AIG pojišťovna


Pojišťovna AIG (American International Group, Inc) je jednou z největších světových pojišťoven, která poskytuje neživotní pojištění ve více než 130 zemích po celém světě. Mezi klienty společnosti patří jednotlivci, střední i velké společnosti. Pojišťovna AIG klade důraz na vysokou kvalitu poskytovaných služeb. K neživotním pojištěním je společnost AIG největším poskytovatelem životního pojištění a penzijního připojištění v USA.

Produkty pojišťovny

Pojištění pro občany

  • úrazové pojištění – pojištění pro případ úrazu, pojištění zlomenin, popálenin a vnitřních poranění a pojištění při pobytu v nemocnici následkem úrazu
  • pojištění nemoci – pojištění při pobytu v nemocnici následkem úrazu a nemoci, pojištění pro případ ženské rakoviny
  • osobní pojištění – pojištění mobilního telefonu, pojištění peněženky, klíčů a platební karty
  • cestovní pojištění
  • pojištění domácnosti

Pojištění pro firmy

  • skupinové pojištění osob – cestovní pojištění, pojištění úrazu a nemoci
  • pojištění přepravy – pojištění přepravy, pojištění vlastní přepravy CargoGuard, pojištění odpovědnosti dopravce On the road, pojištění odpovědnosti zasilatele
  • pojištění finančních rizik – pojištění profesní odpovědnosti, pojištění odpovědnosti manažerů CorporateGuard, pojištění odpovědnosti manažerů BusinessGuard, pojištění zpronevěry, pojištění kybernetických rizik CyberEdge, pojištění závazků vyplývajících z prohlášení a záruk
  • pojištění speciálních rizik – pojištění terorismu, pojištění únosu a vydírání, pojištění leteckých rizik
  • pojištění majetku a technických rizik – pojištění majetku a přerušení provozu, pojištění elektroniky, strojní pojištění, stavební/montážní pojištění
  • pojištění odpovědnostních rizik – pojištění obecné odpovědnosti, pojištění odpovědnosti za výrobek, pojištění stažení výrobku z trhu, pojištění kontaminace a stažení výrobku z trhu, liabilities ENERGY
  • pojištění environmentálních rizik – EnviroPro pojištění odpovědnosti za škody na životním prostředí

Výhody pojišťovny

  • cestovní pojištění na speciálním webu www.travelguard.cz
  • dlouhá historie pojišťovny
  • specialista na neživotní pojištění
  • specialista na firemní pojištění s velmi širokým portfoliem produktů

Nevýhody pojišťovny

  • pojistku lze sjednat pouze na internetu či prostřednictvím infolinky
  • neexistence pobočkové sítě

Pobočky

Společnost AIG Europe Limited sídlí v České republice na adrese V Celnici 1031/4 v Praze. Ke sjednání pojištění je nutno kontaktovat operátory na infolince 800 700 025 nebo na stránkách www.aigdirect.cz vyplnit připravený formulář. 

O společnosti

Společnost AIG zahájila činnost na českém trhu v roce 1992 jako první americko-česká pojišťovna. Podle zákona o pojišťovnictví z dubna roku 2000 došlo k rozdělení pojišťovny na životního a neživotního pojištění. Pro neživotní pojištění vznikla samostatná pojišťovna AIG CZECH REPUBLIC pojišťovna, a.s.. V rámci sjednocení a zjednodušení organizační struktury AIG v oblasti neživotního pojištění v zemích EU začala neživotní část AIG v České republice od roku 2007 podnikat jako AIG EUROPE, S. A., pobočka pro Českou republiku a nahradila tak původní AIG CZECH REPUBLIC pojišťovnu, a.s.  Dne 3. 12. 2012 došlo k přejmenování společnosti na AIG Europe Limited, organizační složka pro Českou republiku.   

Kontakty

  • Infolinka + 420 800 700 025 (Po-Pá 9.00-17.00)
  • e-mail: klient@aig.com

AIG pojišťovna
3.19 (63.73%) 59

Podobné recenze

Jedná se o podvod? Napište vaše zkušenosti.

Diskuze:

112 zkušeností s AIG pojišťovna

  1. JM napsal:

    Dobrý den, jsem pojištěný na úraz dlouhá léta (začátek u Chartis, pak Aig, teď Colonnade) a naštěstí nikdy nebylo nutné plnění.

    Co mě tu zaráží tak je spousta negativních recenzí, že neplní když mají, ALE nikdy popis o jaký konkrétní úraz šlo. Jestli se někdo zranil opilý, nebo úraz vznikl vlivem nemoci, nebo jak. Zajímalo by mě to abych takové zprávy mohl brát vážně a tak se případně poučit a třeba najít jinou pojišťovnu.

    Díky předem za konkrétní popisy za co vám nepřišlo očekávané plnění.

  2. Lenka Geyerová napsal:

    Jak si může AIG pojišťovna dovolit sjednávat pojistky po telefonu, s osmasedmdesátiletými lidmi, trpícími stařeckou demencí, jako se to stalo mé matce? Celou záležitost hodlám zmedializovat, jelikož tyto praktiky jsou minimálně podivné. Rozhodně se obloukem vyhněte tomuto ústavu.

