Equa bank


Equa bank a.s. vychází z banky Banco Popolare Česká republika, a.s., když v roce 2011 se změnil majitel a s tím je spojený i nový název. Pod novým jménem Equa bank pokračuje v nabízení bankovních služeb a cílem je nabízet nové, jednoduché, transparentní a cenově zajímavé produkty. Banka aktuálně nabízí jednoduché, srozumitelné a transparentní služby osobního i firemního bankovnictví, k nimž patří běžné a spořící účty, víceměnové platební karty, hypotéky, termínované vklady, spotřebitelské půjčky, pojištění a podnikatelské úvěry. V současné době má Equa bank 50 000 klientů a provozuje 12 poboček po celé České republice. V nákupních centrech po celé České republice je možno vidět neustále se zvyšující počet kiosků Equa Bank.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: Běžný účet – jedná se o účet pro fyzické osoby – poplatek za vedení účtu 0Kč při měsíčním příjmu alespoň 10 000Kč – výběry ze všech bankomatů v ČR zdarma (od 1.1.2013 prvních 10 výběrů v měsíci) – běžné transakce v rámci internetového bankovnictví zcela zdarma – převod běžného účtu z jiné banky zdarma a bez starostí

Úvěry:  Půjčka –  výše od 30 000 Kč do 600 000Kč – doba splatnosti od 24 do 84 měsíců -nízké RPSN od 8,19% po celou dobu neměnné – úvěr bez poplatků za vedení účtu a zpracování  – mimořádné splátky i předčasné splacení zdarma – potřebný pouze jeden doklad totožnosti – kompletní vyřízení půjčky online

Výhody banky

  • vysoké zhodnocení na spořícím účtu a termínovaném vkladu
  • možnost vybírat z více než 4400 bankomatů v ČR
  • silný investor v oblasti bankovnictví – Anacap Financial Partners LLP
  • nízká úroková míra u hypotéky i půjčky

Nevýhody banky

  • malá síť kamenných poboček
  • úzké portfolio produktů
  • pro klienty nové jméno banky

Produkty banky

  • účty – Běžný účet
  • hypotéka – Účelová, Refinancování, Neúčelová, Hypotéka PRO
  • úvěry – Minutová Půjčka, RePůjčka
  • spořící produkty – Spořící účet EXTRA, Termínované vklady
  • pojištění – Pojištění domácnosti, Pojištění nemovitosti, Pojištění schopnosti splácet

Internetové bankovnictví

Equa bank internetové bankovnictví https://www.equabanking.cz

Moderní internetové bankovnictví do kterého se klient hlásí pomocí přihlašovacího čísla a hesla. Internetové bankovnictví je chráněno certifikáty a šifrováno Všechny provedené operace jsou autorizovány pomocí SMS na uvedené telefonní číslo. Uživatelské prostředí je laděno do firemních barev, tedy odstínů modré a je uživatelsky příjemné a spojuje všechny užívané produkty.

Pobočky

Centrála Equa bank je na adrese Karolinská 661/4 v Praze. Celkem je v ČR 12 kamenných poboček, stále zvyšující se počet kiosků v nákupních centrech a vlastní síť bankomatů chybí. V Praze je pobočka na adrese Lazarská 1718/3. V Brně je pobočka na adrese Joštova 137/6. V Ostravě na adrese náměstí Msgre Šrámka 1826/5 a v Olomouci aktuálně pobočka není.

O společnosti

Banka byla založena v roce 1994 jako IC Banka, v roce 2007 došlo k prodeji a přejmenování na Banco Popolare a v roce 2011 došlo k převodu na Equa Group Limited a přejmenování na Equa bank. Equa bank a. s. vstoupila na český trh v červenci 2011. Equa Group Limited je ve vlastnictví fondů, kterým poskytuje poradenství britská společnost Anacap Financial Partners LLP. AnaCap Financial Partners LLP je jedním z nejvýznamnějších soukromých investorů v evropském bankovním sektoru.

Reklama

Kontakty


Equa bank
2.45 (48.98%) 49

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

80 zkušeností s Equa bank

  1. Nejsem bohac ale jednou budu! napsal:

    Zdravim vsechny,
    koukam Equabank je dobra pouze pro ty co maji penize(teda pro ty co nemaji zadny uver) :).
    Ja jsem u Equabank asi 5 roku a jsem maximalne spokojeny. U Equabank me nejvic stve ze nemaji nikdy pokladnu na pobocce nebo vkladove bankomaty. Ono kdyz clovek vklada u posty vetsi castku nez 100 000 kč, tak ty zavistive ci podezrizave pohledy vsech pritomnych vcetne postacek je fakt neprijemny. Proto asi uvazuji odchod do jine banky.

  2. Bebi napsal:

    Nejdou vybírat peníze i když na internetovém bankovnictví jsou. Nedoporučuji tuhletu banku

  3. Michaleus napsal:

    Neskutečné se stalo skutečností… Dnešní den byl pro klienty opravdu náročný! Internetové bankovnictví Equabank má vážné problémy s online systémem, který se pro uživatele stává obtěžující a frustrující. � Internetová banka má časté výpadky elektronického bankovnictví a nedá se do ní přihlásit ani cokoliv nastavovat. Jejich webová stránka padá a občas se vůbec nezobrazuje a je dočasně mimo provoz! Tyhle výpadky nejsou dopředu plánované. Myslím si, že banka o problematice ví, ale nekoná jak by měla. Rozhodně se jedná o problém, který by u internetové banky neměl nikdy nastat a jediný kdo na výpadky doplatí je klient. Takhle jsem si moderní a kvalitní banku nepředstavoval 🙁 od Michaleus Czech 16.5.2017

    • Lucie napsal:

      Nikdy jsem neměla žádný problém 🙂 a to se do internetového bankovnictví prohlašuji skoro denně. O odstavkách vždy informují dopředu.

