Česká pojišťovna


Česká pojišťovna má ve svém oboru více než 180 let zkušeností. Poté co byla během komunismu zrušena, byla znovu zavedena po Sametové revoluci v roce 1991. Dodnes si drží pozici jasné jedničky na českém trhu s pojištěním. Její tržní podíl činí 25,9% a celkově spravuje více než osm milionů pojistných smluv. Na více než 4 500 obchodních místech pracuje jejích 3 900 zaměstnanců a 5 600 obchodních zástupců.

Produkty pojišťovny

Pojištění pro občany

  • Pojištění osob – sem spadá různorodé životní pojištění, stejně jako úrazové pojištění
  • Cestovní pojištění – krátkodobé pro menší výlety i dlouhodobé např. na pracovní cesty
  • Pojištění majetku – pojištění nemovitostí stejně jako domácností před vykradením
  • Pojištění vozidel – povinné ručení, havarijní pojištění, komplexní pojištění
  • Pojištění odpovědnosti
  • Pojištění zvířat

Pojištění pro firmy

  • Pojištění flotil – pokud např. vaše firma vlastní vozový park, můžete jej celý nechat pojistit
  • Pojištění odpovědnosti – např. silničního dopravce, či profesní odpovědnosti v rizikových povolání
  • Pojištění zemědělství a lesů – sem patří např. i pojištění hospodářských zvířat, či pojištění plodin
  • Pojištění majetku
  • Cestovní pojištění
  • Pojištění finančních rizik

Výhody pojišťovny

  • 180-letá tradice
  • Široká nabídka jak životních tak neživotních pojištění
  • Velké množství různých pojištění pro firmy
  • Výborná znalost českého trhu

Nevýhody pojišťovny

  • Vzhledem k pevné pozici jedničky na trhu – menší progresivita
  • Dochází k neosobnímu přístupu, vzhledem k 8 milionům pojistných smluv, které Česká pojišťovna spravuje

Sjendnání online

http://www.ceskapojistovna.cz/online-pojisteni

Uživatelské rozhraní pro online sjednání pojištění od České pojišťovny je velmi přehledné a příjemné. Vyberete si z jasné nabídky, které pojištění chcete uzavřít a poté vyplníte všechny potřebné informace a pojištění uzavřete. Ušetříte si tak čas a nutnost chodit na pobočku pojišťovny.

Pobočky

Česká pojišťovna má po České republice rozeseto více než 4 500 kontaktních míst a její pobočku naleznete téměř v každém i menším městě. Otevřeno bývá standardně od pondělí do pátku. Centrála České pojišťovny se nalézá na adrese Česká pojišťovna a.s. Na Pankráci 123, 140 00 Praha 4.

O společnosti

Česká spořitelna je nyní členem holdingu Generali PPF Holding B.V. Má za sebou více než 180 let zkušeností s pojišťováním svých klientů a je momentálně jasnou jedničkou na českém trhu. To dokazuje i její tržní podíl 25,9 procent. Česká spořitelna spravuje právě nyní téměř 9 milionů pojistných smluv.

Reklama

Kontakty

  • infolinka +420 841 114 114 (po-pá 7-19 hod.)
  • Volání ze zahraničí: +420 224 557 111
  • twitter: @CeskaPojistovna
  • facebook: https://www.facebook.com/ceskapojistovna

 


