Generali pojišťovna


Generali pojišťovna působící v České republice je součástí mezinárodní skupiny Generali, která je největším životním pojistitelem v celé Evropě a též se řadí mezi nejdůležitější pojišťovny na světě. Její služby celosvětově vyhledává skutečně úctyhodné množství klientů – 65 miliónů. Pojišťovna s Benátským lvem ve znaku se i v Česku “zabydlela” a dnes můžete zamířit do její pobočky v každém větším městě a využít její komplexní nabídky pojišťovacích služeb.

Produkty pojišťovny

Pojištění pro občany

  • Pojištění osob – sem se řadí životní pojištění, úrazové pojištění, nemocenské pojištění a důchodové pojištění
  • Cestovní pojištění – pojistěte se pro případ, že v zahraničí onemocníte a budete muset vynakládat větší finanční částky na tamější léčbu
  • Pojištění majetku – pojistit můžete svou nemovitost, domácnost proti vykradení, či zahradní architekturu
  • Pojištění vozidel – havarijní pojištění, povinné ručení, pojištění zavazadel, či pojištění skel
  • Pojištění odpovědnosti

Pojištění pro firmy

  • Pojištění flotil – pokud máte ve firmě vozový park, můžete jej pojistit
  • Pojištění průmyslových rizik
  • Pojištění kancelářských budov
  • Pojištění cestovních kanceláří
  • Pojištění majetku obcí

Výhody pojišťovny

  • Propracovaná nabídka životních pojištění
  • Zázemí mezinárodní úspěšné společnosti
  • Zkušenost s více než 65 milióny klienty po celém světě

Nevýhody pojišťovny

  • Méně rozmanité a přehledné pojištění pro firmy
  • Uživatelsky méně příjemné online sjednávání pojištění

Sjednání online

https://www.generali.cz/Portal/Online/ipov.nsf/step01?OpenForm

Zde je uveden odkaz pro sjednání povinného ručení. Na webu Generali si nejprve musíte vybrat který ze tří druhů pojištění si chcete sjednat (povinné ručení, pojištění majetku, cestovní pojištění). Poté se přesunete do zabezpečeného portál, kde vyplníte detaily vašeho pojištění. Online sjednání je rychlejší a pro mnohé jednodušší než klasické dojíždění na pobočku.

Pobočky

Pojišťovna Generali si i v České republice vybudovala hustou síť poboček. Na jejím webu můžete přímo vyhledat, kde se nalézá nejbližší pobočka u vás. V každém větším městě byste jednu měli nalézt. Otevřeno bývá klasicky od pondělí do pátku. Sídlo společnosti se nachází na adrese Generali Pojišťovna a.s. Bělehradská 132, 120 84 Praha 2.

O společnosti

Pojišťovna s originálním Benátským lvem ve znaku je součástí mohutného mezinárodního pojišťovacího koncernu Generali. Ten si vybudoval základnu více než 65 miliónů klientů po celém světě. Nabízí jim především životní pojištění, jehož je např. v Evropě největším dodavatelem. Kromě něj ale u Generali naleznete též komplexní pojišťovací služby včetně cestovního pojištění či pojištění vozidel.

Reklama

Kontakty

  • infolinka +420 844 188 188 (po-pá 7-19 hod.)
  • e-mail: servis@generali.cz

Generali pojišťovna
2 (40%) 14

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

28 zkušeností s Generali pojišťovna

  1. Lucie napsal:

    Souhlasim, neseriozni pojistovna. Pred rokem a ctvrt jsem uzavrela pojistku na blbost, protoze to v zamestnani vyzadovali. Pani byla ochotna, vsechno mi sepsala. Z cele prace jsem mela nejdrazsi pojisteni ale budiz. Ted kdyz doslo na lamani chleba a ja nahlasila pojistnou udalost, mi bylo receno, ze na tohle se to pojisteni nevztahuje. Takze si skodu musim ubradit sama. A jeste se na me divali divne kdyz jsem rekla, ze chci vratit npenize za pojisteni, kdyz jsem rusila smlouvu. Jiz nikdy vice. Podobnou zkusenost maji i ni rodice, mela jsem dat na jejich rady. Tehdy kdyz tata nahlasil pojistnou udalost, jim trvalo vic jak pul roku nez to vyridili. Mezitim tobuz zamestnavatel tatovi strhnul z platu. Takobouhle pojistovnu by meli zrusit.