  4. Pavel napsal:

    “Účty: Běžný účet – jedná se o účet pro fyzické osoby – poplatek za vedení účtu 0Kč při měsíčním příjmu alespoň 10 000Kč”

    Dobrý den, toto jsem tedy nikde nenašel. Jediné co se týče částky 10000,- je, že je to podmínka pro získání vyššího úroku pokud máte i spořící účet. Tak kde je pravda? Je vedení účtu zdarma bez podmínek, či nikoliv?

  5. Roman napsal:

    NEDOPORUČUJI. Po necelém roce odcházím. Mám účty v dalších třech bankách, tak mohu srovnávat. Equa je jednoznačně nejhorší. Např. mylné informování na přepážce ohledně výpočtu tzv. bonusového úroku, občas nefunkční a celkově pomalé bankovnictví, převody většinou neprobíhají v reálném čase, při převodu vyšší částky (cca 200 000) na cizí účet jsem se o převodu dozvěděl až druhý den, docela horor. Potvrzovací sms vůbec nebyla odeslána – zjištěno následně, ale peníze za ni si strhli hned. Internetové bankovnictví se jim kouslo a nešlo nic zjistit. Časté odstávky internetového bankovnictví. Když se zeptáte, proč nebyly peníze odeslány ihned, sdělí vám, že dle podmínek stačí následující den atd.

    O neintuitivním ovládání a pro mě nelogickém přehledu nemluvím, to je věc názoru.

    Jiné banky které využívám jsou dle mého názoru ve všem lepší. Nechci dělat reklamu, proto neuvádím.

    Jo a ještě přidám z jejich reklamy: Podmínky jsou jen pro loupežníky. Aha, takže Equa snad podmínky nemá??!

  6. Mirka napsal:

    Equa Bank- katastrofa,děs,hrůza,nikdo nic neví,tahají z Vás peníze a ani nejsou schopni vysvětlit za co. Nejdřív pojištění,které má být zahrnuto ve splátce,poté poplatek z předčasně zplacené půjčky i to jsem jim vyvrátila,jelikož jsem poslala o 1% více. Pak mi řekli,že je to poplatek za to,že jsem poslala celou částku o dva dny později,to jsem s nimi řešila po telefonu dopředu. Hrůůůůůza,pryč od nich. Nemluvě o tom,že jsem půl roku posílala o 500 korun víc než byla dohodnuta splátka.

  7. Jerry napsal:

    Splácel jsem úvěr u Unicredit bank s RPSN 13,8%. Ve třetině splácení jsem přešel k Equa bank, RPSN 6,06%. Za život jsem prošel několika bankami, vč. ČS která je tragikomická, eBanka byla dobrá dokud se z ní nestala RFB. Používám i účet v KB, je to takové RETRO, zbytečně drahý, ale v místě bydliště a potřebuji tam týdně nosit hotovost. Pak tu máme asi o 100m dál i ČS, ale to fakt opravdu ne…

    • René Gnojek napsal:

      Upřímně ta Equa bank nestojí za nic.Poslal jsem na její účet částku 160000 pro předčasné zaplacení 2 půjček dle internet banking.Když jsem přišel na pobočku že chci zaplatit předčasně své úvěry tak vykouzlili o něco větší částku a tak jsem chtěl zaplatit v hotovosti zbývající pohledávku.Místo toho byla argumentace zaměstnance banky: peníze v hotovosti nebereme,úvěr ve výši 5300 kč vám neschvalujeme(úvěrem bych okamžitě splatil veškeré závazky),tak převodem pošlu další peníze a snad se těch zlomyslníků zbavím.
      Pozn.: v případě 1 denního prodlení splátky se dočkáte velmi agresivních telefonátů operátorů téhle agresivní zlomyslné společnosti!!!

  8. Vevis napsal:

    Já u Equa bank využívám zatím jen běžný a spořící účet a ještě jsem s ničím neměl sebemenší problém. Vše co používám je zadarmo, internetové bankovnictví je dobře přehledné a funguje mi spolehlivě. Androidí aplikace taky super. Účet jsem zakládal online, do týdne přijela kurýrka se smlouvou a za další týden jsem měl doma platební kartu. Asi bych si měl vzít úvěr, aby ze mě taky něco měli 😀

    • Karloss napsal:

      Já jsem si žádal o úvěr v IB. Schválení online neproběhlo, prý není možný teď ověřit údaje bo co. Po třech dnech co si to konečně ověřili (volají na mzdovku do zaměstnání) jsem měl půjčku schválenou. Úrok v kalkulačce na 95k/36 měs. 5.90% po schválení 9.90%. Je mi jasný že na první úvěr nedají nejnižší úrok. Minutová půjčka to taky rozhodně není ale to mě nějak netrápí. Za 2 dny mě volal týpek z banky, gratuloval že mám schválený úvěr a tak nějak nenápadně tlačil, abych už podepsal smlouvu na pobočce nebo u kurýra. Takovou zkušenost s půjčkou u Equa Bank mám já, zatím jsem jí nevzal, píšu to jen pro představu ostatních zájemců.

  9. Mirek napsal:

    Jsem v Bance Equa a nemám problém…

  10. Anonym napsal:

    Souhlasím s pánem,já jsem registrovaná u banky vzala jsem si půjčku a jen lžou neboť nejsou uroky jen pres 5% ale dostala jsem hned 10,5% na 7let do tří dnů jsem to splatila hned mi strhli poplatek 180kč nechapu když píšou že do tri dnů mohu odstoupit bez poplatku.Dnes jsem si opět vzala půjčku a vite kolik jsem dostala úrok 15,5% ptala jsem se proč?nic nedluzim,vše jsem zaplatila tak proč?zaplatila jsem prvni půjčku do tří dnů tak proto.Nejsou tak hodní a feroví jak se dělají.Chci od nich odstoupit nejednaji fer.Nemohu doporučit bohužel.Reklama lže.