Česká pojišťovna
2.5 (50%) 14

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

42 zkušeností s Česká pojišťovna

  1. Tomáš Rychlý napsal:

    Dobrý den,

    Rád bych se také vyjádřil k názoru na ČP. Měl jsem úrazovou pojistku od roku 2010. Celou dobu se mi nic nestalo až vloni jsem si přetrhl křížový vaz. Následovala operace a dle pojištění Diamant nezbytná doba rekonvalescence minimálně 15 dní jinak bych nedostal ani korunu.Šel jsem na první ošetření 30.8.2016, ale odtud mě ortoped poslal hned na magnetickou rezonanci do Pardubic, kde se vše potvrdilo. Po operaci a řádné neschopence, jsem všechny dokumenty předal na pobočku tady u nás v Chotěboři. Asi po měsíci mi přišel dopis, že nemohou uzavřít likvidaci pojistky, z důvodu operačního protokolu, protože chybí kopie 1. lékařského ošetření a dále operační protokol. Po dlouhém vysvětlování jsem musel operační protokol doložit (200 Kč) posláno doporučeně z kliniky Dr. Pírka a vysvětlit, že 1. ošetření vlastně neproběhlo, protože jsem byl poslán na magnetickou rezonanci. Následně likvidátorka uzavřela celý případ bez 1. lékařské zprávy. Ale nestačil jsem se divit!!! Vrtané koleno bylo oceněno 3400 Kč!!! Hrozně mě to naštvalo, proto jsem se vypravil na pobočku, jestli bude plnění vyšší, pokud si tu 1. lékařskou zprávu obstarám. Bylo mi řečeno, že ano. Vzal jsem si tedy propustku a k doktorovi zajel, ten mi všechno ochotně připravil a celou zrevidovanou dokumentaci jsme znovu poslali likvidátorce. Nastalo mlčení, měsíc nic. Zeptal jsem se tedy osobně na pobočce, jestli se bude ještě něco dít. Bylo mi řečeno, že ano. Zase 14 dní nic a já se znovu dotazoval, zda je to v jednání. Pán na pobočce napsal, že prosí likvidátorku o revizi celé události a opět nic, což už mě dožralo a napsal jsem na paní likvidátorku stížnost. Na stížnostním oddělení mají 20 dní na odpověď. Přesně po 14 dnech mi přišla tak dlouhá a neuvěřitelná litanie, že to všechno prošetřili a že je všechno v pořádku a není důvod si stěžovat a žádné další dokumenty od mě(z pobočky) nedostali. Napsal jsem jim tedy ostrý email, aby mi dali někoho kompetentního, se kterým to budu moci probrat. Dnes mi přišel email z kanceláře ombudsmana, že celou věc šetří a že do 30 dnů mi odpoví. Napsal jsem jim, že je opravdu smutné, že mají na všechno čas, jeden 20 dnů a druhý dokonce 30 dnů.
    Předpokládám, že mi přijde stejná nebo podobná litanie jako doposud.
    Do toho mi ještě přišlo, že mi zvedají povinné ručení a to byla poslední kapka.
    Zrušil jsem životní pojištění, protože z těchto lidí nic nedostanete, dal jsem výpověď z povinného ručení a všechno ostatní od ČP zruším postupně.

    Hází miliony, ale jakmile mají platit, tak to je dokazování, hledání skulinek, vyviňování a nakonec konstatování, že Vám nějakou almužnu dají, ale je to opravdu maximum. Nemám tohle zapotřebí.

    Udělejte si na to každý obrázek jaký chcete, ale je to prachsprostý alibismus a překrucování faktu. Hřeší na to, že do sporu s nimi nikdo nepůjde a když, tak mají právní oddělení a ty Vám to vysvětlí.

