce ujišťoval o výhodnosti založení životní pojistky u této společnosti, kde se mi budou moje peníze zhodnocovat (říkal něco o rodinném stříbře).Skutečnost je taková, že jsem splakal nad výdělkem – přišel jsem o desítky tisíc.

  13. VÁCLAV ŠVEC napsal:

    Problém nastal při plnění pojistné události podvrkntého hlezna, pojišťovna se pořad vymlouvá na pojistné podmínky. Vždy trvejte na všechny záznamy ve zprávě a třeba u podvrknutého kotníku požadujte pevnou fixaxi sádrou. Vyhnete se tím zbytečným komplikacím a nebojte se bojovat za svá práva

  14. karek kott napsal:

    dnes jsem ho zrušil po cca 8letech jsem v minusu takže papa ing

  15. Jaroslav PIvko napsal:

    Co si mám myslet o takové pjišťovně,která před vánoci měla vracet synovi 1200,po Novém roku zase napíšou že to překontrolovali a vrací jen 300 a to že obratem,no a je půlka ůnora a nic se neděje.Teda u takové pojišťovny bych si nepojistil ani MOTYKU,no půjde to do televize,ať každý ví,u koho by se chtěl pojistit!!!!!!!!!!!!

  16. Šárka napsal:

    U této pojišťovny mám životní pojištění Rodina – já a manžel a zvlášť pojištěné 2 děti – celkem na pojištění platím přes 6 tisíc/měsíc. Problém nastal, když se stal mé již dospělé dceři úraz. Má sice připojištění na dobu léčení, ale ta doba je omezená a nevztahuje se na všechny úrazy!! Doma byla s úrazem víc jak dva měsíce, protože se úraz špatně hojil – od pojišťovny ale dostane zaplaceno jen 35 dnů! Na peníze už čeká měsíc a půl – pořád se nic neděje a vstřícné jednání, uvedené výše? Zkuste si zavolat na jejich zákaznickou linku a posuďte sami 🙁 S úsměvem na tváři vám sdělí, že na plnění mají dva měsíce. Ostatní pojišťovny plní již po několika dnech neschopnosti jen na základě nemocenského lístku. Jdu to zrušit, jsem hodně zklamaná.

    • Petr napsal:

      Pro začátek pár faktů.Psal se rok 1998 a já založil KŽP u NN(tehdy),s měsíčním vkladem cca 2.200,-Kč.Pravidelně jsem tzv.doplácel rostoucí inflaci s ujištěním poradce,že se tato činnost stoprocentně vyplatí.Takto vše pokračovalo až do letošního roku 2014,(roční platba 38.000!!!)kdy KŽP končí k výročí dožití.Samozřejmě,že pár různých telefonátů za dobu pojištění bylo.Většinou dotazy,zda-li je vše v pořádku a co např.s penězi po ukončení. JENŽE !!!!,vyzkoušejte si zatelefonovat na “Oranžový zázrak”! Když vstoupila NN do české kotliny cca v roce 91,bylo vše snadné a kontakty a platby zadarmo.Dnes tomu tak v žádném případě již delší dobu není!! Po půl hodině stupidních melodií vám operátor řekne,že informace o KŽP nepodává.Tak je tomu ale i u přepážky “Oranžového sídla”. Musíte podat stížnost a pak se vám teprve začnou trochu věnovat.
      Nyní,proč moje rozčarování z KŽP.Naposílal jsem jim neuvěřitelných 540.000,.Kč(veškeré platební příkazy a doručenky a výpisy pečlivě uchovány!) a světe div se,bylo mi sděleno,že mi bude vyplacena částka 460.000,-Kč. Poněkud velký rozdíl,že?!!! Následovala zmiňovaná stížnost a hle,dohledáno zašantročených 38.000,-Kč a dalších 2.500,-Kč po pečlivém hledání a porovnávání zaslaných peněz.Stále však velká částka někde schovaná.Požádal jsem o celkové vyúčtování,lidově řečeno, “řekněte mi,jak jste došli k tomuto číslu k vyplacení?”. Nyní je období mlčení a mlžení.Odvolávání se na tabulky a jiné zaručené zákonné podklady.
      Na závěr; jsem připraven s tímto zastaralým molochem v pojišťovnictví bojovat, protože mi zkrátka došla trpělivost.Za dobu pojištění jsem vystřídal 4 “poradce”.V uvozovkách proto, že tyto,za poradce v žádném případě NEPOVAŽUJI!! Každý vykládá stanovy pojišťovny jinak a po svém.Při podpisu smlouvy jste seznámen pouze s pozitivy a jasnými zárukami.Ovšem na konci se nestačíte divit,kolik mínusů a interních předpisů pojišťovny na vás vybafne a sebere vám vaše,poradcem garantované peníze,které vám,dle jeho slov,budou vyplaceny při výročí dožití. Neprůhlednost,arogance,špatná komunikace s klientem,neúplné a podvodem zavánějící informace o produktu!! To je ING v Kapitálovém životním pojištění!!!
      Nyní jsem v průběhu vyjednávání.Velikou roli hraje současný finanční poradce,kterého prozatím nebudu iniciovat.Dle mého názoru,je činnost tohoto konkrétního člověka,schovávajícího se za honosný název firmy ….GROUP,na hranici trestního postihu.Jsem připraven podat návrh na finanční audit vůči této společnosti,potažmo na ING ke konkrétní smluvě KŽP vztahující se k mojí osobě.
      Pro dnešek dost,a Vám,kteří snad uvažují navázat kontakt s ING kvůli KŽP,na rovinu říkám – NEDĚLEJTE TO!!! Na trhu jsou jiné,pružnější a výhodnější produkty a společnosti. (v tomto diskuzním vlákně budu pokračovat). Petr T.

      • Josef napsal:

        Mám bohužel naprosto stejnou zkušenost s KŽP ING, nyní NN, obdobné zaplacené částky a když jsem ING po velni rozezlené komunikaci vyzval, ať mi okamžitě sdělí procentuelní zhodnocení vložených prostředků, tak mi napsali , že od r. 1998 tam bylo naprosto minimální zhodnocení a od roku 2013 zhodnocení nula. Přemyšlím stále o tom, jak se jim dostat na kobylku, jestli lepší okamžitě zrušit, nebo hledat nějakou možnost, jak jim to, aspoň mediálně, vrátit. Jak jste to, prosím, finálně řešil vy? Děkuji

  17. Petr Konva napsal:

    ING spořící účet používám již léta, i když úrok není bůhví jak vysoký, patří mezi nejvyšší a není problém kdykoliv peníze stáhnout na vlastní účet. Takže mohu jedině doporučit jedná se o kvalitní finančí produkt.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

Sex Cams

336x280