    • Vevis napsal:

      Nejdřív nadáváte a zase si vezmete další půjčku? 😀

      • Anonym napsal:

        To se tu neřeší!!!!! To už je na paní, alespoň máme dobré rady. Všude je to stejné…. nechcete u banky zůstat dlouho? , Příště už si připlatíte, nebo neškrtnete…

  11. Anonym napsal:

    Registry jsou jenom jeden z faktorů, který ovlivňuje schválení půjček. Třeba taky angažovanost o půjčky jinde, nebo příjem v poměru k částce kterou si půjčujete

  12. Emil napsal:

    Co tady brecis retarde?

  13. Veronika napsal:

    Dobrý den máte někdo zkušenost s Repujčkou ? předem děkuji za odpovědi

  14. Petra napsal:

    že minutová půjčka to jo, v pátek jsme vyřizovali půjčku a do teď nemáme peníze, furt cosi.otřesné…Ani nám nikdo neřekl, jak se půjčka splácí,jak dostaneme peníze atd.no nepotřebovat to akutně, tak na ně seru !!!! nikdy víc!

  15. Martin napsal:

    Zkusil jsem konsolidaci půjček od Equabank. UŽ NIKDY VÍCE!!! Podepsal jsem smlouvu na 120 splátek – ve smlouvě i ve VOP je jasně řečeno, že je vše zdarma a že mohu úvěr kdykoliv předčasně splatit i přes internetové bankovnictví a že to opět zdarma…
    Schválení proběhlo v pohodě. Bohužel mi nevyhovoval datum splácení, tak jsem si jej posunul o pád dní později. Takovýto úkon byl v jiných bankách vždy zdarma a ani ve VOP o tom není nic psáno a při podepisování dodatku smlouvy také nic o penězích. Po změně data se úvěr navýšil ze 120 na 122 splátek (tedy asi o 5 500 Kč). Po několika telefonátech mi bylo zděleno, že toto navýšení bylo způsobeno posunem data a že se tedy navýšili úroky o každý den mezi danými daty. Nikde jsem se o tomto navýšení nedočetl. Nic takového jsem nepodepsal a ani mi to nikdo nezdělil. Navíc první splátkou platíte pouze úroky a z celkové výše splátky se nic neodečte. To jsem ještě neviděl… Rozhodně tohle ještě budu řešit.

  16. Pavel napsal:

    Už nemají úrok 1,5% na spořícím účtě. Od 1.3.2016 takže po 3 měsících odchazim. A přehlednost internetbankin, je hrozné. Nemohl jsem ani za nic přijít na změnu limitů výběr z bankomatů. A Mbank sice nemá žádný úrok, ale internetbanking je dobře přehledné a převod z Mbank do Mbank je do vteřiny! A samozřejmě že je vedení účtu bez poplatku, a dokonce novým zákazníkům a tím co je doporučili dávají odměnu 600kc. Tak jsem to měl já.

  17. Daniel napsal:

    jsem u banky dva roky a nemam co vytknout. Vyuzivam vetsinu sluzeb, vcetne permanentniho cest. pojisteni a zarizuji si i hypo. Jinak odhadci nejsou zamestnanci konkretni banky, takze si muzete vybrat koho chcete z dlouheho seznamu, to ze chytnete ….., neni ani tak chyba banky…

  18. Qwadr napsal:

    Z důvodu neprovádění on-line převodu peněz mezi účty v téže bance, jsem se rozhodl zrušit oba účty a přejít ke konkurenci kde tato pro mne důležitá maličkost nebývá problém.

  19. Petr napsal:

    Nejlepsi banky co jsem kdy mel

    Equa bank vsechno gratis vsechny vybery ze vsech bankomatu gratis 1,5% sporak neni co vytknout
    Airbank ? Proc bych mel platit nejaky maly velky tarify kdyz mam u equa zadarmo bez limitu?
    CSOB ? Studentsky ucet tam jsem zacinal a pouzivam pokud si chci vlozit penize
    Ceska sporitelna ? Mozna pro babicku

    Ostatni n/c

    udivuje me jak tu breci ten Ceskej nejvic zaluzenej narod neplaticu… Nespolehlivy? Tak pokud nekdo rekne ze bance do 14 dnu zaplati to co si od nich pujcil a nevrati jim to tak se tu neda moc mluvit o spolehlivosti… vsechno co jsem kdy od nich chtel zaridili do par minut a nikdy nebyl problem

    jedine EQUA bank

    • ondrej napsal:

      tos asi nezazil co to je fungujici banka… tyhle equa uz po nekolikaty nefungujou v ib transfery, nikam se nedovolas, je to jak sporka… akorat levnejsi ale kvalita fakt stejne desiva

      • Daniel napsal:

        Joo ja uz se s nimi mesic snazim spojit kvuli karte kterou mesic po podepsani smlouvy stale nemam

        • František napsal:

          Já mám stejný problém jako vy. Jsem nový klient. Po schválení půjčky před 14dny ještě nemám kartu. A to sem si chtěl nechat poslat na účet výplatu. To bych dopad. Sice se k nim dovolam, ale slysim jenom výmluvy. Za to může pošta atp.

          • Jan napsal:

            Dobrý den,
            Karta vám už dorazila, nebo stále čekáte?

          • Filip Kratochvíl napsal:

            Měl jsem po založení účtu stejný problém.. Smlouva byla podepsaná s příslibem, že karta přijde max do dvou dnů a ve finále jsem na ni čekal 3 tejdny..