    • Jaromír napsal:

      Mě dnes paní z AIG telefonovala a hned se zeptala, zda patřím do kategorie 18-59 let. A šlo jen o informativní údaje a při souhlasu, o sjednání osobní schůzky. A samozřejmě, když je na druhé straně někdo, kdo špatně slyší a nechápe otázky, může to někdy dopadnout i špatně. Jenže zákony umožňují nabízet služby i po telefonu. V mém případě jsem na tom telefonátu neshledal nic špatně. Kromě toho, že ty časté telefonáty člověka občas otravují. A mimochodem, také mne by zajímali zkušenosti s pojišťovnou AIG. Mám pocit, že jsem o nich už někdy slyšel, ale nevím, zda si značku nepletu s AEG 🙂

      • Jaromír napsal:

        aj. “zajímaly zkušenosti”

      • J. Matoušová napsal:

        Dobrý den,
        u AIG mám sjednány 3 pojistky, ještě z doby, kdy se jmenovala CHartis. Již 2x jsem ji využila při hospitalizaci, na kterou jsem pojištěna a spolupráce dopadla na výbornou. Po telef. domluvě mi zaslali formulář a následně došly v pořádku i peníze.

  3. Alice napsal:

    Dobry den,
    mate nekdo zkusenost s cestovnim pojistenim u AIG pojistovny?

  4. Mounysa napsal:

    Dobrý den, mám pojištění od AIG na úrazy a sice nestal se mi nějaký vážný úraz, byla to pouze zlomenina ruky (dle pojistných podmínek horní končetiny) a během týdne byla částka na účtě. Je pravda, že veškeré podklady jsme dodali ihned. Zajímalo by mne, zda většina, zde negativních recenzí se opravdu slučovala s poměrně jednoduchými pojistnými podmínkami. Viz mám hospitalizaci a nedostal jsem vyplaceno, protože jsem se měsíc léčil doma. Proč nikdo nenapíše, čím bylo zavrhnuto vyplacení odškodného. A koho přiměje napsat recenzi na net – spokojeného klienta nebo nespokojeného? Já jsem spokojena a mohu doporučit.

  5. Máří napsal:

    Dobrý den,

    Též mi bylo nabídnuto pojištění. Chtěla jsem zaslat nabídku na mail s konkrétními informacemi a bylo mi řečeno, že na mail se nic neposílá. Poprosila jsem tedy o zaslání odkazu na konkrétní nabídku a byl mi SMS zaslán odkaz celkově na stránky pojišťovny. Musela jsem si vše vyhledat sama, samozřejmě částky i ceny tam byly jiné, na to jsem ovšem byla upozorněna…Tak by mě zajímalo, zda do ruky člověk dostane nějaký papír jako pojistku po sjednání nebo se vše odehrává pouze na základě telefonického hovoru? Děkuji za případnou odpověď.

    • Kamila napsal:

      Dobrý den,

      vše se sjednává po telefonu a následně jde domů návrh pojistné smlouvy včetně pojistných podmínek. Takže to, co zaznělo v hovoru, tak bylo i následně písemně podložené.

    • Eda napsal:

      Manželka byla u této pojišťovny pojištěna a mohu říci jen superlativy. Bohužel dnes nežije, ale kdyby žila v pojišťovně by byla stále. Kde jinde mají takové nabídky jako u AIG ?

  6. Sabina napsal:

    Snazim se Vam dovolat na cidle 800 … A 844…. A volany ucastnik je nedostupny. Jak je to mozne ?

    • Martina S. napsal:

      Nikdy jsem neměla problém se dovolat – a že jako rodina máme četné dotazy a vždy je na první dobrou vyřešeno.

    • Martina S. napsal:

      Dobrý den, nikdy se mi nestalo, že bych se do AIG nedovolala. Vždy na první dobrou byl dotaz vyřešen – zodpovězen i na bezplatné lince vždy bez problému.

  7. Adam napsal:

    U této pojišťovny končím měl jsem 2 pojistné události a obě po 3 měsících zamítly. Žádná komunikace v době vyřizování s pojišťovnou není.Pak bazírují na slovíčkách.

  8. Ludmila napsal:

    Když jsem již uhradila 1.splátku a do 14dní od uzavření budu smlouvu rušit,dostanu zpět peníze?

  9. Stenly napsal:

    Může mi někdo z AIG pojišťovny odpovědět. Píši Vám emaily zkouším telefonovat, nikdo mi nezvedá telefony a na emaily nereaguje. Nejste nějací podvodníci? Platím u Vás asi 5 pojistek, a teď si syn vykloubil prst a nemůžu se nikoho dovolat. Napište mi na můj email jak to tedy s Vámi je. Jste skutečně pojišťovna AIG nebo nějací podvodníci? Můj email : stanislav.kacenka@tiscali.cz

    • Tereza napsal:

      Stenly: také mám pojištění u AIG a dá se jim dovolat na zákaznickou linku na telefonní číslo: 844 111 153, ochotně se mnou řešili pojistnou událost.

      • Kamila napsal:

        Firma ,která nabízí bezplatné volání na lince začínající číslem 800.. a pak se dovoláte jen na předvolbu 844…, která je zpoplatněna? Začínám mít obavy, že nebudeme mít zcela korektní jednání a to mě mrzí, jelikož jsem byla velice příjemně oslovena.