    Jsem na ně neuvěřitelně naštvaný…

    Mějte se Tomáš Rychlý

  2. Roman napsal:

    Zhruba 11 let platím pojistku odpovědnosti občana. Letos se nám z důvodu netěsnosti sifonu pod vanou podařilo vytopit souseda. nebylo to nic hrozného, větší flek na stropě. Snažil jsem se o náhradu z této pojistky.
    Ze sousedem jsme odhadovali škodu na 1000 Kč. Po zaslání všech požadovaných dokladů a fotek, se mě ještě zeptali, jestli jsme museli něco bourat. Po pravdě jsem napsal, že jsem musel vyndat jednu kachličku, abych se dostal k sifonu, jelikož tam “odborníci”, kteří dělali přestavbu koupelny, nedali dvířka. Napsal jsem ale, že to nepovažuji za škodu a navíc je to moje škoda, kterou si opravím sám a je mi jasné, že toto nemůžu ani požadovat z odpovědnostní pojistky.
    Z pojišťovny mi pak přišlo zamítnutí plnění z odůvodněním, že jelikož tam nebyly dvířka, není prostor pod vanou už součástí bytu. Za poruchy rozvodů vody, plynu, tepla, elektřiny, odpadu, poruchy výtahů apod. odpovídá vlastník nemovitosti.
    Jelikož mám ještě stejnou pojistku u Alianz, poslal jsem to jim, Dodal jsem jim stejné podklady. Do 2 týdnů poslali na účet souseda 4 921 Kč !!!
    Ve finále jsem napsal výpověď pojistky u ČP, načež jsem dostal odpověď, že výpověď není platná, jelikož jsem ji podal pouze měsíc před novým pojistným obdobím a ve smlouvě je 6 týdnů. Tak že mám zaplatit pojistku na další rok.
    Varuji všechny před pojištěním u ČP !

  3. Karolína Licková napsal:

    ČP již nikdy!!! Jsou to podvodníci, kteří po mně chtěli doložit nesmyslné doklady a když je obdrželi, tak se 3 měsíce neozvali, neustálé zdržování a dělání z lidí hlupáky..:( Vše předávám právníkovi, už na ně nemám nervy, ale hodlám to dotáhnout do konce. Nejde mi o peníze, ale o princip!!

  4. coufal radomir napsal:

    Ja jsem s ceskou pojistovnou spokojen, mel jsem uraz uz trikrat v rozmezi dvou let a likvidace probehla rychle a v poradku, neni zadny problem co mam dostat podle tabulky, to plati ,chtel bych jim podekovat.

  5. Mirda napsal:

    Od této pojišťovny rychle utíkejte,měl jsem pracovní úraz, po žádosti vyplácení trvalých následků mě prach sprostě od stolu o půlku obraly.Jsou to obyčejní zloději.

  6. Alena Jílková napsal:

    PČS je nejhorší pojišťovnou,kterou jsem po dobu 5 let klientkou.
    Odesílala jsem jim měsíčně obrovské peníze a pokud došlo k pojistné události,tak dali ruce pryč.Stalo se mi to jednou po operaci a v loňském roce po úrazu.Vždy si najdou záminku a zamítnou plnění.Pokud včas nezaplatíte,tak dostanete hned obsílku,na to jsou specialisté.Nechám vše prošetřit právníkem,dělají z normálních lidí blbce a myslí si,že klient s nimi nepůjdou do sporu.Podotýkám,že se něco podobného stalo i mým přátelům a hned od této výjimečné pojišťovny odešli.Musím také vzpomenout i makléře,který s vámi smlouvu sepíše a ve skutečnosti o této pojišťovně a jejím plnění neví téměř nic…jen když za každou cenu uzavře smlouvu a pobírá měsíčně vysoké provize.Proto tuto pojišťovnu nedoporučuji.

    • Petr Adamec napsal:

      Dobrý den. Bylo by možné se s Vámi nějak spojit? Ja se s českou pojišťovnou soudím a potřeboval bych sehnat co nejvíce lidí, kterým pojišťovna nevyplatila to slibovali při uzavření smlouvy.S pozdravem Petr Adamec

  7. Martina napsal:

    Varování i pro budoucí zaměstnance. Jakmile prokouknete jejich taktiky a ukončíte prac.poměr, začnou Vám chodit dopisy s tkzv.”storno provizemi” a vy musíte každý měsíc platit nehorázné desetitisícové částky, které se ani zdaleka těm směšným provizím nepribližují. Od ČP ruce pryč, ať jako klient nebo zaměstnanec.