  20. Michael napsal:

    Přešel jsem k Equabank od České spořitelny, když jsem se jako čerstvý důchodce musel zamyslet nad výší poplatků. Jsem zatím velice spokojen, používám však z portfolia služeb pouze běžný účet, internetové bankovnictví, platební kartu MasterCard a výběry z bankomatů. To všechno funguje perfektně; zejména oceňuji výběry z bankomatů kdekoli na světě za 9,- Kč – vyzkoušel jsem i v Číně, Nepálu a Indii. Je to mnohem rychlejší a pohodlnější, než se domlouvat v tamních bankách na přepážce a vyplňovat štosy formulářů kvůli výměně peněz.
    Musím potvrdit, že aplikace pro Android fungovala na mobilu i na tabletu na první ověřené přihlášení a nemám, co bych jí vytknul. Oceňuji i bezplatné zprávy o pohybech na účtu, zasílané na mobilní e-mailovou adresu, takže do aplikace se přihlašuji prakticky jen tehdy, chci-li realizovat nějakou platbu, nebo změnit limity na kartě.

    • Radek napsal:

      když jsem se jako čerstvý důchodce musel zamyslet nad výší poplatků…..vyzkoušel jsem i v Číně, Nepálu a Indii 😀 😀

    • Jiří napsal:

      Ten důchodce řeší poplatky u konkurence a říká že na ně nemá jako důchodce a potom si jezdí po světě, typický český chudý důchodce a pak že důchody jsou malé.

  21. Svetlana napsal:

    Ja som u equabank vic nez 2 roky, som s ni spokojena, az na detail, ze dvakrat mi spracovali prevod medzi uctami zo sporiaceho na bezny az za jeden pracovny den, vzdy to delaji ihned max do 10min. Ked sa tam konecne dovolam, tak mi povedia, ze to neni ich chyba ale maju pomaly internet banking alebo procesovanie. Mna ako klienta nezaujimaju ich problemy ale preco sa transakcia neudeje ihned, ale az ked im sa spojazdni siet. 2-3x do mesiaca maju odstavku internet bankingu kvoli pravidelnemu servisu a zdokonalovaniu. Asi ho zdokonalili az moc, ked prevod medzi uctami trva az den. Co robit, ked penize zo sporiaceho potrebujem na ucte ihned mat, a nevim o tom, ze oni maju nejake problemy, pretoze to nikde na webe a ani na internetbankingu nemaju ako aktualnu informaciu? Omluva mi zial nestaci.
    Inak vsetko OK, len ten prevod mezi uctami a cas ktory si na to podla platobnych podmienok vyhrazuju ma dost neprijemne zaraza a prekvapuje.
    Ak im poviem ze sa budem stazovat, tak povedia ze pohoda, mozem, ak poviem ze odchadzam, tak i s tym pracovnik na call centre suhlasi.
    Ako ja ako klient mam vediet, ze oni maju nejake problemy? A svojimi problemami sposobuju problemy mne ako zakaznikovi ze nemozem s vlastnymi peniazmi nakladat ihned a tiez sa mi ocakavana platba na ucet nepripise ihned.
    To je u nich nevyhoda, zrejme az moc vytazenu, pretazenu a moc zdokonalenu siet maju, ked nepostacuje pre vsetkych zakaznikov.
    Inak vsetko plus.

  22. DuGo napsal:

    …po zkušenostech s ČS jsem přešel k Equa za půl roku nemám co vytknout…Absolutní spokojenost jak s výběry, platbami, tak i s IB…za mně doporučuju…

  23. Pavla napsal:

    NEDOPORUČUJI! Vybrali jsme si ji pro refinancování. U žádosti byl příjem dostačujícía vše bylo ok. Zaplatili jsme si odhad, vyčíslení zůstatku úvěru (vše 5200,-). Najednou nám příjem nestačil. Začalo jim vadit,že je jen jeden, takže nám nabídli úrokovou sazbu o 0,7% vyšší. Výsledek je takový, že jsme vyhodili 5200,- a zůstáváme u Raif.spoření :-(.

    • Ivan Königsmark napsal:

      Máme stejnou zkušenost o to horší,že v tom hrál neviditelno úlohu ještě broker,který machroval,jako by byl generálním ředitelem fondů,jež Equa spravují.Slizský odhadce ze Střelic u Brna , nedočkaje se úplatku, označil naši luxusní nemovitost za neobyvatelnou,jen proto,že jedna křídlice byla posunuta větrem o 10cm a krov lehce napadnutý dřevomorkou. Když jsem povolal tesaře,aby krovy ošetřil chemicky,byla hypotéka zamítnuta z jiných neznámých důvodů, odhad podhodnocen cca o 100000 než odhad budoucí.Broker tvrdil,že odhad je zdarma,to se událo na počátku listopadu 2014.Až v červnu 2015 se banka ozvala,že chce zaplatit poplatek za odhad ve výši 4900Kč. Zaplatil jsem tuto částku,abychom si uchovali čisté registry.Ozval jsem se ihned,že chci peníze zpět,neboť manželka,hlavní žadatelka nikdy v bance nejednala a nic nepodepsala. Odpověděli nám,že vše je v pořádku,že poplatek nevrátí a navíc přiložili zfalšovaný a nahrabaný dokument s falešným podpisem manželky z 5.5.2014 nebo 2015 ,kdy už byla hypotéka půl roku zamítnuta.Jsou to nedůslední úředníčci,kteří mají ve svých řadách podvodníky. Zvažuji trestní oznámení a podnět pro ĆNB,která je pro ně něco jako ČOI na šmejdy. Ale co chcete očekávat od banky,kterou za poctivě vydělané peníze založil poctivý komunista Marián Čalfa s nějakém kualalumpurským občanem a dnes to celé spravují nějací angličtí euroveksláci. Zadlužený člověk nemá jinou možnost,než tyhle darmožrouty podporovat. EQUA nikdy více !!!