  10. miluše napsal:

    dobrý den,
    prosím o informaci, v roce 2005 jsem si uzavřela smlouvu na pojistku u AIG EUROPE, někdy v roce 2011 mi přišlo vyrozumění o tom, že se pojišťovna přejmenovává na CHARTIS EUROPE S.A. Dnes jsem na internet. stránkách Chartis aurope vůbec nenašla,a ani mi nikdy nepřišlo, že se přejmenovávají, údajně jde opěto AIG, vůbec nevím jestli neplatím nějakým podvodníkům měsíčně trvalý příkaz!

  11. Mirek napsal:

    Další ze společností, co skupuje databáze kontaktů a potom otravuje lidi nevyžádanými hovory. Každý, kdo tohle dělá u mě ztrácí důvěryhodnost.

    • Eva Evelyne napsal:

      Dnes jsem on line souhlasila se smlouvou na úrazové pojištění. Trochu mě ale zarazilo, že chtějí platbu přes SIPO. Nevím, jak se to dá ještě zastavit… v diskusi převládají negativní zkušenosti. Eva Evelyne

  12. Renáta napsal:

    S Vaší pojišŤovnou jsem dala výpověď která končila v srpnu a v září jsem ještě platila.Jak je to možné?

    • AIG napsal:

      Dobrý den, vždy záleží na datu doručení Vaší výpovědi. Pokud jsme Vaši žádost obdrželi po 14.8.2016, je smlouva ukončená ke 14.9.2016. Platila jste ještě za období, kdy jste u nás byla stale pojištěná. Velmi nás mrzí Vaše rozhodnutí, které ovšem řádně respektujeme. Přeji krásný den, AIG.

  13. Vladimíra Křiváčková napsal:

    dobrý den, v červenci lonského roku jsem měla úraz,prasklou čéšku v koleni, po domluvě s pojištovnou mi poslali formulář na vyplnění od mudr. pojistka byla vyplacena do 14 dnů na účet, naprostá spokojenost, 24.7. se mi stal úraz, výron v levém kotníku, telefonicky jsem požádala pojištovnu o formulář pro mudr. bylo mi přislíbeno že ho v pondělí 29.7. pošlou, bohužel nic, proběhl druhý telefonát a zase slíbeno poslání formuláře a zase nic, přehazují to na poštu, že je pomalá, tak jsem zvědavá kdy dorazí, mám pocit, že si ze mě dělají legraci

    • Anonym napsal:

      Této společnosti bych už svůj život nesvěřila, nevyplatili mi ani korunu a to jim tam každý měsíc posílám cca 700!!!

  14. Marcela Novotná napsal:

    Super. Jsem ráda, že, jsem nepodlehla agitaci po telefonu:-). Paní se má ozvat ještě za tyden a Vaše diskuze mě ujistila v tom, že raději svou rodinu pojistím za více a jinde:-).

    • Michal napsal:

      Dobrý den, kdyby jste chtěla poradit co se týče pojištění, dejte vědět. Michal 775 125 816

  15. Martin napsal:

    Dobrý den,
    Pojištění při pobytu v nemocnici následkem úrazu znamená, že pokud se ocitnu kdykoliv v nemocnici pokud tomu předcházel úraz? Co je klasifikováno jako úraz?

    Co je pojištěno?
    •hospitalizace v nemocnici následkem úrazu
    •hospitalizace na ARO a JIP následkem úrazu
    •souběžná hospitalizace

    Děkuji za odpověď

    • Dalibor Míchal napsal:

      Úrazem je zpravidla definován stav poškození vnějším vlivem. Pochopitelně jsou vyloučeny akce proti zákonu ( zlomená noha při vykrádání bytu např. ), úrazy způsobené pod vlivem alkoholu nebo omamných látek a podle pojišťovny a aktuálního produktu několik doplňkových výluk ( zpravidla terorismus, válečné akty a řízení vozidel bez oprávnění ). Přesnou definici dohledáte v pojistných podmínkách, je to VŽDY přesně specifikováno.

      S pozdravem, Dalibor Míchal

  16. Aneta napsal:

    Mám pojištění u AIG 6 let a plnila jsem několikrát každý člověk jiný názor, ale rušit pojistku na základě cizích lidí kteří jsou zlí a neví o čem mluví,tak to nepochopim opravdu jsme národ hloupých lidí. Mám program Zlomeniny a poranění 3398 kč celá rodina a nemohu si stěžovat…A lidi všude jsou výhody a nevýhody čtěte pojistné podmínky a možná všemu porozumíte.-)

    • kate napsal:

      to platíte extrémě, živíte pojišťovnu místo toho abyste si ty peníze ukládala, zbytečně drahé

      • Dalibor Míchal napsal:

        Pokud je v ceně celá rodina, tak bych s cenou technicky souhlasil. Otázka samozřejmě konkrétních hodnot a nastavení. Pokud úraz vždy správně nahlásíte a hlavně včas, pojišťovna musí plnit. Samozřejmě by byl rozdíl, jestli by jiný dokázala plnit víc. Se čtením podmínek souhlasím, upřímně musím vědět, na co mám nárok a na co ne.

