Citibank


Citibank

Citibank je na českém trhu od roku 1991. Banka se tak stala jednou z prvních zahraničních bank, která začala působit na českém trhu (resp. československém v té době). Na začátku působení na trhu se specializovala na poskytování bankovních služeb nadnárodním korporacím, velkým českým firmám a finančním institucím. Rychle si získala jedno z vůdčích postavení na trhu v oblasti podnikového bankovnictví a postupně začala své služby nabízet i středně velkým a malým firmám. Vstup na trh retailového bankovnictví byl v roce 2001 a od té doby nabízí klientů služby jako osobní účty, kreditní karty, půjčky, spořící a investiční produkty.

Recenze bežných účtů a úvěrů

Účty: Citikonto Plus – jedná se o běžný účet pro fyzické osoby – poplatek za vedení účtu od 169 Kč, vedení zdarma při měsíčním zůstatku nad 250 000Kč nebo v případě příchozích plateb vyšších než 25 000Kč – možnost vyžívat Citibank Online, mobilního bankovnictví Citi Mobile či telefonního bankovnictví CitiPhone – měsíčně 4 výběry zdarma – zřízení  a vedení účtu pro rodinného příslušníka zdarma

Úvěry:  CitiPůjčka – jedná se o neúčelový úvěr pro nepodnikatelské (osobní) účely – výše od 30 000 Kč do 600 000 Kč – RPSN od 10,86 % do 18,41% –  splatnost je od 24 do 72 měsíců – potřebný příjem minimálně 15 000 Kč – možnost domluvit si schůzku mimo pobočku – není nutné vlastnit účet u Citibank – posouzení žádosti obratem online

Výhody banky

  • dlouhá historie na českém trhu
  • silná mateřská společnost
  • osobní bankéř pro každého klienta programu Citigold
  • velký počet bankomatů, které dovolují výběr v rámci běžného účtu

Nevýhody banky

  • banka nenabízí hypotéky
  • velmi malý počet poboček
  • poplatek za vedení běžného účtu

Produkty banky

  • účty – Citikonto, Citi Premium
  • úvěry – CitiPůjčka, Konsolidace se CitiPůjčkou, CitiPůjčka pro lékaře, CitiPůjčka pro podnikatele
  • spořící produkty – Spořící účet, Termínovaná vklady, Prémiový devizový produkt, Bonus pack, Podílové fondy, Strukturované dluhopisy
  • pojištění – Creditshield, Pojištění pravidelných plateb, Pojištění Bezpečí s vaší kartou, Pojištění pro cesty a pobyt, Pojištění zneužití 100, Pojištění zneužití 50, Pojištění Mobileo, Pojištění schopnosti splácet

Internetové bankovnictví

Citibank Online https://producton.citibank.cz

Přihlášení do internetového bankovnictví probíhá dvěma způsoby. První variantou je přihlášení SMS klíčem a variantou druhou je prostřednictvím osobního klíče, který generuje kalkulátor. Stupeň zabezpečení je v součastné době na velmi vysoké úrovni. Prostřednictvím internetového bankovnictví jsou zadané příkazy levnější než na pobočce.

Pobočky

Sídlo Citibank Europe, plc.  je na adrese Bucharova 2641/14, Praha 5, kde je také hlavní pobočka v Praze. Celkem je v ČR 6 poboček a 1440  bankomatů s označením Cirrus/Maestro, ze kterých je možné vybírat. V Brně je hlavní pobočka na adrese Londýnské nám. 881/6. V Ostravě na adrese Nádražní 643/11 a v Olomouci pobočka není.

O společnosti

Citi je jednou z největších finančních institucí na světě. Pod jménem First National City Bank byla založena v roce 1812 v New Yorku a již v roce 1890 se stala největší americkou bankou, která podstatně ovlivnila rozvoj bankovnictví, průmyslu a obchodu ve Spojených státech. Jako jedna z prvních bank začala ve dvacátých letech minulého století expandovat do zahraničí. Skupina Citi působí ve více než 100 zemích celého světa, zaměstnává téměř 300 000 lidí a poskytuje své bankovní, úvěrové, investiční a další služby více než 200 milionům soukromých a podnikových klientů.