  24. Pišta napsal:

    Honzo, v blogu jste to popsal velmi pěkně, věřím, že to pomůže lidem, kteří se rozhodují nebo už zdrhají ze svých milovaných peněžních ústavů. Já byl spokojený i v mBanku, ale když mi namontovali do IB tlačítko na FB, ihned jsem s nimi ukončil spolupráci. Sleduji je, už vím z netu, že právě přes FB několika lidem už účty vyluxovali…
    Ještě maličkost: platební kartou z banky zásadně na internetu neplatím, na to mám kartu z trafiky, na kterou převedu potřebnou sumu a zaplatím, nemusím řešit, že mi nějaká dobrá duše odloví údaje

  25. E.Švabíková napsal:

    Zdravím všechny klienty Equa-bank,
    odešla jsem po 20-ti letech od ČS-měla jsem jich ,,plné zuby´´. Vždy když jsem musela na pobočku tak mně ,,šikovně´´uvrtali do něčeho,co mně nakonec stálo zvýšení poplatku za vedení účtu,i když tvrdili že je služba zdarma.K úvěru mi pracovnice ,,flákla´´ nejdražší pojištění za 350,-Kč/měs. a zcela zbytečně,protože některé body poj. se na mně vůbec nevzahovaly-např. poj. ztráty zaměstnání (jsem
    již v důchodu). Nakonec mi ho předělali na poj. za 170,-Kč. Hned si z úvěru strhli
    2.000,-Kč za vypracování úvěru, což trvalo 20 min.! Nyní jsem u Equa banky skoro
    rok a žádné problémy s ní nemám-NAPROSTÁ SPOKOJENOST !!!

  26. libor napsal:

    U banky jsem chvílí.Vadí mi jen převod hotových peněz.Equabank nemá vkladové bankomaty ani pokladnu.Takže to jde přes Českou Poštu,kde to dlouho trvá.Peníze se dají zaplatit přes poštomat,nemusí se čekat žádná fronta s lístečkem.Jinak převody,platby z učtu jsou ,myslím tak akorát.Chtěl jsem hlavně banku,kde se neplatí nesmyslné poplatky a dobré bankovnictví přes PC,to má Equabank přehledné,jsem spokojený.Předtím jsem byl u velké banky +- 20 let,platil jsem strašné peníze za všechno možné.V posledních dvou letech ,jsem se snažil rušit všemožné poplatky, měsíčně byl učet stále za 116 korun.Velkou banku už nepotřebuji

    • pišta napsal:

      Nepohodlnost zasílání peněz na svůj účet Equabanka kompenzuje vrácením poštovného, pokud použijete VS 111. Jinak musím vyjádřit svou spokojenost s tímto peněžním ústavem, jsem u nich od r.2012 naprosto bez problémů. Královéhradecká pobočka při osobním jednání nemá chybu jak po lidské tak po profesní stránce, opravdu dlouho nebudu mít důvod přemýšlet o změně banky.

  27. Marketa Markova napsal:

    Dobry den,
    upne me zarazi, kolik je tu negativnich zkusenosti. A to i ohledne internetoveho bankovnictvi a nastaveni SIPO. SIPO jsem nastavovala na pobocce, kde mi pani se vsim poradila a vse se mnou prosla, abych se nedostala do problemu. IB je jednoduche a zcela prehledne, vse si clovek zvladne nastavit sam.
    Obrovskou vyhodou jsou vybery z jakehokoliv bankomatu zcela zdarma a bez omezeni.

  28. Veronika Neterdová napsal:

    Hezký den,

    s Equa bank jsem moc spokojená. Nedávno mi například byla odcizena karta, novou jsem dostala do dvou dnů a dokonce jsem za ni nic neplatila. Veškeré problémy jsou ihned a se vstřícností vyřešeny. Nejvíce se mi líbí, že můžu vybírat z bankomatů kdekoliv a kdykoliv a nemusím přemýšlet, kolik zaplatím za výběr. Takže Equa bank doporučuji 🙂

  29. Veronika napsal:

    Nedoporučuji!!! Po několika dlouhých letech u jisté banky, jsem se také rozhodla pro změnu a nejlépe jsem vyhodnotila, dnes již říkám bohužel, banku Equabank. Běžný účet super nabízí skvělé služby bez jakýchkoliv podmínek, tak proč do toho nejít. Dne 5.2.2015 jsem si založila běžný účet u této banky přímo na pobočce, na všem jsme se dohodli, co jsem potřebovala mi zodpověděli. Vybrala jsem si toto datum i vzhledem k tomu, že mi končila koncem měsíce stávající platební karta, která chodí u Equabank do 7 dnů, jak deklaruje banka. Přišel informativní email, aktivovala jsem účet a poté jsem čekala 7 dnů. Po sedmi dnech jsem volala na infolinku, kde mi bylo sděleno, že karta se musí vrátit a vrací se do 14 dnů. Uběhlo tedy 14 dnů a nikdo o kartě nic nevěděl. Volala jsem tedy znovu a zjistili, že karta se opravdu vrátila, tak že mi ji pošlou znovu. Zadala jsem tedy jinou adresu, kde je provoz nonstop, abych měla jistotu, že karta dorazí. Čekala jsem tedy další týden a karta nikde. Celý další týden jsem nedělala nic jiného než jsem volala na infolinku a řešila tuto situaci pokaždé s někým jiným a pokaždé byli hrozně překvapeni, že kartu nemám. Tudíž nějaké poznámky o řešení si zřejmě nevedou. Nicméně po dalším týdnu volání a řešení, jsme se domluvili pokud karta nepřijde, domluvíme se na vydání expresní karty, s tím, že mi bude poplatek odpuštěn. Čekala jsem tedy do dalšího dne, karta nepřišla a obrátila jsem se tedy na infolinku s domluveným řešením. Tento operátor však usoudil, že je to zřejmě běžná praxe čekat měsíc na platební kartu a sdělil mi, že odpuštění poplatku není možné. Domluvili jsme se tedy, že karta, která nedorazila bude zablokována a pošlou mi novou kartu doporučeně, která dorazí nejpozději do tří dnů. Světe div se, ani po dalších třech nic nepřišlo a při volání na infolinku jsem se dozvěděla, že karta ještě nebyla ani vyhotovena. Nakonec jsem byla shledána za vinnou, s odůvodněním, že mi volali aby mi řekli, že karta bude vyhotovena až další (ano další po sté) týden, ještě předtím, než jsem starou kartu zablokovala. Jasnovidci!!!!!! Tímto závěrem, ještě než jsem začala u této banky, tak jsem skončila!!! A už o ní nechci slyšet i kdyby rozdávali zlaté prasata!!!