        S pozdravem, Dalibor Míchal
        OVBone

        • Zuzana napsal:

          Tak to je velmi zajímavé x dnes jsem dostala nabídku za 339 kč měsíčně, proč 3 lidi. Tak by mě zajímalo, jan a by to jako byla cena.

      • Blanche napsal:

        Asi tam mají pojištěného i psa a kočku 😂😂😂

  17. Daniel napsal:

    Dobra rada, vzdy si prectete pojistne podminky. Je logicke ze za nizke pojistne budete mit take nizke kryti, vice vyluk. Vim ze lide premysleji tak ze cim levnejsi, tim vic to musim mit, vetsinou se pak clovek bude divit, ze plneni neni takove jako ocekavali. Pamatujte, vy, klienti podepisujete smlouvu, vy jste ti co musi cist co jejich pojistka obsahuje.
    Proverte si informace od cloveka co vam je rika. Naor. tady hodne pise clovek co je zastupce AIG a pise zde o konkurencni pojistovne a o jejich podminkach nesmysl. Neco si ta osoba vymyslela a siri to dal. Treba to je osoba ktera kdyz vam bude delat pojistku, tak bych mel strach co si dal vymysli a vy klienti potom budete poskozeni.
    Ja tu osohu jmenovat nebudu (ona to vi, vi jake nesmysly pise), ja kolegy ani jine spolecnosti zasadne nepomlouvam, ja s nima spolupracuji, nekdo ale ma jiny pristup, chudaci klienti.

    • Michal napsal:

      dobrý den, nečetl jsem nějaké pomluvy. Záleží jak si kdo vyloží. Někteří si nepřečtou ani pojistné podmínky a pak se divi, že se jim stane uraz a nemají nárok a pak nadavájí na pojišťovnu. Každý je jiný. Každá pojišťovna to má jinak (pojistné podmínky, atd.) Opravdu někteří pojišťovny to mají nemocnici od 12 dne v měšici a někteří od 1 dne a někdo od 30 dne v nemocnici. A to je pomluva? Snad je jasné, aby člověk věděl na co je pojištění, ne? Myslíte, že když se mi stane úraz, nap. zlomená noha, ale nebudu to mít ve smlouvě a budu to uplatňovat u pojiš. a nebude mi to proplaceno, tak je podle Vás normální že tady budu nadávat, že mi nedali odšodnění? normální lidi ne.

      Záleží, jak si to člověk, přeloží a přečte, že?..každý je jiný..:-) někomu to nevysvětlíme, že..

      • Dalibor Míchal napsal:

        Dobrý den, u řady lidí se nedivím, že pojistné podmínky nečtou nebo jsou po přečtení natolik mimo, že si je nepřeberou. Proto by měli mít někoho, na koho se obrátí a vysvětlí jim občas komplikované podmínky.

        Plnit by měli vždy. Pochopitelně se nesmím trefit do výluky, např. s alkoholem, ale to je podle mého věc gramotnosti.

        S pozdravem, Dalibor Míchal
        OVBone

  18. Tereza napsal:

    Pojištění u AIG mám už několik let. Syn si zlomil nohu a odškodné přišlo během 14 dnů, což bylo o hodně dříve než z mé druhé pojišťovny. Za mě super pojišťovna pro lidi, kteří nemají na nějaké drahé pojištění, ale chtějí být pojištěni v případě úrazů. Mohu jen doporučit 🙂

    • Michaela napsal:

      Dobrý den, jsme rádi že jste spokojeni s AIG. Doufáme, že budete i nadále. Hezký večer.

  19. Sandra napsal:

    U AIG se nikdo nepojišťujte. Zapněte mozek. Myslíte, že dostanete milionové či statisícové odškodnění, když měsíčně platíte 150 Kč??? Kvalita něco stojí! Vdyť by to byl prodělečný podnik. Z čeho by ta pojišťovna asi tak žila, kdyby vyplácela statisíce a inkasovala 150 koruny. Je to stupidní. Ochrana minimální.

    • Michaela napsal:

      Dobrý den, záleží na typu pojištění a na co jste chráněni!!! Myslete spíše vy!!! Pojišťovna např.Spolupracuje s O2 a klienti maji výhodnější pojištění jako klient který bude platit u ni pojistné nap. za 350;- kč.. !!! Nejdřív si přečtěte podminky!! Mají opravdu dobre podmínky i za 150;-. Nebo běžte k české pojišťovně, tam zaplatite více než 400;- za měsíc a pak nic nedostanete a hospitalizaci maji cca od 8 dne a u AIR od 1.dne!!!

      • Daniel napsal:

        Jen dotaz, jsem klientem ČP, prozatím co se týká úrazů tak jsem měl peníze do týdne na účtu, ještě mi nenapsali, že bych neměl na něco nárok.
        Ale spíš by mě zajímalo s tou nemocnicí od 8mého dne, já ji v pojistce mám a co vím, tak je od 1dne, mohla byste napsat, kdo to říkal, nebo kde jste to četla? Nerad bych byl jednou nepříjemně překvapený.

        • Jana napsal:

          každý to má jinak. Samozřejmě někteří mají u své pojiš. jiné podmínky atd. Ale většinou se stává, že klienti mají od 8, 12 nebo i od30 dne v měsici. Takže zaleží, co máte v podmínkách.