Reklama

Kreditní karta Citibank

Společnost Citibank nabízí klasickou kreditní kartu s měsíční úrokovou sazbou 2 %. Za kartu nejsou placeny žádné měsíční ani roční poplatky, je však předem dána kupříkladu minimální splátka, která musí dosáhnout alespoň 200 Kč. Bezúročné období představuje 55 dnů, tedy nejdelší možnou doba v rámci českého bankovního trhu. Kartu nelze založit přes internet a není třeba vlastnit bankovní účet u této instituce. Touto klasickou kreditkou lze platit nákupy v České republice i v zahraničí, a to včetně těch, které provádíme online. Reklamní kampaň láká až na 25 % slevy u obchodníků.

Typ karty: MasterCard

Kontakty


Citibank 4.25/5 (85.00%) 4

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

19 zkušeností s Citibank

  1. Peter napsal:

    nejhorší banka na světe …. nič sem od nich neodržel a soudil jsem se s nimi …. raz mi dojel dopis že jim dlouzim 108 000 kc pravnik ma vyšel na 150 000 kč … soud sem vyhral i tak jsem v registry cbcb ….

  2. Ivana napsal:

    Já mám jinou zajímavou zkušenost. Tato banka mi sama nabídla kreditní kartu, kterou používám 8 měsíců. Obrat na kartě je zhruba 200 tis., odměny ve výši 2% z každého nákupu mi jsou připisovány na účet. Všechny své závazky platím včas, ještě se nestalo, abych byla v prodlení se splátkami.
    A v tom bude asi zakopaný pes. Náhle přišla výpověď, kde mi oznamují, abych do dvou měsíců vrátila kreditní kartu, že se mnou končí, a to vše bez udání důvodu.
    Zkrátka jsem klient, který platí včas a to oni nepotřebují. Jsem znechucena jednáním této banky a rozhodně ji nikomu nedoporučím..

  3. Luboš napsal:

    Nevěřím již této bance, jejich dealer mi doslova vnutil kreditku, údajně bez poplatků a po nějakém čase mi tato “banka” naúčtovala poplatky za správu karty (ležela v šuplíku) a další poplatky. Varuji před touto společností, která si říká banka všechny slušné lidi!

  4. Gabi napsal:

    Neuvěřitelně vychcaná banka, horší snad než provident. Platila jsem se spožděním 5 dní a a úrok činil 1200 kč ?!!! Tedy dvojnásobek splátky. NIKDY NEBRAT!!!

  5. Jiří napsal:

    Od nich ani prdel ,jsem tak na ně nasraný až to není hezký.Bral jsem si od nich půjčku .Dvakrát jsem neměl na zaplacení (volal jsem jim tuto situaci).Na Vánoce mě volali ať pošlu alespoň 8500 ,že to bude ok.Tak jsem tak učinil .Do dnes platím pravidelně jsem ve skluzu už 4 splátky.Od té doby mi každý den volají cca 60 zmeškaných hovorů měsíčně.Posílám 5000 měsíčně i když je splátka 2300.Po koukání do výpisu jsem zjistil,že se to neuplatí.Sankce každý měsíc 590kč 2x a jednou za tři měsíce 3910 kč pokuta!!!!!!Nasrat a namazat dle výpočtu bych se za zapůjčených 70000 dostal po splatnosti na 260000 kč .Jsem ochoten to nechat exekutorovi protože nevím jak z toho ven .

  6. petr napsal:

    Citi nikdy více. 3.3. 2015 jsem uhradil veškeré své závazky a k tomuto datu dal výpověď. Výpovědní lhůta 1 měsíc po který jsem nevyužíval vůbec žádné služby banky a celou zkušenost s bankou pokládal za ukončenou. Včera mi došel výpis podle kterého jsem dlužil 128,95Kč a vzhledem k tomu, že jsem tento dluh neuhradil jelikož jsem si bláhově myslel, že už od nich budu mít pokoj, přičetli smluvní pokutu 590Kč. Celkem tedy 718,95Kč. Rád tyto peníze věnuji komukoli, kdo poradí,jak je nedávat těmhle… Dejte si prosím na ně pozor. Petr

    • Jorge napsal:

      Zdravím. Zrovna píši první dopis ohledně vrácení veškerých zaplacených úroků a poplatků, takže uvidím, co mi odpoví. Nicméně jsem připraven řešit přes Finančního arbitra ČR, dTest, apod.. Zkuste se prvně obrátit na dTest. Mají tam bezplatnou poradní linku. Jsou docela šikovní. Klidně jim můžete poslat informace do emailu, kdy se na to podívá právník, a posléze Vám dají vědět, co máte dělat. Mějte se a hodně štěstí. J.V.