    • Pišta napsal:

      Překvapujete mne Vašimi zkušenostmi s EQUA BANK! Ale z Vašeho překotného popisování trablů dovozuji, že i tak jednáte všude a 95% problémů a trablů si vyrábíte sama. Nemyslím, že se vše událo jak popisujete, protože klientem této banky jsem 3 roky, a nikdy jsem problém neměl, teda měl s první kartou, kterou občas nešlo zaplatit u obchodníka. Zavolal jsem na 222 010 222, tam mi paní poradila, abych v IB kartu zablokoval trvale, a nová, už pay pass mi přišla třetí den. Jak tady někteří řeší SIPO, je naprosto nepochopitelné, protože po zadání do IB SIPO funguje hned následující měsíc bez konzultace či zásahu bankou. Mimoto na pobočce jsou velmi příjemní mladí lidé, kteří své práci rozumí a ke klientům se chovají velice korektně, zdvořile a chce se mi napsat, že přátelsky. Prostě si mou důvěru získali, a dokud budou mít jejich služby takovou úroveň jako dnes, nemám jediný důvod měnit banku, nebo “hledat vši” na jejich práci. Třeba se taky problém vyskytne někdy v budoucnu, ale to je jen známka toho, že tam pracují lidé, a ne roboti. Myslím si, že se o můj účet, kam mi zasílají i můj důchod, je v dobrých rukách!

      • Veronika napsal:

        Dobrý den pane Pišto, jsem tolerantní člověk, ale nechápu, kde se ve Vás bere ta jistota a odvaha říkat, že se věci nestaly, jak popisuji a mohu si za ně sama. Já řádně podepsala smlouvu a očekávala jsem slíbené služby, které se mi nedostaly ani na telefonní lince, vzhledem k tomu, že jsem pokaždé mluvila s jiným pracovníkem. Nejdříve by si měli vyškolit zaměstnance, aby poskytovali stejné informace, pokud něco nevím, raději neříkám nic a odvolám se na někoho, kdo tu informaci stoprocentně ví. Vám třeba služby vyhovují, já se těch služeb ani nedočkala. A myslím, že každý musí uznat, že čekat přes měsíc na platební kartu v dnešní době není normální. Zaslání karty a vše co popisuji muselo být zanedbáno hned několika pracovníky banky. Co se týče poboček, to mohu jen potvrdit, také mi přijdou velmi milí a vstřícní, vše probíhalo perfektně. Proto nechápu přístup, kterého se mi následně dostalo. Také jsem s hodně produkty spokojená, které někteří mohou hanit, ale to neznamená, že budu někoho napadat a podezírat. Každý ať usoudí podle sebe. Uznávám, že mohu být jeden případ ze sta, a i to jsem ochotna překousnout, ale očekávala bych jiný přístup, pokud už se taková věc stane. Běžně, se řeší problémy ze strany banky, pojišťovny a podobně co nejvíce ve prospěch klienta, a ne že budou klienta měsíc vláčet a slibovat. Pokud v něčem udělám chybu udělám vše pro to, abych se co nejvíce zavděčila a omluvila za neúmyslnou chybu.

        • Veeger napsal:

          Běžně, se řeší problémy ze strany banky, pojišťovny a podobně co nejvíce ve prospěch klienta… Jo, a kde, prosím pěkně? Mohl bych Vám vyprávět skutečné horory z ČSOB, ČS nebo Komerční banky. Nevím, jestli chápete dost dobře, co se stalo. Prostě, ano, ve vašem případě selhal lidský faktor, to se ale stává i v lepších rodinách. Nikoho takový případ nešlechtí, ale aby se člověk na něm definitivně utvrdil o kvalitě tak komplexně pojatých službách jako nabízí bankovní instituce, to mi přijde spíše jako důsledek spontánní na.ranosti než objektivně pojatého pohledu na věc.

      • LDHD napsal:

        protože ty nemáš problém tak arogantně pochybuješ o chudácích co jej zažili? Přeji ti tedy brzký problém a uvidíš… Bože jak nízce uvažuješ Pišto.