          • Lukas napsal:

            Nesmysl v Ceske pojistovne jsem pracoval a pojisteni hospitalizace nasledkem urazu nebo nemoci vzdy od prvniho dne.. co by to taky bylo za nesmysl od 8meho dne, kdyz kazdy vi, ze v nemovnici nejaou mista a lidi vyhodi neradeji uz druhy den..

        • Klára napsal:

          Dane co píše Michaela je nesmysl. Hospitalizace se hradí od 1. dne, respektive pokud jeden den nastoupíte a druhý odcházíte je to počítáno jako jeden den. Zřejmě si plete pojmy. Odškodnění úrazu – tzv. DNL 8 je pojištění, kdy se odškodní úraz od prvního dne, pokud jeho léčení probíhá, alespoň 8 dní. Takže pokud si rozseknete ruku a za 5 dní Vám vytáhnou stehy a již nebudete mít žádnou kontrolu u lékaře, nic Vám nevyplatí. Pokud však budete mít stehy vytažené 9 den bez následné kontroly u lékaře, vyplatí Vám celých 9 dnů. Každopádně i toto jde obejít, respektive tomu předejít. Pojišťovna poskytuje tzv. dopředné plnění, kdy po nahlášení a předložení 1. lékařské zprávy vyplácí zálohu, která je nevratná i když už víckrát k doktoru nejdete, nebo jste v léčení méně než 8 dní.

      • Petr napsal:

        Dobrý den, pokud jste Michaela, která zároveň odpovídala paní Tereze ohledně spokojenosti, pak jsem si udělal krásný obrázek. Aby reprezentant pojišťovny veřejně říkal h**no, myslete apod…. Nedivím se pak, že lidé mají jen a jen špatné zkušenosti s těmito finančními poradci. Dobrá práce Michaelo. Doufám, že jste již pojistila všechny ve svém okolí a nyní se honosíte krásným platem. Užijte si to 🙂 Moc Vám to přeji.

    • Michaela napsal:

      Myslite, že např. dáte 150;- za hospitalaci v nemocnici, od prvního dne dostane 750;-/ nebo 1500;-( záleží na typu a ceny). Myslite že je to málo? U české pojišťovny dostane max. 300;- a musíte tam ležet vice než 8 dnů( záleží na smlouvě) a nikde nemáte od 1.dne v nemocnici.. většinou je od 3;6;8 nebo od 12 dne v nemocnici.. a když budete lezet v nemocnici 7 dni, u aig byste dostala 7×150=1050;- a když budete mít u jiné pojištění hospitalizaci od 6 dne a za 150;- dostane 300;-!! Premyslet!!!

      • Petr napsal:

        Přemýšlet 😀 Vy jste skutečně vtipná 🙂

      • Lukas napsal:

        Trosku neaktualni informace.. ja si uzaviral pojistku s cp sam, protoze jsem tam pracoval, takze znam pojistne podminky.. mam nastavene 1000 korun denne od prvniho dne.. nesmysl aby to bylo od 8meho dne… vzdyt tak dlouho ani clovek v nemocnici nevydrzi… tam ho perou pryc co nejdriv… takze priste az tady budete psat bludy aby ste zmanipulovali lid na kladne recenze se radeji hodne zamyslete nad tim, na koho budete hazet spinu… Ceska Pojistovna proplaci 95% pojistnych udaloati do 3 dnu tech zbylych 5 % jsou trvale nasledky a individualni pripady… osobni zkusenost? Jedina pojistovna ķtera funguje.. a opravdu pokud mate kvalitne nastavenou pojistku vyrovna prijem v pripade nemocenske a jinych veci, diky ktery mate omezeny prijem… muj otec mel pojistku u kooperativy a po 6ti mesicich na marodce s pretrzenymi vazi v ramenu a zlomeniny klicni kosti dastal 6 000,- ale az po ukonceni lecby… propad jeho prijmu byl kazdy mesic 7 tisic.. z toho plyne, nekvalitne uzavrena pojistka a nefungcni pojistovna.. protoze vyplaci pojistne az po ukonceni lecby… ale to ze ty penize clovek potrebuje hned aby dorovnal ztratu prijmu je vubec netrapi

      • lenka napsal:

        Lenka:Do české pojišťovny bych nevlezla ani nahodou.Stačilo jednou a dost.Můj vnuk měl v létě cervenci tristivou zlomeninu levého zápěstí.Nedávno byl na vyndání drátu oboustranych.Pojistku ma slunicko od roku 2008 Plati 700 měsíčně a dostal za půl roku léčby 6000!!!!!Kč mazec!!!!!.

        • Klára napsal:

          Lenko pokud je to smlouvy z roku 2008 a ještě sluníčko, není to o pojišťovně, ale o špatném nastavení. Sluníčka se sjednávali spíše na spoření než na zajištění a proto byla pojistná částka vyplacena tak malá. Každá pojišťovna likviduje úraz dle předem daných tabulek a Česká je jedna z těch která má hranici pro plnění nejvyšší.

  20. Daniela napsal:

    Sjednala jsem pojištění od AIG pro celou rodinu za super cenu pred několika lety. Nedávno jsme čerpali – synovi se prihodil uraz pri sportu a s vyplacením odškodného jsme byli velice spokojení! Pojišťovna hradí uz v průbehu lečby a peníze jsem obdržela během nekolika dní na učet. Za mě naprostá spokojenost!