  8. Karel napsal:

    CP jsou pekni smejdi. Jejich klient mi sestrelil auto, vinik jasny, podlozeny policejnim protokolem, pojisteny byl.. bohuzel u CP.
    Po dvou dnech mi zavolali, ze z toho asi udelaj totalku, od te doby delaji mrtveho brouka. Dva mesice nebyli schopni ani udelat kalkulaci skody. Ale na kazdou svini se voda vari, v tomhle pripade advokat.
    Nebojte se ty smejdy zalovat! Advokat Vam rekne, jakou mate sanci, a pokud dobrou, tak do toho. Kdyz vyhrajete, soudni vylohy zaplati smejdi.

  9. Anonym napsal:

    Čtu samé negativy ale i u jiných pojišťoven, může mi někdo poradit kde si nechat udělat pojistku na ÚRAZ ABY BYLO VŠE V POŘÁDKU?

    • Jirka napsal:

      ono je to na tom trhu skoro všude stejný,jde jen o to, na koho narazíš. Je to jen o lidech.

      • Dalibor Míchal napsal:

        Dobrý den, s lidmi souhlasím. Často to není o pojišťovně, ale o komunikaci. Špatně/pozdě nahlásím úraz a dostanu jenom takovou útěchu. Zajistěte se kvalitního poradce, který Vám v tomto bude oporou a bude za Vámi stát, pokud se cokoliv stane.

        S pozdravem, Dalibor Míchal
        OVBone

      • michal napsal:

        pojištění na úraz mám u české poj. a dosud jsem byl spokojen (několikrát bezproblémová likvidace za drobné úrazy), výhodou je že stačí běžná zdravostická dokumentace (jiné pojiš´tovny mají speciální formuláře pro doktory na všechno, za jejichž vyplnění zaplatíte ze svého dost peněz). Takže spíš pátrat po tomto-jak probíhá likvidace pojistné události a jaké jsou další výdaje s tím spojené, rozhodně nebrat ČSOB pro úrazovou pojistku (na všechno složité formuláře pro doktory, bez jejichž vyplnění vám nedají nic).

    • Anonym napsal:

      Rozhodně ne u české. Všechno je lepší. Česká jsou Smejdi bez nabídky mixéru + deky zdarma😃

  10. Pavlína napsal:

    Česká pojištovna a pojištění do zahraničí, dlouhodobé = opravdové zlo.
    Zkušenosti mám veskrze jen negativní. Komunikace a klientský servis jsou opravdu k pláči – oslovení v e-mailu Vážený pane Novotná atd., naprostá neochota pomoci, proplacení peněz s měsíčním zpožděním. Krom jiného také poskytují klamné informace, takže je potřeba před zavoláním mít pročtenou smlouvu, kterou podepisujete a umlátit je argumenty – nechtěli mi proplatit zubní ošetření, které ale bylo hrazeno atd. atd.

    Naprosto nedoporučuji. Je to stresující a naprosto to za to nestojí

  11. Eda napsal:

    rád čtu recenze běžných lidí. Na nich se obvykle pravda ukáže. Připojuji jednu zkušenost známého. Platil za svou výrobní firmu pojištění majetku. Opravdu hodně peněz. Po následkům bouřky – na kterou byl rovněž pojištěn, uplatnil nárok. Výsledek ? Doslova se mu vysmáli. Že prý ten blesk neuhodil přímo do toho jeho stroje, ale vedle 🙂 Škoda za milióny… a pojišťovna “se rozhodla” – navzdory smlouvy jak se rozhodla. Jasně že ji nemůže od té doby přijít na jméno. Ono to totiž vypadá, že sice si tato pojišťovací firma zvolila velkohubý název, ale je to – prachsprostá “garážovka” žijící, těžící a tetelící se v českém bezzákonném prostředí. Pokud si někdo tedy myslí, že pravidla pro tyhle pojišťovací firmičky jsou férové a bude takto k ní i přistupovat – jakože já platím a jistím se a oni – když je potřeba zaplatí mi – je na opravdu velkém omylu.

  12. Milda napsal:

    Pryč od čes.pojišťovny.Když chcete zrušit pojistku,tak dostanete 6 tydení výpověď+si zaplatíte o měsíc navíc.Špatná komunikace,stále se vymlouvají.U ženy se to prodloužilo dokonce o další 3 měsíce.Nikdy více!!!!!!