    • Jana Malátová napsal:

      Dobrý den musím vám dát za pravdu s touto bankou jsem zažila něco obdobného pokud mohu poradit pryč od ní Malátová Jana

      • Monika napsal:

        Léta jsem měla ůčet u České spořitelny, a když jsem chtěla přejít k nějaké té lepší, báječnější bance, tak jsem šlápla jak by klasik řekl do H….vzhledem k tomu, že na trhu působí tato společnost 4 roky, tak nemyslím, že tu za 4 roky ještě bude. Jak už výše nejmenovaný pisatel zveřejnil, ze splátek úvěru na 120 měsíců je 122, tedy pří uvěru nejakých 194000 splatíte této bance 403 tisíc korun, no nekupte to když je to tak drahé. jinak internet bankovnictví katastrofa, chybející vkladové automaty hrůza a s každým vkladem běhat na poštu…platit 40 kč to asi ne. Adie.

        • Petr Maleček napsal:

          Není potřeba platit 40 korun. Banka vklady proplácí. To byste věděla, kdybyste si o bance něco přečetla. IB katastrofa? Nepřijde mi. Možná máte nějaké orientační problémy nebo velmi omezené schopnosti a chápání.

          Jinak úrok chápu, do toho bych taky nešel.

    • Jana napsal:

      Dobry den. Chci se Vas jen zeptat jak to dopadlo? Jestli jste kartu obdrzela a kdy? Nebo jste uz nevydrzela a skoncila u nich driv nez karta vubec dosla.
      Mam bohuzel tu samou zkusenost jako vy. Karta uz mela byt doma, ale nic. Svadi to na ceskou postu. Pritom kdyz jsem po nich chtela tedy doklad, ze kartu odeslali, tak samozrejme nic, protoze ji odesilaji obycejnym psanim.
      Na pobocce mi rekli, ze do 7 dnu ji budu mit. Totez mi napsali i mailem 7dnu. Na tel.lince mi rekli, ze na to ale maji 14dni – ale pracovnich – tzn. temer tri tydny bezne. Prevedla jsem si k nim skoro vsechny finance ze stareho uctu a taky vyplatu. Nyni mi stara karta bude koncit a novou nemam. Na linku volam, pokazde mluvim s nekym jinym, ktery mi pokazde rekne, ze vznese pozadavek. A takle he to den za dnem a vysledek zadny.
      Jsem hrozne zklamana. A uz temer bez penez.

      • LDHD napsal:

        nestěžuj si, mělo by to být pro tebe poučení, že nemáš být bez peněz. Peníze v bance jsou totiž v jejích moci, bezpečí úschovy je jen zdání. Co kdyby se stal něco jiného a budeš bez peněz?

  30. Karel napsal:

    Tuhle banku rozhodně nebrat. Přešel jsem k nim před dvěma měsíci, ale do dnes nejsou schopni mi převést SIPO, naopak ale platbu SIPO posílají na jakýsi účet, jenž není ten, který to má být, a navíc to stále nemohu s nimi dořešit, nekompetentní lidé, jakmile to půjde odcházím od nich.

    • Veronika napsal:

      nesouhlasím, protože na internetovém bankovnictví je velmi jednoduché nastavení Sipa, a poté odchází každý měsíc. A také pravidelné platby nastavíte jednoduše.

  31. kočka napsal:

    Pokud chcete přijít o peníze, obraťte se na tuto banku. Zažádala jsem o americkou hypotéku, poslali mi odhadce, který mět nesmyslné komentáře a naši novostavbu těžce finančně podhodnotil. Za odhad a pobyt tohoto naprosto neprofesionálního člověka si banka žádá 4000 Kč. Reklamovala jsem odhad, ale bylo mi řečeno, že vše je v pořádku. Nebudu komentovat výši sumy o kterou se jednalo, ale rodinný samostatně stojící dům na spoustě pozemků a rozloze 1000 m2, včetně dvora a obrovské zahrady, byl ohodnocen jako 3- pokojový byt touto bankou. Půjčí Vám sice peníze za nižší úrok, ale budou ho chtít garantovat nejměně 3x násobným majetkem než Vám půjčí. Píši to pro ponaučení pro ostatní, dejte si na tuto banku pozor, ať se zbytečně nepřipravíte o peníze.

    • Zorientovaný napsal:

      Milá kočko. Cena závisí na spoustě věcí. Vám se Váš vysněný domeček na samotě u lesa s polem může zdát jako obrovské jmění, ale reálná hodnota, za kterou by to ve skutečnosti někdo koupil může být úplně někde jinde.

  32. honza napsal:

    Jsem u nich necelý rok a jediné co jim mohu vytknout je pomalý převod financí 23 prosince mi byly poslány prostředky na můj ůčet a 26 tam ještě nejsou nevím co si mám o tom myslet a není to poprvé co čekám na finance déle než 48 hodin ,asi skončím i když jinak vše O.k.

    • Zorientovaný napsal:

      To bude tím, že ve státní svátky nefunguje clearing ČNB a mezibankovní převody tedy neprobíhají. Takže to rozhodně není vina Equa.

  33. Tereza napsal:

    Jedna z nejhonejhorších bank! Lituji toho že jsem k nim chtěla od Airbank přejít. Naslibujou jak nabídnou lepší podmínky ale jsou to pěkný kecalové. Už nikdy víc! Naprostá nespokojenost!

  34. Tom napsal:

    Za sebe mohu Equa také doporučit, jsem u nich zatim cca měsíc a vše funguje jak má. Předtím jsem měl mBank, ale to jejich nové bankovnictví a mizerná podpora mě odehnali.

    IB Equa běží v pohodě, je přehledné a intuitivní. Z karty se dá vybírat 10x měsíčně (když si tam necháte posílat výplatu) zdarma v jakémkoliv bankomatu. Skvěle se mi osvědčilo i mobilní IB, nikdy dřív jsem to nepoužíval, ale zkusil jsem to s Equa a nadchlo mě to. Třeba placení přes QR kódy je naprosto dokonalé.