  2. Jirka napsal:

    Neseriózní a nekorektní pojišťovna, mám, tedy měl jsem u ní pojištění odpovědnosti za škody způsobené zaměstnavateli a po pojistné události mi vypověsěli smlouvu, ale přesto pojistné na rok 2017 zinkasovali. Po telefonickém hovoru se zaměstnancem Generalli mi bylo řečeno, že nejsem v podstatě “dobrý klient”, protože čerpám pojistku. NEDOPORUČUJI TUTO POJIŠŤOVNU!!!!

    • jiri napsal:

      nedoporučuji!!!uzavřel jsem před dvěma lety pojistku za škody způsobené zaměstnavateli.kdyz jsem přišel na pobočku ohledně nedoplaceni částky a ze mi vypovědeli pojištení,tak mi bylo od té stejné paní s kterou jsem pojištění sjednával sděleno, že pojistku kterou jsem měl uzavřenou byla k ničemu a že by případnou škodu nemohli stejně plnit.

  3. Kubitza napsal:

    NEDOPORUČUJI!!! mám u těch šmejdu povinné ručení EXKLUZIV PLUS takže mám v ceně i odtah vozidla. Dnes jsem to právě potřeboval, auto mělo poruchu. A tak volám na asistenční linku a pán mi řekne , že auto je 15let staré , že se to nevztahuje. Tak jsem zavěsil a ve stresu jsem (protože jsem stál ne jedné z nejrušnejších křižovatek v ostravě) volal pro odtah jinde. Až doma jsem vlastně zjistlil , že auto je staré 14 let a pojištění bylo sjednáno v roce 2015 na 3 roky. Takže pro mě je to banda šmejdu co porušuje zákon a neplní pojistné podmínky! ŠMEJDI !!!

  4. Tepes napsal:

    Důrazně NEDOPORUČUJI!! Šmejdovské způsoby a arogance nejhrubšího zrna..

  5. Nespokojená napsal:

    Tak nevím jak moje zkušenosti s touto pojišťovnou popsat slušně -NO prostě ŠMEJDI !!!!Podvodníci velkého rázu!!!

    • Dalibor Míchal napsal:

      Dobrý den, můžete upřesnit, jakým způsobem jste byla podvedena ? Hromada příspěvků je stížnost na špatné informování klienta, který pak nerozumí podmínkám smlouvy.

      S pozdravem, Dalibor Míchal
      OVBone

  6. Anonym napsal:

    Jsem naprosto nespokojená s poj. Generali.Stal se mi poměrně vážný úraz,oličeje a hlavy. povíce jak měsíci,kdy jsem čekala na odškodnění,mi přišel dopis,že nebudou plnit. Byla jsem v šoku.Když jsem si přečetla poj. podmínky,napsala jsem stížnost,protože odstavec týkající se výluk z poj.je zavádějící,a tak napsaný,že i češtinář by řekl,že musí úraz odškodnit.Všem chci sdělit,že svou událost nenechám ležet, a obracím se na média,případně soud. Jsem otřesena tím,jak poj.překrucuje fakta a i po stížnosti trvá na svém rozhodnutí.Lidičky nedejte se !!!

  7. Pocinn napsal:

    U Generali jsem mel zakone pojisteni vozidla osum let pojisteny 3 auta nikdy zadna nehoda a presto mi kazdy rok zvedaji pojistku . Kdyz jsem rekl ze uz toho mam dost a ze odchazim k lacinejsi konkurenci delaji problemy s ukoncenim smlouvy a musim cekat az do vyroci vsech smluv .Na moji otazku proc mi zdrazuji neustale pojistne se mi dostalo kazdorocne jine odpovedi ze byl zmemen obcansky zakonik ,nebo ze z vybranych penez netaci proplacet skody ci proste jen odpoved ze jim nestaci to co vyberou 🙂 Tak jako tak smlouvy jsem vypovedel a pouhym prechodem ke konkurencni pojistovne Slavia jsem razem usetril 3800 kc rocne 🙂

  8. Vetrovsky napsal:

    Mam u Generalli pojisteni odpovednosti a i havarku na svuj vuz. Nyni po pojistne udalosti me do deviti dnu prisla vypoved ze smlouvy o pojisteni odpovednosti s vypovedni lhutou jeden mesic, ackoliv mam pojisteni zaplacene do brezna pristiho roku. Na muj dotaz me bylo receno ze tato moznost je uvedena v poj. podminkach. Porad to jeste nechapu, ze to je mozne.
    Pojisteni bezi cca tri roky bez poj. udalosti a ted me kopnou do riti a nikdo nic nemusi vysvetlovat. Vidim to jako peknou sprostarnu.