    • Martin napsal:

      Úplně stejná zkušenost, smlouvu jsme vypověděli k 3/2016 a oni nám jednou zavolali a ptali se proč to rušíme a platili jsme až do 5/2016. Nevím jestli je to vůbec legální. Přece smluvní vztah končí výpovědí. Prý je to nová praktika pojišťovny, oni Vás kontaktují a tak smlouva nekončí.

      • Dalibor Míchal napsal:

        Dobrý den, většina pojišťoven skutečně má v podmínkách 6i týdenní výpovědní lhůtu a je potřeba jim to správně nahlásit. V případě telefonické komunikace je nutné na výpovědi trvat a nebo celou záležitost řešit přes svého poradce. S tím většinou pojišťovna nediskutuje.

        S pozdravem, Dalibor Míchal
        OVBone

  13. havanskypsik napsal:

    Jak jsem se v úvodu dočetla, má ČP 4 500 kontaktních míst a pobočky v každém i menším městě. Víte, co je to lidí, kteří se musí z pojistek zaplatit. A všichni asi souhlasíte, že v ČP nemají nízké platy. Já sama jsem v pojišťovně krátce pracovala. A strategie všech pojišťoven je přece v tom, vydělat co nejvíc peněz.

    • Tina napsal:

      No možná lidi co pracujou na živnostenský list si vydělaj, ale na hlavní pracovní poměr určitě ne. Teda pokud tam člověk nestráví 20 let. Pak se možná na lepší plat dostane.

  14. Lucifer !!! napsal:

    Nikdy ČP. Tři měsíce mě tahali za nos a pak stejnák nic nevyplatily a furt samé výmluvy.Nejhorší pojišťovna ruky pryč!!!

  15. David Fukala napsal:

    Jen berou a nic nevyplácí. Měli jśe uzavřenou pojistku “na blbost” a po pádu mobilního zařizení nás 2 měsíce tahali za nos a poté nám řekmlo, že to prostě nevyplatí. Arogance pracovnice která toto řešila snad ani nezná mezí! Nenechte se nachytat na sladké řeči před podpisem smlouvy!!!

  16. Ondrej Bardon napsal:

    Také potvrzuji dobrou zkusenost. Mel jsem vyplaveny byt od souseda. Skoda asi 4.000,- Kc. Zasel jsem so na pobocku za panem Matouskem (Ostrava – Vyskovice) a skodu jsme nahlasili telefonicky. K menu prekvapeni mi likvidator ihned poslal 8.000,- Kc na ucet. S autopojistenim mam take dobrou zkusenost. Nabourala me pani z jine pojistovny a CP to cele za me vyresila…

    • Jolka napsal:

      Ondrej Bardon si myslí, že nepoznáme, že je pojišťovák a dělá si všude reklamu, jak průhledné

      • Tom napsal:

        “Čest pojišťovací práci, soudruhu Bardone????,!!!!!”
        Česká pojišťovna, doposud moje nejhorší trpká zkušenost. Naprostý diletantismus a především lži a chytáky likvidátorů a dalších členů monstrózního aparátu ČP.

  17. Kamila napsal:

    S plněním pojistné události jsem tetntokrát velmi nespokojená, co se týče úrazového pojištění a připojištění, měla být vyplacena doba nezbytného léčení 56 dní, dostali jsme za 15, po mém telefonátu mi paní arogantně sdělila MY JSME ROZHODLI vyplatit to zálohově. Bohužel při sjednávání smlouvy nebyla o zálohovém placení ani řeč. Naslibují hory doly, ale když má dojít k placení, rozhodnou se jinak? Vím, že po doložení zbytek možná dostanu, ale pak nemají slibovat DNL.