    Nevyužívám žádné jiné služby, půjčky, hypotéky, repůjčky a kdoví co, na prosté využívání IB, platební příkazy, inkasa a běžné operativní záležitosti je u mě zatím plná spokojenost. Nicméně nedělám si iluze, nikde to není dokonalé..

  35. David napsal:

    Obrovská nespokojenost, neustále problémy s přihlášním do IB. Mobilní aplikace není také povedená. Několikrát jsem kontaktoval zákaznickou linku se žádností o řešení problému. Vždy mi řekli že jsem se předtím několikrát špatně přihlásil, vždy jsem vysvětlil že se jedná o první přihlášení od posledního funkčního a že žádnám o prozkoumání pokusů přihlášení do IB. Nevyhověno ….

    • Veronika napsal:

      Dobrý den, já mám telefon s Androidem a internetové bankovnictví mi běží parádně.

    • Anonym napsal:

      Ano, takovou zkušenost mám také. Přihlášení mi opakovaně nefunguje, ačkoli heslo je 100% správné. Já jsem si jistá. Při posledních dvou změnách hesla jsem dokonce zašla tak daleko, že jsem si ho i napsala,abych měla jistotu. Přesto se mi v obou případech vůbec nepodařilo přihlásit. Zkusím teda potřetí požádat o změnu hesla, a když se ani potom na svůj účet nedostanu, nezbývá než přejít k jiné bance.

  36. pája napsal:

    Zdravim vas;-) a banku vřele doporučuji.Mam ucet a uver max spokojenost ucet zdarma karta bezkontaktni a vybery ve vsech bankomatech zcela zdarma pres internet si muzete nastavit spousty veci napr i zmenit datum splatnosti uveru je to moderni a solidni banka

  37. Pavla napsal:

    Sice je to malá banka, ale svými službami předčí mnoho velkých bank. Mám u nich zatím jen běžný účet, se kterým jsem maximálně spokojená (žádné poplatky, výběry zdarma a výhodné výběry v zahraničí).

  38. Nejhorší banka napsal:

    Za jednání Equa Bank by se nemusela stydět leckterá lichvářská společnost. Equa Bank odkoupila můj hypoteční úvěr od jiné společnosti, takže jsem se jejich klientkou stala nedobrovolně a proti svojí vůli.

    Po pěti letech řádného splácení jsem se dostala do tíživé finanční situace. S řádným předstihem jsem tedy kontaktovala banku a sdělila jsem jim, že nebudu schopna nadcházející splátku včas uhradit a že mi bude trvat několik měsíců, než budu moci splátku uhradit. Zeptala jsem se, jestli se tedy můžeme domluvit na nějakém řešení (odkladu splátky, rozložení splátky do jistiny), abych nebyla několik měsíců pozadu s jednou splátkou. Odpovědí mi bylo, že nic takového nemám ve smlouvě a pokud budu se splácením pozadu o více jak 3 splátky, dům dají do dražby. Žádné vstřícnosti jsem se po pěti letech řádného splácení z jejich strany nedočkala. V jejich případě tedy neplatí nepsaná zvyklost, že pokud budete mít problém se splácením, musíte banku ihned kontaktovat a vše se vyřeší.

    Třešničkou na dortu je to, že banka tuto skutečnost nechce ani akceptovat, když už ji nechce řešit. Neustále mě uháněli, že jsem pozadu se splátkou a kdy ji zaplatím, vysvětlovala jsem jim pořád dokola vzniklou situaci a skutečnost, že nebudu schopná splátku vyrovnat dalších několik měsíců, když mi řekli, že to vidí v systému, tak mě přestalo bavit opakovat to samé znovu a znovu a přestala jsem jim zvedat telefony, jelikož jsem zvyklá problémy řešit, nikoli o nich mluvit.

    Equa Bank se však nevzdává, neustále volá, pro jistotu z více jak 100 různých telefonních čísel, abyste si jejich číslo nemohli zablokovat. Volají v sobotu, v neděli, večer a minimálně 50x za den. A to že volají 50x za den myslím zcela vážně a bez nadsázky.

    • Ada napsal:

      Věřím, že pokud by se jednalo o posunutí splátky o jeden měsíc, dá se s nimi domluvit. Koneckonců sama píšete, že k dražbě se přistupuje po 3 měsících. Je sice nepříjemné, když se člověk dostane do takové situace, nicméně právě proto každý institut při sjednání úvěru nabízí pojištění. Když byste měla čekat na výplatu a zaměstnavatel by Vám řekl, že Vám jí teď nedá, ale za půl roku už určitě bude, tak bych chtěla vidět Vaší reakci….

    • Anonym napsal:

      Můžete mně napsat na email nestacz@seznam.cz chtěl bych s vámi něco probrat. Děkuji.

    • Anonym napsal:

      Toto zní jako komentář někoho, kdo si nečte co podepisuje. Jak můžete říci, že jste se zákazníkem banky stala nedobrovolně a proti své vůli? Když podepisujete smlouvu či jakékoli prohlášení, je to vždy z vaší vůle a prosté nátlaku, takže pokud Vám někdo nedržel u hlavy pistoli, při podpisu smlouvy tak jste se klientkou opravdu stala DOBROVOLNĚ a SVÉVOLNĚ!

  39. Monika K napsal:

    Také mohu doporučit, jsem maximálně spokojená. Neplatila jsem nic za otevření účtu ani za vedení, stejně tak internetový bankovnictví je zadarmo. Navíc všechno jde udělat online a rychle 🙂

  40. David napsal:

    Mohu jedině doporučit velice moderní banka se skvělým internetovým bankovnictvím. Mám u nich spořící účet s úrokem 1.6% je to fakt pecka. Vedle mBanky moje druhá nejoblíbenější banka.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

 pujcko-ninjapujcka

336x280