  9. Hana napsal:

    Dobrý den,
    může mi někdo poradit, co dělat, když likvidátor pojišťovny záměrně zdržuje provedení likvidace – pořád požaduje ty samé podklady, co už jsme poslali a tvrdí, že je nemá – jedná se o vyplavení bytu kanalizací – fekáliemi a protože byla ucpaná stoupačka v domě, která to způsobila, tak se to má vyplatit z pojistky domu, čili družstva. Likvidátor se mnou nekomunikuje, tvrdí, že komunikuje s družstvem, ale po rozhovoru s předsedou družstva vím, že ani s ním ne, takže lže – co mám dělat? Když jsme likvidátorovi řekla, že budu žádat, aby náš případ byl předán někomu jinému, tak se jen smál a řekl mi, že to nejde, že tak se to u nich nedělá.. Co Vy na to? Máte taky takovou zkušenost? Má někdo zkušenost konkrétně s likvidátorem Tomášem Coufalem?

  10. Daniel Zálesný napsal:

    Ne, jděte k jiné pojišťovně. Tohle je akorát ztráta peněz a nervů. Tato společnost by si zasloužila žalobu.

    • Petr napsal:

      Dobrý den,

      absolutně souhlasím, je to skupina podvodníků, kteří neumí dodržet ani svoje všeobecné podmínky. O takovéto lidi už ani nezavadím a ačkoli se u mě jedná o problém za 900Kč, nenechám jim z toho ani korunu zadarmo a pro Vás ostatní, vyhněte se této pojišťovně obloukem a když už to jinak nepůjde, nebojte se. Nenechte jim ani korunu aniž by si ji museli vydělat, alespoň psychickým tlakem, který jim způsobíte tím, že budete vzdorovat.

      Myslím, že ze mě se ještě zpotí. Jak to dopadne, nevím sám, ale face to face si popovídám s tolika lidmi, že mi zaplatí 2x tolik abych je už nechal v klidu žít.

      Toť asi recenze za mě.

      Hezký den a běžte raději na pivo, než to darovat podvodníkům.

      P.

  11. EVA napsal:

    PŘIDÁVÁM SE TAKÉ K “ÚŽASNÝM RECENZÍM NA POJIŠŤOVNU GENERALI” PROTOŽE JSEM SI LONI ZAPLATILA ZÁJEZD S TÍM, ŽE POKUD DOJDE K STORNU Z DŮVODU NEMOCI BUDE PLATIT POJISTNÉ PLNĚNÍ. ALE KDYŽ DOŠLO NA LÁMÁNÍ CHLEBA, TAK POJIŠŤOVNA NAPSLA, ŽE DCERA BYLA HOSPITALIZOVÁNA, ALE JEJÍ STAV BYL CHRONICKÝ … KDE K TOMU DOŠLI JSEM SE NESTAČILA DIVIT, PROTOŽE VE ZPRÁVĚ Z NEMOCNICE NIC TAKOVÉHO UVEDENÉHO NEBYLO A JINÉ ZPRÁVY Z JEJÍ LÉKAŘDSKÉ DOKUMENTACE SI NEVYŽÁDALI. ŽASLA JSEM A PÍ. FRIDRICHOVÁ IVETA MI PŘI ŽÁDOSTI O VYSVĚTLENÍ POLOŽILA TELEFON … TO JSEM JEŠTĚ NEZAŽILA. ÚŽASNÉ CHOVÁNÍ A VIZITKA. JESTLI TAKOVÁ REKLAMA ZA NECELÝCH 1.500,- KČ PLNĚNÍ POJIŠŤOVNĚ ZA TO STOJÍ – URČITĚ MOHU DOPORUČIT. NEVÍTE-LI CO S PENĚZMI ZAPLAŤTE ÚŽASNÝM PRACOVNÍKŮM TÉTO POJIŠŤOVNNY …PLNĚNÍ A JSEM PŘESVĚDČENA TÍMTO JAKÉKOLIV POJISTNÉ UDÁLOSTI NEČEKEJTE.