  21. lenka napsal:

    Muzu jenom potvrdit lakaji duchodce ktere uz zadna pojistovna nepojisti.Mamka ji uzavrela za 120 kc mesicne co je to za pojistku kdyz je ji 65 roku.

    • Markéta napsal:

      A proč by člověk v tomto věku nemohl být pojištěný proti úrazu? To je každého svobodná vůle, jestli se pojistí…Maminka by ji snad neuzavřela, kdyby se domnívala, že je pro ní zbytečná a že se jí úraz stát nemůže…

    • Kateřina napsal:

      Lenko, jak lákají? Snad je na každém zda si vezme pojišťění nebo ne!! Hlavně v tomto věku si může udělat cokoliv!! Pokud je nap. klientem 02 tak má výhodnější pojištění atd. takže si nejdřív si přečtete podmínky atd. a pak si stěžujte, kde chcete..

      • Petr napsal:

        Dnes jsem měl delší telefonát s člověkem z AIG, nevím kde přišel k mému číslu, to není tak důležité, jako to , že mi dalo dost práce ho odbýt. Nedovedu si představit, že jsem důchodce a odolávám těm naučeným postupům….to jen k tomu …jak lákají?

  22. Iveta napsal:

    Nejhorši zkušenost s pojištovnou nedoporučuji.Platite a jak maji zaplatit Vam za uraz nic tose na URAZOVOU pojistku nevztahuje.Když Vas lakaji namluvi toho a naslibuji bes des prostě nespokojenost!!!!

    • Kristýna napsal:

      záleží jaký úraz jste měla!!! nejdřív si přečíst na co jste pojištěná a pak kritizujte!! no, jo když neumíte číst a nevíte na co jste pojištěná pak je to těžké, že…

      • Micky napsal:

        Když jste tak horlivá, tak Vás zkusíme. Připojte sem link z hodnocením plnění cestovního pojištění ze strany obyčejných lidí. Jsme náramně zvědavý, jak to dopadne. Jediná zatím pojišťovna která obstála byla Evropská cestovní pojišťovna. A ne že tam napíšete všechny recenze vy ;D.

        • Blanche napsal:

          😂😂😂😂😂😂
          Tak to mne pobavilo.
          Zvlášť Kooperativa na kterou každý nadává.
          Kolik je to vítězství stálo? 😂😂😂😂

    • Eva O. napsal:

      A přečetla jste si pojistné podmínky, než jste pojistku uzavřela? Každá pojišťovna má nějaké výluky, každé pojištění se vztahuje na něco jiného…Pokud Vám nebylo vyplaceno plnění, jistě v pojistných podmínkách najdete důvod, proč tomu tak bylo. Pro příště doporučuju přečíst si, co podepisujete. Spousta lidí je s touto pojišťovnou spokojená, protože ví, co podepsali a takto s tím počítají.

    • Dana napsal:

      Přesně tuto zkušenost jsem dnes udělala já. Místo odškodného mi napsali,že se na to pojistka nevztahuje. Podle pojistných podmínek vztahuje. No končím s touhle pojišťovnou a nikomu ji rozhodně nedoporučuji. Je to pouze tahání peněz z lidí.

  23. Iveta napsal:

    TY NEJHORŠI ZKUŠENOSTI S POJIŠTOVNOU JAKSE ŘIKA KDYŽ PTAČKA LAPAJI PĚKNE MU ZPIVAJI MAME URAZOVOU POJISTKU A KDYŽ MANŽEL ŽADAL O PENIZE ZA URAZ PŘIŠLO MU ŽESETO NATO NEVZTAHUJE A ŽE NIC NEVYPLATI…..PROSTĚ UBOHE JEDNANI JEN MILE SLOVÍČKA PŘI UZAVIRANI SMLUV…..

    • Jana napsal:

      Paní Iveto, mrzí mě, že máte s pojišťovnou takovouto zkušenost, nicméně je důležité si řádně pročíst pojistné podmínky, které pojišťovna zasílá poštou. Pokud si Váš manžel žádal o odškodné a žádné nedostal je to dáno tím, že daný úraz se nevztahoval na úrazy, které pojišťovna odškodňuje. Je důležité vědět, na co se daný úrazový program vztahuje a na co ne. Veškeré tyto informace naleznete právě v pojistných podmínkách.

  24. Milena napsal:

    Dobrý den, bohužel také nemám nejlepší zkušenosti s pojišťovnou. Nejdříve nejsou všechny podklady pro vyplacení pojistného plnění a když jsou tak už bohužel nikdo nereaguje. Od 16.11.2015 mi na info lince pouze hlásí, že to předají, že se to zpracovává atd. Nabývám dojmu, že je to jen podvod. Když se chci obrátit na likvidátora poj. události tak to nelze. Hovořit můžete pouze a jen s lidmi na již zmiňované info lince.

    • Michaela napsal:

      Dobrý den, na lince co vím, tak opravdu nemohou nějaké přepojit a opravdu předávají vzkazy. Záleží kdy jste hlásila škodnou událost, tj.Pokud jste např. dodala v únoru dokumenty na událost tak maji ze zákona 3 měsíce na vyřízení událostí od doručení škody a to platí i když jste jim něco dodávala dodatečně.