      • Kazatel napsal:

        Naprosto bezpředmětná rada, která veme jen čas a starosti. Stačí začít s tím, že si člověk přečte VOP.
        ps: co takhle zkusit řešit problémy nejprve s bankou a požádat o vysvětlení situace a případně prominutí pokuty?

    • Kazatel napsal:

      Sám si rozporuješ v tom co uvádíš. Výpovědní lhůta je 30 dní a pokud jsi ve výpovědní lhůtě, tak to neznamená, že máš závazek v podobě kreditní karty ukončen. Po celou doby výpovědní lhůty ti vyplývají veškerá práva a povinnosti s vedením kreditní karty a je tak logické, že pokud máš na kartě dluh, tak banka nemůže uznat výpověď a oznámit ti, že jsi bez závazků. A pokud závazek nezaplatíš, tak jsem dle sazebníku pokutován. Což má ale naprosto každá banka :)

  7. Jana napsal:

    Se zrušením Citi kreditní karty veliké problémy. I po splacení si naúčtují úroky a pojištění (které mimochodem nikdo nesjednal). Vše se nahrává? Když chcete, aby vám přehráli, že jste si sjednal tuto službu, tak nejsou schopni – zrovna váš hovor se totiž nenahrával. Zajímavé.

  8. Miroslav Daniček napsal:

    Arogantní jednání. Nejhorší, s čím jsme se setkali. Snaží se z lidí sedřít kůži. Lžou a okrádají. Varování pro ostatní – nebrat si NIKDY kreditní kartu od Citibank.

  9. Karel napsal:

    Mám platební kartu od této banky. V lednu jsem byl na dovolené a provedl jsem úhradu čerpané částky se zpožděním 5 dnů. Banka mi obratem naúčtovala sankci 590 Kč a úrok 250 Kč. Úrok bych bral, ale takovou sankci?.Každá banka má slušnou provizi z plateb přes kartu. Doporučuji všem založte si platební kartu u jiné banky. Sám jsem se rozhodl ukončit u Citi bank platební kartu v nejbližším termínu.

  10. Ondřej, J. Hradec napsal:

    Tuto banku všem vřele doporučuji!!!Má zkušenost je taková, mám debetní kartu, čerpal jsem do minusu a okolo 10.12.1013, dle aktualního výpisu jsem vše uhradil a nechal si na účtu pro jistotu 300,- navíc…včera 28.2.2014 mi přišel do pošt. schránky dopis, kde mi přišel aktualní zůstatek -1404,-!!! Nechápu, kde k tomuto číslu přisli, když jsem za tu dobu s kartou neudělal jedinou transakci, jediný pohyb prostě nic…volal jsem na linku a tam mi řekli, že mi momentálně nemohou podat žádné informace a že musím zavolat v pracovní den, takže paráda…citilinka funguje asi jen abyste se zeptali, jaké má být počasí nebo nevím! Takže hodně úspěchů s Citibank!!!

  11. Anonymus napsal:

    Brečet a brečet, to je to jediné co umí lidé, kteří nezvládnou uhlídat své vlastní výdaje !

  12. Tomáš napsal:

    Souhlasím s předchozími komentáři. Dnes jsem po 4!!! urgoval odpověď na moji stížnost z loňského listopadu. Vždy dorazí pouze omluva s tím, že nyní už se touto stížností budou opravdu zajímat… S kartou po dvou letech končím. Toto arogantní chování si nenechám líbit a to jsem jako jejich zákazník protočil na kartě cca 40k měsíčně…

  13. Eva napsal:

    Souhlasím s předešlým anonymem, hlavně co se týká arogantního jednání se zákazníky

  14. Anonym napsal:

    Myslím, že praktiky zaměstnanců a podmínky splátek citibank jsou do pořadu Černé ovce, Občanské judo apod.
    Bez předchozího upozornění si svévolně zvyšují splátky, přesouvají termíny splatnosti. Nehledě k tomu, že výpisy nezasílají doporučeně, veškerá komunikace je po telefonu, takže žádné důkazy v ruce, arogantní chování zaměstnanců

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

coolpujcky

nejlepsi