    • Tina napsal:

      Ve smlouvě by mělo být uvedeno jestli máte DNL-15 nebo DNL-8 nebo DNL-Max. Buďto je vypláceno od 15 dne lečení nebo od 8 nebo po celou dobu. A takhle je to bohužel u všech pojišťoven pokud jste nepřinesla všechny lékařské zprávy hned od začátku do konce,tak jak by jste si to vyplácení představovala? Přece vám nepošlou nějákou částku, když ani neví co bude v další lekařské zprávě. Logika věci,že pošlou částku za to co od vás převezmou a pak až budou mít další zprávy zase vypočítaj a pošlou. Přece vám nemůžou poslat peníze za něco o čem ještě neví jak dlouho to bude trvat a jak to dopadne.

      • Dalibor Míchal napsal:

        Dobrý den, podle čeho jste určila dobu léčení 56 dnů ? V podmínkách je maximálně doba léčení, tu však určuje lékař na základě zprávy o léčení. Běžně zálohově nečerpají.

        S pozdravem, Dalibor Míchal
        OVBone

  18. Slanny napsal:

    Nejsem velky zastance přebihani mezi pojištovnama jsem věrna 211. Přispěvky jsou, mi doktoři s nima mají smlouvu a to mi stači :). Nemam potřebuja rok co rok měnit pojištovnu.

    • Sue napsal:

      Tady se,ale jedná o něco jiného než o klasickou pojišťovnu jako je všeobecná nebo ministerstvo vnitra.Jedná se tu o pojištění například domácnosti nebo životní pojištění či pojištění motorového vozidla.Zdravotní pojištění a sociální,které za vás platí zaměstnavatel nebo úřad práce vaší zdravotní pojišťovně s tím nemá nic společného.

  19. Klaudy Martin napsal:

    Dobrý den,
    chci tímto také vyjádřit svůj názor na ČP.
    U pojišťovny jsem měl sjednanou pojistku odpovědnosti za způsobenou škodu z výkonu povolání (pojistka na blbost) s roční platbou více než 2.500,-. Za minulý rok jsem neměl ani jedinou korunu pojistného plnění, přesto mi byla ale smlouva ukončena bez udání důvodu. Když jsem následně několika způsoby se snažil důvod zjistit, vždy jsem dostal stejnou odpověď – máme na to právo!!!
    K čemu je mi potom pojišťovna, která mi zruší pojistku jen proto, že na to má právo? Nesmysl samozřejmě, pouze mi nechtějí říct ten pravý důvod k jejich výpovědi.
    Takže za mě ČESKÁ POJIŠŤOVNA už NIKDY!!! NIKDY VÍC!!!

  20. Martin Klaudy napsal:

    Dobrý den,
    chci tímto také vyjádřit svůj názor na ČP.
    U pojišťovny jsem měl sjednanou pojistku odpovědnosti za způsobenou škodu z výkonu povolání (pojistka na blbost) s roční platbou více než 2.500,-. Za minulý rok jsem neměl ani jedinou korunu pojistného plnění, přesto mi byla ale smlouva ukončena bez udání důvodu. Když jsem následně několika způsoby se snažil důvod zjistit, vždy jsem dostal stejnou odpověď – máme na to právo!!!
    K čemu je mi potom pojišťovna, která mi zruší pojistku jen proto, že na to má právo? Nesmysl samozřejmě, pouze mi nechtějí říct ten pravý důvod k jejich výpovědi.
    Takže za mě ČESKÁ POJIŠŤOVNA už NIKDY!!! Podle mě je to postkomunistický moloch s ubohými praktikami. NIKDY VÍC!!!

  21. Elen napsal:

    Zdravím všechny čtenáře techto recenzí.Já mám bohužel s ČP jen samé špatné zkušenosti. Jsou to samé výmluvy a neuhradí co naslibují při zakládání smlouvy. Jak jinak ,že??. Já i syn máme pojištění- žovotní a ani jednomu nebyla proplacená pojistná událost – úraz. Právě jsme obě smlouvy vypověděly. Takže už nikdy více Českou pojištovnu. Nedoporučuji !!!!!