  25. Verunka napsal:

    dobrej dnes jsem po telefonatu take uzavřela pojištěni moc pěkně mluvila přesvědčivě poradi mi prosim někdo jestli je už platna aniž jsem neco podepsala prvni splatka je 15.4 když nezaplatim bude zrušena? poradi mi někdo prosim děkuji všem co poslali přispěvky sice jsem to četla až teť snad neni pozdě

    • Kateřina napsal:

      Verunko, na co jí máte? Doporučila bych, abyste ponechala a nerušila. Pokud nezaplatíte první platbu tak návrch pojistné smlouvy zaniká.

    • Iveta napsal:

      nevěřte co Vam nalžou po telefonu když maji platit nedostanete nic

      • Kristýna napsal:

        Paní Iveto, záleží jaký úraz se stane a zda je obsahem pojis.podmínkách!! Nejdřív si přečíst co je obsahem pojištění!! Jaký úraz se Vám stal a jaký pojištění jste měla u AIG?? Nejdřív se naučíst číst a vědět na co jste máte pojištění. Po té se pak nedivte, že Vám neplní za úraz, který není obsahem pojistky..

    • lenka napsal:

      rusila jsem to po telefonu ale zase premlouvali

  26. Věra napsal:

    Take jsem dnes sjednala pojištěni pro sebe a tady se teť dočitam same problemi poradite mi pokavať nepošlu prvni pladbu je pojišťeni neplatne ještě mě nepřišla žadna smlouva a nic jsem nepodepsala.Mam tomu rozumět že jsem spečetila vše po telefonu bez podpisu.Děkuji všem kdo mě poradi

    • Kateřina napsal:

      dobrý den, první platba platí jako podpis. Takže když uhradíte 1.platbu je smlouva platná, pokud neuhradíte tak návrch zaníka k tadu sjednání, tj. 1 platba je k 15.4 a pokud nezaplíte do konce dubna tak zaníka návrch.

      • Oliver Mayer napsal:

        Kateřino, co ta vaše čeština ? Předpokládám, že slovo NÁVRH se vyskytuje často ve vašem profesním slovníku. Měla byste si zapamatovat, jak se správně píše. Promiňte, ale musel jsem.

  27. MARTINA napsal:

    Me bylo take 2* odmitnuto vyplaceni odskodneho.A lituji ze me nenapadlo se podivat sem na komentare.Hned bych ty dve pojistky ktere platim od 2008 zrusila.Dcera mela osklivy uraz paty 2015 a musela se prestat venovat sportu.Ale z pojistovny prislo ze se nejedna o zlomeninu jen nastipnuti.A manzel lezel po operaci kolene 3 dny v nemocnici v roce 2014 a taky to bylo zamitnuto :-(( a ja platim ty dve pojistky dal.:-(( v pondeli to ukoncim.Davat nekomu 650,- kdyz neplni co slibuje je zbytecne :-(((

    • Michaela napsal:

      A co radši podívat na smlouvu na co je člověk pojištění a ne na komentáře?? Snad jste měla čas si přečíst návrh pojistné smlouvy než jste začala platit!!! Nejdřív si naučit číst a pak kritizovat!!!

      • Molly napsal:

        Ale no tak. Zkuste mi poslat link, které je vše popsané například k běžnému cestovnímu pojištění od této pojišťovny a nějaký link, kde budou hodnocení, nejen kladaná = na to Vám z vysoka seru ;D v případě plnění. Díky a měj se krásně =)

      • Anonym napsal:

        To si děláte srandu???takhle si nadavat?????? Co je to za blbce který nadává do krav 😞

      • Kluk napsal:

        Je radost číst ty vaše neustálé komentáře a “rady”, to vám řeknu 😀😀😀
        Že vás to baví

    • Iveta napsal:

      Dobry den Martino mame ten samy problem jen platit apak majili dati penize na uraz nevztahuje se nato…

    • Silvie napsal:

      naštípnutí jsou v rámci pojistky na zlomeniny hrazeny. Pokud má ale dcera v lékařské zprávě napsané třeba natažený sval, nejedná se o naštípnutí. Stejně tak u manžela záleží na lékařské zprávě, pokud je to třeba způsobeno nemocí nebo úrazem, který měl už v minulosti, tak pojistné plnění nelze bohužel vyplatit u žádné pojišťovny.

  28. Vlastimil napsal:

    až si budete sjednávat smlouvu tak si zkuste přečíst za jakých podmínek, pokud se sjednaný program nazívá:Popáleniny, zlomeniny, vymknutí a vnitřní zranění což se týká oblasti břišní dutiny a hrudníku, tak se logicky asi na nataženou achilovku se pojištění nevstahuje. skuste si přečíst smlouvu a popřemýšlet než začnete nadavat.