  12. Míla napsal:

    přidávám se když platíte je vše v pořádku,ale jak se Vám něco stane tak je problém.V únoru jsem byla na operaci a do ted ještě nemám peníze a to uplatnuji jen proplacení 6 dní za pobyt v nemocnici.Směšná častka oproti tomu co platím měsíčně.S takovým přístupem plnění pojištovny jsem se ještě nesetkala.Ted kdybych pojistku vypověděla tak by mě pěkně očesala za rok už nebude moci tak ještě budu rok poctivě platit a pak hned pojistku vypovím s generali už nikdy více

    • EVA napsal:

      Přidávám se jak vidím ” k úžasným recenzím” škoda, že jsem se nedívala před sjednáním cesty do zahraničí, kdy jsem byli pojištění na stornoí zájezdu z důvodu nemoci. Při plnění, kdy dceru bohužel hospitalizovali a došlo ke stornu zájezdu mi řekli, že potíže byli chronické a na to se pojištění nevztahuje. Nestačila jsem se divit, že v případě necelých 1.500,- Kč jim to stojí za tuto reklamu ….

  13. Anonym napsal:

    nejhorší podvodníci v Cesku!!!!!

  14. David napsal:

    Pojišťovna je úplně k ničemu, na co si platit pojistku, když oni vám potom do telefonu řeknou, že nebudou plnit. Protože vám neposkytl první pomoc lékař, ale KAMARÁD. No to už je vrchol!!!!!!!!

  15. Jana napsal:

    Mohu jen potvrdit co napsala Mirka. Podvody nejsou zaměstnancům cizí.

  16. Jana napsal:

    Můžu potvrdit co tu napsala Mirka, falešné pojistky se tu uzavírají.

  17. Martin Fiala napsal:

    Ono to není o pojišťovně jako takové, ale hlavně o pojišťovacím poradci. Mám už pár let pojišťovacího poradce, který pracuje pro Generali a jsem naprosto spokojen. Cokoliv potřebuji, nebo když se něco semele (Před rokem zlomená noha na třikrát), tak mu jen zavolám a on po jedné schůzce se mnou vše vyřeší. Zajistí, aby mi peníze přišly rychle. Vše se mnou vyplní a je 24 hodin na telefonu, kdyby něco. Naprostá spokojenost.

  18. Ota napsal:

    Dobrý den mam otázku ? Ted jsem poslal zprávu od doktora mel jdem zlomenou nohu .. volal jsem na generali a tam mi pani rekla ze ted maji podle zakona 3mesice na plneni to opravdu budu čekat do brezna nez mi prijde odškodné ? Kd

  19. Renko napsal:

    Zkušenosti s pojišťovnou? Kliente, plať, ale nesmí se ti nic stát, sice za tebe zaplatíme, ale následně vypovíme smlouvu, bez udání důvodu, na to máme právo, na nic se neptej, stejně ti neodpovíme. Vlastní zkušenost, jednalo se o pojištění odpovědnosti při výkonu povolání.

  20. Mirka Nováková napsal:

    Velice šokující zkušenost, zaměstnanec Generali mi udělal životku bez mého vědomí.
    Přesto, že se na adrese nezdržuji a mám i nový OP je pojistka schválená a Generali vymáhá platby a vyhrožuje exekucí. I přes mé stížnosti a ukončení této podvodné pojistky se na lince zajímali pouze o porovnání podpisu. Z mého podledu by se jejich zákaznický servis měl o takové případy zajímat více speciálně když jejich zaměstnanec zneužívá osobní údaje z jejich databáze.

  21. Zdenek Smid napsal:

    Naprosto otresna pojistovna, ani po mesicich nejsou schopnit poskytnou jednoduchou odpoved a vypisy z pojistovaciho uctu. Komunikace hrozna, NEDOPORUCUJI komukoliv si s touto pojistovnou cokoliv zacinat. Jakykoliv malicky podnikatel se chova seriozneji.

  22. […] on Srpen 8, 2011 by frances2art Pojišťovna Generalli patří k zavedeným a velice vyhledávaným pojišťovnám v ČR. Díky dlouholeté tradici a […]

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280