  22. Martina napsal:

    Chtěla jsem po 6 letech ukončit životní pojištění, do které jsem dala přes 30 tisíc a bylo mi řečeno, že bych nedostala ani půlku. Tak jsem zvědavá, kolik dostanu za 4 roky, kdy mi smlouva končí. Nedivila bych se, kdybych nedostala plnou částku.

    • pepa napsal:

      Re: Pozor na tuto pojišťovnu nehradi skody a neresi problemy a nekomunikuji dejte si pozor..
      celé vlákno
      I ja jsem nedostal uhrazeno co jsem mel z povinneho ruceni..Pojistovna je protiklienska a neprofesionalní… referenti neplni domluvu, ze zavolaji.. a hledajio duvody jak neuhradit.. nakonec jsem to nucen uhradit z havarijniho pojistení u jine pojistovny.. drzte se co nejdal!!!!!!!!!­!!!!!!!! v chovani je neco divneho jakoby krachovali …

    • Jaroslav napsal:

      A co teprve produkt Profi Invest, který Česká pojišťovna zaštítila a kterým okrádá klienty o peníze! Z této smlouvy není úniku! Nevím, jak z toho ven bez ztráty vložených peněz. Prosím, poraďte.

  23. Jana napsal:

    Od České pojištovny rychle pryč. Je to ta nejhorší pojišťovna, co jsem zažila. Měla jsem pojištění zodpovědnosti. Na konci roku 2013 se mi stala pojistná událost, která do dnešního dne není vyřešena. Přitom si zaměstnavatel penize strhl z mojí výplaty. Nikdo mě nekontaktoval,jaké formuláře poslat, nakonec jsem si vše zjistila,z firmy poslali vše potřebné pro vyřízení pojistné události a z pojišťony chtějí opět ty samé doklady. Takže jsem vše začala řešit přes generálního ředitele, ale opravdu tato pojišťovna, to je jeden organizovaný bordel. Nechápu, že taková pojišťovna zde vůbec může fungovat. I když v našem státě je možné vše.

  24. Šikula napsal:

    Byl jsem nebo vlastně ještě jsem u č.p.,ale snažim se zrušit.Mam pojistku na blbost vnucenou,protože mám pojištěn dům i s touto pojistkou.Umřelo mi dítě 1rok při hlídání pojištovna po hodně dlouhe době ozvala že prošvyhla lhůtu musim doplnit policejni zpravu ,kterou jim policie nedala.Pojišťovna čeka na policejni zpravu,kterou nikdy nedostane takže Podle nich nebudou plnit i když mam 2 pojistky a zrušit pojistka jde až vyčerpaj zaplacene platby.

  25. Jiří Drobilič napsal:

    Letos mi Česká pojišťovna odmítla vydat doklad o pojištění vozidla (zelenou kartu), s tím , že smlouva byla stornována a že již nejsem pojištěn.Vozidlo mám koupené k podnikání ( na IČO) a pojistné platím v rámci splátek úvěru ještě do roku 2012. Po měsíci tahanic nakonec uznali , že chyba byla v jejich systému a kartu mi vydali, ovšem bez jediného slůvka omluvy.Vůz jsem měl měsíc s důvodu nepořádku v České pojišťovně odstavený a nedostal jsem zpět ani pojistné za toto období.
    Už nikdy více tuto pojišťovnu .

  26. Marie napsal:

    Já osobně mám s ČP zkušenosti dobré, rychlost vyřízení prohlídky, ochota přijít i v neděli večer, naprostá rychlost, samotnou mě to překvapilo a myslím si, že lidé, kteří jsou nespokojení, tak to ihned prezentují, ale lidé, kteří jsou spokojení, se nikde takto se svou kladnou zkušeností nepodělí, proto bych tady chtěla reagovat, že s neživotním pojištěním vozidel a domácnosti spokojená určitě moc jsem, ale životní pojištění tam nemám, takže to posoudit nemohu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

 pujcko-ninjapujcka

336x280