  29. Libor Tomčák napsal:

    Neseriózní pojišťovna! Její agenti lákají po telefonu nové klienty, jimž sdělují pouze výhody, které v praxi nefungují. Když poté platíte a nic po AIG nechcete, je to v pohodě, jakmile má pojišťovna zaplatit byť jen korunu, najde si výmluvu, aby Vám pojistné plnění nevyplatila. U mě konkrétně za pobyt v nemocnici. V mailu Vám pouze zbaběle sdělí, že posílají dopis s vyřešením události. V něm pak najdete zamítnutí. Vrcholem arogance je, že Vám druhý den přide poštou přání všeho nejlepšího a ať zůstanete spokojeným klientem AIG! VÝSMĚCH

    • Michaela napsal:

      Dobrý den, záleží proc jste byl v nemocnici, tj.s čím jste tam ležel!!! Nejdřív si přečtěte na co je pobyt v nemocnici a pak teprve kritizujte pojišťovnu proč nebyla událost vyplacena!!!

  30. Tylová Lenka napsal:

    Dobrý den,chci se zeptat,zlomila jsem si loket na 3 x,mám po operaci a na 6 týdnů ortezu, denní odškodné je v nemocnici a pak doba léčení,se také proplaci,nebo jen doba v nemocnici?

    • Michaela napsal:

      Zkuste valat na zakaznickou linku a ne psát na stránky.. na lince řeknou jak nahlásit škodnou událost..:-)

  31. Michaela napsal:

    Dobrý den, zeptám se. Vaše maminka na tím souhlasila a chtěla navest sama na sipo dobrovolně?? Pokud ano, tak proc to resite!! Navic je to jen návrh pojištění. A platba lze vyjmout ze sipa na poště!!!! Lze sjednat pojištění po telefonu a záleží na člověku zda chce a nebo ne!! A vcera take je na člověku jak bude hradit!!!

    • Luďa napsal:

      Michaelo…prosim, uz prestante s komentari v diskuzi. Naucte se nejdrive komunikovat cesky a pote se teprve pokuste rozdavat mdle rady. S pranim hezkeho dne! 😉

  32. roba napsal:

    Dobrý den.
    Musím odstupovat od , když jsem ještě nezačal pojistné platit?

  33. roba napsal:

    Dobrý den.
    Když jsem ještě nezačal platit, musím podávat výpověď ze smlouvy?

    • Katka napsal:

      Dobrý den, pokud se nezaplatí 1.platba tak návrh pojistné smlouvy nevznikne, tj. se zruší a nebudete platit penále atd. Nyní máte jen navrch PS. Proč si nechcete PS? Doporučila bych PS ponechat, může se stát cokoliv.

  34. jiří langer napsal:

    chci zrušit u vas pojištění finanční a rodinné problemy muj nobil je 721386285 předem dik

  35. cici napsal:

    Stalo se mi to samé…platíme a po oznámení škodné události přišel také dopis,že nemáme nárok. S negativním hodnocením souhlasím.

    • Martina napsal:

      Dobrý den, a přečetla jste si podmínky než jste urhradila pojistku? Je škoda, že máte špatné zkušenosti. Hezký večer.

  36. Karel Vondrák napsal:

    Připojuji se k negativnímu názoru. Šikovná propagační nabídka pojištění hovoří o ÚRAZU. Detaily však zjistíte až ve smlouvě. Po letech placení jsem si přetrhl achillovu šlachu v noze, byl operován a dlouho v rehabilitaci. Nemám však nárok na nic !! protože se nejedná o zlomenou kost či vymknutý kloub. Vnitřní zranění mohou být jen v břiše a hrudi.
    Jsou to šikulové.

    • Martina napsal:

      Dobrý den, když Vám přišel návrh pojištění, přečetl jste si podmínky? Pokud ano, tak byste měl vědět na ,co vás pojistka chrání a na co ne!! Hezký večer

      • Eva O. napsal:

        Asi tak…chcete říct, že něco X let platíte a ani jste si nepřečetl smlouvu? To je velmi úsměvné 🙂

  37. Lenka Lacinová napsal:

    Máme pojištění pro případ hospitalizace a jsem s jednáním pojišťovny spokojená. Nikdy mám nedělala žádné problémy s vyplacením, naopak peníze byly na účtu dříve než nám dorazila zpráva o výši pojistného plnění.

  38. Lubomír Pokluda napsal:

    K této pojišťovně nemůžu říct nic dobrého kromě ochotného a příjemného přístupu při sjednávání mého úrazového pojištění. Když jsem pojistné platil již druhým rokem, tak se mi poprvé stal lehčí úraz, kdy jsem si natáhl a podvrtnul kotník, přičemž jsem musel jít na 2 týdny na nemocenskou, protože jsem nemohl chodit. Takže jsem hned po ukončení nemocenské ohlásil pojistnou událost. Asi po měsíci a půl mi domů přišel dopis, že nemám nárok na pojistné, protože moje diagnoza se na toto pojištění nevztahuje. Muselo by se totiž jednat o vyvrtnutí kotníku. Bohužel tato pojišťovna si zakládá na slovíčkaření, proto si příště budu dávat pozor, jakou smlouvu uzavírám. Samozřejmě od pojišťovny AIG odstupuji.

    • Anonym napsal:

      Můžete uvést citaci ze smlouvy, na základě které AIG peníze nevyplatila? Děkuji.

    • Ladislav napsal:

      Smlouva se pravděpodobně vztahuje na VYMKNUTÍ kloubu /”kotníku”/.Natažení,podvrtnutí – “vyvrtnutí” je diagnoza zcela jiná.Nutné je číst,číst,číst a nešířit paniku !

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

336x280